Het leek KLB wel man. Niet normaal. Heel me muren zijn verkleurd van de flits en vanquote:Op zondag 19 september 2010 12:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zij? Dus je hebt foto's gemaakt en zij ook
* tijnbrein heeft MI van Grasje en MYV foto's laten zijn van bepaalde lichaamsdelen als darequote:
Waant ze zichzelf de nieuwe Amy Winehouse?quote:Op zondag 19 september 2010 12:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ze woont eigenlijk in Arnhem maar in het weeekend bij haar ouders. En ze gaat me vbasgitaar leren spelen.
Stop it!!quote:Op zondag 19 september 2010 12:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein heeft MI van Grasje en MYV foto's laten zijn van bepaalde lichaamsdelen als dare
Volgens mij welquote:Op zondag 19 september 2010 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waant ze zichzelf de nieuwe Amy Winehouse?
Nee het was eigenlijk alleen maar truth.quote:Op zondag 19 september 2010 12:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein heeft MI van Grasje en MYV foto's laten zijn van bepaalde lichaamsdelen als dare
Tsja je lichaam is ook zo bleek dat reflecteerd natuurlijkquote:Op zondag 19 september 2010 12:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het leek KLB wel man. Niet normaal. Heel me muren zijn verkleurd van de flits en van
Wut?quote:Op zondag 19 september 2010 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waant ze zichzelf de nieuwe Amy Winehouse?
Kpd bedoelde ik.quote:Op zondag 19 september 2010 12:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja je lichaam is ook zo bleek dat reflecteerd natuurlijk![]()
quote:Op zondag 19 september 2010 12:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee het was eigenlijk alleen maar truth.
Ben ik al.quote:Op zondag 19 september 2010 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]Gras je maakt jezelf onsterfelijk
Zie het als een voordeel dat pubers dat doen. Ze kunnen er geen soa van krijgen of zwanger van worden.quote:
Daar mag jij nog niet postten over 6 jaar pasquote:
Jij snapt het.quote:Op zondag 19 september 2010 12:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zie het als een voordeel dat pubers dat doen. Ze kunnen er geen soa van krijgen of zwanger van worden.
Daar mag ik heul wel al posten. Al een jaar.quote:Op zondag 19 september 2010 12:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar mag jij nog niet postten over 6 jaar pas
Ik geloof er niets vanquote:Op zondag 19 september 2010 12:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Daar mag ik heul wel al posten. Al een jaar.
*Yvonne mailt*quote:Op zondag 19 september 2010 12:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Daar mag ik heul wel al posten. Al een jaar.
quote:
Mietjesquote:Op zondag 19 september 2010 12:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee het was eigenlijk alleen maar truth.
ja dat vind ik 'n beetje flauw..... die spreek je dan nooitquote:Op zondag 19 september 2010 12:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Zat singles die alleen vanaf hun werk posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |