Gelukkigquote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeHij kronkelde er op los, dus dat was niet gek nee!
Neuj niet echt...quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:59 schreef TheVulture het volgende:
Die tweede foto met die microfoonstandaard tussen zijn benen... is het raar dat ik dat opwindend vind?
vroeg? twas kwart voor 10!quote:
Lijkt wel op één van die gasten van Hanson met die vette haren.quote:
ja, ik leer snel van jullie.quote:Op dinsdag 21 september 2010 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij gewoon on a schoolnight buiten de deur neuken en niet thuis slapen
gaat de goede kant op met onze Mieke
les 2 is weekenf berlijn met bezoek aan berghainquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik leer snel van jullie.![]()
mijn eerste stapjes in de gaywereld hier. *ahum*
Wat levert het nou op zo'n hele nacht?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik leer snel van jullie.![]()
mijn eerste stapjes in de gaywereld hier. *ahum*
Een lege zakquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat levert het nou op zo'n hele nacht?
een belkaart. Of is dat te weinig? Wat vraag jij meestal?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat levert het nou op zo'n hele nacht?
en een beurse ster.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
what happened with the good ol breezah ?quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een belkaart. Of is dat te weinig? Wat vraag jij meestal?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
les 2 is weekenf berlijn met bezoek aan berghain
vind ik niet lekker. Mij te zoet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
what happened with the good ol breezah ?
wat een vooruitziende blik om je groep toen al dead or alive te noemenquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:34 schreef mike_hunt het volgende:
Kennen we Pete Burns nog? (you spin me right round)
zo zag ie er vroeger uit.
[ afbeelding ]
Heden:
[ afbeelding ]
inderdaad, SEKSI![]()
[ afbeelding ]
ow jij bepaald of dat voldoende isquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
een belkaart. Of is dat te weinig? Wat vraag jij meestal?
Wellicht kan je het aan oud bisschop Gijzen vragenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ow jij bepaald of dat voldoende is
Dus... Zonder bril zie ik er jonger uit dan Ang3l?quote:AMSTERDAM - Brillen zijn een heuse trend op dit moment, maar ze blijken niet erg flatteus te zijn. Uit onderzoek blijkt dat brildragers maar liefst 3,3 jaar ouder worden geschat dan hun werkelijke leeftijd. Ook denkt men vaak dat iemand met een bril een nerd is en minder zelfverzekerd.
Dat ligt eraan wie je het laat beoordelen... als je het aan iemand vraagt die zijn bril heeft afgezet waarschijnlijk welquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dus... Zonder bril zie ik er jonger uit dan Ang3l?
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wie je het laat beoordelen... als je het aan iemand vraagt die zijn bril heeft afgezet waarschijnlijk wel
quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wie je het laat beoordelen... als je het aan iemand vraagt die zijn bril heeft afgezet waarschijnlijk wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |