Dankjewel voor deze kans!quote:Op zondag 19 september 2010 19:55 schreef Ang3l het volgende:
Ja hoor, gij moogt da wel
En homo is geen afkorting. Nou ja, hooguit voor homoseksueel... dat dan weer welDus daar had je gelijk in
Waar moet ik 't lintje prikken?quote:
Het lintje prikken?quote:
Mijn god waarom heb ik hier gepostquote:Op zondag 19 september 2010 20:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Buk maar voor ome Ang3l, hetero is zijn specialiteit
Curious?quote:Op zondag 19 september 2010 20:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Mijn god waarom heb ik hier gepost![]()
maar pas op... gebukt is genomen...quote:Op zondag 19 september 2010 20:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Buk maar voor ome Ang3l, hetero is zijn specialiteit
浜渦正志 is de componist Masashi Hamauzu.quote:En 浜渦正志 is de soundtrack van Final Fantasy!
Lijkt meer op moppersmurf.quote:Op zondag 19 september 2010 20:03 schreef wonderer het volgende:
Ik HAAT zonneschijn.
Hoe was mijn gargamel-imitatie?
Haha neequote:
Ja, dat had ik ook eerst in mijn hoofd, maar die heeft toch een andere catch phrase?quote:
Snap ikquote:
Nicht? Rijke korpsbal. Nichten zijn tenminste nog leukquote:
ontzettend afgeven op het volk dat bij IKEA komt om vervolgens een doosje SVALKA champagneglazen te pakken en ze uit de doos (nieuw) vol te schenken... gadverquote:
Euh ik dacht eigenlijk aan iets anders... maar slaan kan ook...quote:Op maandag 20 september 2010 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Zoiets wil je toch HEEL hard slaan eigenlijk?
Wat een oppervlakkig persoonquote:
Hij heeft rijke ouders, waarom...WAAROM....WAAROM huurt hij dan geen stylist, kapper en logopedist in ?quote:
Ja die was best cute he?quote:Op maandag 20 september 2010 00:15 schreef TheVulture het volgende:
Die zanger van dat voorprogramma bij Ginger Ninja
quote:Ginger Ninja
Durfde je geen hoi te zeggen?quote:Ang3l, je zag er leuk uit
Ah toe stoere vent, sla je hem voor me? Heel hard op z'n PC Hooft brilletje?quote:
de economische crisis heeft dus nog niet hard genoeg toe geslagenquote:Op maandag 20 september 2010 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Zoiets wil je toch HEEL hard slaan eigenlijk?
dank je SAJquote:Op maandag 20 september 2010 00:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Fijne nacht!
[ afbeelding ]
Wat een enorme kontquote:Op maandag 20 september 2010 00:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Fijne nacht!
[ afbeelding ]
Billenkoek? (hoi Vlarp)quote:
Je kent me he... ik ben heel eenkennigquote:
We hebben toch geflirtquote:
Ja als een dollequote:
en dat zetten jullie vrijdag gewoon op dezelfde subtiele wijze voort ?quote:Op maandag 20 september 2010 09:39 schreef Ang3l het volgende:
OwWat doen we dat subtiel dan!
Had er niets van gemerkt *LOL*
Goed hequote:Op maandag 20 september 2010 09:39 schreef Ang3l het volgende:
OwWat doen we dat subtiel dan!
Had er niets van gemerkt *LOL*
Er zit wat dwars?quote:
Da's vervelendquote:
hij geeft geen duidelijkheid ?quote:Op maandag 20 september 2010 10:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat is zeker vervelend. Waarom is het leven de laatste jaren zo vreselijk onoverzichtelijk?
Duidelijkheid CREEER je! Dat overkomt je niet!quote:Op maandag 20 september 2010 10:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat is zeker vervelend. Waarom is het leven de laatste jaren zo vreselijk onoverzichtelijk?
Je wordt toch geacht tegenwoordig flexibel te zijn?quote:Op maandag 20 september 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duidelijkheid CREEER je! Dat overkomt je niet!
Om maar ff een Dr Philletje of zoiets er in te gooien.
iedereen tegenwoordig Versatile ?quote:Op maandag 20 september 2010 12:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je wordt toch geacht tegenwoordig flexibel te zijn?
of gezakt voor je strikdiploma vroeger ?quote:Op maandag 20 september 2010 12:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb ik nu bindingsangst of verlatingsangst?
Overzichtelijkheid en flexibiliteit kunnen best wel samen hoor, bijt elkaar niet altijd.quote:Op maandag 20 september 2010 12:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je wordt toch geacht tegenwoordig flexibel te zijn?
Angsthaasquote:Op maandag 20 september 2010 12:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb ik nu bindingsangst of verlatingsangst?
Daar komt het wel op neer ja. Ik ben de touch verloren.quote:
Not badquote:
In 't cafe ja.quote:Op maandag 20 september 2010 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Zeg Ang3l... die badboy van jou werkte gisteravond in de bediening bij de Effenaar of niet?
Je weet dat ik dan al je uitstekende lichaamsdingetjes er al zal krabben bijten en snijden he? Laten we daar even heel duidelijk over zijn, dan weten we waar we aan toe zijn.quote:
Nee jij gaat gewoon netjes alleen in de Queen slapenquote:
Dan blijf je thuis!quote:Op maandag 20 september 2010 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in vrijdag.
Dan ga je nietquote:Op maandag 20 september 2010 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in vrijdag.
ohnee help een teenslipperquote:Op maandag 20 september 2010 14:32 schreef Ang3l het volgende:
*pakt teenslipper* Laat mij niet uit deze stoel komen jongen!!
Lol, ik zie dat plaatje nu pas maar ik sta daar wel erg centraal tussen al die Homo'squote:Op maandag 20 september 2010 00:16 schreef Peter het volgende:
Wat een forum-inteelt-bende
[ afbeelding ]
Frisofeest, met een optreden van Shane Shu.quote:Op maandag 20 september 2010 14:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
een of ander concert ofzo dacht ik
dat zeg ikquote:Op maandag 20 september 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Frisofeest, met een optreden van Shane Shu.
Ik vond dat niet. Heb er momenteel gewoon geen zin in, maar ik heb nog tot vrijdag om wel zin te krijgen. Jahtoch, niedanquote:Op maandag 20 september 2010 14:09 schreef Ang3l het volgende:
O je viond dat we moesten smeken?
Als je geen zin hebt dan ga je niet. Het zou lijk zijn als je ging, amar je moet voor jezelf gaan. Niet omdat iemand dat wil.
Ik heb er ook nog geen zin in, maar dan denk ik aan jou en mij op de blokken aan het end, en dan krijg ik spontaan zinquote:Op maandag 20 september 2010 14:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond dat niet. Heb er momenteel gewoon geen zin in, maar ik heb nog tot vrijdag om wel zin te krijgen. Jahtoch, niedan?
ik moest nu hardop lachenquote:Op maandag 20 september 2010 14:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het van iedereen leuk als ze komen, behalve Nuno dan
waar gaat dat plaatje eigenlijk over?quote:Op maandag 20 september 2010 14:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lol, ik zie dat plaatje nu pas maar ik sta daar wel erg centraal tussen al die Homo's
Volgens mij over hoeveel mensen binnen het forum met elkaar posten enzo in dezelfde topicsquote:Op maandag 20 september 2010 16:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waar gaat dat plaatje eigenlijk over?
O alleen posten. Dan kan het waar zijn.quote:Op maandag 20 september 2010 16:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij over hoeveel mensen binnen het forum met elkaar posten enzo in dezelfde topics
Ik zou behoorlijk uitgewoond zijn als het over iets anders zou gaanquote:Op maandag 20 september 2010 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O alleen posten. Dan kan het waar zijn.
dan zou ik toch veel meer lijntjes moeten hebbenquote:Op maandag 20 september 2010 16:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij over hoeveel mensen binnen het forum met elkaar posten enzo in dezelfde topics
Gangbangquote:Op maandag 20 september 2010 16:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou behoorlijk uitgewoond zijn als het over iets anders zou gaan
same herequote:Op maandag 20 september 2010 16:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dat zou je vervelend vinden?quote:Op maandag 20 september 2010 16:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Drie. Want misschien verbaast het jullie enorm, maar ik voel geen behoefte om vrijdag naar Friso te gaan.quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 17:26 schreef Steve het volgende:
Kan het over iets anders gaan dan een uitgewoonde TheVulture?
jealous much?quote:Op maandag 20 september 2010 17:26 schreef Steve het volgende:
Kan het over iets anders gaan dan een uitgewoonde TheVulture?
Het gaat bijna nooit over mij hier hoorquote:Op maandag 20 september 2010 19:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kan het sowieso een keer ergens anders over gaan?
Uiteraard!quote:
wat een monnikenwerk, heb jij dat gemaakt?quote:Op maandag 20 september 2010 00:16 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
Tennis was leuk toen McEnroe nog speeldequote:Op maandag 20 september 2010 19:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uiteraard!
En nu ga ik maar even tennissen
quote:Op zondag 19 september 2010 20:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
maar pas op... gebukt is genomen...
quote:
takes one to know one.quote:
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:
wat grappig! Ik sta er ook in!quote:Op maandag 20 september 2010 00:16 schreef Peter het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb tickets, wanneer spreken we af?quote:Op maandag 20 september 2010 20:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
ik dacht eerst dat ie igaya ofzo zeiquote:Op maandag 20 september 2010 20:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar je hebt wel gelijk. Tegen die vriendinnen: 'haaaaaaaaaaaaaaaaai, een bubbeltje".
Moest wel lachen om die Ikea-anekdote.![]()
btw, ik ken die buurt. Ze zijn niet miljonair, maar hebben wel geld.
Op te vragen hier: Vriendjesgraaf van augustus 2010quote:Op maandag 20 september 2010 19:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat een monnikenwerk, heb jij dat gemaakt?
Je wordt oudquote:
't Is wel leuk, maar heb je echt zo'n graph nodig om dat te weten?quote:Op maandag 20 september 2010 20:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Op te vragen hier: Vriendjesgraaf van augustus 2010
userid is het nummer in de adresbalk als je MyAT ziet.
Ja, precies, da's nog maar afwachten.quote:
"Will we ever get to a point where we don't care? Will we ever welcome the gray, disregard the wrinkles, skip the gym, eat that extra piece of chocolate cake?"quote:
Ik blijf het een vrolijk liedje vindenquote:
Als ik al opa ben, wat ben jij dan? Methusalem?quote:
Het eind der tijdenquote:Op maandag 20 september 2010 21:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik al opa ben, wat ben jij dan? Methusalem?
Zei ons immer opgewekte zonnestralende troetelbeertje, altijd klaar met een lief woordje voor iedereen om hem heen.quote:Op maandag 20 september 2010 21:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat zijn we weer aardig vandaag.
Dacht dat ik dat was!quote:Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zei ons immer opgewekte zonnestralende troetelbeertje, altijd klaar met een lief woordje voor iedereen om hem heen.
Nee jij bent emo bear. EN dat je dan een dvd van the fountain als logo op je buik hebtquote:
Kan ik me ook iets bij voorstellenquote:
Verwar je me nu weer met Cahir?quote:Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zei ons immer opgewekte zonnestralende troetelbeertje, altijd klaar met een lief woordje voor iedereen om hem heen.
Ik heb jou nog nooit verward met Cahir.quote:Op maandag 20 september 2010 21:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Verwar je me nu weer met Cahir?
Die kale plekken bedoel je?quote:
Zijn die zo speciaal dan? Zijn toch doodnormale benen?quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:24 schreef Ang3l het volgende:
Speciaal voor TV omdat ie 'm vast gemist heeft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leuk!quote:Op maandag 20 september 2010 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb tickets, wanneer spreken we af?
z'n hele lijf!!quote:
Kun je door de week tussen 25 en 30 oktober?quote:
Moet lukken, maar dan moet ik even mijn agenda checken. Heb niet thuis geslapen, dus ik laat het je vanmiddag wel weten welke data ik kan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je door de week tussen 25 en 30 oktober?
Ik kon niet slapen, ben wat te eten gaan maken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moet lukken, maar dan moet ik even mijn agenda checken. Heb niet thuis geslapen, dus ik laat het je vanmiddag wel weten welke data ik kan.
wat doe jij nog zo laat op? Burning the midnight oil?
Jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:59 schreef TheVulture het volgende:
Die tweede foto met die microfoonstandaard tussen zijn benen... is het raar dat ik dat opwindend vind?
dirty boyquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:59 schreef TheVulture het volgende:
Die tweede foto met die microfoonstandaard tussen zijn benen... is het raar dat ik dat opwindend vind?
is goedquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kon niet slapen, ben wat te eten gaan maken.
Maar doe maar even via mail want ik lees niet terug meestal
Ik vond hem gewoon onwijs cutequote:
en jij gewoon on a schoolnight buiten de deur neuken en niet thuis slapenquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moet lukken, maar dan moet ik even mijn agenda checken. Heb niet thuis geslapen, dus ik laat het je vanmiddag wel weten welke data ik kan.
wat doe jij nog zo laat op? Burning the midnight oil?
Neequote:Op dinsdag 21 september 2010 09:59 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkigquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeHij kronkelde er op los, dus dat was niet gek nee!
Neuj niet echt...quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:59 schreef TheVulture het volgende:
vroeg? twas kwart voor 10!quote:
Lijkt wel op één van die gasten van Hanson met die vette haren.quote:
ja, ik leer snel van jullie.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij gewoon on a schoolnight buiten de deur neuken en niet thuis slapen
gaat de goede kant op met onze Mieke
les 2 is weekenf berlijn met bezoek aan berghainquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik leer snel van jullie.![]()
mijn eerste stapjes in de gaywereld hier. *ahum*
Wat levert het nou op zo'n hele nacht?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik leer snel van jullie.![]()
mijn eerste stapjes in de gaywereld hier. *ahum*
Een lege zakquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat levert het nou op zo'n hele nacht?
een belkaart. Of is dat te weinig? Wat vraag jij meestal?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat levert het nou op zo'n hele nacht?
en een beurse ster.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
what happened with the good ol breezah ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een belkaart. Of is dat te weinig? Wat vraag jij meestal?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
les 2 is weekenf berlijn met bezoek aan berghain
vind ik niet lekker. Mij te zoet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
what happened with the good ol breezah ?
wat een vooruitziende blik om je groep toen al dead or alive te noemenquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:34 schreef mike_hunt het volgende:
Kennen we Pete Burns nog? (you spin me right round)
zo zag ie er vroeger uit.
[ afbeelding ]
Heden:
[ afbeelding ]
inderdaad, SEKSI![]()
[ afbeelding ]
ow jij bepaald of dat voldoende isquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een belkaart. Of is dat te weinig? Wat vraag jij meestal?
Wellicht kan je het aan oud bisschop Gijzen vragenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ow jij bepaald of dat voldoende is
Dus... Zonder bril zie ik er jonger uit dan Ang3l?quote:AMSTERDAM - Brillen zijn een heuse trend op dit moment, maar ze blijken niet erg flatteus te zijn. Uit onderzoek blijkt dat brildragers maar liefst 3,3 jaar ouder worden geschat dan hun werkelijke leeftijd. Ook denkt men vaak dat iemand met een bril een nerd is en minder zelfverzekerd.
Dat ligt eraan wie je het laat beoordelen... als je het aan iemand vraagt die zijn bril heeft afgezet waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dus... Zonder bril zie ik er jonger uit dan Ang3l?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wie je het laat beoordelen... als je het aan iemand vraagt die zijn bril heeft afgezet waarschijnlijk wel
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wie je het laat beoordelen... als je het aan iemand vraagt die zijn bril heeft afgezet waarschijnlijk wel
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oooh dan zie ik er zonder bril dus 6,6 jaar jonger uit!quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En trouwens, ik HEB een bril op
Alleen niet met uitgaan.
Ik werd vorige week aangesproken door een scharrel die ik al jaren uit mijn lijst heb gegooid en kennelijk vergeten was te blokkeren. Die deed net alsof er niks was gebeurt...quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
Oh my god...
Oh my fuckin gay god.
Wat mij nou toch weer gebeurt.
Tussen het werk door...
Ik ben mijn msn lijst wat aan het opschonen, kom ik voorbij een naam die mij eigenlijk niets zegt.
Dus ik vraag aan diegene, kennen wij elkaar.
Nou dat valt me een beetje tegen van je meneer Dick, dat je me zo snel al weer vergeten bent was het antwoord...
Daarna volgt er een gesprek met een jongen die ik op de foto erg leuk vind, en die blijkt met mij een gezellige avond te hebben gehad op een Pann feest in Utrecht
Wat ik heel vreemd vond, want dat is al tijden geleden dat ik daar was, en ik kan me er NIETS van herinneren.
Hij wel, hij wist bijv nog wat ik voor werk deed, welke politieke kleur ik heb, waar ik woon, dat ik van koken houd en ik hem kennelijk heb uitgenodigd om hem bij te voeren, het schijnt dat ik hem mager vond ( wat met broekmaat 28 ook niet vreemd is)
Ik weet er echt niets meer van, maar goed ik heb hem uitgenodigd om dat dan snel maar eens te doen, en hij zei dat hij dat dus ook komt doen.
Ik ben echt helemaal hoteldebotel, iemand die MIJ kennelijk leuk vind, how odd
Blijf dat maar gelovenquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:32 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oooh dan zie ik er zonder bril dus 6,6 jaar jonger uit!
Stuur de foto eens. Je weet dat ik goed ben in gezichten en jij iedere dag naar een foto van je moeder moet kijken om te herinneren hoe ze d;'r uit zietquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
Oh my god...
Oh my fuckin gay god.
Tussen het werk door...
Ik ben mijn msn lijst wat aan het opschonen, kom ik voorbij een naam die mij eigenlijk niets zegt.
Nou dat valt me een beetje tegen van je meneer Dick, dat je me zo snel al weer vergeten bent was het antwoord...
Daarna volgt er een gesprek met een jongen die ik op de foto erg leuk vind, en die blijkt met mij een gezellige avond te hebben gehad op een Pann feest in Utrecht
Wat ik heel vreemd vond, want dat is al tijden geleden dat ik daar was, en ik kan me er NIETS van herinneren.
Hij wel, hij wist bijv nog wat ik voor werk deed, welke politieke kleur ik heb, waar ik woon, dat ik van koken houd en ik hem kennelijk heb uitgenodigd om hem bij te voeren, het schijnt dat ik hem mager vond ( wat met broekmaat 28 ook niet vreemd is)
Ik weet er echt niets meer van, maar goed ik heb hem uitgenodigd om dat dan snel maar eens te doen, en hij zei dat hij dat dus ook komt doen.
Pas je op voor het vogeltjessyndroom?quote:Ik ben echt helemaal hoteldebotel, iemand die MIJ kennelijk leuk vind, how odd
Het is een feit, bebrilde boekhoudopa!quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blijf dat maar geloven
Ik vind het best, broekkie
Ik zal je maar niet uitdagen voor een photocontest.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blijf dat maar geloven
Ik vind het best, broekkie
foto sturen kan niet, want het was de foto in zijn msn venster, hij heeft geen profiel en nee ik kijk niet uit, ik stort me er weer volledig in, zoals je dat van me kent, ginne skrik, ik ga niet voor geluk, ik ga voor euforiequote:Op dinsdag 21 september 2010 18:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stuur de foto eens. Je weet dat ik goed ben in gezichten en jij iedere dag naar een foto van je moeder moet kijken om te herinneren hoe ze d;'r uit ziet(als voorbeeld dan he
)
maar als dit zoals je vanmiddag zei echt op pann utrecht was, dan is dit echt al zeker 2 jaar geleden geweest.
[..]
Pas je op voor het vogeltjessyndroom?
quote:Euforie
Als het gevoel van blijdschap niet in verhouding staat tot de omstandigheden, kan er sprake zijn van een manische episode.
Heeft ie, in woorden, gezegd dat ie je leuk vond?quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
fo
[..]
foto sturen kan niet, want het was de foto in zijn msn venster, hij heeft geen profiel en nee ik kijk niet uit, ik stort me er weer volledig in, zoals je dat van me kent, ginne skrik, ik ga niet voor geluk, ik ga voor euforie
Over wie heb je het?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:08 schreef Ang3l het volgende:
Iemand vond net de songtekst van Skunk Anansie's feeling the itch mooi passen bij mij ....
I wanna wake up to you
I wanna satisfy myself
Feel the dream within you
I wanna be your better girl
Coz I'm coming for you
I wanna sanctify your life
Be pure and perfect
I wanna burn inside your mind
Coz I'm feeling the itch, feeling it burn
Feeling it burn inside my head
Feeling the itch, it's making me sad
Feeling it burn inside my head
Bedoelt ie nou dat ie me leuk vindt of dat ie een SOA van me heeft gekregen?
Vast die gast die hem uitgeput had..quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:45 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Over wie heb je het?
(linkje, foto?)
Prachtig, waarom heb ik de eerste 2867 delen gemist??quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
Oh my god...
Oh my fuckin gay god.
Tussen het werk door...
Ik ben echt helemaal hoteldebotel, iemand die MIJ kennelijk leuk vind, how odd
Ik ookquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:38 schreef Bartjebart het volgende:
Ik lig echt dubbel af en toe om Glee
Die krijgt nog een niet-zo-cliche verhaallijn ook, erg mooiquote:
Ik zie Wesley Snijder al dansend over het veld voordat er een doelpunt gemaakt wordtquote:
Told yaquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben een beetje van mijn stuk door die verhaallijn van Kurt.. ik wou dat mijn ouders zo hadden gereageerd
Vind je? Welke dan? Doe maar in spoilersquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die krijgt nog een niet-zo-cliche verhaallijn ook, erg mooi
O, was dat het niet-cliché gedeeltequote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je? Welke dan? Doe maar in spoilers
Ik vond het nl allemaal vrij cliché.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:43 schreef wonderer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
De reactie van zijn vader was eigenlijk een beetje teleurstellend...quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben een beetje van mijn stuk door die verhaallijn van Kurt.. ik wou dat mijn ouders zo hadden gereageerd
Hij accepteert hem toch?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De reactie van zijn vader was eigenlijk een beetje teleurstellend...
Ja dat was natuurlijk ook fijn en zo...quote:
Ja ok... maar even op mezelf betrekkend in real life zou ik een moord hebben gedaan voor zo'n reactiequote:Op dinsdag 21 september 2010 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat was natuurlijk ook fijn en zo...
maar dit was totaal niet wat je verwacht had!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Van de makers van Shrek... jezus, ze gebruiken zelfs dezelfde modellenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihi
http://trailers.apple.com/trailers/touchstone/gnomeojuliet/
Ja oke...quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok... maar even op mezelf betrekkend in real life zou ik een moord hebben gedaan voor zo'n reactie
Ik heb zoo hard gelachen...quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihi
http://trailers.apple.com/trailers/touchstone/gnomeojuliet/
Leuk he?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:30 schreef Vlarp het volgende:
We hebben
eenG
eenI
eenN
eenG
eenE
eenR
eenN
eenI
eenN
eenJ
eenA
GINGER NINJA!!!
Concert was kei gaaf!!
Ik hoop voor je dat ze inmiddels live hebben leren zingen.quote:En nu naar bed, morgen naar Lifehouse in 013![]()
Is dat niet gewoon de moeheid en vermoeidheid zo aan het eind van de fase?quote:Op woensdag 22 september 2010 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
zucht, de doorloop vanavond was kut, futloos, dof, energieloos, ik kon wel janken, over 2 weken is het laatste beoordelingsmoment voor de premiere
Geen voorprogramma in Rotown, gelijk hoppa Ginger Ninja erin! Maar dat geeft niet, want ze bouwen wel een feestjequote:Op dinsdag 21 september 2010 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuk he?
Had je Monks Avenue als voorprogramma ook?
Ja werd die niet gebruikt bij een auditie van sytycd nl?quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 09:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja werd die niet gebruikt bij een auditie van sytycd nl?
quote:Op woensdag 22 september 2010 09:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja werd die niet gebruikt bij een auditie van sytycd nl?
Volgende week al.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk doet ze hem volgende week live
Volgende week zaterdag he... dus je hebt nog 10 dagenquote:
Stond ie met zijn drumstel ook vooraan op het podium zoals in de Effenaar?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:33 schreef Steve het volgende:
Die drummer van Ginger Ninja ging er echt helemaal voor, geweldig! Spuug en zweet all over the place.![]()
Ja precies, dat was in de Effenaar ook... ik had zo'n opstelling ook nog nooit bij een band gezien... normaal zit zo'n drummer altijd wat weggestopt maar dit was wel een leuke gimmickquote:
Nog een paar dagen wachtenquote:Op woensdag 22 september 2010 11:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kom maar op met de jongens meubels!
Jij leeft ook nogquote:
heb je er vrij voor moeten nemen?quote:
Hoe anders?quote:Op woensdag 22 september 2010 12:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je er vrij voor moeten nemen?
Ja en op Lowlands ging ie er ZO hard voor dat ie dwars door het drumvel schootquote:Op woensdag 22 september 2010 11:33 schreef Steve het volgende:
Die drummer van Ginger Ninja ging er echt helemaal voor, geweldig! Spuug en zweet all over the place.![]()
Vetquote:Op woensdag 22 september 2010 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Egnie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren gooide hij de handdoek. Die vervolgens in de lampen hing.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Ja en op Lowlands ging ie er ZO hard voor dat ie dwars door het drumvel schootOEEEEPS!
![]()
Dus dat moest vervangen worden, wat even duurde en waardoor ze 2 nr's van de set af moesten laten.
Maar hij gooide wel het kapotte vel het publiek inWeer 's wat anders dan drumstokjes!
Toffe tafel.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Egnie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of je krijgt voortaan gewoon niks meer te zuipen van hem.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk alleen dat die lamp boven de tafel nu buiten het plaatje valt, maar dat is maar mijn mening, ik kan niet wachten om het irl te zien
en je weet het het, vanavond ONDERZETTERS!
Ik let er wel op, ik ben het probleem niet, want ik ben degene die het schoon moet makenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of je krijgt voortaan gewoon niks meer te zuipen van hem.
Jij drinkt gewoon uit de fles die je daarna weer terug zet in de koelkast?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik let er wel op, ik ben het probleem niet, want ik ben degene die het schoon moet maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |