*knuft*quote:Op zondag 19 september 2010 12:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
iets met vroeger gepest worden -niet goed voor ontwikkelen juist zelfbeeld
quote:Op zondag 19 september 2010 12:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maak samen met je gitaar een gaaf liedje.
Ben jij een Socios-kloon?quote:Op zondag 19 september 2010 12:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maak samen met je gitaar een gaaf liedje.
quote:Op zondag 19 september 2010 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij was dat al niet echt meer nodig.
Tussendoor knuffelen en slapenquote:Op zondag 19 september 2010 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wil op gegeven moment ook gewoon slapen
Auwquote:
Doe eens een linkquote:Op zondag 19 september 2010 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij vorige week een topic gemist![]()
![]()
quote:Op zondag 19 september 2010 12:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
iets met vroeger gepest worden -niet goed voor ontwikkelen juist zelfbeeld
quote:Op zondag 19 september 2010 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft mij echt niet te vertellen wat seks inhoudt. Ik doe het vaak genoeg
Ik kan niet een hele nacht tegen iemand aan liggen, dan krijg ik het zó immens warm en benauwd... Ik ben zelf nogal een kachel in bed, namelijkquote:Op zondag 19 september 2010 12:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tussendoor knuffelen en slapenMaar dan hou je dus wel enige mate van gewriemel
Misschien eerst feiten checken voordat je uitspraken doetquote:
Weet ikquote:Op zondag 19 september 2010 12:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sommige komen ook wel eens naar meets.....
Ja, ik ookquote:Op zondag 19 september 2010 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet een hele nacht tegen iemand aan liggen, dan krijg ik het zó immens warm en benauwd... Ik ben zelf nogal een kachel in bed, namelijk
* PeuRac werd laatst ook bijna doorbakkenquote:Op zondag 19 september 2010 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet een hele nacht tegen iemand aan liggen, dan krijg ik het zó immens warm en benauwd... Ik ben zelf nogal een kachel in bed, namelijk
Dit viel verkeerd dan, het was maar goed dat die aan het eind frisdrank kreeg.quote:Op zondag 19 september 2010 12:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
geen idee de week ervoor ging het met wodka en energydrink helemaal goed
Het je met Samzz geslapen?quote:Op zondag 19 september 2010 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac werd laatst ook bijna doorbakken
Hij was in Wierden nog erger dan in Utrecht?quote:Op zondag 19 september 2010 12:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit viel verkeerd dan, het was maar goed dat die aan het eind frisdrank kreeg.Had hem 's ochtends wel willen zien.
quote:
In Utrecht viel ie best meequote:Op zondag 19 september 2010 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij was in Wierden nog erger dan in Utrecht?
Je weet niet met wie je sliep?quote:Op zondag 19 september 2010 12:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]weet ik niet
![]()
K lag wel tegen een kachel aan
Ik hoorde net dat het in Utrecht gewoon goed ging? Ik was te vroeg naar huis die avond.quote:Op zondag 19 september 2010 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij was in Wierden nog erger dan in Utrecht?
Dat welquote:
ja idd, ik krijg dan altijd zon knallende koppijn golf ernaquote:Op zondag 19 september 2010 12:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb juist wel eens hoofdpijn gekregen na een orgasme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |