SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 19 september 2010 11:44 schreef Yuki het volgende:
Het is hier heul niet rustig!Nog steeds hoofdpijn? Of iets anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Laat t ff weten als je iemand hebt gevonden, dan breng ik die van mij ook ff langsquote:Op zondag 19 september 2010 11:44 schreef tijnbrein het volgende:
Wie komt de strijk bij mij doen ik heb geen zin namelijk?
quote:Op zondag 19 september 2010 11:44 schreef Yuki het volgende:
Het is hier heul niet rustig!Komt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 19 september 2010 11:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat t ff weten als je iemand hebt gevonden, dan breng ik die van mij ook ff langs
Nog wel wat hoofdpijn, maar zakt behoorlijkquote:Op zondag 19 september 2010 11:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog steeds hoofdpijn? Of iets anders?
Zou je dat doen, of zal je dat doen?quote:Op zondag 19 september 2010 11:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou ik doen. Andersom ook graag
Wow, ik ga denk ik hier zo maar eens lekker strijken.quote:Op zondag 19 september 2010 11:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat t ff weten als je iemand hebt gevonden, dan breng ik die van mij ook ff langs
Waar is "hier" ??quote:Op zondag 19 september 2010 11:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wow, ik ga denk ik hier zo maar eens lekker strijken.
Succes met studerenquote:Op zondag 19 september 2010 11:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nog wel wat hoofdpijn, maar zakt behoorlijkZit me niet vreselijk meer in de weg iig
Nee, het is meer de stress voor een deadline, terwijl ik de stof nauwelijks begrijp
Dat zal ik doenquote:Op zondag 19 september 2010 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou je dat doen, of zal je dat doen?
Ja, dus?quote:Op zondag 19 september 2010 11:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes met studeren![]()
[..]
Dat zal ik doen![]()
Hey ik ben net wakker
Dan kan je die paar t-shirts die ik heb liggen ook wel even strijken als je toch bezig bentquote:Op zondag 19 september 2010 11:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wow, ik ga denk ik hier zo maar eens lekker strijken.
Achter de strijkplank, zo'n 50 minuten treinen van jou vandaan. De hoofdstations dan.quote:
Mijn hersens moeten nog op gang komen.quote:
50min treinen, wat is dat nu weer van een standaardquote:Op zondag 19 september 2010 11:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achter de strijkplank, zo'n 50 minuten treinen van jou vandaan. De hoofdstations dan.
Nerdspeakquote:Op zondag 19 september 2010 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
50min treinen, wat is dat nu weer van een standaard
Ik ben beter in overhemden strijken eerlijk gezegd.quote:Op zondag 19 september 2010 11:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan je die paar t-shirts die ik heb liggen ook wel even strijken als je toch bezig bent
Ik wist niet dat 50 minuten treinen een officiële maatstaf is?quote:Op zondag 19 september 2010 11:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achter de strijkplank, zo'n 50 minuten treinen van jou vandaan. De hoofdstations dan.
nee TB dat is treinspeakquote:Op zondag 19 september 2010 11:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nerdspeakniet te begrijpen voor buitenstaanders zoals wij.
Truequote:Op zondag 19 september 2010 11:52 schreef Feitosa het volgende:
Strijken doe ik nooit. Ik heb daar een tyfus hekel aan.
Als je de was goed te drogen hangt heb je ook geen zware kreukels.
Dat is geen standaard, maar ik was de lui om de afstand in meters op te zoeken.quote:Op zondag 19 september 2010 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
50min treinen, wat is dat nu weer van een standaard
Ja, want iedere trein legt dezelfde aantal km af in 50 minutenquote:Op zondag 19 september 2010 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is geen standaard, maar ik was de lui om de afstand in meters op te zoeken.
Dat doe ik ook, maar dan nog moet het gestreken wordenquote:Op zondag 19 september 2010 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
TrueAls je de was uit de machine haalt en het even los klopt en dan ophangt, zitten er nauwelijks kreukels in. Spijkerbroeken en truien enz. strijk ik sowieso nooit
Lurkerquote:Op zondag 19 september 2010 11:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben beter in overhemden strijken eerlijk gezegd.![]()
Ik moet zeggen dat ik nu pas weet wie je bent, nadat ik snel je fotoboek had bekeken.
Ik word verlegen van jouquote:Op zondag 19 september 2010 11:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
waarom moet je blozen?
@de lui die moeten strijken..... doe ik mooi niet voor jullie
Was wel ok. Het is gewoon jammer dat de rest van hun vrienden niet echt mijn vrienden zijnquote:
Je kan ook gewoon de stad opnoemenquote:Op zondag 19 september 2010 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is geen standaard, maar ik was de lui om de afstand in meters op te zoeken.
Nog geneukt?quote:Op zondag 19 september 2010 11:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was wel ok. Het is gewoon jammer dat de rest van hun vrienden niet echt mijn vrienden zijn
Haha, het lijkt alleen zo dat men op Fok! niet slaapt als ik de samenstelling zie van welke users hier postenquote:Op zondag 19 september 2010 11:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Boudibou.....
Ik heb anders best wel geslapen....
Dit is Singles niet PTA dus Tornado hoeveel km is dat?quote:Op zondag 19 september 2010 11:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nee TB dat is treinspeakprima te begrijpen voor Socios en vrienden
Nee, maar dat was toch ook niet de vraag of wel dan?quote:Op zondag 19 september 2010 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, want iedere trein legt dezelfde aantal km af in 50 minuten
Ik kom ook uit PTA, maar snap t evengoed nietquote:Op zondag 19 september 2010 11:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is Singles niet PTA dus Tornado hoeveel km is dat?
Maar ik heb het toch ook niet over blouses? Die moet je altijd strijken, die stof is zo dun, dat je die zonder strijken niet ongekreukt krijgt.quote:Op zondag 19 september 2010 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar dan nog moet het gestreken worden![]()
en blouse met lichte kreukels is ook onverzorgd. En gestreken kleding nemen minder ruimte in in de kast. Als ik t niet strijk past t er niet in
Jij bent dan ook niet van de T, maar van de Aquote:Op zondag 19 september 2010 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom ook uit PTA, maar snap t evengoed niet
Waarom beantwoord je de vraag dan niet met een door iedereen erkende maateenheid?quote:Op zondag 19 september 2010 11:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar dat was toch ook niet de vraag of wel dan?
Hoe dan ook: er liggen hier overhemden van linnen en van katoen (twill) die absoluut gestreken moeten worden anders zien ze 'r niet uit.
Kijk, ik hoopte dat Google mijn vraag kon beantwoorden, maar dat werkt dus niet. Gelukkig is WolframAlpha gewillig.quote:Op zondag 19 september 2010 11:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is Singles niet PTA dus Tornado hoeveel km is dat?
Ik heb wel heel de avond met een leuk meisje uit Utrecht liggen praten. En we hebben T/D gedaan.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 11:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet van de T, maar van de A
quote:Op zondag 19 september 2010 11:57 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, het lijkt alleen zo dat men op Fok! niet slaapt als ik de samenstelling zie van welke users hier posten
Jij hebt zoveel tijd nodig om te zeggen dat je in Haarlem woont (wat dus de vraag was)quote:Op zondag 19 september 2010 12:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijk, ik hoopte dat Google mijn vraag kon beantwoorden, maar dat werkt dus niet. Gelukkig is WolframAlpha gewillig.
Die mis ik ook soms. Maar A is ook leuk natuurlijk.quote:Op zondag 19 september 2010 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]en een klein beetje de B, maar die staat er niet bij
Dat is 49 minuten met de trein!quote:Op zondag 19 september 2010 12:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kijk, ik hoopte dat Google mijn vraag kon beantwoorden, maar dat werkt dus niet. Gelukkig is WolframAlpha gewillig.
Ja.quote:Op zondag 19 september 2010 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat zal jij irl vermoeiend zijn zeg
Hoax!quote:Op zondag 19 september 2010 12:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb wel heel de avond met een leuk meisje uit Utrecht liggen praten. En we hebben T/D gedaan.
En allroundersquote:Op zondag 19 september 2010 12:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
we hebben een ochtend, middag, avond en nachtploeg....
Je hebt wát gedaan?quote:Op zondag 19 september 2010 12:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb wel heel de avond met een leuk meisje uit Utrecht liggen praten. En we hebben T/D gedaan.
Dat klinkt beterquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klinkt beter
Maar dan nog: Oh, jezus
Fotoboek van MYVquote:Op zondag 19 september 2010 12:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Leuk meisje.
Uit Utrecht.
Liggen praten.
T/D gespeeld
Oh.quote:Op zondag 19 september 2010 12:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets hoor, ik vind het wel schattig
Ik post altijd vanuit je kledingkast.quote:Op zondag 19 september 2010 12:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Zat singles die alleen vanaf hun werk posten
Een nog grotere Oh Jezusquote:Op zondag 19 september 2010 12:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Fotoboek van MYV
ja
Ja allebei lagen we in bed, msn
Ja, msn.
T/D is niet zo leuk als: "ik heb nog nooit"quote:Op zondag 19 september 2010 12:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Leuk meisje.
Uit Utrecht.
Liggen praten.
T/D gespeeld
Wat doe jij in Yuki's kledingkast?quote:Op zondag 19 september 2010 12:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik post altijd vanuit je kledingkast.
Tja.. wat is in deze werk? Als ik met mijn pik sta te spelen of lekker aan het eten ben, kan dat ook werk genoemd wordenquote:Op zondag 19 september 2010 12:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Zat singles die alleen vanaf hun werk posten
Dat word ik altijd van mooie en leuke vrouwenquote:
NU wil ik weten, vanwege de msn of haar?quote:
Over MSN truth or dare spelen is echt heel erg sadquote:
quote:Op zondag 19 september 2010 12:07 schreef Graseter het volgende:
[..]
Fotoboek van MYV
ja
Ja allebei lagen we in bed, msn
Ja, msn.
Wel een 5 megapixel camera met flits.quote:Op zondag 19 september 2010 12:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over MSN truth or dare spelen is echt heel erg sad![]()
Grasje heb je een webcam?
Je gaat het nog erger makenquote:Op zondag 19 september 2010 12:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over MSN truth or dare spelen is echt heel erg sad![]()
Grasje heb je een webcam?
Vanwege het Truth or dare stelen over msnquote:Op zondag 19 september 2010 12:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
NU wil ik weten, vanwege de msn of haar?
* doet hangslot om kledingkastquote:Op zondag 19 september 2010 12:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik post altijd vanuit je kledingkast.
En zij? Dus je hebt foto's gemaakt en zij ookquote:Op zondag 19 september 2010 12:11 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wel een 5 megapixel camera met flits.
Ze woont eigenlijk in Arnhem maar in het weeekend bij haar ouders. En ze gaat me vbasgitaar leren spelen.quote:
Stelen?quote:Op zondag 19 september 2010 12:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanwege het Truth or dare stelen over msn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |