Je wordt oudquote:
't Is wel leuk, maar heb je echt zo'n graph nodig om dat te weten?quote:Op maandag 20 september 2010 20:37 schreef Peter het volgende:
[..]
Op te vragen hier: Vriendjesgraaf van augustus 2010
userid is het nummer in de adresbalk als je MyAT ziet.
Ja, precies, da's nog maar afwachten.quote:
"Will we ever get to a point where we don't care? Will we ever welcome the gray, disregard the wrinkles, skip the gym, eat that extra piece of chocolate cake?"quote:
Ik blijf het een vrolijk liedje vindenquote:
Als ik al opa ben, wat ben jij dan? Methusalem?quote:
Het eind der tijdenquote:Op maandag 20 september 2010 21:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik al opa ben, wat ben jij dan? Methusalem?
Zei ons immer opgewekte zonnestralende troetelbeertje, altijd klaar met een lief woordje voor iedereen om hem heen.quote:Op maandag 20 september 2010 21:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat zijn we weer aardig vandaag.
Dacht dat ik dat was!quote:Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zei ons immer opgewekte zonnestralende troetelbeertje, altijd klaar met een lief woordje voor iedereen om hem heen.
Nee jij bent emo bear. EN dat je dan een dvd van the fountain als logo op je buik hebtquote:
Kan ik me ook iets bij voorstellenquote:
Verwar je me nu weer met Cahir?quote:Op maandag 20 september 2010 21:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zei ons immer opgewekte zonnestralende troetelbeertje, altijd klaar met een lief woordje voor iedereen om hem heen.
Ik heb jou nog nooit verward met Cahir.quote:Op maandag 20 september 2010 21:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Verwar je me nu weer met Cahir?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |