En de vellen hangen aan zijn lulquote:Op zondag 19 september 2010 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij snapt mij
Hoe moet je in godsnaam 3 uur achter elkaar dat pompen volhouden... Dan heb je aan het eind van de sessie kut stroganoff
Seks is meer dan alleen pompenquote:Op zondag 19 september 2010 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij snapt mij
Hoe moet je in godsnaam 3 uur achter elkaar dat pompen volhouden... Dan heb je aan het eind van de sessie kut stroganoff
Nee, niet de hele nachtquote:Op zondag 19 september 2010 12:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je nooit dat je de hele avond/nacht ligt de vrijen/seksen? Meerdere keren per dag is ook leuk trouwens. Wat helemaal gaaf is, is de hele dag een spanning opbouwen en dat dan te ontladen
Volgens mij heb jij vorige week een topic gemistquote:Op zondag 19 september 2010 12:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij lang?![]()
[..]
Dit vraagt om uitlegen eventueel foto's
Dan mag je alleen op slippers naast me lopen, anders ben je langerquote:
iets met vroeger gepest worden -niet goed voor ontwikkelen juist zelfbeeldquote:Op zondag 19 september 2010 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
Hoezo niet? Jij bent toch een leuke jonge dame.
Je hoeft mij echt niet te vertellen wat seks inhoudt. Ik doe het vaak genoegquote:
Ik kreeg een beeld.quote:Op zondag 19 september 2010 12:44 schreef Samzz het volgende:
Dan heb je aan het eind van de sessie kut stroganoff
Ik ben dus niet de enige die de onmogelijkheid inzietquote:
Oh, ik welquote:Op zondag 19 september 2010 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet de hele nachtIk heb ook helemaal geen zin in de hele nacht gefriemel.
Pestenquote:Op zondag 19 september 2010 12:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
iets met vroeger gepest worden -niet goed voor ontwikkelen juist zelfbeeld
Opzich wel. Ik ben zelf 1.81 dus zo veel groter is dat nu ook weer nietquote:Op zondag 19 september 2010 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor een vrouw is dat best lang hoor.
Zo bedoel ik dat ook nietquote:Op zondag 19 september 2010 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij snapt mij
*meldtquote:Op zondag 19 september 2010 12:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neeventlief gaat zich dan alvast opwarmen......
quote:Op zondag 19 september 2010 12:40 schreef kitao het volgende:
[..]
opkomend gevoel van spijt , ik keek net in mn knip.
Ik niet. Ik wil op gegeven moment ook gewoon slapenquote:Op zondag 19 september 2010 12:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, ik welMaar niet doorlopend seks
TT niet gelezen ?quote:Op zondag 19 september 2010 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij snapt mij
Als ik niks doe doet mijn voet zeerquote:
Sommige komen ook wel eens naar meets.....quote:Op zondag 19 september 2010 12:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bateman ken ik niet. Kluts en Nouk wel. Waarschijnlijk ken ik er nog wel meer die er overdag postten.![]()
Ik wil ook overdag kunnen fokken
Het is geen ochtend meerquote:Op zondag 19 september 2010 12:48 schreef kitao het volgende:
[..]
TT niet gelezen ?
hoe kan ik nou rustig blijven met zulke beelden voor me ?
Zat je deze nacht in een mercedes in Utrecht?quote:Op zondag 19 september 2010 12:48 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als ik niks doe doet mijn voet zeer
*knuft*quote:Op zondag 19 september 2010 12:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 september 2010 12:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maak samen met je gitaar een gaaf liedje.
Ben jij een Socios-kloon?quote:Op zondag 19 september 2010 12:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maak samen met je gitaar een gaaf liedje.
quote:Op zondag 19 september 2010 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij was dat al niet echt meer nodig.
Tussendoor knuffelen en slapenquote:Op zondag 19 september 2010 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik niet. Ik wil op gegeven moment ook gewoon slapen
Auwquote:
Doe eens een linkquote:Op zondag 19 september 2010 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij vorige week een topic gemist![]()
![]()
quote:Op zondag 19 september 2010 12:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 september 2010 12:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft mij echt niet te vertellen wat seks inhoudt. Ik doe het vaak genoeg
Ik kan niet een hele nacht tegen iemand aan liggen, dan krijg ik het zó immens warm en benauwd... Ik ben zelf nogal een kachel in bed, namelijkquote:Op zondag 19 september 2010 12:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tussendoor knuffelen en slapenMaar dan hou je dus wel enige mate van gewriemel
Misschien eerst feiten checken voordat je uitspraken doetquote:
Weet ikquote:Op zondag 19 september 2010 12:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Sommige komen ook wel eens naar meets.....
Ja, ik ookquote:Op zondag 19 september 2010 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet een hele nacht tegen iemand aan liggen, dan krijg ik het zó immens warm en benauwd... Ik ben zelf nogal een kachel in bed, namelijk
* PeuRac werd laatst ook bijna doorbakkenquote:Op zondag 19 september 2010 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan niet een hele nacht tegen iemand aan liggen, dan krijg ik het zó immens warm en benauwd... Ik ben zelf nogal een kachel in bed, namelijk
Dit viel verkeerd dan, het was maar goed dat die aan het eind frisdrank kreeg.quote:Op zondag 19 september 2010 12:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
geen idee de week ervoor ging het met wodka en energydrink helemaal goed
Het je met Samzz geslapen?quote:Op zondag 19 september 2010 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac werd laatst ook bijna doorbakken
Hij was in Wierden nog erger dan in Utrecht?quote:Op zondag 19 september 2010 12:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit viel verkeerd dan, het was maar goed dat die aan het eind frisdrank kreeg.Had hem 's ochtends wel willen zien.
quote:
In Utrecht viel ie best meequote:Op zondag 19 september 2010 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij was in Wierden nog erger dan in Utrecht?
Je weet niet met wie je sliep?quote:Op zondag 19 september 2010 12:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]weet ik niet
![]()
K lag wel tegen een kachel aan
Ik hoorde net dat het in Utrecht gewoon goed ging? Ik was te vroeg naar huis die avond.quote:Op zondag 19 september 2010 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat welquote:
ja idd, ik krijg dan altijd zon knallende koppijn golf ernaquote:Op zondag 19 september 2010 12:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb juist wel eens hoofdpijn gekregen na een orgasme
* PeuRac heeft een idee wat LDG gisteren heeft gedaanquote:Op zondag 19 september 2010 12:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, ik krijg dan altijd zon knallende koppijn golf erna
Ik weet niet hoe die normaal is, hij was iig duidelijk dronken. Wel op een leuke manier (wat ik mee gemaakt hebt).quote:Op zondag 19 september 2010 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat het in Utrecht gewoon goed ging? Ik was te vroeg naar huis die avond.
Oh, dat zeker, maar op gegeven moment heb ik wel ruimte nodigquote:Op zondag 19 september 2010 12:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Maar ik val wel graag in slaap met iemand tegen me aan
quote:Op zondag 19 september 2010 12:53 schreef kitao het volgende:
[..]
ok , ga dan maar verder met je beeldvorming...
En als de man in kwestie nou echt een ontzettende hottie is?quote:Op zondag 19 september 2010 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zeker, maar op gegeven moment heb ik wel ruimte nodigIk kan heel slecht tegen extreme hitte
teveel gezopen en meegeblerd met jimmy hendrix muziekquote:Op zondag 19 september 2010 12:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac heeft een idee wat LDG gisteren heeft gedaan
[..]
Altijd?quote:Op zondag 19 september 2010 12:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja idd, ik krijg dan altijd zon knallende koppijn golf erna
Het was gezellig dusquote:Op zondag 19 september 2010 13:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
teveel gezopen en meegeblerd met jimmy hendrix muziekdaarna naar n vage kroeg geweest, en dat allemaal in t prachtige almere
en nu drink ik koffie, veel koffie
Koffie versterkt een katerquote:Op zondag 19 september 2010 13:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
teveel gezopen en meegeblerd met jimmy hendrix muziekdaarna naar n vage kroeg geweest, en dat allemaal in t prachtige almere
Doet me denken aan een keer bij Jambers, daar was een kerel die kon niet in een ruimte met iemand slapen. Ging die na de sex in een andere kamer liggenquote:Op zondag 19 september 2010 12:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat zeker, maar op gegeven moment heb ik wel ruimte nodigIk kan heel slecht tegen extreme hitte
HEEEEJ JOEEEE WHEREEE ARE YOU GOOINGGG WITHTHQT GUN IN YOUR HAAAAANDquote:Op zondag 19 september 2010 13:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Almere?quote:Op zondag 19 september 2010 13:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee alleen als ik een onwijze kater hebquote:
En je moet vette dingen hebben (vandaar waarschijnlijk ook de melk?).quote:Op zondag 19 september 2010 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koffie versterkt een katerwater en melk laten em weg gaan
![]()
Studiegenootje van vorig jaar sliep ook niet samen met haar vriendquote:Op zondag 19 september 2010 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
[..]
Doet me denken aan een keer bij Jambers, daar was een kerel die kon niet in een ruimte met iemand slapen. Ging die na de sex in een andere kamer liggen
ja, dat is een beetje het jammere eraanquote:
Rare mensenquote:Op zondag 19 september 2010 13:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Studiegenootje van vorig jaar sliep ook niet samen met haar vriend
Ja, ik snapte dat ook echt niet. Ze werden onrustig van elkaar ofzo.quote:
wordt net n tosti voor mn neus gezetquote:Op zondag 19 september 2010 13:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En je moet vette dingen hebben (vandaar waarschijnlijk ook de melk?).
Ik snap 'm nietquote:Op zondag 19 september 2010 13:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig was ik niet de enige die dat gelijk dacht.
Gezien de opleiding; best begrijpelijkquote:Op zondag 19 september 2010 13:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, ik snapte dat ook echt niet. Ze werden onrustig van elkaar ofzo.
Beiden nogal neurotisch trouwens
quote:
Dat lijkt mij ook nietsquote:Op zondag 19 september 2010 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
[..]
Doet me denken aan een keer bij Jambers, daar was een kerel die kon niet in een ruimte met iemand slapen. Ging die na de sex in een andere kamer liggen
Hij is IT-nerdquote:Op zondag 19 september 2010 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gezien de opleiding; best begrijpelijk![]()
[..]
Tostiquote:Op zondag 19 september 2010 13:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wordt net n tosti voor mn neus gezet
Hehe, ze zijn ook altijd overal aan te herkennenquote:
Mij ook niet, soms is t te warm om in iemand verstrengeld te liggen, maar mn bed is groot genoeg.quote:
Samen in een bed slapen dat zeker. Alleen niet verstrengeld.quote:Op zondag 19 september 2010 13:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, ze zijn ook altijd overal aan te herkennen![]()
[..]
Mij ook niet, soms is t te warm om in iemand verstrengeld te liggen, maar mn bed is groot genoeg.
Biefstuk? Waar hadden we het over biefstuk?quote:Op zondag 19 september 2010 13:01 schreef kitao het volgende:
[..]
Tijd om die biefstuk op tafel te serveren dan..
Ligt eraan met wiequote:Op zondag 19 september 2010 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samen in een bed slapen dat zeker. Alleen niet verstrengeld.
Schnitzellapjes smaakt ook prima...neem je de saus gelijk mee ?quote:Op zondag 19 september 2010 13:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Biefstuk? Waar hadden we het over biefstuk?
Dat viel eigenlijk best mee..... maar ik ga niet roddelen in een topic....quote:Op zondag 19 september 2010 12:54 schreef Myraela het volgende:
Dit viel verkeerd dan, het was maar goed dat die aan het eind frisdrank kreeg.Had hem 's ochtends wel willen zien.
Huislief?quote:Op zondag 19 september 2010 13:11 schreef kitao het volgende:
Huislief komt net terug uit amsterdam : ga je nou eindelijk eens dat ledikant in elkaar zetten ? En ruim die pestzooi eens op !
*Ja schat , zucht*
Wat is daar dan gebeurd?quote:Op zondag 19 september 2010 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kramp sucks , dat is zeker.quote:Op zondag 19 september 2010 13:15 schreef RealZeus het volgende:
Als ik koppijn heb helpt een orgasme niet echt. Sterker nog: door de inspanning wordt het in de opbouw juist erger.![]()
En vanmorgen werd ik wakker met kramp in mijn been, dat was ook geen feest.
Kan je huislief die niet voor je maken?quote:Op zondag 19 september 2010 13:14 schreef kitao het volgende:
[..]
Schnitzellapjes smaakt ook prima...neem je de saus gelijk mee ?
Ja, en ik kreeg het niet weg ook. Ik voel die spier nog steeds.quote:Op zondag 19 september 2010 13:18 schreef kitao het volgende:
[..]
kramp sucks , dat is zeker.
wat kan dat zeer doen zeg , vannacht geen last van gehad gelukkig.
ik woon samen , maar gister was ze de hort op.quote:
Maar dan noem je haar huislief?quote:Op zondag 19 september 2010 13:20 schreef kitao het volgende:
[..]
ik woon samen , maar gister was ze de hort op.
en nu loop ze mij te commanderen , kun je nagaan.
die eet hoofdzakelijk vis..quote:Op zondag 19 september 2010 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je huislief die niet voor je maken?
Tuurlijk, je hebt toch ook nog een werk lief, bij lief, sport lief, etc. Hoe moet je ze anders uit elkaar houden?quote:
valt wel mee , maar opwindend is anders.quote:Op zondag 19 september 2010 13:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik het allemaal zo lees is de liefde er al lang en breed vanaf inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |