SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 19 september 2010 11:44 schreef Yuki het volgende:
Het is hier heul niet rustig!Nog steeds hoofdpijn? Of iets anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Laat t ff weten als je iemand hebt gevonden, dan breng ik die van mij ook ff langsquote:Op zondag 19 september 2010 11:44 schreef tijnbrein het volgende:
Wie komt de strijk bij mij doen ik heb geen zin namelijk?
quote:Op zondag 19 september 2010 11:44 schreef Yuki het volgende:
Het is hier heul niet rustig!Komt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 19 september 2010 11:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat t ff weten als je iemand hebt gevonden, dan breng ik die van mij ook ff langs
Nog wel wat hoofdpijn, maar zakt behoorlijkquote:Op zondag 19 september 2010 11:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog steeds hoofdpijn? Of iets anders?
Zou je dat doen, of zal je dat doen?quote:Op zondag 19 september 2010 11:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou ik doen. Andersom ook graag
Wow, ik ga denk ik hier zo maar eens lekker strijken.quote:Op zondag 19 september 2010 11:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat t ff weten als je iemand hebt gevonden, dan breng ik die van mij ook ff langs
Waar is "hier" ??quote:Op zondag 19 september 2010 11:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wow, ik ga denk ik hier zo maar eens lekker strijken.
Succes met studerenquote:Op zondag 19 september 2010 11:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nog wel wat hoofdpijn, maar zakt behoorlijkZit me niet vreselijk meer in de weg iig
Nee, het is meer de stress voor een deadline, terwijl ik de stof nauwelijks begrijp
Dat zal ik doenquote:Op zondag 19 september 2010 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou je dat doen, of zal je dat doen?
Ja, dus?quote:Op zondag 19 september 2010 11:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes met studeren![]()
[..]
Dat zal ik doen![]()
Hey ik ben net wakker
Dan kan je die paar t-shirts die ik heb liggen ook wel even strijken als je toch bezig bentquote:Op zondag 19 september 2010 11:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wow, ik ga denk ik hier zo maar eens lekker strijken.
Achter de strijkplank, zo'n 50 minuten treinen van jou vandaan. De hoofdstations dan.quote:
Mijn hersens moeten nog op gang komen.quote:
50min treinen, wat is dat nu weer van een standaardquote:Op zondag 19 september 2010 11:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achter de strijkplank, zo'n 50 minuten treinen van jou vandaan. De hoofdstations dan.
Nerdspeakquote:Op zondag 19 september 2010 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
50min treinen, wat is dat nu weer van een standaard
Ik ben beter in overhemden strijken eerlijk gezegd.quote:Op zondag 19 september 2010 11:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan je die paar t-shirts die ik heb liggen ook wel even strijken als je toch bezig bent
Ik wist niet dat 50 minuten treinen een officiële maatstaf is?quote:Op zondag 19 september 2010 11:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achter de strijkplank, zo'n 50 minuten treinen van jou vandaan. De hoofdstations dan.
nee TB dat is treinspeakquote:Op zondag 19 september 2010 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nerdspeakniet te begrijpen voor buitenstaanders zoals wij.
Truequote:Op zondag 19 september 2010 11:52 schreef Feitosa het volgende:
Strijken doe ik nooit. Ik heb daar een tyfus hekel aan.
Als je de was goed te drogen hangt heb je ook geen zware kreukels.
Dat is geen standaard, maar ik was de lui om de afstand in meters op te zoeken.quote:Op zondag 19 september 2010 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
50min treinen, wat is dat nu weer van een standaard
Ja, want iedere trein legt dezelfde aantal km af in 50 minutenquote:Op zondag 19 september 2010 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is geen standaard, maar ik was de lui om de afstand in meters op te zoeken.
Dat doe ik ook, maar dan nog moet het gestreken wordenquote:Op zondag 19 september 2010 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
TrueAls je de was uit de machine haalt en het even los klopt en dan ophangt, zitten er nauwelijks kreukels in. Spijkerbroeken en truien enz. strijk ik sowieso nooit
Lurkerquote:Op zondag 19 september 2010 11:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben beter in overhemden strijken eerlijk gezegd.![]()
Ik moet zeggen dat ik nu pas weet wie je bent, nadat ik snel je fotoboek had bekeken.
Ik word verlegen van jouquote:Op zondag 19 september 2010 11:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
waarom moet je blozen?
@de lui die moeten strijken..... doe ik mooi niet voor jullie
Was wel ok. Het is gewoon jammer dat de rest van hun vrienden niet echt mijn vrienden zijnquote:
Je kan ook gewoon de stad opnoemenquote:Op zondag 19 september 2010 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is geen standaard, maar ik was de lui om de afstand in meters op te zoeken.
Nog geneukt?quote:Op zondag 19 september 2010 11:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was wel ok. Het is gewoon jammer dat de rest van hun vrienden niet echt mijn vrienden zijn
Haha, het lijkt alleen zo dat men op Fok! niet slaapt als ik de samenstelling zie van welke users hier postenquote:Op zondag 19 september 2010 11:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Boudibou.....
Ik heb anders best wel geslapen....
Dit is Singles niet PTA dus Tornado hoeveel km is dat?quote:Op zondag 19 september 2010 11:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee TB dat is treinspeakprima te begrijpen voor Socios en vrienden
Nee, maar dat was toch ook niet de vraag of wel dan?quote:Op zondag 19 september 2010 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want iedere trein legt dezelfde aantal km af in 50 minuten
Ik kom ook uit PTA, maar snap t evengoed nietquote:Op zondag 19 september 2010 11:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is Singles niet PTA dus Tornado hoeveel km is dat?
Maar ik heb het toch ook niet over blouses? Die moet je altijd strijken, die stof is zo dun, dat je die zonder strijken niet ongekreukt krijgt.quote:Op zondag 19 september 2010 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar dan nog moet het gestreken worden![]()
en blouse met lichte kreukels is ook onverzorgd. En gestreken kleding nemen minder ruimte in in de kast. Als ik t niet strijk past t er niet in
Jij bent dan ook niet van de T, maar van de Aquote:Op zondag 19 september 2010 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom ook uit PTA, maar snap t evengoed niet
Waarom beantwoord je de vraag dan niet met een door iedereen erkende maateenheid?quote:Op zondag 19 september 2010 11:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar dat was toch ook niet de vraag of wel dan?
Hoe dan ook: er liggen hier overhemden van linnen en van katoen (twill) die absoluut gestreken moeten worden anders zien ze 'r niet uit.
Kijk, ik hoopte dat Google mijn vraag kon beantwoorden, maar dat werkt dus niet. Gelukkig is WolframAlpha gewillig.quote:Op zondag 19 september 2010 11:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is Singles niet PTA dus Tornado hoeveel km is dat?
Ik heb wel heel de avond met een leuk meisje uit Utrecht liggen praten. En we hebben T/D gedaan.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 11:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet van de T, maar van de A
quote:Op zondag 19 september 2010 11:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, het lijkt alleen zo dat men op Fok! niet slaapt als ik de samenstelling zie van welke users hier posten
Jij hebt zoveel tijd nodig om te zeggen dat je in Haarlem woont (wat dus de vraag was)quote:Op zondag 19 september 2010 12:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijk, ik hoopte dat Google mijn vraag kon beantwoorden, maar dat werkt dus niet. Gelukkig is WolframAlpha gewillig.
Die mis ik ook soms. Maar A is ook leuk natuurlijk.quote:Op zondag 19 september 2010 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]en een klein beetje de B, maar die staat er niet bij
Dat is 49 minuten met de trein!quote:Op zondag 19 september 2010 12:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijk, ik hoopte dat Google mijn vraag kon beantwoorden, maar dat werkt dus niet. Gelukkig is WolframAlpha gewillig.
Ja.quote:Op zondag 19 september 2010 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat zal jij irl vermoeiend zijn zeg
Hoax!quote:Op zondag 19 september 2010 12:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb wel heel de avond met een leuk meisje uit Utrecht liggen praten. En we hebben T/D gedaan.
En allroundersquote:Op zondag 19 september 2010 12:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
we hebben een ochtend, middag, avond en nachtploeg....
Je hebt wát gedaan?quote:Op zondag 19 september 2010 12:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb wel heel de avond met een leuk meisje uit Utrecht liggen praten. En we hebben T/D gedaan.
Dat klinkt beterquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt beter
Maar dan nog: Oh, jezus
Fotoboek van MYVquote:Op zondag 19 september 2010 12:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Leuk meisje.
Uit Utrecht.
Liggen praten.
T/D gespeeld
Oh.quote:Op zondag 19 september 2010 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets hoor, ik vind het wel schattig
Ik post altijd vanuit je kledingkast.quote:Op zondag 19 september 2010 12:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Zat singles die alleen vanaf hun werk posten
Een nog grotere Oh Jezusquote:Op zondag 19 september 2010 12:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Fotoboek van MYV
ja
Ja allebei lagen we in bed, msn
Ja, msn.
T/D is niet zo leuk als: "ik heb nog nooit"quote:Op zondag 19 september 2010 12:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Leuk meisje.
Uit Utrecht.
Liggen praten.
T/D gespeeld
Wat doe jij in Yuki's kledingkast?quote:Op zondag 19 september 2010 12:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik post altijd vanuit je kledingkast.
