Dan reken ik die ook maar goedquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:51 schreef DragonFodder het volgende:
Anyway, de naam van de nieuwe freddy krueger ken ik niet, en je vroeg maar één acteur
Taylor Mane is goed.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
4. Taylor Mane
5. moet ik ook wel een van weten... Ken Kirza ofzo?
DragonFodder +1quote:
quote:The billboard with Peter in bed was extracted from Paul Rudd's 2006 Rolling Stone photo shoot.
Inceptionquote:Op zondag 31 oktober 2010 17:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
Noem de titels waarmee Christopher Nolan in de IMDb Top-250 staat in één post.
Jovatov +1quote:Op zondag 31 oktober 2010 17:06 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Inception
Dark Knight
Prestige
Batman Begins
Memento
DragonFodder +1quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:31 schreef DragonFodder het volgende:
Soldaat van oranje
Paul verhoeven
Rutger hauer
Jeroen krabbé
Derek de lint
Rijk de gooijer
Peter faber
quote:Op zondag 31 oktober 2010 18:53 schreef YellowBlacks het volgende:
Fast times at Ridgemont High
Phoebe Cates
Sean Penn
quote:In both the American and Japanese versions, the name of the little girl is connected to a story about death. The name "Samara" refers to a story retold by W. Somerset Maugham (Appointment in Samarra) about a man who meets Death in the marketplace and flees to the town of Samarra.
Ach dat zielige gezeik, alsof je dat niet zou weten.....quote:Op zondag 31 oktober 2010 21:27 schreef DragonFodder het volgende:
Klopt helemaal. Nu van beide heren nog drie andere films
Nope, ouderquote:
Dus je hebt gewoon de vraag niet goed gelezen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 23:24 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ach dat zielige gezeik, alsof je dat niet zou weten.....
Laat de volgende keer een foto van Brad Pitt zien en vraag 2 films van hem.
Jennifer Anistonquote:Op zondag 31 oktober 2010 23:24 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ach dat zielige gezeik, alsof je dat niet zou weten.....
Laat de volgende keer een foto van Brad Pitt zien en vraag 2 films van hem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |