Hij is IT-nerdquote:Op zondag 19 september 2010 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gezien de opleiding; best begrijpelijk![]()
[..]
Tostiquote:Op zondag 19 september 2010 13:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wordt net n tosti voor mn neus gezet
Hehe, ze zijn ook altijd overal aan te herkennenquote:
Mij ook niet, soms is t te warm om in iemand verstrengeld te liggen, maar mn bed is groot genoeg.quote:
Samen in een bed slapen dat zeker. Alleen niet verstrengeld.quote:Op zondag 19 september 2010 13:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, ze zijn ook altijd overal aan te herkennen![]()
[..]
Mij ook niet, soms is t te warm om in iemand verstrengeld te liggen, maar mn bed is groot genoeg.
Biefstuk? Waar hadden we het over biefstuk?quote:Op zondag 19 september 2010 13:01 schreef kitao het volgende:
[..]
Tijd om die biefstuk op tafel te serveren dan..
Ligt eraan met wiequote:Op zondag 19 september 2010 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samen in een bed slapen dat zeker. Alleen niet verstrengeld.
Schnitzellapjes smaakt ook prima...neem je de saus gelijk mee ?quote:Op zondag 19 september 2010 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Biefstuk? Waar hadden we het over biefstuk?
Dat viel eigenlijk best mee..... maar ik ga niet roddelen in een topic....quote:Op zondag 19 september 2010 12:54 schreef Myraela het volgende:
Dit viel verkeerd dan, het was maar goed dat die aan het eind frisdrank kreeg.Had hem 's ochtends wel willen zien.
Huislief?quote:Op zondag 19 september 2010 13:11 schreef kitao het volgende:
Huislief komt net terug uit amsterdam : ga je nou eindelijk eens dat ledikant in elkaar zetten ? En ruim die pestzooi eens op !
*Ja schat , zucht*
Wat is daar dan gebeurd?quote:Op zondag 19 september 2010 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij was in Wierden nog erger dan in Utrecht?
kramp sucks , dat is zeker.quote:Op zondag 19 september 2010 13:15 schreef RealZeus het volgende:
Als ik koppijn heb helpt een orgasme niet echt. Sterker nog: door de inspanning wordt het in de opbouw juist erger.![]()
En vanmorgen werd ik wakker met kramp in mijn been, dat was ook geen feest.
Kan je huislief die niet voor je maken?quote:Op zondag 19 september 2010 13:14 schreef kitao het volgende:
[..]
Schnitzellapjes smaakt ook prima...neem je de saus gelijk mee ?
Ja, en ik kreeg het niet weg ook. Ik voel die spier nog steeds.quote:Op zondag 19 september 2010 13:18 schreef kitao het volgende:
[..]
kramp sucks , dat is zeker.
wat kan dat zeer doen zeg , vannacht geen last van gehad gelukkig.
ik woon samen , maar gister was ze de hort op.quote:
Maar dan noem je haar huislief?quote:Op zondag 19 september 2010 13:20 schreef kitao het volgende:
[..]
ik woon samen , maar gister was ze de hort op.
en nu loop ze mij te commanderen , kun je nagaan.
die eet hoofdzakelijk vis..quote:Op zondag 19 september 2010 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je huislief die niet voor je maken?
Tuurlijk, je hebt toch ook nog een werk lief, bij lief, sport lief, etc. Hoe moet je ze anders uit elkaar houden?quote:
valt wel mee , maar opwindend is anders.quote:Op zondag 19 september 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik het allemaal zo lees is de liefde er al lang en breed vanaf inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |