Dankjewel voor deze kans!quote:Op zondag 19 september 2010 19:55 schreef Ang3l het volgende:
Ja hoor, gij moogt da wel
En homo is geen afkorting. Nou ja, hooguit voor homoseksueel... dat dan weer welDus daar had je gelijk in
Waar moet ik 't lintje prikken?quote:
Het lintje prikken?quote:
Mijn god waarom heb ik hier gepostquote:Op zondag 19 september 2010 20:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Buk maar voor ome Ang3l, hetero is zijn specialiteit
Curious?quote:Op zondag 19 september 2010 20:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Mijn god waarom heb ik hier gepost![]()
maar pas op... gebukt is genomen...quote:Op zondag 19 september 2010 20:24 schreef Peter het volgende:
[..]
Buk maar voor ome Ang3l, hetero is zijn specialiteit
浜渦正志 is de componist Masashi Hamauzu.quote:En 浜渦正志 is de soundtrack van Final Fantasy!
Lijkt meer op moppersmurf.quote:Op zondag 19 september 2010 20:03 schreef wonderer het volgende:
Ik HAAT zonneschijn.
Hoe was mijn gargamel-imitatie?
Haha neequote:
Ja, dat had ik ook eerst in mijn hoofd, maar die heeft toch een andere catch phrase?quote:
Snap ikquote:
Nicht? Rijke korpsbal. Nichten zijn tenminste nog leukquote:
ontzettend afgeven op het volk dat bij IKEA komt om vervolgens een doosje SVALKA champagneglazen te pakken en ze uit de doos (nieuw) vol te schenken... gadverquote:
Euh ik dacht eigenlijk aan iets anders... maar slaan kan ook...quote:Op maandag 20 september 2010 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Zoiets wil je toch HEEL hard slaan eigenlijk?
Wat een oppervlakkig persoonquote:
Hij heeft rijke ouders, waarom...WAAROM....WAAROM huurt hij dan geen stylist, kapper en logopedist in ?quote:
Ja die was best cute he?quote:Op maandag 20 september 2010 00:15 schreef TheVulture het volgende:
Die zanger van dat voorprogramma bij Ginger Ninja
quote:Ginger Ninja
Durfde je geen hoi te zeggen?quote:Ang3l, je zag er leuk uit
Ah toe stoere vent, sla je hem voor me? Heel hard op z'n PC Hooft brilletje?quote:
de economische crisis heeft dus nog niet hard genoeg toe geslagenquote:Op maandag 20 september 2010 00:06 schreef Ang3l het volgende:
Zoiets wil je toch HEEL hard slaan eigenlijk?
dank je SAJquote:Op maandag 20 september 2010 00:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Fijne nacht!
[ afbeelding ]
Wat een enorme kontquote:Op maandag 20 september 2010 00:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Fijne nacht!
[ afbeelding ]
Billenkoek? (hoi Vlarp)quote:
Je kent me he... ik ben heel eenkennigquote:
We hebben toch geflirtquote:
Ja als een dollequote:
en dat zetten jullie vrijdag gewoon op dezelfde subtiele wijze voort ?quote:Op maandag 20 september 2010 09:39 schreef Ang3l het volgende:
OwWat doen we dat subtiel dan!
Had er niets van gemerkt *LOL*
Goed hequote:Op maandag 20 september 2010 09:39 schreef Ang3l het volgende:
OwWat doen we dat subtiel dan!
Had er niets van gemerkt *LOL*
Er zit wat dwars?quote:
Da's vervelendquote:
hij geeft geen duidelijkheid ?quote:Op maandag 20 september 2010 10:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat is zeker vervelend. Waarom is het leven de laatste jaren zo vreselijk onoverzichtelijk?
Duidelijkheid CREEER je! Dat overkomt je niet!quote:Op maandag 20 september 2010 10:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat is zeker vervelend. Waarom is het leven de laatste jaren zo vreselijk onoverzichtelijk?
Je wordt toch geacht tegenwoordig flexibel te zijn?quote:Op maandag 20 september 2010 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Duidelijkheid CREEER je! Dat overkomt je niet!
Om maar ff een Dr Philletje of zoiets er in te gooien.
iedereen tegenwoordig Versatile ?quote:Op maandag 20 september 2010 12:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je wordt toch geacht tegenwoordig flexibel te zijn?
of gezakt voor je strikdiploma vroeger ?quote:Op maandag 20 september 2010 12:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb ik nu bindingsangst of verlatingsangst?
Overzichtelijkheid en flexibiliteit kunnen best wel samen hoor, bijt elkaar niet altijd.quote:Op maandag 20 september 2010 12:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je wordt toch geacht tegenwoordig flexibel te zijn?
Angsthaasquote:Op maandag 20 september 2010 12:26 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb ik nu bindingsangst of verlatingsangst?
Daar komt het wel op neer ja. Ik ben de touch verloren.quote:
Not badquote:
In 't cafe ja.quote:Op maandag 20 september 2010 12:53 schreef TheVulture het volgende:
Zeg Ang3l... die badboy van jou werkte gisteravond in de bediening bij de Effenaar of niet?
Je weet dat ik dan al je uitstekende lichaamsdingetjes er al zal krabben bijten en snijden he? Laten we daar even heel duidelijk over zijn, dan weten we waar we aan toe zijn.quote:
Nee jij gaat gewoon netjes alleen in de Queen slapenquote:
Dan blijf je thuis!quote:Op maandag 20 september 2010 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in vrijdag.
Dan ga je nietquote:Op maandag 20 september 2010 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |