We hebben toch geflirtquote:
Ja als een dollequote:
en dat zetten jullie vrijdag gewoon op dezelfde subtiele wijze voort ?quote:Op maandag 20 september 2010 09:39 schreef Ang3l het volgende:
OwWat doen we dat subtiel dan!
Had er niets van gemerkt *LOL*
Goed hequote:Op maandag 20 september 2010 09:39 schreef Ang3l het volgende:
OwWat doen we dat subtiel dan!
Had er niets van gemerkt *LOL*
Er zit wat dwars?quote:
Da's vervelendquote:
hij geeft geen duidelijkheid ?quote:Op maandag 20 september 2010 10:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat is zeker vervelend. Waarom is het leven de laatste jaren zo vreselijk onoverzichtelijk?
Duidelijkheid CREEER je! Dat overkomt je niet!quote:Op maandag 20 september 2010 10:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat is zeker vervelend. Waarom is het leven de laatste jaren zo vreselijk onoverzichtelijk?
Je wordt toch geacht tegenwoordig flexibel te zijn?quote:Op maandag 20 september 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duidelijkheid CREEER je! Dat overkomt je niet!
Om maar ff een Dr Philletje of zoiets er in te gooien.
iedereen tegenwoordig Versatile ?quote:Op maandag 20 september 2010 12:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je wordt toch geacht tegenwoordig flexibel te zijn?
of gezakt voor je strikdiploma vroeger ?quote:Op maandag 20 september 2010 12:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb ik nu bindingsangst of verlatingsangst?
Overzichtelijkheid en flexibiliteit kunnen best wel samen hoor, bijt elkaar niet altijd.quote:Op maandag 20 september 2010 12:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je wordt toch geacht tegenwoordig flexibel te zijn?
Angsthaasquote:Op maandag 20 september 2010 12:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb ik nu bindingsangst of verlatingsangst?
Daar komt het wel op neer ja. Ik ben de touch verloren.quote:
Not badquote:
In 't cafe ja.quote:Op maandag 20 september 2010 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Zeg Ang3l... die badboy van jou werkte gisteravond in de bediening bij de Effenaar of niet?
Je weet dat ik dan al je uitstekende lichaamsdingetjes er al zal krabben bijten en snijden he? Laten we daar even heel duidelijk over zijn, dan weten we waar we aan toe zijn.quote:
Nee jij gaat gewoon netjes alleen in de Queen slapenquote:
Dan blijf je thuis!quote:Op maandag 20 september 2010 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in vrijdag.
Dan ga je nietquote:Op maandag 20 september 2010 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in vrijdag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |