Die kale plekken bedoel je?quote:
Zijn die zo speciaal dan? Zijn toch doodnormale benen?quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:24 schreef Ang3l het volgende:
Speciaal voor TV omdat ie 'm vast gemist heeft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leuk!quote:Op maandag 20 september 2010 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb tickets, wanneer spreken we af?
z'n hele lijf!!quote:
Kun je door de week tussen 25 en 30 oktober?quote:
Moet lukken, maar dan moet ik even mijn agenda checken. Heb niet thuis geslapen, dus ik laat het je vanmiddag wel weten welke data ik kan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kun je door de week tussen 25 en 30 oktober?
Ik kon niet slapen, ben wat te eten gaan maken.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moet lukken, maar dan moet ik even mijn agenda checken. Heb niet thuis geslapen, dus ik laat het je vanmiddag wel weten welke data ik kan.
wat doe jij nog zo laat op? Burning the midnight oil?
Jaquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:59 schreef TheVulture het volgende:
Die tweede foto met die microfoonstandaard tussen zijn benen... is het raar dat ik dat opwindend vind?
dirty boyquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:59 schreef TheVulture het volgende:
Die tweede foto met die microfoonstandaard tussen zijn benen... is het raar dat ik dat opwindend vind?
is goedquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kon niet slapen, ben wat te eten gaan maken.
Maar doe maar even via mail want ik lees niet terug meestal
Ik vond hem gewoon onwijs cutequote:
en jij gewoon on a schoolnight buiten de deur neuken en niet thuis slapenquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moet lukken, maar dan moet ik even mijn agenda checken. Heb niet thuis geslapen, dus ik laat het je vanmiddag wel weten welke data ik kan.
wat doe jij nog zo laat op? Burning the midnight oil?
Neequote:Op dinsdag 21 september 2010 09:59 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |