O, was dat het niet-cliché gedeeltequote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind je? Welke dan? Doe maar in spoilers
Ik vond het nl allemaal vrij cliché.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:43 schreef wonderer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
De reactie van zijn vader was eigenlijk een beetje teleurstellend...quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben een beetje van mijn stuk door die verhaallijn van Kurt.. ik wou dat mijn ouders zo hadden gereageerd
Hij accepteert hem toch?quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De reactie van zijn vader was eigenlijk een beetje teleurstellend...
Ja dat was natuurlijk ook fijn en zo...quote:
Ja ok... maar even op mezelf betrekkend in real life zou ik een moord hebben gedaan voor zo'n reactiequote:Op dinsdag 21 september 2010 22:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja dat was natuurlijk ook fijn en zo...
maar dit was totaal niet wat je verwacht had!
quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Van de makers van Shrek... jezus, ze gebruiken zelfs dezelfde modellenquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihi
http://trailers.apple.com/trailers/touchstone/gnomeojuliet/
Ja oke...quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ok... maar even op mezelf betrekkend in real life zou ik een moord hebben gedaan voor zo'n reactie
Ik heb zoo hard gelachen...quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:55 schreef Ang3l het volgende:
Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihihi
http://trailers.apple.com/trailers/touchstone/gnomeojuliet/
Leuk he?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:30 schreef Vlarp het volgende:
We hebben
eenG
eenI
eenN
eenG
eenE
eenR
eenN
eenI
eenN
eenJ
eenA
GINGER NINJA!!!
Concert was kei gaaf!!
Ik hoop voor je dat ze inmiddels live hebben leren zingen.quote:En nu naar bed, morgen naar Lifehouse in 013![]()
Is dat niet gewoon de moeheid en vermoeidheid zo aan het eind van de fase?quote:Op woensdag 22 september 2010 00:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
zucht, de doorloop vanavond was kut, futloos, dof, energieloos, ik kon wel janken, over 2 weken is het laatste beoordelingsmoment voor de premiere
Geen voorprogramma in Rotown, gelijk hoppa Ginger Ninja erin! Maar dat geeft niet, want ze bouwen wel een feestjequote:Op dinsdag 21 september 2010 23:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Leuk he?
Had je Monks Avenue als voorprogramma ook?
Ja werd die niet gebruikt bij een auditie van sytycd nl?quote:
quote:Op woensdag 22 september 2010 09:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja werd die niet gebruikt bij een auditie van sytycd nl?
quote:Op woensdag 22 september 2010 09:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja werd die niet gebruikt bij een auditie van sytycd nl?
Volgende week al.quote:Op woensdag 22 september 2010 09:55 schreef TheVulture het volgende:
Hopelijk doet ze hem volgende week live
Volgende week zaterdag he... dus je hebt nog 10 dagenquote:
Stond ie met zijn drumstel ook vooraan op het podium zoals in de Effenaar?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:33 schreef Steve het volgende:
Die drummer van Ginger Ninja ging er echt helemaal voor, geweldig! Spuug en zweet all over the place.![]()
Ja precies, dat was in de Effenaar ook... ik had zo'n opstelling ook nog nooit bij een band gezien... normaal zit zo'n drummer altijd wat weggestopt maar dit was wel een leuke gimmickquote:
Nog een paar dagen wachtenquote:Op woensdag 22 september 2010 11:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kom maar op met de jongens meubels!
Jij leeft ook nogquote:
heb je er vrij voor moeten nemen?quote:
Hoe anders?quote:Op woensdag 22 september 2010 12:10 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
heb je er vrij voor moeten nemen?
Ja en op Lowlands ging ie er ZO hard voor dat ie dwars door het drumvel schootquote:Op woensdag 22 september 2010 11:33 schreef Steve het volgende:
Die drummer van Ginger Ninja ging er echt helemaal voor, geweldig! Spuug en zweet all over the place.![]()
Vetquote:Op woensdag 22 september 2010 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Egnie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren gooide hij de handdoek. Die vervolgens in de lampen hing.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Ja en op Lowlands ging ie er ZO hard voor dat ie dwars door het drumvel schootOEEEEPS!
![]()
Dus dat moest vervangen worden, wat even duurde en waardoor ze 2 nr's van de set af moesten laten.
Maar hij gooide wel het kapotte vel het publiek inWeer 's wat anders dan drumstokjes!
Toffe tafel.quote:Op woensdag 22 september 2010 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Egnie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of je krijgt voortaan gewoon niks meer te zuipen van hem.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk alleen dat die lamp boven de tafel nu buiten het plaatje valt, maar dat is maar mijn mening, ik kan niet wachten om het irl te zien
en je weet het het, vanavond ONDERZETTERS!
Ik let er wel op, ik ben het probleem niet, want ik ben degene die het schoon moet makenquote:Op woensdag 22 september 2010 13:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Of je krijgt voortaan gewoon niks meer te zuipen van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |