abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:23:12 #151
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_86680432
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Doe niet zo treurig zeg. Of heb je nu teveel plezier dat je ook eens 'discriminatie' mag roepen?

White trash is in Amerika een aardig ingeburgerd woord. Dat staat voor een bepaalde blanke onderlaag van de bevolking dat vrij kansloos, ongeschoold, ongemanierd en intolerant is. Ik vind de term wel aardig geleend door Ramdas.
Jij bent een typische exponent van de Weg-Met-Ons-cultuur, gepropageerd door de linkse kerk. De blankman is slecht en de zwarte medemens is rein en heilig. :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 17:34:15 #152
177885 JoaC
Het is patat
pi_86680906
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:23 schreef voice-over het volgende:

[..]

Jij bent een typische exponent van de Weg-Met-Ons-cultuur, gepropageerd door de linkse kerk. De blankman is slecht en de zwarte medemens is rein en heilig. :')
Jij bent echt een typisch exponent van laagbegaafd simplisme, gepropageerd door de conservatieve machtselite. Argumenten zijn slecht en collectivisme is rein en heilig.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_86683445
anil ramdas -edit, doe maar niet- ... gaat altijd op vakantie naar pattaya thailand

[ Bericht 22% gewijzigd door Lavenderr op 21-09-2010 19:19:05 ]
pi_86683963
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:15 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

[..]

Doe niet zo treurig zeg. Of heb je nu teveel plezier dat je ook eens 'discriminatie' mag roepen?

White trash is in Amerika een aardig ingeburgerd woord. Dat staat voor een bepaalde blanke onderlaag van de bevolking dat vrij kansloos, ongeschoold, ongemanierd en intolerant is. Ik vind de term wel aardig geleend door Ramdas.
Er zijn wel meer scheldwoorden aardig ingeburgerd in Amerika, ook voor de niet blanke onderlaag. En dan, kan Ramdas zelf niet denken?

Misschien moet die gesubsidieerde semi-intellectueel eerst eens wat beter nadenken voor hij wat zegt. Nu laat hij blijken dat het niet alleen allochtone analfabeten zijn die de blanke Nederlanders discrimineren.

Hij mag zijn excuus wel aanbieden, maar ja aan wie eigenlijk? Misschien aan zijn soortgenoten, niet aan Wilders want die is dolgelukkig met zulke figuren lijkt me zo. Weer een paar honderd stemmen erbij.
pi_86687079
Hij heeft gewoon gelijk!
  dinsdag 21 september 2010 @ 20:28:22 #156
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_86687368
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:22 schreef Nielsch het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk!
Vind je dat jij nog mag beweren dat Wilders haat zaait, wanneer je je steun uitspreekt voor haat zaaiende stukken?

Heel eerlijk, vind je jezelf niet een klein beetje hypocriet?
pi_86687750
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:28 schreef Holograph het volgende:

[..]

Vind je dat jij nog mag beweren dat Wilders haat zaait, wanneer je je steun uitspreekt voor haat zaaiende stukken?

Heel eerlijk, vind je jezelf niet een klein beetje hypocriet?
Meneer Ramdas beweert enkel dat de mensen die PVV stemmen en reageren op Telegraaf-artikelen dom en barbaars zijn. Hij wil hen geen rechten ontnemen of het land uittrappen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_86688268
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Meneer Ramdas beweert enkel dat de mensen die PVV stemmen en reageren op Telegraaf-artikelen dom en barbaars zijn. Hij wil hen geen rechten ontnemen of het land uittrappen.
quote:
Die Hollanders die in die eigen huizen wonen en een eigen auto hebben en met vakantie kunnen, zijn voor een groot deel white trash. Het zijn tokkies, het zijn families Flodder, met achterlijke ideeën en onbeschofte omgangsvormen. Wat kun je anders zeggen van de meeste Telegraaflezers, SBS-6- en RTL-kijkers en PVV-stemmers, dan dat ze boers, onbehouwen, ruw, plat, vulgair, ordinair en ongemanierd zijn? Primitieve, rancuneuze, rechtse en extreemrechtse types zonder moraal, zonder principes, zonder idealen; kan het anders worden geformuleerd?

pi_86688506
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:50 schreef dylany het volgende:

[..]

[..]

So what? Het is beledigend, nou de fuck en. Dat is toch de norm tegenwoordig? Iedereen schijnt het maar normaal te vinden om elkaar uit te schelden op internet en de gemiddelde allochtoon wordt ook met regelmaat uitgemaakt voor stront. Daarnaast heb ik de naam Wilders een paar keer voorbij zien komen, maar die neemt ook niet bepaald een blad voor zn mond. Nu wordt de bal een keer teruggekaatst en ga jij huilie doen.

Weet niet hoe het met jou zit, maar ik voel me niet aangesproken. Het is niet netjes van meneer Ramdas, het is zelfs ronduit beledigend, maar het staat hem toch vrij om zulke dingen te schrijven? Daar maakt Wilders zich toch altijd zo hard voor?
pi_86689161
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:56 schreef KoosVogels het volgende:

Het is niet netjes van meneer Ramdas, het is zelfs ronduit beledigend, maar het staat hem toch vrij om zulke dingen te schrijven?
Das waar.

Ach ik heb altijd al een aversie dat soort nepfiguren gehad. Een veel te grote broek aan, alles weten, overal een oordeel over en een beetje filosofisch tokkelen over datgene waar ze niets vanaf weten.

Maar goed, daar gaat het niet om, hij zaait haat en doet mee aan het tegen elkaar opzetten van groepen mensen.

De sukkel. :'( . Maar laat maar verder. c_/
pi_86689422
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:12 schreef dylany het volgende:

[..]

Das waar.

Ach ik heb altijd al een aversie dat soort nepfiguren gehad. Een veel te grote broek aan, alles weten, overal een oordeel over en een beetje filosofisch tokkelen over datgene waar ze niets vanaf weten.

Maar goed, daar gaat het niet om, hij zaait haat en doet mee aan het tegen elkaar opzetten van groepen mensen.

De sukkel. :'( . Maar laat maar verder. c_/
Hoe zaait hij precies haat? Doordat mensen hem gaan haten door dit lapje tekst?
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:38:53 #162
318295 Ratso
I'm walking here!
pi_86690279
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Heerlijk hoe je sommige mensen met een simpele post finaal onderuit kunt halen _O_
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:42:44 #163
318295 Ratso
I'm walking here!
pi_86690476
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:00 schreef teknomist het volgende:

Waar Wilders vaak nog in abstracte termen praat over de politieke islam, beledigt en demoniseert Ramdas in dit stuk 2 miljoen mensen... Dat is net zo dom en onbeschoft.
Voor zover ik weet waren het 1.5 miljoen stemmers. Of proberen de aanhangers van de grote blonde leider er stiekem veel meer van te maken dan het eigenlijk is?
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:43:01 #164
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_86690493
quote:

[..]

Weet niet hoe het met jou zit, maar ik voel me niet aangesproken. Het is niet netjes van meneer Ramdas, het is zelfs ronduit beledigend, maar het staat hem toch vrij om zulke dingen te schrijven? Daar maakt Wilders zich toch altijd zo hard voor?
Zonder twijfel, maar kom dan niet aan dat Wilders haait zaait. De pot verwijt de ketel noemt men dat.

Als je zo'n artikel maakt, ontneem je jezelf dat recht, imo.
pi_86690660
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:43 schreef Holograph het volgende:

[..]

Zonder twijfel, maar kom dan niet aan dat Wilders haait zaait. De pot verwijt de ketel noemt men dat.

Ik ben eerlijk gezegd niet van mening dat Wilders haatzaait. Wel vind ik dat hij mensen onnodig beledigt, maar ook hem staat dat natuurlijk vrij.
  dinsdag 21 september 2010 @ 21:53:39 #166
318295 Ratso
I'm walking here!
pi_86691080
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:43 schreef Holograph het volgende:

[..]

Ik zie niet in hoe dat haatzaaien is. Roepen dat meer dan een miljoen mensen een gevaar zijn voor de samenleving en dat alle ellende de schuld is van aanhangers van de islam is dat WEL!
Je hoeft alleen maar op fok te lezen om tot de conclusie gekomen dat het ook zeer goed heeft gewerkt. Men stemt zo langzaam maar zeker al voor etnische zuiveringen, getuige het topic op de fp van gisteren.
pi_86691482
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoe zaait hij precies haat? Doordat mensen hem gaan haten door dit lapje tekst?
Mensen tegen elkaar opzetten is geen haat zaaien volgens jou?
pi_86691833
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:02 schreef dylany het volgende:

[..]

Mensen tegen elkaar opzetten is geen haat zaaien volgens jou?
Volgens mij zet hij geen groepen tegen elkaar op. Hij velt een oordeel over een groep mensen. Althans, hij denkt te kunnen spreken van een homogene groep. In mijn ogen is hij niet bezig de boel te polariseren. De beste man is immers geen vertegenwoordiger van een andere groep.
pi_86692611
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij zet hij geen groepen tegen elkaar op. Hij velt een oordeel over een groep mensen. Althans, hij denkt te kunnen spreken van een homogene groep. In mijn ogen is hij niet bezig de boel te polariseren. De beste man is immers geen vertegenwoordiger van een andere groep.
Precies en dat doet Wilders ook.

quote:
Althans, hij denkt te kunnen spreken van een homogene groep. In mijn ogen is hij niet bezig de boel te polariseren. De beste man is immers geen vertegenwoordiger van een andere groep.
Waarom schrijft hij dan zo'n stuk denk je? Hij had het ook voor zich kunnen houden toch?
pi_86692777
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 21:42 schreef Ratso het volgende:

[..]

Voor zover ik weet waren het 1.5 miljoen stemmers. Of proberen de aanhangers van de grote blonde leider er stiekem veel meer van te maken dan het eigenlijk is?
Aanhangers? Nou sorry voor een miscalculatie, maar ik dacht dat het er 2 mio waren. Waarom worden verdedigers van Wilders altijd gelijk gezien als aanhangers van Wilders en/of PVV-stemmers? Ik heb nooit PVV gestemd en ik zal het ook nooit doen. Ik vind alleen de aversie tegen Wilders vaak disproportioneel, waarbij de werkelijke, alledaagse problemen in de oude wijken die vaak ten grondslag liggen van zijn succes worden genegeerd of gebagatelliseerd.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_86692865
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij zet Wilders geen groepen tegen elkaar op. Wilders velt een oordeel over een groep mensen. Althans, Wilders denkt te kunnen spreken van een homogene groep. In mijn ogen is Wilders niet bezig de boel te polariseren. De beste man is immers geen vertegenwoordiger van een andere groep.
Hmmm, ok. :D
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_86692871
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:25 schreef dylany het volgende:

[..]

Precies en dat doet Wilders ook.
Ik beschuldig Wilders dan ook niet van haatzaaien.

quote:
Waarom schrijft hij dan zo'n stuk denk je? Hij had het ook voor zich kunnen houden toch?
Klopt. Maar wie wil hij precies tegen wie opzetten? Of is het Ramdas vs de rest?
pi_86692996
quote:

[..]

So what? Het is beledigend, nou de fuck en. Dat is toch de norm tegenwoordig? Iedereen schijnt het maar normaal te vinden om elkaar uit te schelden op internet en de gemiddelde allochtoon wordt ook met regelmaat uitgemaakt voor stront. Daarnaast heb ik de naam Wilders een paar keer voorbij zien komen, maar die neemt ook niet bepaald een blad voor zn mond. Nu wordt de bal een keer teruggekaatst en ga jij huilie doen.

Het staat meneer Anaal Ramdas zeker vrij om dat te uiten maar daar gaat volgens mij de discussie niet over. Het gaat niet om of deze meneer het wel of niet mag zeggen maar om een discussie n.a.v. wat hij zegt.
pi_86693065
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:29 schreef teknomist het volgende:

[..]

Hmmm, ok. :D
Ik beweer dan ook niet dat ome Geert haatzaait. Het zijn de abjecte ideeen in zijn programma die mij doen kotsen. En natuurlijk wordt ik ook kotsmisselijk van hetgeen dat hij zegt. Ik ben overigens evenmin gecharmeerd van de woorden van Ramdas. Het is niet nodig om mensen zo tegen het hoofd te stoten. Ja, natuurlijk roep ik gekscherend dat ik het met Ramdas eens ben. Maar dat is alleen om de rechtse fokkertjes gek te maken.

Als ik trouwens toch iets moet zeggen over polarisatie. Wilders' woorden hebben meer gevolgen in dat opzicht omdat hij zich richt op een groep. Ramdas zegt ook harde dingen over allochtone jongeren. Lijkt mij niet dat ze hem daarom adoreren en volgen, of wel soms?
pi_86693304
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:33 schreef KoosVogels het volgende:
Als ik trouwens toch iets moet zeggen over polarisatie. Wilders' woorden hebben meer gevolgen in dat opzicht omdat hij zich richt op een groep. Ramdas zegt ook harde dingen over allochtone jongeren. Lijkt mij niet dat ze hem daarom adoreren en volgen, of wel soms?
Ik denk dat de allochtone bevolking waar Wilders zich op richt (wat overigens niet waar is, hij richt zich puur op de abstracte idee van de politieke islam maar dat terzijde) mondig en rationeel genoeg is om Wilders' uitspraken te relativeren en/of in een begripvol kader te plaatsen. Ik durf bij deze de "gevolgen" (wat zijn deze concreet dan overigens?) te bagatelliseren en dat is een compliment voor de islamitische bevolking van Nederland...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')