quote:Op zondag 31 oktober 2010 10:27 schreef Patch het volgende:
Silence of the Lambs?
Psycho?
The Birds?
Dracula?
Frankenstein?
The Wolfman?
je stinkt erinquote:Op zondag 31 oktober 2010 10:39 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zal er wel instinken, maar de simpsons movie?
quote:
hehehe, klinkt logisch inderdaad.quote:
Karakter is wel eng, maar draagt wel een bolhoedjequote:
Charlie Chaplin vindt jij eng?quote:
quote:
Doodengquote:Op zondag 31 oktober 2010 11:20 schreef Patch het volgende:
[..]
Charlie Chaplin vindt jij eng?
![]()
Nou ja, zo ieder zijn mening.
Maar nee.
1. Hier wil ik graag nog de acteur uit de nieuwste filmquote:Op zondag 31 oktober 2010 12:33 schreef DragonFodder het volgende:
1. Nightmare on elm street, freddy krueger, robert englund
2. Silence of the lambs en vervolgen, hannibal lector, anthony hopkins
3. Texas chainsaw massacre, leatherface
4. Halloween, michael meyers
5. Friday the 13th, jason voorhees
6. Hellraiser, pinhead, doug bradley
Leatherface werd in het eerste deel gespeeld door Gunnar Hansen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:33 schreef DragonFodder het volgende:
Eentje is ... Hanssen of zoiets. Verder echt geen idee whatsoever.
Klopt, zijn stem maakte hem beroemd.quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:47 schreef DragonFodder het volgende:
Het darth vader effect. De acteurs zijn in de film compleet onherkenbaar, en hebben verder niet een carriere gehad. Zo weten veel mensen niet dat darth vader door david prowse gespeeld werd: de focus ging met name uit naar james earl jones
Dan reken ik die ook maar goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:51 schreef DragonFodder het volgende:
Anyway, de naam van de nieuwe freddy krueger ken ik niet, en je vroeg maar één acteur
Taylor Mane is goed.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
4. Taylor Mane
5. moet ik ook wel een van weten... Ken Kirza ofzo?
DragonFodder +1quote:
quote:The billboard with Peter in bed was extracted from Paul Rudd's 2006 Rolling Stone photo shoot.
Inceptionquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Noem de titels waarmee Christopher Nolan in de IMDb Top-250 staat in één post.
Jovatov +1quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:06 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Inception
Dark Knight
Prestige
Batman Begins
Memento
DragonFodder +1quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:31 schreef DragonFodder het volgende:
Soldaat van oranje
Paul verhoeven
Rutger hauer
Jeroen krabbé
Derek de lint
Rijk de gooijer
Peter faber
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:53 schreef YellowBlacks het volgende:
Fast times at Ridgemont High
Phoebe Cates
Sean Penn
quote:In both the American and Japanese versions, the name of the little girl is connected to a story about death. The name "Samara" refers to a story retold by W. Somerset Maugham (Appointment in Samarra) about a man who meets Death in the marketplace and flees to the town of Samarra.
Ach dat zielige gezeik, alsof je dat niet zou weten.....quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:27 schreef DragonFodder het volgende:
Klopt helemaal. Nu van beide heren nog drie andere films
Nope, ouderquote:
Dus je hebt gewoon de vraag niet goed gelezen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:24 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ach dat zielige gezeik, alsof je dat niet zou weten.....
Laat de volgende keer een foto van Brad Pitt zien en vraag 2 films van hem.
Jennifer Anistonquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:24 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ach dat zielige gezeik, alsof je dat niet zou weten.....
Laat de volgende keer een foto van Brad Pitt zien en vraag 2 films van hem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |