En al maken we er Bondfilms van?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:24 schreef DragonFodder het volgende:
Nope, geen Bourne films op het lijstje (al ben ik het persoonlijk wel met je eens)
quote:
Maakt natuurlijk verder niet uit, maar het viel me op dat na een dag van inactiviteit ineens twee man komen antwoorden binnen vijf minuten nadat ik een vraag stelquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:31 schreef The_Substitute het volgende:
Tuurlijk niet.![]()
Nee, serieus, niet om 23.30 's-avonds.
Ik kijk gewoon wel 's naar veranderingen in topic waar ik gepost heb.
Ik begrijp je. Maar ik heb weinig zin om een vraag neer te zetten, als ik zie dat er niemand is...ik ben al de hele avond online, maar wat ik zeg, ik zag 't ineens. Maar kan er voor de rest geen voordeel uit trekken, want ik herinner me zo snel geen andere achtervolgingen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:33 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Maakt natuurlijk verder niet uit, maar het viel me op dat na een dag van inactiviteit ineens twee man komen antwoorden binnen vijf minuten nadat ik een vraag stel
Die had ik al, maar je noemt Gene Hackman nog een keer....quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:40 schreef DragonFodder het volgende:
Deel 1, maar ik reken hem goed.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:41 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Die had ik al, maar je noemt Gene Hackman nog een keer....
Nope.quote:
Is me niet duidelijk, ik moet eerlijk zeggen dat ik het op punten ook oneens ben. Maar het lijkt eerder een opsomming dan top 10. Judge for yourself: http://www.moviesforguys.com/articles/top10chases.shtmlquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:58 schreef The_Substitute het volgende:
Gone in 60 sec?
Is degene die op 1 staat al genoemd?
Gelukkig voor mij dat Firefox er niet wasquote:Op zondag 12 december 2010 00:02 schreef DragonFodder het volgende:
http://www.moviesforguys.com/articles/top10chases.shtml
Geen idee of dat antwoord goed is...quote:Op zondag 12 december 2010 00:08 schreef DragonFodder het volgende:
...wordt hier uitgebeeld, neem ik aan?
Ehm, casablanca? (geen idee)
Nee Ja, maar 't is wel een hele bekende scene natuurlijk.quote:Op zondag 12 december 2010 00:11 schreef DragonFodder het volgende:
Meen je dat nou?! Het was een complete gok!! Ik heb die film nooit gezien.
Je geeft toch niet 't goeie woord nu he, want dan weiger ikquote:
't zelfde.quote:
Zie ik gewoon net dat die floeperd me voorbij is gegaan in de overallstand.quote:Op zondag 12 december 2010 00:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
De standen zijn weer bijgewerkt: FOK! Movie Trivia - November 2010 XI
Ik bedoel, die fantastisch nieuwe aanwinst voor 't FMT...quote:
Nee, deze is net uit in de VS.quote:
The fighter? Is die al uit in de VS?quote:Op zondag 12 december 2010 09:16 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee, deze is net uit in de VS.
quote:Op zondag 12 december 2010 10:10 schreef DragonFodder het volgende:
The fighter? Is die al uit in de VS?
Ik kan er maar 4 noemen...quote:Op zondag 12 december 2010 13:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Doe maar vijftien films met Anthony Hopkins.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jupquote:
Nee, wel 2 stemmen in "Aladdin"quote:Op zondag 12 december 2010 15:33 schreef 7eVeNL het volgende:
Had jij nou een stem ingesproken voor Alladin Patch?
Meerquote:
meerquote:
...en een paar dagen denk ikquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 21:26 schreef DragonFodder het volgende:
The dark kight rises![]()
En eh,
Return of the dark knight?![]()
![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 21:26 schreef DragonFodder het volgende:
The Dark Knight Rises
En eh..
'Batman 3'?