Tja.. wat is in deze werk? Als ik met mijn pik sta te spelen of lekker aan het eten ben, kan dat ook werk genoemd wordenquote:Op zondag 19 september 2010 12:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat word ik altijd van mooie en leuke vrouwenquote:
NU wil ik weten, vanwege de msn of haar?quote:
Over MSN truth or dare spelen is echt heel erg sadquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 12:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Fotoboek van MYV
ja
Ja allebei lagen we in bed, msn
Ja, msn.
Wel een 5 megapixel camera met flits.quote:Op zondag 19 september 2010 12:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over MSN truth or dare spelen is echt heel erg sad![]()
Grasje heb je een webcam?
Je gaat het nog erger makenquote:Op zondag 19 september 2010 12:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over MSN truth or dare spelen is echt heel erg sad![]()
Grasje heb je een webcam?
Vanwege het Truth or dare stelen over msnquote:Op zondag 19 september 2010 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
NU wil ik weten, vanwege de msn of haar?
* doet hangslot om kledingkastquote:Op zondag 19 september 2010 12:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik post altijd vanuit je kledingkast.
En zij? Dus je hebt foto's gemaakt en zij ookquote:Op zondag 19 september 2010 12:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wel een 5 megapixel camera met flits.
Ze woont eigenlijk in Arnhem maar in het weeekend bij haar ouders. En ze gaat me vbasgitaar leren spelen.quote:
Stelen?quote:Op zondag 19 september 2010 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanwege het Truth or dare stelen over msn
Het leek KLB wel man. Niet normaal. Heel me muren zijn verkleurd van de flits en vanquote:Op zondag 19 september 2010 12:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zij? Dus je hebt foto's gemaakt en zij ook
* tijnbrein heeft MI van Grasje en MYV foto's laten zijn van bepaalde lichaamsdelen als darequote:
Waant ze zichzelf de nieuwe Amy Winehouse?quote:Op zondag 19 september 2010 12:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze woont eigenlijk in Arnhem maar in het weeekend bij haar ouders. En ze gaat me vbasgitaar leren spelen.
Stop it!!quote:Op zondag 19 september 2010 12:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein heeft MI van Grasje en MYV foto's laten zijn van bepaalde lichaamsdelen als dare
Volgens mij welquote:Op zondag 19 september 2010 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waant ze zichzelf de nieuwe Amy Winehouse?
Nee het was eigenlijk alleen maar truth.quote:Op zondag 19 september 2010 12:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein heeft MI van Grasje en MYV foto's laten zijn van bepaalde lichaamsdelen als dare
Tsja je lichaam is ook zo bleek dat reflecteerd natuurlijkquote:Op zondag 19 september 2010 12:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het leek KLB wel man. Niet normaal. Heel me muren zijn verkleurd van de flits en van
Wut?quote:Op zondag 19 september 2010 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waant ze zichzelf de nieuwe Amy Winehouse?
Kpd bedoelde ik.quote:Op zondag 19 september 2010 12:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja je lichaam is ook zo bleek dat reflecteerd natuurlijk![]()
quote:Op zondag 19 september 2010 12:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee het was eigenlijk alleen maar truth.
Ben ik al.quote:Op zondag 19 september 2010 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]Gras je maakt jezelf onsterfelijk
Zie het als een voordeel dat pubers dat doen. Ze kunnen er geen soa van krijgen of zwanger van worden.quote:
Daar mag jij nog niet postten over 6 jaar pasquote:
Jij snapt het.quote:Op zondag 19 september 2010 12:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zie het als een voordeel dat pubers dat doen. Ze kunnen er geen soa van krijgen of zwanger van worden.
Daar mag ik heul wel al posten. Al een jaar.quote:Op zondag 19 september 2010 12:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar mag jij nog niet postten over 6 jaar pas
Ik geloof er niets vanquote:Op zondag 19 september 2010 12:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Daar mag ik heul wel al posten. Al een jaar.
*Yvonne mailt*quote:Op zondag 19 september 2010 12:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Daar mag ik heul wel al posten. Al een jaar.
quote:
Mietjesquote:Op zondag 19 september 2010 12:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee het was eigenlijk alleen maar truth.
ja dat vind ik 'n beetje flauw..... die spreek je dan nooitquote:Op zondag 19 september 2010 12:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat dusquote:
Gewoon blijven slaan tot die terugslaat.quote:Op zondag 19 september 2010 12:20 schreef Watertornado het volgende:
Weet iemand hier hoe je het best iemand van 15 maanden oud kan leren een boks te geven?
Kloon gebruikenquote:Op zondag 19 september 2010 12:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ken een FOK!er van 16 die er ook soms post.
Jij?quote:Op zondag 19 september 2010 12:19 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ken een FOK!er van 16 die er ook soms post.
Wie zijn dat dan eigenlijk allemaal?quote:Op zondag 19 september 2010 12:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja dat vind ik 'n beetje flauw..... die spreek je dan nooit
Het bierflesje van HeatWave die dronken is volgooien met rode wodka is leukerquote:Op zondag 19 september 2010 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus![]()
@Gras: ik zeg, volgende keer, irl "Ik heb nog nooit" spelen
Ook een leuk spel voor de volgende Fok! meet
quote:Op zondag 19 september 2010 12:20 schreef Watertornado het volgende:
Weet iemand hier hoe je het best iemand van 15 maanden oud kan leren een boks te geven?
quote:Op zondag 19 september 2010 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon blijven slaan tot die terugslaat.
HW dronken is sowieso wel leuk.quote:Op zondag 19 september 2010 12:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het bierflesje van HeatWave die dronken is volgooien met rode wodka is leuker
Op zoek naar je poesje?quote:Op zondag 19 september 2010 12:21 schreef littledrummergirl het volgende:
klein klein katertje wat doe je in mijn hoofd?
Ik ook op mijn 17e ze controleerde je geboortedatum niet eens.quote:Op zondag 19 september 2010 12:22 schreef Myraela het volgende:
Ik had op mij 17de toegang tot KPD. Nooit om gevraagd overigens.
Nu rijst mij eigenlijk meer de vraag waarom je een kind wilt leren een boks te geven...quote:Op zondag 19 september 2010 12:20 schreef Watertornado het volgende:
Maar nu maak je er wel gebruik van?quote:Op zondag 19 september 2010 12:22 schreef Myraela het volgende:
Ik had op mij 17de toegang tot KPD. Nooit om gevraagd overigens.
Het is in dit geval een "zij" maar ik krijg niet voor elkaar dat ze haar vuist balt. Om mijn nichtje te gaan meppen vind ik wat ver gaan, ze is nu eindelijk stil.quote:Op zondag 19 september 2010 12:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon blijven slaan tot die terugslaat.
Ik heb er geen posts, ik kijk er soms.quote:Op zondag 19 september 2010 12:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar nu maak je er wel gebruik van?
quote:
De papa een verrassing bezorgen.quote:Op zondag 19 september 2010 12:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu rijst mij eigenlijk meer de vraag waarom je een kind wilt leren een boks te geven...
Miauw, miauw, knor knor. Lekker chaos schoppenquote:Op zondag 19 september 2010 12:21 schreef littledrummergirl het volgende:
klein klein katertje wat doe je in mijn hoofd?
Ik denk dat je wel de enige was.quote:Op zondag 19 september 2010 12:25 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik vond mezelf ook wel grappig vannacht....
Ik zou gaan voor amputatie, vanaf de nek. Voorkom je zulke klachten meteen voor de toekomst.quote:Op zondag 19 september 2010 12:24 schreef djayzz het volgende:
Nou heb ik het helemaal voor elkaar..... Vorige week had ik mijn enkel al verzwikt, nu vanochtend val ik heel hard op mijn hiel van dezelfde voetzometeen naar de huisartstenpost om na te laten kijken...
Wij niet.quote:Op zondag 19 september 2010 12:25 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik vond mezelf ook wel grappig vannacht....
Gewoon meppen maar dan zachtjes daar worden ze hard vanquote:Op zondag 19 september 2010 12:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is in dit geval een "zij" maar ik krijg niet voor elkaar dat ze haar vuist balt. Om mijn nichtje te gaan meppen vind ik wat ver gaan, ze is nu eindelijk stil.
Seks helpt tegen hoofdpijnquote:Op zondag 19 september 2010 12:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]hoop t toch niet zeg! Als ik nu ergens geen zin in heb...
Ik lig al een uur op de bank met mijn voet in het ijs, en de pijn gaat maar niet wegquote:Op zondag 19 september 2010 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor amputatie, vanaf de nek. Voorkom je zulke klachten meteen voor de toekomst.
quote:Op zondag 19 september 2010 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon meppen maar dan zachtjes daar worden ze hard vanOver een paar jaar slaan zij jou in elkaar
![]()
[..]
Seks helpt tegen hoofdpijn
Dat moet geen probleem zijn dat orgasmequote:Op zondag 19 september 2010 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
héél goed zelfs. Overigens is een orgasme wel een vereiste
uit , werd te langdradig en ik kon er niets meer bijverzinnen.quote:Op zondag 19 september 2010 12:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wij niet.
Hoe is het met je boek?
Ik hoor vrouwen wel eens over hun vriendjes/bed partners erover klagenquote:Op zondag 19 september 2010 12:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat moet geen probleem zijn dat orgasme
Ik herken het gevoel. Dat gaat nog wel even duren. Sterkte!quote:Op zondag 19 september 2010 12:26 schreef djayzz het volgende:
Ik lig al een uur op de bank met mijn voet in het ijs, en de pijn gaat maar niet wegecht niet tof dit..
Oei, succes bij de huisartsen postquote:Op zondag 19 september 2010 12:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik lig al een uur op de bank met mijn voet in het ijs, en de pijn gaat maar niet wegecht niet tof dit..
quote:Op zondag 19 september 2010 12:29 schreef Myraela het volgende:
Dus " Schat, ik heb hoofdpijn, vanavond even niet." Kan ik niet meer als excuus gebruiken?
Ik heb het nog nooit hoeven gebruiken.quote:Op zondag 19 september 2010 12:30 schreef PeuRac het volgende:
![]()
Sowieso is dat een kut excuus, zeg dan gewoon dat je geen zin hebt
Neequote:Op zondag 19 september 2010 12:29 schreef Myraela het volgende:
Dus " Schat, ik heb hoofdpijn, vanavond even niet." Kan ik niet meer als excuus gebruiken?
Tsja je bent er ook zelf bij dus dan kan je het zelf ook even afmakenquote:Op zondag 19 september 2010 12:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoor vrouwen wel eens over hun vriendjes/bed partners erover klagen
Ik heb juist wel eens hoofdpijn gekregen na een orgasmequote:Op zondag 19 september 2010 12:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
héél goed zelfs. Overigens is een orgasme wel een vereiste
Jij hebt altijd zinquote:Op zondag 19 september 2010 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit hoeven gebruiken.
Hahaha, en meteen alle andere mogelijke kwalen die zich in het lichaam voor kunnen doenquote:Op zondag 19 september 2010 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor amputatie, vanaf de nek. Voorkom je zulke klachten meteen voor de toekomst.
Moet je niet zo dicht bij de muur gaan liggenquote:Op zondag 19 september 2010 12:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb juist wel eens hoofdpijn gekregen na een orgasme
Heel goedquote:Op zondag 19 september 2010 12:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit hoeven gebruiken.
Ik geef een succes garantie.quote:Op zondag 19 september 2010 12:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee![]()
Ander excuus verzinnen dan maar.![]()
Weet je er al eentje?![]()
[..]
Tsja je bent er ook zelf bij dus dan kan je het zelf ook even afmaken
Ja dolletjes, kan je daarna het Kanaal over.quote:Op zondag 19 september 2010 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, en meteen alle andere mogelijke kwalen die zich in het lichaam voor kunnen doen
Een wondermiddel dusquote:Op zondag 19 september 2010 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha, en meteen alle andere mogelijke kwalen die zich in het lichaam voor kunnen doen
Niet goed geld terug?quote:Op zondag 19 september 2010 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je niet zo dicht bij de muur gaan liggen![]()
Ik vergeet vaak goed te drinken tijdens/na, als ik dan ga slapen heb ik de volgende dag een kater![]()
[..]
Heel goed![]()
[..]
Ik geef een succes garantie.
Nee, ze krijgen een couponquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 12:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet je niet zo dicht bij de muur gaan liggen![]()
Ik vergeet vaak goed te drinken tijdens/na, als ik dan ga slapen heb ik de volgende dag een kater![]()
Dank je wel TB.....quote:Op zondag 19 september 2010 12:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat word ik altijd van mooie en leuke vrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel als t meerdere uren duurtquote:
Jeetjequote:Op zondag 19 september 2010 12:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja dolletjes, kan je daarna het Kanaal over.
Man zonder ledematen zwemt Kanaal over
quote:Op zondag 19 september 2010 12:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dank je wel TB.....Hoezo niet? Jij bent toch een leuke jonge dame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Jij was te langquote:Op zondag 19 september 2010 12:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi. Meerdere uren he?Wanneer kan ik je reserveren?
T is maar net waar je zin in hebt op dat moment.quote:Op zondag 19 september 2010 12:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in meerdere uren achter elkaar seksDan liever verspreid over de dag een paar keer een halfuur of een uurtje of zo..
o.a. Kluts, Nouk en batemanquote:Op zondag 19 september 2010 12:21 schreef tijnbrein het volgende:
Wie zijn dat dan eigenlijk allemaal?
Bedankt, Grasjequote:Op zondag 19 september 2010 12:22 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het bierflesje van HeatWave die dronken is volgooien met rode wodka is leuker
Bateman ken ik niet. Kluts en Nouk wel. Waarschijnlijk ken ik er nog wel meer die er overdag postten.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 12:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bedankt, Grasje
Dat je hem toen nog zatter hebt gemaakt
Ik zeg net dat ik daar helemaal geen zin in hebquote:Op zondag 19 september 2010 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij was te lang![]()
[..]
T is maar net waar je zin in hebt op dat moment.
Jij lang?quote:
Dit vraagt om uitlegquote:Op zondag 19 september 2010 12:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bedankt, Grasje
Jij was 1.85 toch?quote:
iddquote:Op zondag 19 september 2010 12:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in meerdere uren achter elkaar seksDan liever verspreid over de dag een paar keer een halfuur of een uurtje of zo..
Baggerbart deed dat.quote:Op zondag 19 september 2010 12:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bedankt, Grasje
Neequote:Op zondag 19 september 2010 12:29 schreef Myraela het volgende:
Zijn al genoeg foto's gepost.quote:Op zondag 19 september 2010 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij lang?![]()
[..]
Dit vraagt om uitlegen eventueel foto's
Jij snapt mijquote:
Dat valt nog wel meequote:
Heb je nooit dat je de hele avond/nacht ligt de vrijen/seksen? Meerdere keren per dag is ook leuk trouwens. Wat helemaal gaaf is, is de hele dag een spanning opbouwen en dat dan te ontladenquote:Op zondag 19 september 2010 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg net dat ik daar helemaal geen zin in hebDus hoezo waar ik zin in heb op dat moment?
En de vellen hangen aan zijn lulquote:Op zondag 19 september 2010 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij snapt mij
Hoe moet je in godsnaam 3 uur achter elkaar dat pompen volhouden... Dan heb je aan het eind van de sessie kut stroganoff
Seks is meer dan alleen pompenquote:Op zondag 19 september 2010 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij snapt mij
Hoe moet je in godsnaam 3 uur achter elkaar dat pompen volhouden... Dan heb je aan het eind van de sessie kut stroganoff
Nee, niet de hele nachtquote:Op zondag 19 september 2010 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je nooit dat je de hele avond/nacht ligt de vrijen/seksen? Meerdere keren per dag is ook leuk trouwens. Wat helemaal gaaf is, is de hele dag een spanning opbouwen en dat dan te ontladen
Volgens mij heb jij vorige week een topic gemistquote:Op zondag 19 september 2010 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij lang?![]()
[..]
Dit vraagt om uitlegen eventueel foto's
Dan mag je alleen op slippers naast me lopen, anders ben je langerquote:
iets met vroeger gepest worden -niet goed voor ontwikkelen juist zelfbeeldquote:Op zondag 19 september 2010 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
Hoezo niet? Jij bent toch een leuke jonge dame.
Je hoeft mij echt niet te vertellen wat seks inhoudt. Ik doe het vaak genoegquote:
Ik kreeg een beeld.quote:Op zondag 19 september 2010 12:44 schreef Samzz het volgende:
Dan heb je aan het eind van de sessie kut stroganoff
Ik ben dus niet de enige die de onmogelijkheid inzietquote:
Oh, ik welquote:Op zondag 19 september 2010 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet de hele nachtIk heb ook helemaal geen zin in de hele nacht gefriemel.
Pestenquote:Op zondag 19 september 2010 12:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
iets met vroeger gepest worden -niet goed voor ontwikkelen juist zelfbeeld
Opzich wel. Ik ben zelf 1.81 dus zo veel groter is dat nu ook weer nietquote:Op zondag 19 september 2010 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor een vrouw is dat best lang hoor.
Zo bedoel ik dat ook nietquote:Op zondag 19 september 2010 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij snapt mij
*meldtquote:Op zondag 19 september 2010 12:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neeventlief gaat zich dan alvast opwarmen......
quote:Op zondag 19 september 2010 12:40 schreef kitao het volgende:
[..]
opkomend gevoel van spijt , ik keek net in mn knip.
Ik niet. Ik wil op gegeven moment ook gewoon slapenquote:Op zondag 19 september 2010 12:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, ik welMaar niet doorlopend seks
TT niet gelezen ?quote:Op zondag 19 september 2010 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij snapt mij
Als ik niks doe doet mijn voet zeerquote:
Sommige komen ook wel eens naar meets.....quote:Op zondag 19 september 2010 12:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bateman ken ik niet. Kluts en Nouk wel. Waarschijnlijk ken ik er nog wel meer die er overdag postten.![]()
Ik wil ook overdag kunnen fokken
Het is geen ochtend meerquote:Op zondag 19 september 2010 12:48 schreef kitao het volgende:
[..]
TT niet gelezen ?
hoe kan ik nou rustig blijven met zulke beelden voor me ?
Zat je deze nacht in een mercedes in Utrecht?quote:Op zondag 19 september 2010 12:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als ik niks doe doet mijn voet zeer
*knuft*quote:Op zondag 19 september 2010 12:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 september 2010 12:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maak samen met je gitaar een gaaf liedje.
Ben jij een Socios-kloon?quote:Op zondag 19 september 2010 12:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maak samen met je gitaar een gaaf liedje.
quote:Op zondag 19 september 2010 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij was dat al niet echt meer nodig.
Tussendoor knuffelen en slapenquote:Op zondag 19 september 2010 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wil op gegeven moment ook gewoon slapen
Auwquote:
Doe eens een linkquote:Op zondag 19 september 2010 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij vorige week een topic gemist![]()
![]()
quote:Op zondag 19 september 2010 12:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 september 2010 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft mij echt niet te vertellen wat seks inhoudt. Ik doe het vaak genoeg
Ik kan niet een hele nacht tegen iemand aan liggen, dan krijg ik het zó immens warm en benauwd... Ik ben zelf nogal een kachel in bed, namelijkquote:Op zondag 19 september 2010 12:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tussendoor knuffelen en slapenMaar dan hou je dus wel enige mate van gewriemel
Misschien eerst feiten checken voordat je uitspraken doetquote:
Weet ikquote:Op zondag 19 september 2010 12:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sommige komen ook wel eens naar meets.....
Ja, ik ookquote:Op zondag 19 september 2010 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet een hele nacht tegen iemand aan liggen, dan krijg ik het zó immens warm en benauwd... Ik ben zelf nogal een kachel in bed, namelijk
* PeuRac werd laatst ook bijna doorbakkenquote:Op zondag 19 september 2010 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet een hele nacht tegen iemand aan liggen, dan krijg ik het zó immens warm en benauwd... Ik ben zelf nogal een kachel in bed, namelijk
Dit viel verkeerd dan, het was maar goed dat die aan het eind frisdrank kreeg.quote:Op zondag 19 september 2010 12:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
geen idee de week ervoor ging het met wodka en energydrink helemaal goed
Het je met Samzz geslapen?quote:Op zondag 19 september 2010 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac werd laatst ook bijna doorbakken
Hij was in Wierden nog erger dan in Utrecht?quote:Op zondag 19 september 2010 12:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit viel verkeerd dan, het was maar goed dat die aan het eind frisdrank kreeg.Had hem 's ochtends wel willen zien.
quote:
In Utrecht viel ie best meequote:Op zondag 19 september 2010 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij was in Wierden nog erger dan in Utrecht?
Je weet niet met wie je sliep?quote:Op zondag 19 september 2010 12:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]weet ik niet
![]()
K lag wel tegen een kachel aan
Ik hoorde net dat het in Utrecht gewoon goed ging? Ik was te vroeg naar huis die avond.quote:Op zondag 19 september 2010 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat welquote:
ja idd, ik krijg dan altijd zon knallende koppijn golf ernaquote:Op zondag 19 september 2010 12:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb juist wel eens hoofdpijn gekregen na een orgasme
* PeuRac heeft een idee wat LDG gisteren heeft gedaanquote:Op zondag 19 september 2010 12:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, ik krijg dan altijd zon knallende koppijn golf erna
Ik weet niet hoe die normaal is, hij was iig duidelijk dronken. Wel op een leuke manier (wat ik mee gemaakt hebt).quote:Op zondag 19 september 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat het in Utrecht gewoon goed ging? Ik was te vroeg naar huis die avond.
Oh, dat zeker, maar op gegeven moment heb ik wel ruimte nodigquote:Op zondag 19 september 2010 12:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Maar ik val wel graag in slaap met iemand tegen me aan
quote:Op zondag 19 september 2010 12:53 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , ga dan maar verder met je beeldvorming...
En als de man in kwestie nou echt een ontzettende hottie is?quote:Op zondag 19 september 2010 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zeker, maar op gegeven moment heb ik wel ruimte nodigIk kan heel slecht tegen extreme hitte
teveel gezopen en meegeblerd met jimmy hendrix muziekquote:Op zondag 19 september 2010 12:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac heeft een idee wat LDG gisteren heeft gedaan
[..]
Altijd?quote:Op zondag 19 september 2010 12:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, ik krijg dan altijd zon knallende koppijn golf erna
Het was gezellig dusquote:Op zondag 19 september 2010 13:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
teveel gezopen en meegeblerd met jimmy hendrix muziekdaarna naar n vage kroeg geweest, en dat allemaal in t prachtige almere
en nu drink ik koffie, veel koffie
Koffie versterkt een katerquote:Op zondag 19 september 2010 13:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
teveel gezopen en meegeblerd met jimmy hendrix muziekdaarna naar n vage kroeg geweest, en dat allemaal in t prachtige almere
Doet me denken aan een keer bij Jambers, daar was een kerel die kon niet in een ruimte met iemand slapen. Ging die na de sex in een andere kamer liggenquote:Op zondag 19 september 2010 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zeker, maar op gegeven moment heb ik wel ruimte nodigIk kan heel slecht tegen extreme hitte
HEEEEJ JOEEEE WHEREEE ARE YOU GOOINGGG WITHTHQT GUN IN YOUR HAAAAANDquote:Op zondag 19 september 2010 13:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Almere?quote:Op zondag 19 september 2010 13:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee alleen als ik een onwijze kater hebquote:
En je moet vette dingen hebben (vandaar waarschijnlijk ook de melk?).quote:Op zondag 19 september 2010 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koffie versterkt een katerwater en melk laten em weg gaan
![]()
Studiegenootje van vorig jaar sliep ook niet samen met haar vriendquote:Op zondag 19 september 2010 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
[..]
Doet me denken aan een keer bij Jambers, daar was een kerel die kon niet in een ruimte met iemand slapen. Ging die na de sex in een andere kamer liggen
ja, dat is een beetje het jammere eraanquote:
Rare mensenquote:Op zondag 19 september 2010 13:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Studiegenootje van vorig jaar sliep ook niet samen met haar vriend
Ja, ik snapte dat ook echt niet. Ze werden onrustig van elkaar ofzo.quote:
wordt net n tosti voor mn neus gezetquote:Op zondag 19 september 2010 13:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En je moet vette dingen hebben (vandaar waarschijnlijk ook de melk?).
Ik snap 'm nietquote:Op zondag 19 september 2010 13:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig was ik niet de enige die dat gelijk dacht.
Gezien de opleiding; best begrijpelijkquote:Op zondag 19 september 2010 13:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, ik snapte dat ook echt niet. Ze werden onrustig van elkaar ofzo.
Beiden nogal neurotisch trouwens
quote:
Dat lijkt mij ook nietsquote:Op zondag 19 september 2010 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
[..]
Doet me denken aan een keer bij Jambers, daar was een kerel die kon niet in een ruimte met iemand slapen. Ging die na de sex in een andere kamer liggen
Hij is IT-nerdquote:Op zondag 19 september 2010 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gezien de opleiding; best begrijpelijk![]()
[..]
Tostiquote:Op zondag 19 september 2010 13:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wordt net n tosti voor mn neus gezet
Hehe, ze zijn ook altijd overal aan te herkennenquote:
Mij ook niet, soms is t te warm om in iemand verstrengeld te liggen, maar mn bed is groot genoeg.quote:
Samen in een bed slapen dat zeker. Alleen niet verstrengeld.quote:Op zondag 19 september 2010 13:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, ze zijn ook altijd overal aan te herkennen![]()
[..]
Mij ook niet, soms is t te warm om in iemand verstrengeld te liggen, maar mn bed is groot genoeg.
Biefstuk? Waar hadden we het over biefstuk?quote:Op zondag 19 september 2010 13:01 schreef kitao het volgende:
[..]
Tijd om die biefstuk op tafel te serveren dan..
Ligt eraan met wiequote:Op zondag 19 september 2010 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samen in een bed slapen dat zeker. Alleen niet verstrengeld.
Schnitzellapjes smaakt ook prima...neem je de saus gelijk mee ?quote:Op zondag 19 september 2010 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Biefstuk? Waar hadden we het over biefstuk?
Dat viel eigenlijk best mee..... maar ik ga niet roddelen in een topic....quote:Op zondag 19 september 2010 12:54 schreef Myraela het volgende:
Dit viel verkeerd dan, het was maar goed dat die aan het eind frisdrank kreeg.Had hem 's ochtends wel willen zien.
Huislief?quote:Op zondag 19 september 2010 13:11 schreef kitao het volgende:
Huislief komt net terug uit amsterdam : ga je nou eindelijk eens dat ledikant in elkaar zetten ? En ruim die pestzooi eens op !
*Ja schat , zucht*
Wat is daar dan gebeurd?quote:Op zondag 19 september 2010 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kramp sucks , dat is zeker.quote:Op zondag 19 september 2010 13:15 schreef RealZeus het volgende:
Als ik koppijn heb helpt een orgasme niet echt. Sterker nog: door de inspanning wordt het in de opbouw juist erger.![]()
En vanmorgen werd ik wakker met kramp in mijn been, dat was ook geen feest.
Kan je huislief die niet voor je maken?quote:Op zondag 19 september 2010 13:14 schreef kitao het volgende:
[..]
Schnitzellapjes smaakt ook prima...neem je de saus gelijk mee ?
Ja, en ik kreeg het niet weg ook. Ik voel die spier nog steeds.quote:Op zondag 19 september 2010 13:18 schreef kitao het volgende:
[..]
kramp sucks , dat is zeker.
wat kan dat zeer doen zeg , vannacht geen last van gehad gelukkig.
ik woon samen , maar gister was ze de hort op.quote:
Maar dan noem je haar huislief?quote:Op zondag 19 september 2010 13:20 schreef kitao het volgende:
[..]
ik woon samen , maar gister was ze de hort op.
en nu loop ze mij te commanderen , kun je nagaan.
die eet hoofdzakelijk vis..quote:Op zondag 19 september 2010 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je huislief die niet voor je maken?
Tuurlijk, je hebt toch ook nog een werk lief, bij lief, sport lief, etc. Hoe moet je ze anders uit elkaar houden?quote:
valt wel mee , maar opwindend is anders.quote:Op zondag 19 september 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik het allemaal zo lees is de liefde er al lang en breed vanaf inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |