Dankjewel voor deze kans!quote:Op zondag 19 september 2010 19:55 schreef Ang3l het volgende:
Ja hoor, gij moogt da wel
En homo is geen afkorting. Nou ja, hooguit voor homoseksueel... dat dan weer welDus daar had je gelijk in
Waar moet ik 't lintje prikken?quote:
Het lintje prikken?quote:
Mijn god waarom heb ik hier gepostquote:Op zondag 19 september 2010 20:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Buk maar voor ome Ang3l, hetero is zijn specialiteit
Curious?quote:Op zondag 19 september 2010 20:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Mijn god waarom heb ik hier gepost![]()
maar pas op... gebukt is genomen...quote:Op zondag 19 september 2010 20:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Buk maar voor ome Ang3l, hetero is zijn specialiteit
浜渦正志 is de componist Masashi Hamauzu.quote:En 浜渦正志 is de soundtrack van Final Fantasy!
Lijkt meer op moppersmurf.quote:Op zondag 19 september 2010 20:03 schreef wonderer het volgende:
Ik HAAT zonneschijn.
Hoe was mijn gargamel-imitatie?
Haha neequote:
Ja, dat had ik ook eerst in mijn hoofd, maar die heeft toch een andere catch phrase?quote:
Snap ikquote:
Nicht? Rijke korpsbal. Nichten zijn tenminste nog leukquote:
ontzettend afgeven op het volk dat bij IKEA komt om vervolgens een doosje SVALKA champagneglazen te pakken en ze uit de doos (nieuw) vol te schenken... gadverquote:
Euh ik dacht eigenlijk aan iets anders... maar slaan kan ook...quote:Op maandag 20 september 2010 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Zoiets wil je toch HEEL hard slaan eigenlijk?
Wat een oppervlakkig persoonquote:
Hij heeft rijke ouders, waarom...WAAROM....WAAROM huurt hij dan geen stylist, kapper en logopedist in ?quote:
Ja die was best cute he?quote:Op maandag 20 september 2010 00:15 schreef TheVulture het volgende:
Die zanger van dat voorprogramma bij Ginger Ninja
quote:Ginger Ninja
Durfde je geen hoi te zeggen?quote:Ang3l, je zag er leuk uit
Ah toe stoere vent, sla je hem voor me? Heel hard op z'n PC Hooft brilletje?quote:
de economische crisis heeft dus nog niet hard genoeg toe geslagenquote:Op maandag 20 september 2010 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Zoiets wil je toch HEEL hard slaan eigenlijk?
dank je SAJquote:Op maandag 20 september 2010 00:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Fijne nacht!
[ afbeelding ]
Wat een enorme kontquote:Op maandag 20 september 2010 00:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Fijne nacht!
[ afbeelding ]
Billenkoek? (hoi Vlarp)quote:
Je kent me he... ik ben heel eenkennigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |