abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games zaterdag 18 september 2010 @ 17:53:09 #1
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86575401

Technisch bewerkt glas
Alle baanbrekende technologie in iPhone 4 zit tussen twee glimmende platen van glas aluminosilicaat — het zelfde soort glas dat wordt gebruikt in windschermen van helikopters en hogesnelheidstreinen. Chemisch sterker gemaakt zodat het 20 keer stijver, en 30 keer zo hard als plastic is. Het glas gaat langer mee, en is meer krasbestendig dan ooit. Het is ook nog eens goed te recyclen.

Roestvrij stalen rand
Vijf keer sterker dan standaard staal. Deze, door een machine geproduceerde rand, is hét punt waar alle onderdelen van iPhone 4 samenkomen. Deze nieuwe rand past helemaal bij het nieuwe, dunne design en maakt de iPhone steviger dan ooit. Ook dient deze rand als een antenne.

Retina-display
Het Retina-display op iPhone 4 is het scherpste, levendigste telefoonscherm dat je ooit hebt gezien. Met vier maal zoveel pixels als vorige iPhone-modellen heeft het de hoogste resolutie die ooit is toegepast. De dichtheid van de pixels is zelfs zo hoog dat het menselijk oog niet in staat is om afzonderlijke pixels te onderscheiden. Dit maakt tekst en afbeeldingen ongelooflijk scherp.

5 megapixel camera met LED flits
De nieuwe camera met 5 megapixels en ingebouwde LED-flitser zorgt ervoor dat je prachtige, gedetailleerde foto's kunt maken. En dankzij de geavanceerde verlichtingssensor aan de achterzijde kun je zelfs als er weinig licht is goede foto's maken. Met de nieuwe camera aan de voorzijde maak je bovendien eenvoudig een zelfportret.

Multitasking
iPhone 4 laat je kennismaken met een compleet nieuwe manier van multitasking. Je kunt nu je favoriete programma's van andere fabrikanten uitvoeren en onmiddellijk tussen deze progamma's schakelen, zonder dat de programma's op de voorgrond langzamer worden of de batterij onnodig wordt gebruikt.1 Deze slimmere benadering van multitasking is alleen beschikbaar op iPhone.

Apple A4 Processor
Apple ingenieurs hebben de A4 chip zó ontwikkeld dat het onvoorstelbaar krachtig is, maar toch erg energie zuinig. Met deze chip kan iPhone 4 makkelijk moeilijke taken afhandelen zoals multitasking, videobewerking en het gebruik van FaceTime. Dit alles met een kijk op de batterij.

720p HD video opname en bewerkingsfunctionaliteit
Maak je eigen films in high definition. Dankzij de geavanceerde verlichtingssensor op de achterzijde van de iPhone en de ingebouwde LED-verlichting maak je zelfs als er weinig licht is mooie video-opnames. Vervolgens kun je op iPhone 4 je eigen kunstwerkje maken en bewerken met behulp van het nieuwe iMovie-programma. Hierbij kun je kiezen uit door Apple ontworpen thema's, titels en overgangen. Binnenkort verkrijgbaar in de App Store.

FaceTime
Mensen dromen er al jaren van elkaar te kunnen zien tijdens het bellen. iPhone 4 zorgt ervoor dat deze droom werkelijkheid wordt. Met één tikje kun je naar je kinderen zwaaien, een glimlach van het ene continent naar het andere sturen of je beste vriendin zien lachen om je verhalen. Met iPhone 4 naar iPhone 4 via Wi-Fi in 2010. Met geen enkele andere telefoon is het zo leuk om contact met elkaar te houden.

Voorlopig werkt dit alleen over Wi-Fi. Volgens Apple-topman Steve Jobs moet Apple eerst in gesprek met de verschillende telecomproviders voordat de functionaliteit ook via een 3G-netwerk geactiveerd zal worden.

Skype heeft al aangegeven gebruik te willen maken van de code achter FaceTime.

Gyro + accelerometer
iPhone 4 is de eerste telefoon met een ingebouwde 3-assen gyroscope. In combinatie met de acclerometer is iPhone 4 in staat om geadvanceerde bewegingen vast te leggen zoals versnelling, hoeksnelheid en rotatie snelheid. Vertaling: meer bewegende gebaren en betere precisie voor een nóg betere game ervaring.

Batterij
De nieuwe accu moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.

Afbeelding eigendom van iPhoneclub

iOS4
Het nieuwe iOS4 introduceert meer dan 100 nieuwe functies, waarvan dit de opvallendste zijn:
- Multitasking
- Mappen
- Verbeterde mail
- eBoeken lezen in de app iBooks
- Enterprise-functies
- Game center
- iAd reclame

iOS 4 is vanaf 21 juni gratis te downloaden voor iPhone 3G- en 3GS-gebruikers.

Wanneer te koop?
In de Verenigde Staten en een aantal andere landen al vanaf 24 juni 2010. In Nederland officieel vanaf 30 juli 2010. Let wel op dat er lange levertijden zijn!

In het najaar zeer waarschijnlijk ook bij VodaFone.

Linkje naar wiki van deze OP

Laatste Post:
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:46 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Nop, gaat prima hier, maar ik heb geen blonde haren... :+
Potverdorie *O*
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_86575454
100 *O*
pi_86575475
Toch gelukt? :o
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_86575507
*100* 
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  Redactie Games zaterdag 18 september 2010 @ 17:56:03 #5
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86575531
Weet je hoe kut dit gaat met een iPhone, dat gepriegel om heel die OP uit de Wiki te kopiëren en vervolgens nog losse tags aan te maken.. :')
pi_86575562
Dat wiki overnemen is wel kut idd.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  Redactie Games zaterdag 18 september 2010 @ 17:58:23 #7
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86575608
Maar toen ging niemand em maken en toen voelde ik me toch verplicht om em aan te maken en aangezien het een jubileumnummer is.. *O* 
  FOK!fotograaf zaterdag 18 september 2010 @ 17:58:39 #8
159915 -Menn0-
MNO
pi_86575621
iPhone *O*
iPhone 4 *O*
Topic nr 100 *O*
,,/
pi_86575661
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Weet je hoe kut dit gaat met een iPhone, dat gepriegel om heel die OP uit de Wiki te kopiëren en vervolgens nog losse tags aan te maken.. :')
respect
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_86575680
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar toen ging niemand em maken en toen voelde ik me toch verplicht om em aan te maken en aangezien het een jubileumnummer is.. *O*
Ik had 'm staan! :'). Had je hem ook feest.je genoemd?

Enneh, laatste vraag tussen het feesten door: hebben jullie last van de nabijheidssensor, na 4.1? Ik nog steeds wel, dus ik ga maandag eisen om iPhone 4 nummer 3 :').
pi_86575712
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar toen ging niemand em maken en toen voelde ik me toch verplicht om em aan te maken en aangezien het een jubileumnummer is.. *O* 
Iphone smilies :)

ff checken, want volgens mij heb ik nog in het eerste topic gepost!
Dit keer zonder signature
  Redactie Games zaterdag 18 september 2010 @ 18:01:39 #12
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86575741
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Enneh, laatste vraag tussen het feesten door: hebben jullie last van de nabijheidssensor, na 4.1? Ik nog steeds wel, dus ik ga maandag eisen om iPhone 4 nummer 3 :').
Ik had em ook feestje genoemd :o GMTA!
pi_86575837
quote:

[..]

Ik heb het 1x gehad in ongeveer 2 uur bellen (alles in 4.1).. Maar toen bewoog ik ook wel een beetje, wat overigens bij mn 2G nooit werd geregistreerd.
  Redactie Games zaterdag 18 september 2010 @ 18:08:25 #14
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86575952
Mijn reactie stond nog in de OP, maar ik weet niet scheelt het als je een donkere haarkleur hebt? Want bij mij wordt dat scherm automatisch al wat donkerder als ik em tegen m'n oor/haar houdt.
pi_86576355
Zojuist een bestskinsever sticker op het scherm van mijn zus geplakt. Moet zeggen dat je het bijna niet ziet en het scherm veel minder gevoelig is voor vuiligheden en vette vingers.

Zit nu te twijfelen om er ook eentje te nemen op het scherm =p heb er nu alleen eentje op achterkant. :-)
pi_86576665
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mijn reactie stond nog in de OP, maar ik weet niet scheelt het als je een donkere haarkleur hebt? Want bij mij wordt dat scherm automatisch al wat donkerder als ik em tegen m'n oor/haar houdt.
Zou dat serieus uitmaken? Ik heb wel donker haar, ja. Maar het is toch van het zotte, van dit probleem heb ik met m'n 3G nooit gehad. En dit is nu toestel nummer 2, en het is gewoon niet werkbaar. Het gebeurt bij elk gesprek, en ik heb echt geen Parkinson :').
pi_86576666
Even opnieuw:

Vraagke!

Ik heb drie videobestanden van ~2GB op mijn iPhone 4. Als ik deze sleep naar mijn PC en een tijdje wacht zie ik dat de videobestanden 0 MB zijn. De kleinere videobestanden en afbeeldingen lukken allemaal wel.

Iemand ? :7
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  Redactie Games zaterdag 18 september 2010 @ 18:34:26 #18
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86576711
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zou dat serieus uitmaken? Ik heb wel donker haar, ja. Maar het is toch van het zotte, van dit probleem heb ik met m'n 3G nooit gehad. En dit is nu toestel nummer 2, en het is gewoon niet werkbaar. Het gebeurt bij elk gesprek, en ik heb echt geen Parkinson :').
Nee, uiteraard is het van de zotte. Maar serieus ik weet niet hoe ik het anders moet verklaren. Of dat glas is zo dik dat die sensor geen verschil in licht ziet..
pi_86576771
Goeie OP :P Voor mensen uit omgeving 's-Hertogenbosch. Premium Reseller A Mac daar heeft de 16GB momenteel op vrije voorraad. :)
pi_86576784
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:34 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Nee, uiteraard is het van de zotte. Maar serieus ik weet niet hoe ik het anders moet verklaren. Of dat glas is zo dik dat die sensor geen verschil in licht ziet..
Nou ja, maandag maar weer T-Mobile bellen. Als het volgende toestel wat ze leveren weer issues heeft mag ik een ander model uitkiezen. Ik kan ook gewoon m'n iPhone verkopen en bijvoorbeeld voor de HTC desire HD gaan, maar dan zie ik het design van dat ding...het ziet eruit als een oude-mannen-telefoon, hoe gelikt z'n features ook zijn. Ik wil gewoon een werkende iPhone ;(.
pi_86576814
Iemand een oplossing?

Mijn iPhone 4 bleef hangen bij het appeltje. Als ik in iTunes probeer te herstellen naar 4.1, krijg ik de volgende melding:
quote:
De iPhone kan momenteel niet worden hersteld omdat er geen verbinding kan worden gemaakt met de iPhone-software-updateserver of omdat deze tijdelijk niet beschikbaar is
Ik heb iTunes al geupdate naar iTunes 10, en heb het in zowel herstelmodus als DFU-modus geprobeerd.

Iemand een idee?
pi_86576949
Haha dat Geenstijl bericht over T-Mobile. Wat een shitcompany is het ook. :') http://www.geenstijl.nl/m(...)ffer_gaat_tmobi.html
pi_86576966
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Iemand een oplossing?

Mijn iPhone 4 bleef hangen bij het appeltje. Als ik in iTunes probeer te herstellen naar 4.1, krijg ik de volgende melding:
[..]

Ik heb iTunes al geupdate naar iTunes 10, en heb het in zowel herstelmodus als DFU-modus geprobeerd.

Iemand een idee?
Melding lijkt me duidelijk toch? Over een half uurtje nog eens proberen.
pi_86577284
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:42 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Melding lijkt me duidelijk toch? Over een half uurtje nog eens proberen.
Ja, dat dacht ik ook, maar ik ben er al ruim twee uur mee bezig, en kan wel gewoon verbinden met de appstore.
  Redactie Games zaterdag 18 september 2010 @ 19:23:09 #25
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86578355
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nou ja, maandag maar weer T-Mobile bellen. Als het volgende toestel wat ze leveren weer issues heeft mag ik een ander model uitkiezen. Ik kan ook gewoon m'n iPhone verkopen en bijvoorbeeld voor de HTC desire HD gaan, maar dan zie ik het design van dat ding...het ziet eruit als een oude-mannen-telefoon, hoe gelikt z'n features ook zijn. Ik wil gewoon een werkende iPhone ;(.
Misschien heb je voor de kerst nog een witte.. :P
pi_86579798
Tof! Nummer 100!

Nog een vraag over die haarscheurtjes. Waarom duurt het zo lang voor je een nieuwe krijgt? Of geeft T-mobile zelf geen nieuwe iPhones uit en moet je daarvoor wachten op Apple?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:15:40 #27
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_86580064
Hulde aan de iPhone
I'm Back Again!
pi_86580279
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Tof! Nummer 100!

Nog een vraag over die haarscheurtjes. Waarom duurt het zo lang voor je een nieuwe krijgt? Of geeft T-mobile zelf geen nieuwe iPhones uit en moet je daarvoor wachten op Apple?
Ze worden gemaakt/omgeruild door Solid Vision.
Daarheen sturen + retour komen duurt al een dag of 4/5.
Je bent helaas niet de enige die een toestel laat repareren, zij doen meer dan alleen iphones. Dus dit traject duurt ook een dag of 5. Totaal een werkdag of 10 max.
pi_86583969
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:21 schreef nelisb het volgende:

[..]

Je bent helaas niet de enige die een toestel laat repareren, zij doen meer dan alleen iphones. Dus dit traject duurt ook een dag of 5. Totaal een werkdag of 10 max.
Duidelijk!

Dan wacht ik nog even twee week. Ik heb geen internet thuis, dus mijn iPhone is mijn enige poort naar de buitenwereld thuis.
pi_86585694
Redacted
  zaterdag 18 september 2010 @ 22:51:58 #31
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_86585719
Maandag m'n iPhone 4. Dan snel nog even meedoen aan het gratis hoesjes programma. Ik ga denk ik voor de Speck PixelSkin HD, iemand ervaring?
pi_86586751
Zijn deze Relax abonnementen een beetje een goede deal?

http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/abonnementen-relax.html
pi_86591625
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 23:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Zijn deze Relax abonnementen een beetje een goede deal?

http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/abonnementen-relax.html
Mwah, qua voorwaarden (tegoed gaat onbeperkt mee) wel. Qua internetsnelheid is het toch wel behelpen.
pi_86591918
Leuk topic
pi_86597532
Ik ben blij dat ik een i-abo heb, die minuten en smsjes maak ik vaak toch wel op en daarmee heb ik gewoon snel internet (als ik 3G heb :') )
  zondag 19 september 2010 @ 13:31:17 #36
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86598280
Mijn app-store is nog steeds zo buggy als de weet ik wat. Elke keer als ik wat download (gratis&betaalde) apps blijft hij echt 10 minuten op 'wachten...' staan. Als ik dan mijn iPhone opnieuw opstart is hij wel geïnstalleerd..
pi_86598372
quote:
Op zondag 19 september 2010 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn app-store is nog steeds zo buggy als de weet ik wat. Elke keer als ik wat download (gratis&betaalde) apps blijft hij echt 10 minuten op 'wachten...' staan. Als ik dan mijn iPhone opnieuw opstart is hij wel geïnstalleerd..
Hard reset?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  zondag 19 september 2010 @ 13:44:14 #38
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86598707
quote:
Op zondag 19 september 2010 13:33 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

Hard reset?
Kan ik wel even proberen ja.
pi_86598763
Nieuwe hoesje gekocht, blijkt dat er 2 strepen wegvallen na het opzetten, weird.

Edit: Woops, te vroeg gesproken, never mind!

[ Bericht 27% gewijzigd door Baghdaddy op 19-09-2010 14:16:11 ]
  FOK!fotograaf zondag 19 september 2010 @ 15:30:14 #40
159915 -Menn0-
MNO
pi_86602430
iPhones uit Engeland zijn ook simlock vrij toch :@
,,/
pi_86602486
Ja.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 19 september 2010 @ 15:31:54 #42
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_86602494
quote:
Op zondag 19 september 2010 15:30 schreef -Menn0- het volgende:
iPhones uit Engeland zijn ook simlock vrij toch :@
:')
Nee, als jij hem koopt zit er een simlock op.
pi_86602508
Ja. Los gekocht wel. Met ABO weet ik niet.
  FOK!fotograaf zondag 19 september 2010 @ 15:34:56 #44
159915 -Menn0-
MNO
pi_86602589
Naja ik heb die van Xaban gekocht. Hij heeft hem in België gekocht in een winkel die hem geimporteerd heeft uit Engeland. (Snap je het nog? :P ) Dus ik wil updaten, maar ik zie net dat er Cydia op staat wat hem dus sowieso simlockvrij maakt.

Ik wil niet updaten en dan een gesimlocked toestel hebben :X
,,/
pi_86602602
quote:
Heb ik ook. Sinds 4.1 lijkt het
pi_86604985
quote:
Ah, dus ik ben niet de enige. Ik had ook een app waar "Wachten..." stond zonder icoontje. Al sinds gisteren. Dus ik denk, maar even aan- en uitzetten en toen ik weer keek was de app gewoon geinstalleerd.
pi_86605578
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:50 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ah, dus ik ben niet de enige. Ik had ook een app waar "Wachten..." stond zonder icoontje. Al sinds gisteren. Dus ik denk, maar even aan- en uitzetten en toen ik weer keek was de app gewoon geinstalleerd.
Had ik ook laatst :o
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_86606500
Heb ik ook eens gehad ja, tevens TVP.

Gefeliciteerd met dit jubileum dames en heren *O*
pi_86606702
Het is gelukt! Jammer dat er nu 4.1 op staat, wat weinig toevoegt behalve Game Center, wat éen van de minder waardevolle toevoegingen is van Apple. HDR-fotografie nog niet geprobeerd, maar da's toch niet hetzelfde als met een echte camera.

Iemand wel al leuke HDR-foto's gemaakt?
  zondag 19 september 2010 @ 17:44:05 #50
51286 w00h00
Digital man!
pi_86606746
Wanneer wordt die iPhone 4 eens betaalbaar? ;(
pi_86607057
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is gelukt! Jammer dat er nu 4.1 op staat, wat weinig toevoegt behalve Game Center, wat éen van de minder waardevolle toevoegingen is van Apple. HDR-fotografie nog niet geprobeerd, maar da's toch niet hetzelfde als met een echte camera.

Game Center is tof.
pi_86607457
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:44 schreef w00h00 het volgende:
In sommige landen is de iPhone 4 nog niet eens te koop omdat het zo'n succes is. In Nederland moeten veel mensen bij T-Mobile nog wachten. Ik denk niet dat de prijs voorlopig omlaag gaat (ook al is het maar 10 euro). Ze verkopen als warme broodjes, dus tja.

quote:
Op zondag 19 september 2010 17:42 schreef Splackavellie02 het volgende:

GameCenter is ook niet iets waar ik warm voor loop, maar het idee erachter is wel leuk. HDR foto's zijn soms best wel mooi. Ligt aan de situatie (het bewaard ook altijd het origineel zodat je kan kiezen). Maar wel succes, eindelijk foto's met zowel blauwe luchten als een goede voorgrond! :D :9
pi_86607490
quote:
Inderdaad, is er geen speciaal studentenabonnement? ;(
  zondag 19 september 2010 @ 18:13:52 #54
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_86607525
Wat een geweldige app is die Nike+ GPS app. :D
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  zondag 19 september 2010 @ 18:14:16 #55
262674 Graseter
pi_86607536
quote:
Nu?
Ik ben 17 en heb geen baan en kan hem betalen. :')
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86607594
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:14 schreef Graseter het volgende:

[..]

Nu?
En je woont thuis.
pi_86607771
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:14 schreef Graseter het volgende:

[..]

Nu?
Van je zakgeld dan ofzo? :')
pi_86608021
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:21 schreef nelisb het volgende:

[..]

Solid Vision maakt geen toestellen, zij doen enkel reparaties. En Solid Vision zit helaas vast aan levertijden van onderdelen.
pi_86608055
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:32 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Solid Vision maakt geen toestellen, zij doen enkel reparaties. En Solid Vision zit helaas vast aan levertijden van onderdelen.
Nee, iPhones worden niet gerepareerd, ze worden omgewisseld.
pi_86608533
-dubbel-

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2010 18:52:09 ]
  zondag 19 september 2010 @ 18:51:39 #61
262674 Graseter
pi_86608544
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:16 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

En je woont thuis.
Ja.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86608545
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:33 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Nee, iPhones worden niet gerepareerd, ze worden omgewisseld.
Dat is niet waar. De voorkant van mijn 3G is tot twee maal toe vervangen.

Oh, al bedenk ik me wel dat dat via Pro-assist is gegaan.
  zondag 19 september 2010 @ 18:52:15 #63
262674 Graseter
pi_86608557
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:23 schreef Document1 het volgende:

[..]

Van je zakgeld dan ofzo? :')
Zakgeld zet ik opzij voor Macbook Pro. :P
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86609685
Hoeveel heb jij al uitgegeven aan muziek, apps en accessoires voor je iPhone of iPod touch? Met iWorth kun je het zelf berekenen. iWorth kan de lijst met muzieknummers inlezen vanuit je iPhone. Voor de apps is een interface aanwezig waarin de namen van de apps worden verzameld. De kosten van accessoires moet je zelf invoeren. In een grafiek krijg je te zien hoe de kosten zijn verdeeld over muziek, apps en accessoires, plus het aantal items in elke categorie. Je kunt vervolgens de waarde die de iWorth-app heeft berekend delen via Twitter. Vrienden zien dan welke soorten muziek en apps jij graag gebruikt en hoe groot jouw collectie is. Mac-gebruikers kunnen ook op de desktop kijken hoeveel ze gekocht hebben, met de App Store Expense Monitor.

Grappig. Meer niet.
http://www.iphoneclub.nl/app/325349086
pi_86610885
Eindelijk genoeg cash :D morgen ff naar de tmobile store, nog tips menschen?
pi_86611003
Tips waarvoor? Kopen afrekenen en wegwezen.
pi_86611209
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:08 schreef nelisb het volgende:
Tips waarvoor? Kopen afrekenen en wegwezen.
Joa weetikveel, als in. Maak ik nog kans op een gratis hoesje? vraag ik dat gelijk aan? Eventuele goedkope verzekeringen bij t mobile. Ergens rond Doetinchem/arnhem waar het ze het in voorraad hebben? :D
pi_86611455
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:13 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Joa weetikveel, als in. Maak ik nog kans op een gratis hoesje? vraag ik dat gelijk aan? Eventuele goedkope verzekeringen bij t mobile. Ergens rond Doetinchem/arnhem waar het ze het in voorraad hebben? :D
Hoesje kan je via je iPhone 4 bestellen.
pi_86611464
Hoesje tm 30 sept dus ja.
Via een app die je download.
Verzekering weet ik niet. Vind ik onzin. Heb al 15 jaar een mobiel en ga er normaal mee om en verzekering nooit nodig gehad.
Voorraden weten we niet hier denk ik. Bij mij in de woonplaats heeft de belcompany een blaadje op het raam dat Ze voorraad hebben. Dronten, Flevoland.
pi_86611743
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:19 schreef WSquater het volgende:

[..]

Hoesje kan je via je iPhone 4 bestellen.
Oke thanks.

quote:
Op zondag 19 september 2010 20:19 schreef nelisb het volgende:
Hoesje tm 30 sept dus ja.
Via een app die je download.
Verzekering weet ik niet. Vind ik onzin. Heb al 15 jaar een mobiel en ga er normaal mee om en verzekering nooit nodig gehad.
Voorraden weten we niet hier denk ik. Bij mij in de woonplaats heeft de belcompany een blaadje op het raam dat Ze voorraad hebben. Dronten, Flevoland.
Hmm oke.. weet je ook eventueel of de iphone 4 al te jailbreaken is?
pi_86611841
Weet ik niet. Doe ik niet, dus kijk ook niet naar de mogelijkheden hiertoe.
pi_86611915
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:29 schreef nelisb het volgende:
Weet ik niet. Doe ik niet, dus kijk ook niet naar de mogelijkheden hiertoe.
Ik zoek geen mogelijkheden, ik wil alleen weten of het kan. Voorderest kan ik het heel simpel zelf. Aangezien we hier geen illegale links uitdelen hoeven we nergens bang voor te zijn ;)
pi_86612028
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:26 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Oke thanks.
[..]

Hmm oke.. weet je ook eventueel of de iphone 4 al te jailbreaken is?
De iPhone 4 wel, maar niet met iOS 4.1

Als je heel veel geluk hebt, staat er nog 4.0.1 op, maar die kans lijkt me echt bijzonder klein
pi_86612428
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:32 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De iPhone 4 wel, maar niet met iOS 4.1

Als je heel veel geluk hebt, staat er nog 4.0.1 op, maar die kans lijkt me echt bijzonder klein
Oh oke, geduld heb ik wel :)
pi_86613491
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:40 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Oh oke, geduld heb ik wel :)
Ik niet, ben sinds gister biteSMS en SBSettings kwijt :(
pi_86618127
Als ik dus na 30 september m'n iPhone4 binnenkrijg kan ik geen gratis hoesje meer bestellen, he?

Dacht ik al, maar toch zonde. Heb 'm al eind augustus besteld, namelijk.
pi_86618185
Mijn nieuwe abonnement is inmiddels binnen, nu nog de telefoon zien te kopen in België. Deze week ook maar eens werk van maken.
pi_86618264
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:13 schreef enilnomrow het volgende:
Als ik dus na 30 september m'n iPhone4 binnenkrijg kan ik geen gratis hoesje meer bestellen, he?

Dacht ik al, maar toch zonde. Heb 'm al eind augustus besteld, namelijk.
Als je dan een gratis hoesje wilt moet je bellen.
pi_86618362
Wat denken jullie, gaat er iets gebeuren na 30 september? Ik denk dat ze ondertussen wellicht een coating aangebracht hebben.
pi_86618622
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat denken jullie, gaat er iets gebeuren na 30 september? Ik denk dat ze ondertussen wellicht een coating aangebracht hebben.
Dat is voor mij ook nog een punt van twijfel, maar dan kan ik de aankoop wel blijven uitstellen natuurlijk :+
MacRumors geeft nog niet aan dat er snel updates komen, maar met Apple weet je het natuurlijk nooit precies.
pi_86618816
Wacht even, hebben ze dat nog steeds niet gefixt? Aankoop uitstellen?
pi_86618826
quote:
45 per maand is te doen toch?
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  zondag 19 september 2010 @ 22:27:45 #83
262674 Graseter
pi_86618887
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:26 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

45 per maand is te doen toch?
Ik betaal 30 per maand.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86618918
quote:

[..]

Krijg je meteen een nieuwe mee? Ik heb er ook echt heel veel last van namelijk, bijna wel 1 keer per gesprek. Verschilt het ook per iphone dan?
pi_86619002
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Daarom wacht ik ook.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86619064
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:28 schreef Bafrokapper het volgende:

[..]

Krijg je meteen een nieuwe mee? Ik heb er ook echt heel veel last van namelijk, bijna wel 1 keer per gesprek. Verschilt het ook per iphone dan?
Ik kreeg na m'n eerste toestel direct een nieuwe mee. Deze zou refurbished zijn, maar aan het serienummer te zien was het een nieuwe. Ik ga morgen weer bellen en eis dan weer een nieuwe, ik ga 'm niet ter reparatie sturen. Ik denk dat het verschilt per iPhone ja, want ik hoor anderen er niet zoveel over. Heb je de nieuwste software er al op staan? Dat zou een oplossing moeten zijn, maar maakt bij mij geen verschil.
pi_86619098
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik kreeg na m'n eerste toestel direct een nieuwe mee. Deze zou refurbished zijn, maar aan het serienummer te zien was het een nieuwe. Ik ga morgen weer bellen en eis dan weer een nieuwe, ik ga 'm niet ter reparatie sturen. Ik denk dat het verschilt per iPhone ja, want ik hoor anderen er niet zoveel over. Heb je de nieuwste software er al op staan? Dat zou een oplossing moeten zijn, maar maakt bij mij geen verschil.
Maar je had hem toch al verkocht :?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86619383
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dan ga ik morgen ook maar is langs. Het zou gefixt moeten zijn met 4.1, maar bij dat heeft dus echt niet gewerkt bij mij.
pi_86619628
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:31 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Maar je had hem toch al verkocht :?
Nee, van verkoop afgezien. Dit kan je niet met goed fatsoen verkopen, besloot ik. En ik wil gewoon een werkende iPhone hebben, want er zijn imo geen toestellen die 'm evenaren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2010 22:46:42 ]
pi_86619690
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee, van verkoop afgezien. Dit kan je niet met Gied fatsoen verkopen, besloot ik. En ik wil gewoon een werkende iPhone hebben, want er zijn imo geen toestellen die 'm evenaren.
Ah oke :). Lekker omwisselen dus en hopelijk een goed werkende iPhone ;).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 20 september 2010 @ 00:48:21 #91
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86623573
3GS, 4.1: Als ik SoundCloud gebruik staat soms alsnog de iPod in het multitask-menu als actieve muziekspeler. Bijzonder vervelend want SoundCloud speelt dus niet door op de achterdrond. Het werkt soms wel, en dan opeens niet meer, geen idee hoe dit komt. Iemand hier die het weet?
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  maandag 20 september 2010 @ 00:50:11 #92
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86623626
Zie screenshot

pi_86623927
quote:
Op maandag 20 september 2010 00:48 schreef n8n het volgende:
3GS, 4.1: Als ik SoundCloud gebruik staat soms alsnog de iPod in het multitask-menu als actieve muziekspeler. Bijzonder vervelend want SoundCloud speelt dus niet door op de achterdrond. Het werkt soms wel, en dan opeens niet meer, geen idee hoe dit komt. Iemand hier die het weet?
Volgens mij is dat gewoon een shortcut naar de iPod. Die kan je niet afsluiten. Betekent volgens mij dus ook niet dus de ipodfunctie actief is.
  maandag 20 september 2010 @ 01:18:33 #94
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86624306
Als ik SoundCloud 'afsluit' staat deze wel op de plek waar in het screenshot het iPod-icoon staat. Als ik op play druk gebeurd er niks, ook staat de titel van het laatste nummer van de iPod nog in beeld (Dance Yrself Clean).

Er lijkt dus iets mis te gaan, weet alleen niet wat ;( Vanmiddag werkte het ook heel even naar behoren. Weet niet of het een bug in iOs of de SoundCloud app is
pi_86627258
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:29 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Daarom wacht ik ook.
Kan je lang wachten denk ik.
pi_86628868
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:25 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Kan je lang wachten denk ik.
We weten immers nog niet wat er gaat gebeuren. :+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86630425
quote:
Op maandag 20 september 2010 10:38 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

We weten immers nog niet wat er gaat gebeuren. :+
Ik denk niet veel. Apple dekt zichzelf nu al in door te zeggen dat het antenneprobleem zwaar overtrokken is.
pi_86635560
Waar kan ik tv shows downloaden of streamen voor de iPhone?
Its my life, dont you forget
pi_86635750
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:16 schreef AlmereRulez het volgende:
Waar kan ik tv shows downloaden of streamen voor de iPhone?
www.torrentz.com
pi_86635855
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik denk niet veel. Apple dekt zichzelf nu al in door te zeggen dat het antenneprobleem zwaar overtrokken is.
Ik hoop stiekem op een "behind the scenes" coatinglaag op de iPhones.

Ik wacht tot eind November, en hoop in de juiste lichting te zitten inplaats van een oudere iPhone die al op voorraad lag.

Ook wacht ik nog wat Apple deze/volgende maand gaat doen. Al denk ik niet veel. Ik verwacht geen berichten, maar ik hoop van wel.

Het is een behoorlijke gok. Maar ik kan hopen :+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86636893

Kan ik dit oplossen zonder te restoren? Me iPhone doet het voor de rest gewoon perfect!
pi_86637421
Hebben jullie onder een steen gezeten? Apple heeft vorige week, of de week daarvoor, al bekend gemaakt dat ze stoppen met het case program omdat - zo zeggen ze - het antenneprobleem minder erg is dan ze dachten. Mocht je toch problemen hebben dan kan je Apple bellen voor een gratis hoesje. Verder doen ze dus niks meer en laten ze de iPhone 4 zoals het is (want het probleem is er niet, of amper, volgens hun).
pi_86640344
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Apple zegt zelfs dat er helemaal geen sprake is van een probleem, no way dat ze de iPhone dus aan gaan passen, dat kost veel te veel tijd, geld en resources.
pi_86642202
Nou wordt het mooi :D. De T-Mobile hulplijnhoeren antwoordden op mijn klacht dat mijn touchscreen actief blijft tijdens het bellen met 'ja mevrouw, dan moet u uw telefoon niet tegen uw oor aanhouden'.

Ik heb nog nooit getierd en 'm erop gehangen tijdens het bellen naar een bedrijf, dus dit was een eerste keer.
pi_86642452
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou wordt het mooi :D. De T-Mobile hulplijnhoeren antwoordden op mijn klacht dat mijn touchscreen actief blijft tijdens het bellen met 'ja mevrouw, dan moet u uw telefoon niet tegen uw oor aanhouden'.

Ik heb nog nooit getierd en 'm erop gehangen tijdens het bellen naar een bedrijf, dus dit was een eerste keer.
:') wtf. Ik zou anders gewoon terug gaan naar een t-mobile shop, als die na update naar 4.1 nog niet is verholpen.
pi_86642566
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:14 schreef mie_at_work het volgende:

[..]

:') wtf. Ik zou anders gewoon terug gaan naar een t-mobile shop, als die na update naar 4.1 nog niet is verholpen.
Twéé verschillende medewerkers zeiden dat. Nog nooit zo boos geweest aan de telefoon. Probleem is dat ze in de winkel de iPhone alleen ter reparatie aan mogen nemen, en ik wil verdomme gewoon een nieuw toestel.
pi_86643221
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Twéé verschillende medewerkers zeiden dat. Nog nooit zo boos geweest aan de telefoon. Probleem is dat ze in de winkel de iPhone alleen ter reparatie aan mogen nemen, en ik wil verdomme gewoon een nieuw toestel.
Als het binnen 14 (of 7) dagen na aankoop is, heb je direct recht op een nieuw toestel.
pi_86643687
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:07 schreef WSquater het volgende:
Hebben jullie onder een steen gezeten? Apple heeft vorige week, of de week daarvoor, al bekend gemaakt dat ze stoppen met het case program omdat - zo zeggen ze - het antenneprobleem minder erg is dan ze dachten. Mocht je toch problemen hebben dan kan je Apple bellen voor een gratis hoesje. Verder doen ze dus niks meer en laten ze de iPhone 4 zoals het is (want het probleem is er niet, of amper, volgens hun).
Nogmaals zoals ik al eerder zei voorgaan in alle iPhone topic reeks :+ : Ze gaan het probleem evalueren en kijken wat er (nog) aan gedaan kan worden. Ik speculeer nu dat ik me het best kan voorstellen dat ze er niks aan gaan doen.

Wat jij noemt zijn speculaties.

quote:
Op maandag 20 september 2010 14:24 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ik hoop stiekem op een "behind the scenes" coatinglaag op de iPhones.

Ik "hoop".

quote:
Ik wacht tot eind November, en hoop in de juiste lichting te zitten inplaats van een oudere iPhone die al op voorraad lag.

Ook wacht ik nog wat Apple deze/volgende maand gaat doen. Al denk ik niet veel. Ik verwacht geen berichten, maar ik hoop van wel.
quote:
Het is een behoorlijke gok. Maar ik kan hopen :+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86644233
Vriend van me betaalt ¤50 per maand voor z'n abbo zodat 'ie een iPhone 4 kan hebben :') Triestheid.
Of toch du vader?
  maandag 20 september 2010 @ 18:12:49 #110
262674 Graseter
pi_86644528
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:03 schreef Luchtkoker het volgende:
Vriend van me betaalt ¤50 per maand voor z'n abbo zodat 'ie een iPhone 4 kan hebben :') Triestheid.
Hoezo dat? :') Ik betaal gewoon 30 per maand.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86644563
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

..en je verwacht dat ze je nav een telefoongesprek wél een nieuwe gaan geven? :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_86644888
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:13 schreef Skv het volgende:

[..]

..en je verwacht dat ze je nav een telefoongesprek wél een nieuwe gaan geven? :')
First and farmost verwacht ik dat een klacht serieus genomen wordt en niet met complete onzin wordt afgedaan. Daarnaast verwacht ik inderdaad dat een nieuw geleverd toestel het doet, en anders ingeruild wordt.eerste keer konden ze dat ook. Ik ga toch zeker niet 3weken met een leentoestel zitten omdat een toestel het out of the box niet doet?
pi_86645035
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

First and farmost verwacht ik dat een klacht serieus genomen wordt en niet met complete onzin wordt afgedaan. Daarnaast verwacht ik inderdaad dat een nieuw geleverd toestel het doet, en anders ingeruild wordt.eerste keer konden ze dat ook. Ik ga toch zeker niet 3weken met een leentoestel zitten omdat een toestel het out of the box niet doet?
Ik zit dit zo een beetje mee te lezen alle afgelopen topics en ik vraag me toch af hoe je het voor elkaar krijgt om bij 2 toestellen hetzelfde probleem te creëren, terwijl ik 'm nog niet voorbij heb zien komen. Ik werk bij een APR en krijg de godganse dag mensen met iPhone problemen over de vloer, maar deze ben ik toch nog niet tegengekomen.

Weet je zeker dat het aan het toestel ligt en niet aan jezelf?
pi_86645282
WTF, ik denk ik kan lekker een iphone 4 kopen... zijn de prijzen hier in de winkel 10x zo duurder dan bij de website van t mobile :| voor de telefoon 50 euro meer betalen, en 5 euro bijbetalen voor de abonnement. en volgens mij krijg ik er ook geneens internet bij :')
pi_86645312
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:28 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Ik zit dit zo een beetje mee te lezen alle afgelopen topics en ik vraag me toch af hoe je het voor elkaar krijgt om bij 2 toestellen hetzelfde probleem te creëren, terwijl ik 'm nog niet voorbij heb zien komen. Ik werk bij een APR en krijg de godganse dag mensen met iPhone problemen over de vloer, maar deze ben ik toch nog niet tegengekomen.

Weet je zeker dat het aan het toestel ligt en niet aan jezelf?
Man, in het vorige topic meldde zich nog iemand die hetzelfde had. Ik heb al jaren iPhones, het is niet alsof ik in ene Parkinson heb ontwikkeld :'). Hij valt gewoon consequent weg tijdens het bellen.

Huu, ik ben geen aansteller. ;(.
pi_86646066
Ik was al bang dat je je aangevallen zou voelen, maar m'n verbaasdheid is oprecht. Ik heb ook geprobeerd het probleem te reproduceren, maar het is me niet gelukt.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 20 september 2010 @ 18:55:18 #117
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_86646166
Mn nieuwe Galaxy S lijkt meer dan ik dacht op de iPhone :D
pi_86646265
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:52 schreef no1uknow het volgende:
Ik was al bang dat je je aangevallen zou voelen, maar m'n verbaasdheid is oprecht. Ik heb ook geprobeerd het probleem te reproduceren, maar het is me niet gelukt.
Kan ik me voorstellen. Weet je, ik was súperenthousiast toen ik m'n eerste iPhone4 kreeg, na de 3G. Daarbij vielen *al* m'n gesprekken weg, hoeveel bereik ik ook had, waar ik ook was, hoe ik 'm ook vasthield. Dat was absoluut niet werkbaar, met of zonder bumper. Dus die is teruggegaan. Nu heb ik een toestel waarmee ik alleen kan bellen als ik 'm of in een 45 graden hoek hou met m'n hoofd zeg maar, zodat ik het scherm niet raak, of als luidspreker. Dat is gewoon ook geen doen. Ik dacht dat het meeviel, en in ieder geval dat 4,1 het op zou lossen, maar het gebeurt ook bij anderen die met het ding bellen, en als ik 10 minuten aan het bellen ben, moet ik 3 keer terugbellen. En ik kan me niet voorstellen dat dat ligt aan hoe ik 'm vasthoud, het is niet m'n eerste touchscreen en ik doe niets geks tijdens het bellen.

En op een gegeven moment word je er flauw van. Als ik Androidtoestellen die er nu zijn niet zo lelijk had gevonden, was ik overgestapt.
pi_86646282
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:55 schreef Pino112 het volgende:
Mn nieuwe Galaxy S lijkt meer dan ik dacht op de iPhone :D
Waarom neem je een Galaxy S? :{
pi_86646289
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:12 schreef Graseter het volgende:

[..]

Hoezo dat? :') Ik betaal gewoon 30 per maand.
Dan hoefde 'ie niks bij te betalen ofzo :') Wat een redenering, over die 1 of 2 jaar istie hoe dan ook duurder uit op deze manier.
Of toch du vader?
  Redactie Games maandag 20 september 2010 @ 19:19:28 #121
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86647231
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:03 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik ¤8,75 p/m :')
pi_86647764
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:47 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Nogmaals zoals ik al eerder zei voorgaan in alle iPhone topic reeks :+ : Ze gaan het probleem evalueren en kijken wat er (nog) aan gedaan kan worden. Ik speculeer nu dat ik me het best kan voorstellen dat ze er niks aan gaan doen.

Wat jij noemt zijn speculaties.
[..]

Ik "hoop".
[..]

[..]

Ze hebben het probleem al geëvalueerd en dat was de conclusie: probleem is minder groot dan gedacht, alleen nog gratis hoesjes op aanvraag via telefoongesprek en that's it. Hopen kan je altijd doen, maar ze meldden het toch echt zelf.
pi_86648104
dat 1000 sms maximaal voor de relax, kan ik dat gewoon een maandje aandoen.en dan weer uit. en dan vervolgens over 2 maanden weer aanzetten ofzo? BloX heet dat op vodafone?
pi_86650107
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen. Weet je, ik was súperenthousiast toen ik m'n eerste iPhone4 kreeg, na de 3G. Daarbij vielen *al* m'n gesprekken weg, hoeveel bereik ik ook had, waar ik ook was, hoe ik 'm ook vasthield. Dat was absoluut niet werkbaar, met of zonder bumper. Dus die is teruggegaan. Nu heb ik een toestel waarmee ik alleen kan bellen als ik 'm of in een 45 graden hoek hou met m'n hoofd zeg maar, zodat ik het scherm niet raak, of als luidspreker. Dat is gewoon ook geen doen. Ik dacht dat het meeviel, en in ieder geval dat 4,1 het op zou lossen, maar het gebeurt ook bij anderen die met het ding bellen, en als ik 10 minuten aan het bellen ben, moet ik 3 keer terugbellen. En ik kan me niet voorstellen dat dat ligt aan hoe ik 'm vasthoud, het is niet m'n eerste touchscreen en ik doe niets geks tijdens het bellen.

En op een gegeven moment word je er flauw van. Als ik Androidtoestellen die er nu zijn niet zo lelijk had gevonden, was ik overgestapt.
Gewoon terugbrengen die hap bij een T-Mobile winkel! Helaas moet je wederom wel weer wat weken wachten.. ;(
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86650589
Ik ga morgen eens een poging wagen in België. Eerst maar even rondbellen of er iets beschikbaar is en of ze iets apart kunnen leggen.
pi_86656470
vandaag mn iphone gekregen van het werk, is mn eerste iphone, dus heb nog wat vraagjes.

komt er nog ooit flash op de iphone of niet?
en bestaat er een app voor een niet gejailbreakte iphone om de internetverbinding te delen met je laptop?
  maandag 20 september 2010 @ 22:39:08 #127
51286 w00h00
Digital man!
pi_86657395
Iemand ervaring met het vervangen van de mute knop iPhone 3G?
pi_86657646
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:23 schreef Byte_Me het volgende:
vandaag mn iphone gekregen van het werk, is mn eerste iphone, dus heb nog wat vraagjes.

komt er nog ooit flash op de iphone of niet?
en bestaat er een app voor een niet gejailbreakte iphone om de internetverbinding te delen met je laptop?
Wellicht.
Nee, dit mag ook niet van de provider als ik het niet mis heb.
pi_86657826
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:44 schreef Agiath het volgende:

[..]

Wellicht.
Neuh, er zal nooit Flash op de iDevices komen, daar is Apple's arrogantie te groot voor.
pi_86657879
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:44 schreef Agiath het volgende:

[..]

Wellicht.
mooi want dat mis ik wel
quote:
denk niet dat die snel zal gaan klagen met mijn telefoonrekening :P
pi_86658353
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:48 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Neuh, er zal nooit Flash op de iDevices komen, daar is Apple's arrogantie te groot voor.
Met arrogantie heeft het weinig te maken
pi_86658616
HTML5 is de toekomst, schijnt....

Het enige wat ik mis is dumpert eigenlijk, wat betreft flash :')
pi_86659277
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:01 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Met arrogantie heeft het weinig te maken
Je geloofwaardigheid zal niet vooruitgaan als je flash nu opeens wel toelaat. Nee, zal er dus niet komen in de toekomst.
Dit keer zonder signature
pi_86659553
Nieuwe versie van Foursquare in de app store :).
pi_86659674
Ik heb 21 augustus mijn iPhone 4 besteld bij tmobile winkel in Delft, iemand enig idee hoe lang het nog zal duren? Er zijn nog 15 wachtende voor me ofzo
  maandag 20 september 2010 @ 23:38:34 #136
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86659707
Mijn huisgenoot had in een mapje een vaag/verdonkerd icoontje van de 9292OV app staan, terwijl de app zelf niet eens meer in dat mapje stond. Ik denk nou misschien helpt een harde reset. Ding opnieuw hard resetten, en ja hoor. Icoontje is weg. Net zoals als zijn mappen. :') Sinds wanneer gaan al je mappen weg na een harde reset?
pi_86660280
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:23 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Je geloofwaardigheid zal niet vooruitgaan als je flash nu opeens wel toelaat. Nee, zal er dus niet komen in de toekomst.
Het gaat er sowieso niet komen, maar daar heeft Apple technische redenen voor,
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 21 september 2010 @ 00:13:42 #138
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_86660799
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:57 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Waarom neem je een Galaxy S? :{
Geen geld voor iPhone ;( :')
pi_86662510
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 00:13 schreef Pino112 het volgende:
Geen geld voor iPhone ;( :')
De 3GS kost minder dan de Galaxy S en is, op het scherm, de camera en de batterij na, niet veel slechter dan de iPhone 4 en ligt lekkerder in de hand. De iPhone 4 is wel sneller dan de 3GS, maar niet zoveel sneller dat je het echt merkt tenzij je ze naast elkaar legt.
  dinsdag 21 september 2010 @ 05:15:04 #140
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_86663175
Ik zie vaak een rode punt met filmpjes.

Ook als ik zelf film

0'17- 0'18 sec is het goed te zien op het zwarte scherm.

Iemand een idee waarom?

[ Bericht 1% gewijzigd door fransbreda op 21-09-2010 06:24:20 ]
  dinsdag 21 september 2010 @ 09:05:23 #141
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_86664510
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe versie van Foursquare in de app store :).
Nog interessante veranderingen?
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_86664560
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:05 schreef JDude het volgende:

[..]

Nog interessante veranderingen?
Vooral layouttechnisch hier en daar :).
  FOK!fotograaf dinsdag 21 september 2010 @ 09:23:57 #143
145146 Andyy
pi_86664821
Hoezo heeft mijn iPhone een sms naar het facetime nummer gestuurd terwijl ik nooit facetime heb gebruikt :{
  dinsdag 21 september 2010 @ 09:28:25 #144
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_86664906
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:23 schreef Andyy het volgende:
Hoezo heeft mijn iPhone een sms naar het facetime nummer gestuurd terwijl ik nooit facetime heb gebruikt :{
Heb je het ooit geactiveerd, al dan niet per ongeluk die slider verzet? Sms wordt vergoed trouwens dus als het goed is krijg je je geld terug.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_86665082
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:39 schreef w00h00 het volgende:
Iemand ervaring met het vervangen van de mute knop iPhone 3G?
Is hij "eraf" gevallen of gebroken? Gewoon erop lijmen joh. :D
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86665099
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 05:15 schreef fransbreda het volgende:
Ik zie vaak een rode punt met filmpjes.

Ook als ik zelf film

0'17- 0'18 sec is het goed te zien op het zwarte scherm.

Iemand een idee waarom?
Lijkt wel licht van de spots te komen (de bovenste) en ik zie er twee verschijnen als je richting het podium filmt. Maar als je weer camera draait naar het publiek zie ik ze niet meer, dus schijnbaar daar toch de spotlights die weerkaatsen ofzo?

Bij het onderste filmpje weet ik zo niet..

[ Bericht 6% gewijzigd door CantFazeMe op 21-09-2010 09:42:18 ]
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  dinsdag 21 september 2010 @ 09:43:59 #147
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_86665264
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:

Vooral layouttechnisch hier en daar :).
Kan het zijn dat ik 'm als nieuw programma moet zoeken, want hij staat niet bij de updates. Heb nu 1.9.2 geloof ik.
pi_86665517
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 09:43 schreef JDude het volgende:

[..]

Kan het zijn dat ik 'm als nieuw programma moet zoeken, want hij staat niet bij de updates. Heb nu 1.9.2 geloof ik.
Hm, raar. Ik heb gisteren 2.0 binnengehaald. Weet ff niet of dat in NL of US Store was. Of mss issie ff helemaal teruggetrokken vanwege problemen..
pi_86665843
Net even rondgebeld voor de iPhone, maar in België duurt het ook ongeveer een maand voordat die dingen geleverd kunnen worden. Stomme schaarste.
pi_86665937
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net even rondgebeld voor de iPhone, maar in België duurt het ook ongeveer een maand voordat die dingen geleverd kunnen worden. Stomme schaarste.
Op sommige plaatsen nog wel langer dan een maand als ik http://www.sands.be/content/iphone-4-reservatietool zo zie :+.
pi_86666126
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Op sommige plaatsen nog wel langer dan een maand als ik http://www.sands.be/content/iphone-4-reservatietool zo zie :+.
Wie gaat zich daar nu als nummer 500+ op de lijst laten zetten :D
pi_86666267
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Wie gaat zich daar nu als nummer 500+ op de lijst laten zetten :D
Belgische winkel hè, dus mss dat die mensen denken: hoe hoger het getal, hoe beter :+.
pi_86666400
Even een vraag van iets andere orde. Wat is een goede convertor dat ik films enz in itunes kan zetten en zo dus ook op mijn iphone?
pi_86667998
dat 1000 sms maximaal voor de relax, kan ik dat gewoon een maandje aandoen.en dan weer uit. en dan vervolgens over 2 maanden weer aanzetten ofzo? BloX heet dat geloof ik op vodafone.
pi_86668849
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 10:29 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraag van iets andere orde. Wat is een goede convertor dat ik films enz in itunes kan zetten en zo dus ook op mijn iphone?
Handbrake
pi_86669112
Handbrake werkt voor geen meter. Format Factory is eenvoudiger en werkt consistenter. Het duurt alleen belachelijk lang.
pi_86673315
quote:
Op maandag 20 september 2010 22:48 schreef no1uknow het volgende:

[..]

er is al Flash voor de iPhone...
pi_86673495
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 11:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
Handbrake werkt voor geen meter. Format Factory is eenvoudiger en werkt consistenter. Het duurt alleen belachelijk lang.
En is er dan eentje die eenvoudig en consistent werkt en ook nog eens een beetje snel is?
pi_86673802
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:14 schreef Stansfield het volgende:

[..]

En is er dan eentje die eenvoudig en consistent werkt en ook nog eens een beetje snel is?
Als die er is, zou ik het graag weten. Ik heb wel DVD to iPhone van iSkysoft, die ript een film van twee uur in 20 minuutjes. Maar daarmee kun je niet gewoon converteren.
pi_86673844
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 14:24 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Als die er is, zou ik het graag weten. Ik heb wel DVD to iPhone van iSkysoft, die ript een film van twee uur in 20 minuutjes. Maar daarmee kun je niet gewoon converteren.
gewoon nero recode?
pi_86682828
Godverdomme, ik twijfel nu enorm welke abbo bij me past. mijne is zo random!
ik vind 50 euro voor 190 minuten bellen en 1000 smsjes pm een beetje net teveel :(

iig net gereserveerd. over 5 weken moet ik dus een besluit maken welke abbo ik toch wil :P
Of een veel goedkopere i abbo of een relax (omdat ik bang ben teveel smsjes te maken). Ik stuur er pm rond de 50-80. Maar kan soms zo 1000 zijn.

Heb nu gekozen voor de relax 25 + Plus Vast = 210 euro betalen voor mobiel en 40 euro per maand.
Voor 190 smjes OF belminuten. 10 euro per maand komt erbij voor de sms bundel die ik soms kan inschakelen.

Deze keuze heb je dus niet voor de i abbo. Waardoor ik bang ben dat ik een keer in die 2 jaar teveel smsjes stuur en dan een big-ass rekening krijg.

Is het trouwens waar dat als je via het internet besteld per minuut betaald, en via de t store per seconde? (dat is de reden waarom je 5 euro meer moet betalen :') )

(neemt t-mobile de ongebruikte smsjes/belminutem mee naar volgende maand of dat niet)

[ Bericht 22% gewijzigd door RoW_0 op 21-09-2010 18:49:39 ]
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:35:19 #162
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86682917
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:32 schreef RoW_0 het volgende:
ik vind 50 euro voor 190 minuten bellen en 1000 smsjes een beetje net teveel :(

iig net gereserveerd. over 5 weken moet ik dus een besluit maken welke abbo ik toch wil :P
Neem gewoon i-300. Heb je 300 minuten en smsjes. Én snel internetten.
  dinsdag 21 september 2010 @ 18:36:41 #163
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86682959
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:32 schreef RoW_0 het volgende:
ik vind 50 euro voor 190 minuten bellen en 1000 smsjes een beetje net teveel :(

Waarom niet het iAbo? ¤45 voor 300minuten èn smsjes
pi_86683300
post aangepast. daarom dus :'(

quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:36 schreef n8n het volgende:

[..]

Waarom niet het iAbo? ¤45 voor 300minuten èn smsjes
En niet te vergeten dat ik 90 euro voor de telefoon betaal ipv 210 :')
Denk dat een i300 bij me past idd :')

(neemt t-mobile de ongebruikte smsjes/belminutem mee naar volgende maand of dat niet)

[ Bericht 39% gewijzigd door RoW_0 op 21-09-2010 19:24:01 ]
pi_86684097
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:35 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik wou zeggen. Ga inderdaad hiervoor.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  FOK!fotograaf dinsdag 21 september 2010 @ 19:33:32 #166
145146 Andyy
pi_86685003
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:35 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

En vaak geen 3g bereik? :@
pi_86687894
quote:
Op maandag 20 september 2010 23:37 schreef etotherik het volgende:
Ik heb 21 augustus mijn iPhone 4 besteld bij tmobile winkel in Delft, iemand enig idee hoe lang het nog zal duren? Er zijn nog 15 wachtende voor me ofzo
iemand?
pi_86689262
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:42 schreef etotherik het volgende:

[..]

iemand?
Waarom bel je zelf niet naar de winkel..?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  Redactie Games dinsdag 21 september 2010 @ 22:05:00 #169
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86691606

Fijn staaltje Product Placement weer.. :')
pi_86691898
Nou moet gezegd worden dat Chuck daar sowieso een handje van heeft, als het aankomt op iPhones en computerspelletjes.
  Redactie Games dinsdag 21 september 2010 @ 22:13:04 #171
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86691984
Over een paar maanden komt de film TRON Legacy (ook wel TRON 2.0 genoemd) uit. Nou dan heb je de poppen aan het dansen in Chuck... :')
  dinsdag 21 september 2010 @ 22:18:13 #172
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86692251
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 18:46 schreef RoW_0 het volgende:
post aangepast. daarom dus :'(
[..]

Jep
pi_86692724
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 20:42 schreef etotherik het volgende:

[..]

iemand?
Ik had em na 4 weken precies...
O+ BlaBlub O+
pi_86695149
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:27 schreef neggix het volgende:

[..]

Ik had em na 4 weken precies...
ok dankje (: ik ben vanmiddag langs geweest en toen zeiden ze dat ie er deze week waarschijnlijk wel zal zijn :D
pi_86696532
en nog steeds kan ik geen apps kopen

ik word er nu wel een beetje moedeloos van.....
pi_86698355
Net mijn eerste iPhone online besteld bij t-mobile (contractverlenging), 35 euro per maand (relax online 25 en WnW+) en 80 euro bijbetalen. Goede deal op zich. *O*

Alhoewel ik misschien liever had kunnen bellen morgenochtend om te zien of ik in aanmerking kom voor een korting ofzo. :P
pi_86699622
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 23:57 schreef Teteteterek het volgende:
en nog steeds kan ik geen apps kopen

ik word er nu wel een beetje moedeloos van.....
Why not?
pi_86702667
quote:
Op woensdag 22 september 2010 05:07 schreef fransbreda het volgende:

[..]

Why not?
In Itunes krijg ik de melding 'Uw CC werd geweigerd' en mijn iphone zegt: Click and buy wordt op dit apparaat niet ondersteund.

Op het forum van iphoneclub zijn er steeds meer lotgenoten...
pi_86703379
Zoveel moeite is het toch niet om even langs de AH of Hema te gaan?
  Redactie Games woensdag 22 september 2010 @ 10:41:53 #180
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86703449
iTunes Gift Card, scheelt je echt tonnen moeite
pi_86705932
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:13 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

In Itunes krijg ik de melding 'Uw CC werd geweigerd' en mijn iphone zegt: Click and buy wordt op dit apparaat niet ondersteund.

Op het forum van iphoneclub zijn er steeds meer lotgenoten...
Even mailtje sturen naar Apple, die lossen het binnen een paar dagen op.

Ik heb trouwens nog een iPhone 4 te koop voor geïnteresseerden.
pi_86706363
How much?
pi_86706454
quote:
Op woensdag 22 september 2010 11:57 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Even mailtje sturen naar Apple, die lossen het binnen een paar dagen op.

Ik heb trouwens nog een iPhone 4 te koop voor geïnteresseerden.
Wat voor iPhone heb je in de aanbieding?
pi_86706568
[TK] iPhone 4G 16GB

Hier meer info. Topic is inmiddels gesloten, je kan me bereiken via PM.
  woensdag 22 september 2010 @ 12:52:56 #185
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_86707590
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn staaltje Product Placement weer.. :')
In HIMYM had Barney volgens mij ook een iPhone 4 :) . Hij heeft heel lang de eerste generatie iPhone gehad :P .
2000 light years from home
pi_86708089
quote:
Op woensdag 22 september 2010 12:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

In HIMYM had Barney volgens mij ook een iPhone 4 :) . Hij heeft heel lang de eerste generatie iPhone gehad :P .
En gejailbreakt, want hij kon er porno mee opnemen :P
pi_86710317
passen iphone 3GS kabels ook gewoon op de iphone 4?
pi_86711272
Ja
pi_86712271
tvp vanwege belangstelling voor iPhone 4.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  woensdag 22 september 2010 @ 15:36:46 #190
279201 FullEnergy
Jammer dat ik deze zin niet af
pi_86713023
Kan iemand mij aanraden waar je op dit moment het beste een abbo kunt afsluiten voor een iPhone 3GS?

Op studentmobiel is die gratis i.c.m een 2-jarig abonnement van 19,99 p.m maar of hier internet bij zit is mij niet duidelijk, heb ze er vandaag over gemailt. Verder zou het via de t-mobile website 29,99 p.m kosten incl. internet. (2-jarig abbo). Maar verder dan dat kom ik eigenlijk niet.
Chasing dreams just became a standard.
pi_86713709
Is zonder internet geloof ik. Anders zou het niet fair zijn ten opzichte van de T-Mobile gebruikers.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  woensdag 22 september 2010 @ 16:21:04 #192
279201 FullEnergy
pi_86714956
Heb net een mailtje terug van studentmobiel. Het is inderdaad zonder internet.
Ik denk dat ik mijn abonnement toch bij t-mobile zelf af ga sluiten.
pi_86727505
Kan ik mijn contacten van iphone 1g overzetten naar de iphone 4?
pi_86727617
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:15 schreef RoW_0 het volgende:
Ik zou zo niet zien waarom dat niet zo kunnen. Heb je hem op iTunes staan? (Outlook, of Windows adresboek?)
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86727919
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:17 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ik zou zo niet zien waarom dat niet zo kunnen. Heb je hem op iTunes staan? (Outlook, of Windows adresboek?)
Heb 'm nog niet :) morgen pas. toch gegaan voor de i300 abbo.

Ik dacht aan, iPhone erin en dan telefoonselecteren als "mijn naam" van iphone 1g. Als het goed is propt hij gelijk al muziek en je contacts in.
  woensdag 22 september 2010 @ 21:31:06 #196
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_86728363
quote:
Onmogelijk.
pi_86746340
Ik heb sinds een weekje een 3g. Maar hoe krijg ik in hemelsnaam mijn foto's op de pc? Synchroniseren in itunes werkt niet. En mijn pc geeft geen camera aan bij "deze computer" (windows 7) hoe kan ik toch bij mijn picca's komen?
pi_86746446
Ik ben nog altijd lichtelijk verliefd op mijn Iphone4. Pff... wat een ding.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 23 september 2010 @ 13:37:38 #199
279201 FullEnergy
pi_86747299
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:10 schreef FreeAttitude het volgende:
Ik heb sinds een weekje een 3g. Maar hoe krijg ik in hemelsnaam mijn foto's op de pc? Synchroniseren in itunes werkt niet. En mijn pc geeft geen camera aan bij "deze computer" (windows 7) hoe kan ik toch bij mijn picca's komen?
Is er geen optie in de 3G waarbij je je iPhone als ''apparaat voor massaopslag'' kan laten herkennen door de pc?
  donderdag 23 september 2010 @ 13:40:53 #200
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_86747422
Ligt het nou aan mij of is het volume in ios 4 teruggeschroefd
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_86747590
quote:
Op donderdag 23 september 2010 13:10 schreef FreeAttitude het volgende:
Ik mail ze altijd gewoon.
pi_86749038
Zou vandaag me iphone krijgen gvd, heb nog niks :(
pi_86749193
Ik heb mijn iPhone besteld. Verwacht het binnen een week binnen te hebben.
pi_86749894
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb mijn iPhone besteld. Verwacht het binnen een week binnen te hebben.
Ik heb m gister besteld. :P
pi_86751114
quote:
Op donderdag 23 september 2010 14:51 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Ik heb m gister besteld. :P
Dat is nog sneller. Maar ik doe het niet via T-Mobile, want ik blijf bij Vodafone.
pi_86751413
quote:
Ik neem aan dat je de iphone 2G bedoeld? Installeer de gratis app Bump op beide iphones, zo heb ik het gedaan. (Dan hoef je niet via computer te synchroniseren)
pi_86751575
Heb er dinsdag een besteld, vandaag binnen gekregen, samen met een sim van KPN (die nog niet geactiveerd is :{ ) Leuk speelgoed joh :P
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_86752534
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:28 schreef LennyCole het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je de iphone 2G bedoeld? Installeer de gratis app Bump op beide iphones, zo heb ik het gedaan. (Dan hoef je niet via computer te synchroniseren)
Ik heb nu mijn iphone-backup teruggezet via itunes. ff kijken of dit zo werkt :)

/edit, geniaal, heb al mn smsjes en contacten terug. Duurde maar 10 seconden :') over serieus 5.000 smsjes ofzo!

quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Dat is nog sneller. Maar ik doe het niet via T-Mobile, want ik blijf bij Vodafone.
Heb 'm nu binnen :D

ff vraagje, ik heb nu bereik en dergelijke. maar is het ook geactiveerd? niet dat ik in een keer een big ass rekening krijg alleen omdat ik ff op 3G zat?

[ Bericht 6% gewijzigd door RoW_0 op 23-09-2010 16:05:03 ]
  donderdag 23 september 2010 @ 16:46:36 #209
279201 FullEnergy
pi_86754552
quote:
Op donderdag 23 september 2010 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
Heb er dinsdag een besteld, vandaag binnen gekregen, samen met een sim van KPN (die nog niet geactiveerd is :{ ) Leuk speelgoed joh :P
4 of 3gs? En wat voor abonnement?
Sta zelf ook op het punt één van deze twee toestellen te bestellen.
pi_86755535
quote:
Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef FullEnergy het volgende:

[..]

4 of 3gs? En wat voor abonnement?
Sta zelf ook op het punt één van deze twee toestellen te bestellen.
4G los toestel en een sim-only business ding, is voor op de zaak.
  donderdag 23 september 2010 @ 17:58:18 #211
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_86757281
Ik heb mijn iPhone afgelopen week ontvangen maar het valt me op dat hij bij gebruik van 3G en het openhebben staan van meerdere apps redelijk warm wordt aan de rechterkant (bij de simtray) is dit normaal of moet ik contact opnemen met Apple/T-mobile?
pi_86757350
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:58 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb mijn iPhone afgelopen week ontvangen maar het valt me op dat hij bij gebruik van 3G en het openhebben staan van meerdere apps redelijk warm wordt aan de rechterkant (bij de simtray) is dit normaal of moet ik contact opnemen met Apple/T-mobile?
Is dit altijd zo? Mijn toestel heeft dit nooit gehad!
  donderdag 23 september 2010 @ 18:14:25 #213
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_86757846
quote:
Op donderdag 23 september 2010 17:59 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Is dit altijd zo? Mijn toestel heeft dit nooit gehad!
Bij intensief gebruik wordt ie vrijwel altijd warm ja.
pi_86757943
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:14 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Bij intensief gebruik wordt ie vrijwel altijd warm ja.
Kan heel goed. Omdat daar volgens mij de batterij/accu zit :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  donderdag 23 september 2010 @ 18:36:39 #215
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_86758542
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:17 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Kan heel goed. Omdat daar volgens mij de batterij/accu zit :).
Oke dus het is dus normaal.
pi_86759369
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:36 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

had ik ook weleens mijn mijn iphone 2G
pi_86759618
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:36 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Na een keer urenlang nonstop gefilmd te hebben werdt mijn toestel ook wat heet..niks aan de hand!
  donderdag 23 september 2010 @ 21:12:35 #218
11697 Junkie
VideoFreak :)
  donderdag 23 september 2010 @ 22:08:36 #219
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_86769056
quote:
Op donderdag 23 september 2010 18:57 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

had ik ook weleens mijn mijn iphone 2G
quote:
Op donderdag 23 september 2010 19:04 schreef AlmereRulez het volgende:

[..]

Na een keer urenlang nonstop gefilmd te hebben werdt mijn toestel ook wat heet..niks aan de hand!
Bedankt. ^O^

quote:
Hebben ze dat nu pas? ;)
pi_86770665
Jailbreaking
Sit tight.
pi_86770737
Cydia has been added to the home screen

Have fun

Oh i will allright :D
pi_86772597
Weet iemand of het ook mogelijk is om bij T-Mobile een unlockcode aan te vragen voor een Iphone 3g, die ik via Marktplaats gekocht heb (maar die wel ooit bij T-mobile vandaan kwam)
pi_86772767
Heeft iemand wellicht ervaring met het vervangen van de homebutton?

Ik denk dat ik zodra een nieuwe telefoon heb de homebutton van mijn 3G (of de drukding) erachter proberen te vervangen.

Begint nu echt tegen te stribbelen, moet vaak drukken :+. Zoniet dan weet ik zelf wel een weg te vinden om het aan te pakken :).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86773756
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
Weet iemand of het ook mogelijk is om bij T-Mobile een unlockcode aan te vragen voor een Iphone 3g, die ik via Marktplaats gekocht heb (maar die wel ooit bij T-mobile vandaan kwam)
Als die 3G een jaar oud is kun je die gewoon gratis unlocken. Volg dit uitermate handige stappenplan: http://toestelhulp.t-mobi(...)imlock-verwijderen/1
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_86780468
Is er een mogelijkheid om meerdere handtekeningen te hebben bij je email?
Heb m'n zakelijke mail en prive op m'n telefoon en wil vooral bij zakelijk m'n bedrijfsgegevens eronder hebben., maar die wil ik weer niet bij prive.
pi_86780622
Dit is vast wel eens gevraagd.

Maar toch:

Als ik een iPhone sim-unlock, is dit dan 'voor altijd' of moet ik bij elke software update opnieuw jailbreaken en unlocken. Ik ben namelijk niet zo van de jailbreak en zou et indien mogelijk meteen weer terugzetten naar de nieuwste iOS zonder jailbreak.
pi_86780773
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:26 schreef Fukjoeman het volgende:

Maar toch:

Als ik een iPhone sim-unlock, is dit dan 'voor altijd' of moet ik bij elke software update opnieuw jailbreaken en unlocken. Ik ben namelijk niet zo van de jailbreak en zou et indien mogelijk meteen weer terugzetten naar de nieuwste iOS zonder jailbreak.
Unlocken kan niet zonder jailbreak, en dit moet bij elke update weer opnieuw.
  Redactie Games vrijdag 24 september 2010 @ 10:41:09 #228
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86781031
Tenzij je gewoon de officiële unlock via T-Mobile in NL doet.
pi_86783601
is het mogelijk om in iphone 4 / iOS 4.1 die automatische correctie van tekst uit te zetten? als je regelmatig in het engels typt is die functie echt ongelofelijk irritant :')
pi_86783733
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 11:57 schreef Byte_Me het volgende:
is het mogelijk om in iphone 4 / iOS 4.1 die automatische correctie van tekst uit te zetten? als je regelmatig in het engels typt is die functie echt ongelofelijk irritant :')
Je kunt ook engels als tweede woordenboek instellen, dan hoef je alleen maar op het wereldbolletje naast de space-knop te drukken om te switchen.

Auto-correctie uitzetten doe je bij settings > general > keyboard
pi_86783838
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:01 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je kunt ook engels als tweede woordenboek instellen, dan hoef je alleen maar op het wereldbolletje naast de space-knop te drukken om te switchen.

Auto-correctie uitzetten doe je bij settings > general > keyboard
^O^
dat ik dat niet kon vinden zeg
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:09:47 #232
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86784048
De tijd van mijn telefoon staat op 02:14.. Hoe kan dat nou weer? :D
  vrijdag 24 september 2010 @ 12:14:11 #233
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86784202
En op dinsdag 21-09....
pi_86786739
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 10:26 schreef Fukjoeman het volgende:

Maar toch:

Nog even

Moet een nieuw toestel met een T-Mobile simlock ook nog geactiveerd worden (op 'illegale' wijze)? Ik heb al een T-Mobile simkaart.
pi_86788763
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:26 schreef Fukjoeman het volgende:

[..]

Nog even

Moet een nieuw toestel met een T-Mobile simlock ook nog geactiveerd worden (op 'illegale' wijze)? Ik heb al een T-Mobile simkaart.
Bij elke software update zal je moeten jailbreaken en unlocken. Tegenwoordig duurt het unlocken niet eens een minuutje. Je moet eigenlijk alleen updaten als er echt wat nieuws is.

Als je een T-mobile simkaart hebt moet je deze erin doen en activeren via iTunes. Dit kan met elke T-mobile simkaart, daarna is je toestel klaar voor gebruik.
pi_86789875
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 12:14 schreef boem-dikkie het volgende:
En op dinsdag 21-09....
:{ :{ :{ nou maak eens af want ik vat'm niet.
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  vrijdag 24 september 2010 @ 15:08:52 #237
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86790857
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:44 schreef rubje het volgende:

[..]

:{ :{ :{ nou maak eens af want ik vat'm niet.
Haha sorry. Mijn telefoon stond vanochtend opeens op 21-09 en de tijd rond 2:00. Heb niks aangepast of zo vet gek.
pi_86804484
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 15:08 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Haha sorry. Mijn telefoon stond vanochtend opeens op 21-09 en de tijd rond 2:00. Heb niks aangepast of zo vet gek.
Simpel geval van een SRWS.
pi_86808598
wow. de iphone 4 opladen duurt wel veeel langer dan de 2g :P

ik snap whatsApp niet, kan ik nu gratis smsjes verzenden? Stuurt het naar 06 nummers? of alleen andere mensen die Whatsapp hebben? (soort van skype zeg maar).

[ Bericht 35% gewijzigd door RoW_0 op 24-09-2010 22:14:04 ]
pi_86810438
alleen naar mensen die whatsapp ook hebben
  vrijdag 24 september 2010 @ 22:50:51 #241
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86810885
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef RoW_0 het volgende:
wow. de iphone 4 opladen duurt wel veeel langer dan de 2g :P

ik snap whatsApp niet, kan ik nu gratis smsjes verzenden? Stuurt het naar 06 nummers? of alleen andere mensen die Whatsapp hebben? (soort van skype zeg maar).
Gewoon een bericht verstuur app. Naar andere mensen die ook WhatsApp hebben. Inderdaad gratis, maakt gebruik van internet. Werkt tussen iPhones, en Blackberry's. Als je naar het contacts tabje gaat zie je achter hun naam wel wie er whatsapp gebruikt.
pi_86811210
Topic nummer 100 en alleen maar vol met vragen en gezeik :')
  vrijdag 24 september 2010 @ 23:28:06 #243
262674 Graseter
pi_86812664
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef no1uknow het volgende:
*O*
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86813384
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef no1uknow het volgende:
Net als de laatste 15 topics..
pi_86814284
Misschien moet je nog maar een keer een foto van je zelfgemaakte Dock plaatsen om het niveau te redden
pi_86819395
Mijn broertje met zn samsung wave, het ding kan alles maar het werkt voor geen meter.

Gewoon stug blijven weigeren 50 euro meer uit te geven aan een iphone wat wel werkt. :')

Nu mag ik het werkend zien te krijgen . ;(
pi_86819957
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 23:43 schreef Skv het volgende:

[..]

Net als de laatste 1550 topics..
  zaterdag 25 september 2010 @ 11:28:23 #248
11697 Junkie
pi_86822095
quote:
field test mode (dial *3001#12345#* and hit call
Klopt 't dat je enkel een leeg scherm krijgt en een getal ipv bereik balken.
pi_86822724
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 11:28 schreef Junkie het volgende:

[..]

Errr...als ik dat intik en op Bel druk gebeurd er niks..
pi_86822725
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 11:28 schreef Junkie het volgende:

[..]

Je kan dit permanent doen: bel dat nummer, dan krijg je het getal linksboven in beeld. Houd dan de stand-by knop ingedrukt totdat dat "Zet uit..." scherm in beeld komt. Druk dan zo lang op de homeknop totdat dat scherm weer verdwijnt.

Nu staat je bereik in getallen permanent boven in beeld. Je kan het daarnaast ook 'switchen' naar de gewoon balkjes (druk op het nummer en dan worden het weer die 5 barretjes, druk op die barretjes en het wordt weer een nummer).

Erg handig. :)
pi_86822731
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Gewoon een bericht verstuur app. Naar andere mensen die ook WhatsApp hebben. Inderdaad gratis, maakt gebruik van internet. Werkt tussen iPhones, en Blackberry's. Als je naar het contacts tabje gaat zie je achter hun naam wel wie er whatsapp gebruikt.
Tegenwoordig kunnen mensen met bepaalde htc's ook whatsapp gebruiken. Van de desire weet ik toevallig dat het daar ook op werkt, rest durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Tegenwoordig zweren een aantal vrienden van me bij pingchat, schijnt voor de htc en blackberry beter te werken. Voor de iphone vind ik het een beetje een pauperprogramma. Vooral door de reclamebanner eronder.
Bovendien komen de berichten ook nog eens met vertraging aan, kan soms wel oplopen tot een paar uur...
pi_86823471
ik zit te twijfelen tussen een 2 jarig abonnement of een 1 jarig abonemment van T-mobile.. en dan waarschijnlijk de i-300..
  zaterdag 25 september 2010 @ 12:39:51 #253
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_86824123
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 11:52 schreef LennyCole het volgende:

[..]

Tegenwoordig kunnen mensen met bepaalde htc's ook whatsapp gebruiken. Van de desire weet ik toevallig dat het daar ook op werkt, rest durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Tegenwoordig zweren een aantal vrienden van me bij pingchat, schijnt voor de htc en blackberry beter te werken. Voor de iphone vind ik het een beetje een pauperprogramma. Vooral door de reclamebanner eronder.
Bovendien komen de berichten ook nog eens met vertraging aan, kan soms wel oplopen tot een paar uur...
Whatsapp is er voor Android, dus elke Android-telefoon kan Whatsapp draaien. Heeft niets met "bepaalde HTC's" te maken :+ .
pi_86829117
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 12:39 schreef Merkie het volgende:

[..]

Whatsapp is er voor Android, dus elke Android-telefoon kan Whatsapp draaien. Heeft niets met "bepaalde HTC's" te maken :+ .
Als we dan toch zo gaan beginnen, alleen voor Android 2.2 :D
  Redactie Games zaterdag 25 september 2010 @ 15:34:48 #255
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86829891
http://www.nu.nl/gadgets/(...)regeling-iphone.html

Goed nieuws, scheelt weer een ritje terug naar Frankrijk of Engeland als je je toestel daar Simlock-vrij gekocht hebt.
  FOK!fotograaf zaterdag 25 september 2010 @ 15:36:30 #256
159915 -Menn0-
MNO
pi_86829925
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)regeling-iphone.html

Goed nieuws, scheelt weer een ritje terug naar Frankrijk of Engeland als je je toestel daar Simlock-vrij gekocht hebt.
Beter!
,,/
pi_86833158
nou, vandaag besteld.. en nu wachten ;(
  zaterdag 25 september 2010 @ 21:06:10 #258
11697 Junkie
pi_86840822
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 11:52 schreef WSquater het volgende:

[..]

Je kan dit permanent doen: bel dat nummer, dan krijg je het getal linksboven in beeld. Houd dan de stand-by knop ingedrukt totdat dat "Zet uit..." scherm in beeld komt. Druk dan zo lang op de homeknop totdat dat scherm weer verdwijnt.

Nu staat je bereik in getallen permanent boven in beeld. Je kan het daarnaast ook 'switchen' naar de gewoon balkjes (druk op het nummer en dan worden het weer die 5 barretjes, druk op die barretjes en het wordt weer een nummer).

Erg handig. :)
Handige tip ^O^
  zondag 26 september 2010 @ 00:04:53 #259
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_86847406
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 15:03 schreef LennyCole het volgende:

[..]

Als we dan toch zo gaan beginnen, alleen voor Android 2.2 :D
Nee.
pi_86850336
Een vriend van mij heeft een SIM-lock vrije iPhone gekocht voor een maand terug. Hij heeft er een bon bij en die iPhone is van juni 2010. Nu is het zo dat hij niet meer aan wilt. Hij is dus defect en wil hem voor garantie laten maken. Hoe moeten we dat doen met de garantie? Moet ik naar een Apple shop met dat ding? Of moeten we wat anders doen?
  zondag 26 september 2010 @ 01:56:26 #261
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_86850465
Ik weet het niet precies, maar ik heb wel wat linkjes voor je:
1. http://www.iphoneclub.nl/(...)-officieel-geregeld/
2. http://www.iphoneclub.nl/(...)phones-zo-werkt-het/
pi_86851784
Ik denk dat ik stop in deze reeks, er komt alleen nog maar stom gezeur en een aantal domme vragen voorbij. Ik hoop dat de andere iPhoners van het eerste uur mij volgen. Als je een helpdesk wil, gebruik je Google maar.
pi_86851872
SKV ik ben het met je eens in deze staat van dronkenschap . Alleen maar gekanker en vragen in dit topic. Ik word hier een beetje moe van, zullen we daten>
pi_86851984
quote:
Op zondag 26 september 2010 03:35 schreef Skv het volgende:
Ik denk dat ik stop in deze reeks, er komt alleen nog maar stom gezeur en een aantal domme vragen voorbij. Ik hoop dat de andere iPhoners van het eerste uur mij volgen. Als je een helpdesk wil, gebruik je Google maar.
pi_86853112
quote:
Op zondag 26 september 2010 03:35 schreef Skv het volgende:
"iPhoners van het eerste uur" :')

Man, ga even lekker ergens anders elitair lopen doen. Wat verwacht je dan van een iPhone topic?
  zondag 26 september 2010 @ 11:39:39 #266
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_86854750
Hij heeft op zich wel een punt. Veel domme vragen komt er wel vaak voorbij :o.

Maar zet dan ook in grote letters dat mensen terecht kunnen op iphoneclub of Google net zoals ik dat bij de vorige OP deed.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  zondag 26 september 2010 @ 11:43:24 #267
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_86854828
Boh. Ik vind iFitness nog steeds zo geweldig. Ik heb hem al vanaf de release en ze hebben hem echt vaak en gratis geupdated. Slaat echt nergens op. Heel veel oefeningen, schema's en video's. :9~
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86854913
quote:
Op zondag 26 september 2010 01:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een vriend van mij heeft een SIM-lock vrije iPhone gekocht voor een maand terug. Hij heeft er een bon bij en die iPhone is van juni 2010. Nu is het zo dat hij niet meer aan wilt. Hij is dus defect en wil hem voor garantie laten maken. Hoe moeten we dat doen met de garantie? Moet ik naar een Apple shop met dat ding? Of moeten we wat anders doen?
Terug naar de winkel, wellicht?
pi_86881077
Gangstar op de iPhone ziet er gelikt uit! Soort van GTA op je mobiel, cool.
pi_86881328
Hebben jullie goedwerkende Apps om xvids mee af te spelen? Er zijn er wel een aantal, maar volgens mij zijn ze niet allemaal even goed.
pi_86881406
Net ff contact gesynct met itunes (3G naar itunes) wegens iphone 4 morgen. Echter waar staan deze contact personen nu op mijn macbook? Kan het niet vinden.
pi_86881430
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:43 schreef Apekoek het volgende:
Net ff contact gesynct met itunes wegens iphone 4 morgen. Echter waar staan deze contact personen nu op mijn macbook? Kan het niet vinden.
Adresboek-app gecheckt?
pi_86881496
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Adresboek-app gecheckt?
Hoe?
pi_86881562
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:45 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Hoe?
Door 'm te openen :+
pi_86881665
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:46 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Door 'm te openen :+
Ah zie het, stond niet bij stil dat je programma op mn mac bedoelde. :P Dank u.
  FOK!fotograaf zondag 26 september 2010 @ 22:56:40 #276
159915 -Menn0-
MNO
pi_86882062
Is het mogelijk om te kijken waar je iPhone vandaan komt (welk land) dmv serienummer?
,,/
pi_86882196
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:56 schreef -Menn0- het volgende:
Is het mogelijk om te kijken waar je iPhone vandaan komt (welk land) dmv serienummer?
Gok maar op China :)
Of bedoel je het land van aankoop?
  FOK!fotograaf zondag 26 september 2010 @ 23:07:45 #278
159915 -Menn0-
MNO
pi_86882684
quote:
Op zondag 26 september 2010 22:59 schreef WSquater het volgende:

[..]

Of bedoel je het land van aankoop?
Ja :)
,,/
pi_86882910
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:07 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ja :)
Nee, wel door naar het modelnummer in instellingen > algemeen > informatie (?, heb mijn iPhone in het Engels: setiings > general > about). De laatste letters van het modelnummer geven de land-/taalcode aan, en in veel gevallen is dat hetzelfde als het land van aankoop.

In mijn geval (iPhone 4 32 GB): MC605DN, waar DN voor Duits/Duitsland en Nederlands/Nederland staat, kortom: een op T-Mobile gelockte iPhone.
  FOK!fotograaf zondag 26 september 2010 @ 23:16:24 #280
159915 -Menn0-
MNO
pi_86883110
Staat een B
,,/
pi_86883197
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:16 schreef -Menn0- het volgende:
Staat een B
Dat staat voor het Verenigd Koninkrijk, volgens mij.
  FOK!fotograaf zondag 26 september 2010 @ 23:19:25 #282
159915 -Menn0-
MNO
pi_86883257
Dan moet hij gewoon simlock vrij zijn toch? (Er staat namelijk Cydia op zie ik net, wil updaten naar 4.1 maar als hij gejailbreaked is ben ik de lul en kan ik hem niet meer gebruiken.....)
,,/
pi_86883303
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:19 schreef -Menn0- het volgende:
Dan moet hij gewoon simlock vrij zijn toch? (Er staat namelijk Cydia op zie ik net, wil updaten naar 4.1 maar als hij gejailbreaked is ben ik de lul en kan ik hem niet meer gebruiken.....)
Jup. Maar ik ben niet aansprakelijk voor extra dure iPods touch ;)
  FOK!fotograaf zondag 26 september 2010 @ 23:21:21 #284
159915 -Menn0-
MNO
pi_86883342
*O*

Had even kleine angst...
,,/
  zondag 26 september 2010 @ 23:25:40 #285
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_86883529
Gerucht: ergens in Oktober bericht van VF over iPHONE 4g
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 27 september 2010 @ 00:29:32 #286
11697 Junkie
pi_86886127
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:25 schreef KneusTeun het volgende:
VF?
pi_86886173
quote:
Op zondag 26 september 2010 23:25 schreef KneusTeun het volgende:
Is het 4G netwerk dan al af bij Vodafone?
pi_86897805
Is het de bedoeling dat je bij elke unlock van het scherm opnieuw moet kiezen voor verbinding met een wifi-hotspot?
  maandag 27 september 2010 @ 13:53:30 #289
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_86898488
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het de bedoeling dat je bij elke unlock van het scherm opnieuw moet kiezen voor verbinding met een wifi-hotspot?
Als een netwerk eenmaal 'bekend' is, zou dat niet meer moeten nee. Thuis en op 't werk verbindt'ie bij mij altijd automatisch.
pi_86898543
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:53 schreef JDude het volgende:

[..]

Als een netwerk eenmaal 'bekend' is, zou dat niet meer moeten nee. Thuis en op 't werk verbindt'ie bij mij altijd automatisch.
zou het kunnen komen omdat het een hotspot en dus vrij bereikbaar is? Ik word er een beetje flauw van.
pi_86898599
Oh wacht, misschien helpt het om 'vraag om verbinding' uit te vinken. :').
  maandag 27 september 2010 @ 13:57:07 #292
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_86898620
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:54 schreef clumsy_clown het volgende:

zou het kunnen komen omdat het een hotspot en dus vrij bereikbaar is? Ik word er een beetje flauw van.
Denk 't niet. Ik was laatst in een cafe met gratis wifi waar ik al eens eerder was geweest. De verbinding werkte meteen weer.
  maandag 27 september 2010 @ 13:57:29 #293
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_86898635
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh wacht, misschien helpt het om 'vraag om verbinding' uit te vinken. :').
Whehe.
pi_86898682
Trouwens, welke apps (voor de 4 dan) zijn nou echt onmisbaar in jullie ogen?
  maandag 27 september 2010 @ 15:28:05 #295
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86902400
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:58 schreef HostiMeister het volgende:
Rabobank bankieren.
Twitterrific
WhatsApp
Runkeeper
9292OV
Weekcalender.
  maandag 27 september 2010 @ 15:30:49 #296
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86902517
Appie*
MusicID
Facebook*
Air Video
Dropbox*
Remote*
TVGiDS.tv
Birthdays! :+
Uitzendinge gemist*
IMDb*
Sleep Cycle
TXXI*
Belstatus

*gratis
  Redactie Games maandag 27 september 2010 @ 15:31:34 #297
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86902543
Nu.nl, buienradar en Soundhound/Shazam zijn ook wel chill om te hebben.
  maandag 27 september 2010 @ 15:34:23 #298
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86902645
quote:
Op maandag 27 september 2010 15:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nu.nl, buienradar en Soundhound/Shazam zijn ook wel chill om te hebben.
MusicID is beter dan shazam en Soundcloud, sneller en duidelijkere interface
pi_86902692
quote:
Op maandag 27 september 2010 13:58 schreef HostiMeister het volgende:
Aanvullend op de hiervoor genoemde apps:
- Camerabag
- Hipstamatic
- Evernote
- Layar
- Star Walk
- Shazam
- SightSS
- Flightradar24
pi_86902718
Waar kan je tegenwoordig een goede hardcase voor de 3G krijgen? hier in de winkels is geen 3G-accessoire meer te krijgen. Iemand een goede site met kwaliteitsproducten?
  maandag 27 september 2010 @ 16:36:31 #301
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_86905385
Misschien een overbodige en domme vraag; dan alvast mijn excuses.

Maar hoe zit dat bij de T-mobile abbo's? Die speciale I-phone abbonementen liggen mij niet. 500 belminuten maak ik bijvoorbeeld nooit op en 500 smsjes meestal wel. Dus ik ging kijken naar de Relax 35/45 + Web n' walk plus vast + sms verdubbelaar. Komt uit op 55.40 per maand met 450 bm/900 sms en dan dat internet. Toestelprijs is dan 90 euro.

Zie ik iets over het hoofd wat betrekking tot de internetbundel die ik dan heb?
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')