Potverdoriequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nop, gaat prima hier, maar ik heb geen blonde haren...
respectquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Weet je hoe kut dit gaat met een iPhone, dat gepriegel om heel die OP uit de Wiki te kopiëren en vervolgens nog losse tags aan te maken..
Ik had 'm staan!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar toen ging niemand em maken en toen voelde ik me toch verplicht om em aan te maken en aangezien het een jubileumnummer is..
Iphone smiliesquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar toen ging niemand em maken en toen voelde ik me toch verplicht om em aan te maken en aangezien het een jubileumnummer is..
Ik had em ook feestje genoemdquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik had 'm staan!. Had je hem ook feest.je genoemd?
Enneh, laatste vraag tussen het feesten door: hebben jullie last van de nabijheidssensor, na 4.1? Ik nog steeds wel, dus ik ga maandag eisen om iPhone 4 nummer 3.
Ik heb het 1x gehad in ongeveer 2 uur bellen (alles in 4.1).. Maar toen bewoog ik ook wel een beetje, wat overigens bij mn 2G nooit werd geregistreerd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Enneh, laatste vraag tussen het feesten door: hebben jullie last van de nabijheidssensor, na 4.1? Ik nog steeds wel, dus ik ga maandag eisen om iPhone 4 nummer 3.
Zou dat serieus uitmaken? Ik heb wel donker haar, ja. Maar het is toch van het zotte, van dit probleem heb ik met m'n 3G nooit gehad. En dit is nu toestel nummer 2, en het is gewoon niet werkbaar. Het gebeurt bij elk gesprek, en ik heb echt geen Parkinsonquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mijn reactie stond nog in de OP, maar ik weet niet scheelt het als je een donkere haarkleur hebt? Want bij mij wordt dat scherm automatisch al wat donkerder als ik em tegen m'n oor/haar houdt.
Nee, uiteraard is het van de zotte. Maar serieus ik weet niet hoe ik het anders moet verklaren. Of dat glas is zo dik dat die sensor geen verschil in licht ziet..quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zou dat serieus uitmaken? Ik heb wel donker haar, ja. Maar het is toch van het zotte, van dit probleem heb ik met m'n 3G nooit gehad. En dit is nu toestel nummer 2, en het is gewoon niet werkbaar. Het gebeurt bij elk gesprek, en ik heb echt geen Parkinson.
Nou ja, maandag maar weer T-Mobile bellen. Als het volgende toestel wat ze leveren weer issues heeft mag ik een ander model uitkiezen. Ik kan ook gewoon m'n iPhone verkopen en bijvoorbeeld voor de HTC desire HD gaan, maar dan zie ik het design van dat ding...het ziet eruit als een oude-mannen-telefoon, hoe gelikt z'n features ook zijn. Ik wil gewoon een werkende iPhonequote:Op zaterdag 18 september 2010 18:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, uiteraard is het van de zotte. Maar serieus ik weet niet hoe ik het anders moet verklaren. Of dat glas is zo dik dat die sensor geen verschil in licht ziet..
Ik heb iTunes al geupdate naar iTunes 10, en heb het in zowel herstelmodus als DFU-modus geprobeerd.quote:De iPhone kan momenteel niet worden hersteld omdat er geen verbinding kan worden gemaakt met de iPhone-software-updateserver of omdat deze tijdelijk niet beschikbaar is
Melding lijkt me duidelijk toch? Over een half uurtje nog eens proberen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Iemand een oplossing?
Mijn iPhone 4 bleef hangen bij het appeltje. Als ik in iTunes probeer te herstellen naar 4.1, krijg ik de volgende melding:
[..]
Ik heb iTunes al geupdate naar iTunes 10, en heb het in zowel herstelmodus als DFU-modus geprobeerd.
Iemand een idee?
Ja, dat dacht ik ook, maar ik ben er al ruim twee uur mee bezig, en kan wel gewoon verbinden met de appstore.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Melding lijkt me duidelijk toch? Over een half uurtje nog eens proberen.
Misschien heb je voor de kerst nog een witte..quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, maandag maar weer T-Mobile bellen. Als het volgende toestel wat ze leveren weer issues heeft mag ik een ander model uitkiezen. Ik kan ook gewoon m'n iPhone verkopen en bijvoorbeeld voor de HTC desire HD gaan, maar dan zie ik het design van dat ding...het ziet eruit als een oude-mannen-telefoon, hoe gelikt z'n features ook zijn. Ik wil gewoon een werkende iPhone.
Ze worden gemaakt/omgeruild door Solid Vision.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Tof! Nummer 100!
Nog een vraag over die haarscheurtjes. Waarom duurt het zo lang voor je een nieuwe krijgt? Of geeft T-mobile zelf geen nieuwe iPhones uit en moet je daarvoor wachten op Apple?
Duidelijk!quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:21 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ze worden gemaakt/omgeruild door Solid Vision.
Daarheen sturen + retour komen duurt al een dag of 4/5.
Je bent helaas niet de enige die een toestel laat repareren, zij doen meer dan alleen iphones. Dus dit traject duurt ook een dag of 5. Totaal een werkdag of 10 max.
Mwah, qua voorwaarden (tegoed gaat onbeperkt mee) wel. Qua internetsnelheid is het toch wel behelpen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Zijn deze Relax abonnementen een beetje een goede deal?
http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/abonnementen-relax.html
Hard reset?quote:Op zondag 19 september 2010 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn app-store is nog steeds zo buggy als de weet ik wat. Elke keer als ik wat download (gratis&betaalde) apps blijft hij echt 10 minuten op 'wachten...' staan. Als ik dan mijn iPhone opnieuw opstart is hij wel geïnstalleerd..
quote:Op zondag 19 september 2010 15:30 schreef -Menn0- het volgende:
iPhones uit Engeland zijn ook simlock vrij toch
Heb ik ook. Sinds 4.1 lijkt hetquote:Op zondag 19 september 2010 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn app-store is nog steeds zo buggy als de weet ik wat. Elke keer als ik wat download (gratis&betaalde) apps blijft hij echt 10 minuten op 'wachten...' staan. Als ik dan mijn iPhone opnieuw opstart is hij wel geïnstalleerd..
Ah, dus ik ben niet de enige. Ik had ook een app waar "Wachten..." stond zonder icoontje. Al sinds gisteren. Dus ik denk, maar even aan- en uitzetten en toen ik weer keek was de app gewoon geinstalleerd.quote:Op zondag 19 september 2010 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Had ik ook laatstquote:Op zondag 19 september 2010 16:50 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ah, dus ik ben niet de enige. Ik had ook een app waar "Wachten..." stond zonder icoontje. Al sinds gisteren. Dus ik denk, maar even aan- en uitzetten en toen ik weer keek was de app gewoon geinstalleerd.
Game Center is tof.quote:Op zondag 19 september 2010 17:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is gelukt! Jammer dat er nu 4.1 op staat, wat weinig toevoegt behalve Game Center, wat éen van de minder waardevolle toevoegingen is van Apple. HDR-fotografie nog niet geprobeerd, maar da's toch niet hetzelfde als met een echte camera.
Iemand wel al leuke HDR-foto's gemaakt?
In sommige landen is de iPhone 4 nog niet eens te koop omdat het zo'n succes is. In Nederland moeten veel mensen bij T-Mobile nog wachten. Ik denk niet dat de prijs voorlopig omlaag gaat (ook al is het maar 10 euro). Ze verkopen als warme broodjes, dus tja.quote:Op zondag 19 september 2010 17:44 schreef w00h00 het volgende:
Wanneer wordt die iPhone 4 eens betaalbaar?
GameCenter is ook niet iets waar ik warm voor loop, maar het idee erachter is wel leuk. HDR foto's zijn soms best wel mooi. Ligt aan de situatie (het bewaard ook altijd het origineel zodat je kan kiezen). Maar wel succes, eindelijk foto's met zowel blauwe luchten als een goede voorgrond!quote:Op zondag 19 september 2010 17:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is gelukt! Jammer dat er nu 4.1 op staat, wat weinig toevoegt behalve Game Center, wat éen van de minder waardevolle toevoegingen is van Apple. HDR-fotografie nog niet geprobeerd, maar da's toch niet hetzelfde als met een echte camera.
Iemand wel al leuke HDR-foto's gemaakt?
Inderdaad, is er geen speciaal studentenabonnement?quote:Op zondag 19 september 2010 17:44 schreef w00h00 het volgende:
Nu?quote:Op zondag 19 september 2010 17:44 schreef w00h00 het volgende:
En je woont thuis.quote:Op zondag 19 september 2010 18:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nu?
Ik ben 17 en heb geen baan en kan hem betalen.
Van je zakgeld dan ofzo?quote:Op zondag 19 september 2010 18:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nu?
Ik ben 17 en heb geen baan en kan hem betalen.
Solid Vision maakt geen toestellen, zij doen enkel reparaties. En Solid Vision zit helaas vast aan levertijden van onderdelen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:21 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ze worden gemaakt/omgeruild door Solid Vision.
Daarheen sturen + retour komen duurt al een dag of 4/5.
Je bent helaas niet de enige die een toestel laat repareren, zij doen meer dan alleen iphones. Dus dit traject duurt ook een dag of 5. Totaal een werkdag of 10 max.
Nee, iPhones worden niet gerepareerd, ze worden omgewisseld.quote:Op zondag 19 september 2010 18:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Solid Vision maakt geen toestellen, zij doen enkel reparaties. En Solid Vision zit helaas vast aan levertijden van onderdelen.
Dat is niet waar. De voorkant van mijn 3G is tot twee maal toe vervangen.quote:Op zondag 19 september 2010 18:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, iPhones worden niet gerepareerd, ze worden omgewisseld.
Joa weetikveel, als in. Maak ik nog kans op een gratis hoesje? vraag ik dat gelijk aan? Eventuele goedkope verzekeringen bij t mobile. Ergens rond Doetinchem/arnhem waar het ze het in voorraad hebben?quote:Op zondag 19 september 2010 20:08 schreef nelisb het volgende:
Tips waarvoor? Kopen afrekenen en wegwezen.
Hoesje kan je via je iPhone 4 bestellen.quote:Op zondag 19 september 2010 20:13 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Joa weetikveel, als in. Maak ik nog kans op een gratis hoesje? vraag ik dat gelijk aan? Eventuele goedkope verzekeringen bij t mobile. Ergens rond Doetinchem/arnhem waar het ze het in voorraad hebben?
Oke thanks.quote:Op zondag 19 september 2010 20:19 schreef WSquater het volgende:
[..]
Hoesje kan je via je iPhone 4 bestellen.
Hmm oke.. weet je ook eventueel of de iphone 4 al te jailbreaken is?quote:Op zondag 19 september 2010 20:19 schreef nelisb het volgende:
Hoesje tm 30 sept dus ja.
Via een app die je download.
Verzekering weet ik niet. Vind ik onzin. Heb al 15 jaar een mobiel en ga er normaal mee om en verzekering nooit nodig gehad.
Voorraden weten we niet hier denk ik. Bij mij in de woonplaats heeft de belcompany een blaadje op het raam dat Ze voorraad hebben. Dronten, Flevoland.
Ik zoek geen mogelijkheden, ik wil alleen weten of het kan. Voorderest kan ik het heel simpel zelf. Aangezien we hier geen illegale links uitdelen hoeven we nergens bang voor te zijnquote:Op zondag 19 september 2010 20:29 schreef nelisb het volgende:
Weet ik niet. Doe ik niet, dus kijk ook niet naar de mogelijkheden hiertoe.
De iPhone 4 wel, maar niet met iOS 4.1quote:Op zondag 19 september 2010 20:26 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Oke thanks.
[..]
Hmm oke.. weet je ook eventueel of de iphone 4 al te jailbreaken is?
Oh oke, geduld heb ik welquote:Op zondag 19 september 2010 20:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De iPhone 4 wel, maar niet met iOS 4.1
Als je heel veel geluk hebt, staat er nog 4.0.1 op, maar die kans lijkt me echt bijzonder klein
Als je dan een gratis hoesje wilt moet je bellen.quote:Op zondag 19 september 2010 22:13 schreef enilnomrow het volgende:
Als ik dus na 30 september m'n iPhone4 binnenkrijg kan ik geen gratis hoesje meer bestellen, he?
Dacht ik al, maar toch zonde. Heb 'm al eind augustus besteld, namelijk.
Dat is voor mij ook nog een punt van twijfel, maar dan kan ik de aankoop wel blijven uitstellen natuurlijkquote:Op zondag 19 september 2010 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat denken jullie, gaat er iets gebeuren na 30 september? Ik denk dat ze ondertussen wellicht een coating aangebracht hebben.
45 per maand is te doen toch?quote:Op zondag 19 september 2010 17:44 schreef w00h00 het volgende:
Krijg je meteen een nieuwe mee? Ik heb er ook echt heel veel last van namelijk, bijna wel 1 keer per gesprek. Verschilt het ook per iphone dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook.quote:Op zondag 19 september 2010 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat denken jullie, gaat er iets gebeuren na 30 september? Ik denk dat ze ondertussen wellicht een coating aangebracht hebben.
Ik kreeg na m'n eerste toestel direct een nieuwe mee. Deze zou refurbished zijn, maar aan het serienummer te zien was het een nieuwe. Ik ga morgen weer bellen en eis dan weer een nieuwe, ik ga 'm niet ter reparatie sturen. Ik denk dat het verschilt per iPhone ja, want ik hoor anderen er niet zoveel over. Heb je de nieuwste software er al op staan? Dat zou een oplossing moeten zijn, maar maakt bij mij geen verschil.quote:Op zondag 19 september 2010 22:28 schreef Bafrokapper het volgende:
[..]
Krijg je meteen een nieuwe mee? Ik heb er ook echt heel veel last van namelijk, bijna wel 1 keer per gesprek. Verschilt het ook per iphone dan?
Maar je had hem toch al verkochtquote:Op zondag 19 september 2010 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kreeg na m'n eerste toestel direct een nieuwe mee. Deze zou refurbished zijn, maar aan het serienummer te zien was het een nieuwe. Ik ga morgen weer bellen en eis dan weer een nieuwe, ik ga 'm niet ter reparatie sturen. Ik denk dat het verschilt per iPhone ja, want ik hoor anderen er niet zoveel over. Heb je de nieuwste software er al op staan? Dat zou een oplossing moeten zijn, maar maakt bij mij geen verschil.
Dan ga ik morgen ook maar is langs. Het zou gefixt moeten zijn met 4.1, maar bij dat heeft dus echt niet gewerkt bij mij.quote:Op zondag 19 september 2010 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kreeg na m'n eerste toestel direct een nieuwe mee. Deze zou refurbished zijn, maar aan het serienummer te zien was het een nieuwe. Ik ga morgen weer bellen en eis dan weer een nieuwe, ik ga 'm niet ter reparatie sturen. Ik denk dat het verschilt per iPhone ja, want ik hoor anderen er niet zoveel over. Heb je de nieuwste software er al op staan? Dat zou een oplossing moeten zijn, maar maakt bij mij geen verschil.
Nee, van verkoop afgezien. Dit kan je niet met goed fatsoen verkopen, besloot ik. En ik wil gewoon een werkende iPhone hebben, want er zijn imo geen toestellen die 'm evenaren.quote:Op zondag 19 september 2010 22:31 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Maar je had hem toch al verkocht
Ah okequote:Op zondag 19 september 2010 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, van verkoop afgezien. Dit kan je niet met Gied fatsoen verkopen, besloot ik. En ik wil gewoon een werkende iPhone hebben, want er zijn imo geen toestellen die 'm evenaren.
Volgens mij is dat gewoon een shortcut naar de iPod. Die kan je niet afsluiten. Betekent volgens mij dus ook niet dus de ipodfunctie actief is.quote:Op maandag 20 september 2010 00:48 schreef n8n het volgende:
3GS, 4.1: Als ik SoundCloud gebruik staat soms alsnog de iPod in het multitask-menu als actieve muziekspeler. Bijzonder vervelend want SoundCloud speelt dus niet door op de achterdrond. Het werkt soms wel, en dan opeens niet meer, geen idee hoe dit komt. Iemand hier die het weet?
We weten immers nog niet wat er gaat gebeuren.quote:
Ik denk niet veel. Apple dekt zichzelf nu al in door te zeggen dat het antenneprobleem zwaar overtrokken is.quote:Op maandag 20 september 2010 10:38 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
We weten immers nog niet wat er gaat gebeuren.
www.torrentz.comquote:Op maandag 20 september 2010 14:16 schreef AlmereRulez het volgende:
Waar kan ik tv shows downloaden of streamen voor de iPhone?
Ik hoop stiekem op een "behind the scenes" coatinglaag op de iPhones.quote:Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik denk niet veel. Apple dekt zichzelf nu al in door te zeggen dat het antenneprobleem zwaar overtrokken is.
Apple zegt zelfs dat er helemaal geen sprake is van een probleem, no way dat ze de iPhone dus aan gaan passen, dat kost veel te veel tijd, geld en resources.quote:Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik denk niet veel. Apple dekt zichzelf nu al in door te zeggen dat het antenneprobleem zwaar overtrokken is.
quote:Op maandag 20 september 2010 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou wordt het mooi. De T-Mobile hulplijnhoeren antwoordden op mijn klacht dat mijn touchscreen actief blijft tijdens het bellen met 'ja mevrouw, dan moet u uw telefoon niet tegen uw oor aanhouden'.
Ik heb nog nooit getierd en 'm erop gehangen tijdens het bellen naar een bedrijf, dus dit was een eerste keer.
Twéé verschillende medewerkers zeiden dat. Nog nooit zo boos geweest aan de telefoon. Probleem is dat ze in de winkel de iPhone alleen ter reparatie aan mogen nemen, en ik wil verdomme gewoon een nieuw toestel.quote:Op maandag 20 september 2010 17:14 schreef mie_at_work het volgende:
[..]wtf. Ik zou anders gewoon terug gaan naar een t-mobile shop, als die na update naar 4.1 nog niet is verholpen.
Als het binnen 14 (of 7) dagen na aankoop is, heb je direct recht op een nieuw toestel.quote:Op maandag 20 september 2010 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Twéé verschillende medewerkers zeiden dat. Nog nooit zo boos geweest aan de telefoon. Probleem is dat ze in de winkel de iPhone alleen ter reparatie aan mogen nemen, en ik wil verdomme gewoon een nieuw toestel.
Nogmaals zoals ik al eerder zei voorgaan in alle iPhone topic reeksquote:Op maandag 20 september 2010 15:07 schreef WSquater het volgende:
Hebben jullie onder een steen gezeten? Apple heeft vorige week, of de week daarvoor, al bekend gemaakt dat ze stoppen met het case program omdat - zo zeggen ze - het antenneprobleem minder erg is dan ze dachten. Mocht je toch problemen hebben dan kan je Apple bellen voor een gratis hoesje. Verder doen ze dus niks meer en laten ze de iPhone 4 zoals het is (want het probleem is er niet, of amper, volgens hun).
Ik "hoop".quote:Op maandag 20 september 2010 14:24 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem op een "behind the scenes" coatinglaag op de iPhones.
quote:Ik wacht tot eind November, en hoop in de juiste lichting te zitten inplaats van een oudere iPhone die al op voorraad lag.
Ook wacht ik nog wat Apple deze/volgende maand gaat doen. Al denk ik niet veel. Ik verwacht geen berichten, maar ik hoop van wel.
quote:Het is een behoorlijke gok. Maar ik kan hopen
Hoezo dat?quote:Op maandag 20 september 2010 18:03 schreef Luchtkoker het volgende:
Vriend van me betaalt ¤50 per maand voor z'n abbo zodat 'ie een iPhone 4 kan hebbenTriestheid.
..en je verwacht dat ze je nav een telefoongesprek wél een nieuwe gaan geven?quote:Op maandag 20 september 2010 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Twéé verschillende medewerkers zeiden dat. Nog nooit zo boos geweest aan de telefoon. Probleem is dat ze in de winkel de iPhone alleen ter reparatie aan mogen nemen, en ik wil verdomme gewoon een nieuw toestel.
First and farmost verwacht ik dat een klacht serieus genomen wordt en niet met complete onzin wordt afgedaan. Daarnaast verwacht ik inderdaad dat een nieuw geleverd toestel het doet, en anders ingeruild wordt.eerste keer konden ze dat ook. Ik ga toch zeker niet 3weken met een leentoestel zitten omdat een toestel het out of the box niet doet?quote:Op maandag 20 september 2010 18:13 schreef Skv het volgende:
[..]
..en je verwacht dat ze je nav een telefoongesprek wél een nieuwe gaan geven?
Ik zit dit zo een beetje mee te lezen alle afgelopen topics en ik vraag me toch af hoe je het voor elkaar krijgt om bij 2 toestellen hetzelfde probleem te creëren, terwijl ik 'm nog niet voorbij heb zien komen. Ik werk bij een APR en krijg de godganse dag mensen met iPhone problemen over de vloer, maar deze ben ik toch nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 20 september 2010 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
First and farmost verwacht ik dat een klacht serieus genomen wordt en niet met complete onzin wordt afgedaan. Daarnaast verwacht ik inderdaad dat een nieuw geleverd toestel het doet, en anders ingeruild wordt.eerste keer konden ze dat ook. Ik ga toch zeker niet 3weken met een leentoestel zitten omdat een toestel het out of the box niet doet?
Man, in het vorige topic meldde zich nog iemand die hetzelfde had. Ik heb al jaren iPhones, het is niet alsof ik in ene Parkinson heb ontwikkeldquote:Op maandag 20 september 2010 18:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zit dit zo een beetje mee te lezen alle afgelopen topics en ik vraag me toch af hoe je het voor elkaar krijgt om bij 2 toestellen hetzelfde probleem te creëren, terwijl ik 'm nog niet voorbij heb zien komen. Ik werk bij een APR en krijg de godganse dag mensen met iPhone problemen over de vloer, maar deze ben ik toch nog niet tegengekomen.
Weet je zeker dat het aan het toestel ligt en niet aan jezelf?
Kan ik me voorstellen. Weet je, ik was súperenthousiast toen ik m'n eerste iPhone4 kreeg, na de 3G. Daarbij vielen *al* m'n gesprekken weg, hoeveel bereik ik ook had, waar ik ook was, hoe ik 'm ook vasthield. Dat was absoluut niet werkbaar, met of zonder bumper. Dus die is teruggegaan. Nu heb ik een toestel waarmee ik alleen kan bellen als ik 'm of in een 45 graden hoek hou met m'n hoofd zeg maar, zodat ik het scherm niet raak, of als luidspreker. Dat is gewoon ook geen doen. Ik dacht dat het meeviel, en in ieder geval dat 4,1 het op zou lossen, maar het gebeurt ook bij anderen die met het ding bellen, en als ik 10 minuten aan het bellen ben, moet ik 3 keer terugbellen. En ik kan me niet voorstellen dat dat ligt aan hoe ik 'm vasthoud, het is niet m'n eerste touchscreen en ik doe niets geks tijdens het bellen.quote:Op maandag 20 september 2010 18:52 schreef no1uknow het volgende:
Ik was al bang dat je je aangevallen zou voelen, maar m'n verbaasdheid is oprecht. Ik heb ook geprobeerd het probleem te reproduceren, maar het is me niet gelukt.
Waarom neem je een Galaxy S?quote:Op maandag 20 september 2010 18:55 schreef Pino112 het volgende:
Mn nieuwe Galaxy S lijkt meer dan ik dacht op de iPhone
Dan hoefde 'ie niks bij te betalen ofzoquote:Op maandag 20 september 2010 18:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoezo dat?Ik betaal gewoon 30 per maand.
Ik ¤8,75 p/mquote:Op maandag 20 september 2010 18:03 schreef Luchtkoker het volgende:
Vriend van me betaalt ¤50 per maand voor z'n abbo zodat 'ie een iPhone 4 kan hebbenTriestheid.
Ze hebben het probleem al geëvalueerd en dat was de conclusie: probleem is minder groot dan gedacht, alleen nog gratis hoesjes op aanvraag via telefoongesprek en that's it. Hopen kan je altijd doen, maar ze meldden het toch echt zelf.quote:Op maandag 20 september 2010 17:47 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nogmaals zoals ik al eerder zei voorgaan in alle iPhone topic reeks: Ze gaan het probleem evalueren en kijken wat er (nog) aan gedaan kan worden. Ik speculeer nu dat ik me het best kan voorstellen dat ze er niks aan gaan doen.
Wat jij noemt zijn speculaties.
[..]
Ik "hoop".
[..]
[..]
Gewoon terugbrengen die hap bij een T-Mobile winkel! Helaas moet je wederom wel weer wat weken wachten..quote:Op maandag 20 september 2010 18:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Weet je, ik was súperenthousiast toen ik m'n eerste iPhone4 kreeg, na de 3G. Daarbij vielen *al* m'n gesprekken weg, hoeveel bereik ik ook had, waar ik ook was, hoe ik 'm ook vasthield. Dat was absoluut niet werkbaar, met of zonder bumper. Dus die is teruggegaan. Nu heb ik een toestel waarmee ik alleen kan bellen als ik 'm of in een 45 graden hoek hou met m'n hoofd zeg maar, zodat ik het scherm niet raak, of als luidspreker. Dat is gewoon ook geen doen. Ik dacht dat het meeviel, en in ieder geval dat 4,1 het op zou lossen, maar het gebeurt ook bij anderen die met het ding bellen, en als ik 10 minuten aan het bellen ben, moet ik 3 keer terugbellen. En ik kan me niet voorstellen dat dat ligt aan hoe ik 'm vasthoud, het is niet m'n eerste touchscreen en ik doe niets geks tijdens het bellen.
En op een gegeven moment word je er flauw van. Als ik Androidtoestellen die er nu zijn niet zo lelijk had gevonden, was ik overgestapt.
Wellicht.quote:Op maandag 20 september 2010 22:23 schreef Byte_Me het volgende:
vandaag mn iphone gekregen van het werk, is mn eerste iphone, dus heb nog wat vraagjes.
komt er nog ooit flash op de iphone of niet?
en bestaat er een app voor een niet gejailbreakte iphone om de internetverbinding te delen met je laptop?
Neuh, er zal nooit Flash op de iDevices komen, daar is Apple's arrogantie te groot voor.quote:Op maandag 20 september 2010 22:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wellicht.
Nee, dit mag ook niet van de provider als ik het niet mis heb.
mooi want dat mis ik welquote:
denk niet dat die snel zal gaan klagen met mijn telefoonrekeningquote:Nee, dit mag ook niet van de provider als ik het niet mis heb.
Met arrogantie heeft het weinig te makenquote:Op maandag 20 september 2010 22:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Neuh, er zal nooit Flash op de iDevices komen, daar is Apple's arrogantie te groot voor.
Je geloofwaardigheid zal niet vooruitgaan als je flash nu opeens wel toelaat. Nee, zal er dus niet komen in de toekomst.quote:Op maandag 20 september 2010 23:01 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Met arrogantie heeft het weinig te maken
Het gaat er sowieso niet komen, maar daar heeft Apple technische redenen voor,quote:Op maandag 20 september 2010 23:23 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Je geloofwaardigheid zal niet vooruitgaan als je flash nu opeens wel toelaat. Nee, zal er dus niet komen in de toekomst.
De 3GS kost minder dan de Galaxy S en is, op het scherm, de camera en de batterij na, niet veel slechter dan de iPhone 4 en ligt lekkerder in de hand. De iPhone 4 is wel sneller dan de 3GS, maar niet zoveel sneller dat je het echt merkt tenzij je ze naast elkaar legt.quote:
Nog interessante veranderingen?quote:Op maandag 20 september 2010 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe versie van Foursquare in de app store.
Heb je het ooit geactiveerd, al dan niet per ongeluk die slider verzet? Sms wordt vergoed trouwens dus als het goed is krijg je je geld terug.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:23 schreef Andyy het volgende:
Hoezo heeft mijn iPhone een sms naar het facetime nummer gestuurd terwijl ik nooit facetime heb gebruikt
Is hij "eraf" gevallen of gebroken? Gewoon erop lijmen joh.quote:Op maandag 20 september 2010 22:39 schreef w00h00 het volgende:
Iemand ervaring met het vervangen van de mute knop iPhone 3G?
Lijkt wel licht van de spots te komen (de bovenste) en ik zie er twee verschijnen als je richting het podium filmt. Maar als je weer camera draait naar het publiek zie ik ze niet meer, dus schijnbaar daar toch de spotlights die weerkaatsen ofzo?quote:Op dinsdag 21 september 2010 05:15 schreef fransbreda het volgende:
Ik zie vaak een rode punt met filmpjes.
Ook als ik zelf film
0'17- 0'18 sec is het goed te zien op het zwarte scherm.
Iemand een idee waarom?
Kan het zijn dat ik 'm als nieuw programma moet zoeken, want hij staat niet bij de updates. Heb nu 1.9.2 geloof ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vooral layouttechnisch hier en daar.
Hm, raar. Ik heb gisteren 2.0 binnengehaald. Weet ff niet of dat in NL of US Store was. Of mss issie ff helemaal teruggetrokken vanwege problemen..quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik 'm als nieuw programma moet zoeken, want hij staat niet bij de updates. Heb nu 1.9.2 geloof ik.
Op sommige plaatsen nog wel langer dan een maand als ik http://www.sands.be/content/iphone-4-reservatietool zo ziequote:Op dinsdag 21 september 2010 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net even rondgebeld voor de iPhone, maar in België duurt het ook ongeveer een maand voordat die dingen geleverd kunnen worden. Stomme schaarste.
Wie gaat zich daar nu als nummer 500+ op de lijst laten zettenquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op sommige plaatsen nog wel langer dan een maand als ik http://www.sands.be/content/iphone-4-reservatietool zo zie.
Belgische winkel hè, dus mss dat die mensen denken: hoe hoger het getal, hoe beterquote:Op dinsdag 21 september 2010 10:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie gaat zich daar nu als nummer 500+ op de lijst laten zetten
Handbrakequote:Op dinsdag 21 september 2010 10:29 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraag van iets andere orde. Wat is een goede convertor dat ik films enz in itunes kan zetten en zo dus ook op mijn iphone?
er is al Flash voor de iPhone...quote:Op maandag 20 september 2010 22:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Neuh, er zal nooit Flash op de iDevices komen, daar is Apple's arrogantie te groot voor.
En is er dan eentje die eenvoudig en consistent werkt en ook nog eens een beetje snel is?quote:Op dinsdag 21 september 2010 11:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
Handbrake werkt voor geen meter. Format Factory is eenvoudiger en werkt consistenter. Het duurt alleen belachelijk lang.
Als die er is, zou ik het graag weten. Ik heb wel DVD to iPhone van iSkysoft, die ript een film van twee uur in 20 minuutjes. Maar daarmee kun je niet gewoon converteren.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:14 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En is er dan eentje die eenvoudig en consistent werkt en ook nog eens een beetje snel is?
gewoon nero recode?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als die er is, zou ik het graag weten. Ik heb wel DVD to iPhone van iSkysoft, die ript een film van twee uur in 20 minuutjes. Maar daarmee kun je niet gewoon converteren.
Neem gewoon i-300. Heb je 300 minuten en smsjes. Én snel internetten.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:32 schreef RoW_0 het volgende:
Godverdomme, ik twijfel nu enorm welke abbo bij me past. mijne is zo random!
ik vind 50 euro voor 190 minuten bellen en 1000 smsjes een beetje net teveel
iig net gereserveerd. over 5 weken moet ik dus een besluit maken welke abbo ik toch wil
Waarom niet het iAbo? ¤45 voor 300minuten èn smsjesquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:32 schreef RoW_0 het volgende:
Godverdomme, ik twijfel nu enorm welke abbo bij me past. mijne is zo random!
ik vind 50 euro voor 190 minuten bellen en 1000 smsjes een beetje net teveel
iig net gereserveerd. over 5 weken moet ik dus een besluit maken welke abbo ik toch wil
En niet te vergeten dat ik 90 euro voor de telefoon betaal ipv 210quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:36 schreef n8n het volgende:
[..]
Waarom niet het iAbo? ¤45 voor 300minuten èn smsjes
Ik wou zeggen. Ga inderdaad hiervoor.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Neem gewoon i-300. Heb je 300 minuten en smsjes. Én snel internetten.
En vaak geen 3g bereik?quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Neem gewoon i-300. Heb je 300 minuten en smsjes. Én snel internetten.
iemand?quote:Op maandag 20 september 2010 23:37 schreef etotherik het volgende:
Ik heb 21 augustus mijn iPhone 4 besteld bij tmobile winkel in Delft, iemand enig idee hoe lang het nog zal duren? Er zijn nog 15 wachtende voor me ofzo
Waarom bel je zelf niet naar de winkel..?quote:
Jepquote:Op dinsdag 21 september 2010 18:46 schreef RoW_0 het volgende:
post aangepast. daarom dus
[..]
(neemt t-mobile de ongebruikte smsjes/belminutem mee naar volgende maand of dat niet)
ok dankje (: ik ben vanmiddag langs geweest en toen zeiden ze dat ie er deze week waarschijnlijk wel zal zijnquote:
Why not?quote:Op dinsdag 21 september 2010 23:57 schreef Teteteterek het volgende:
en nog steeds kan ik geen apps kopen
ik word er nu wel een beetje moedeloos van.....
In Itunes krijg ik de melding 'Uw CC werd geweigerd' en mijn iphone zegt: Click and buy wordt op dit apparaat niet ondersteund.quote:
Even mailtje sturen naar Apple, die lossen het binnen een paar dagen op.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:13 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
In Itunes krijg ik de melding 'Uw CC werd geweigerd' en mijn iphone zegt: Click and buy wordt op dit apparaat niet ondersteund.
Op het forum van iphoneclub zijn er steeds meer lotgenoten...
Wat voor iPhone heb je in de aanbieding?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:57 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Even mailtje sturen naar Apple, die lossen het binnen een paar dagen op.
Ik heb trouwens nog een iPhone 4 te koop voor geïnteresseerden.
In HIMYM had Barney volgens mij ook een iPhone 4quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[ afbeelding ]
Fijn staaltje Product Placement weer..
En gejailbreakt, want hij kon er porno mee opnemenquote:Op woensdag 22 september 2010 12:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
In HIMYM had Barney volgens mij ook een iPhone 4. Hij heeft heel lang de eerste generatie iPhone gehad
.
Ik zou zo niet zien waarom dat niet zo kunnen. Heb je hem op iTunes staan? (Outlook, of Windows adresboek?)quote:Op woensdag 22 september 2010 21:15 schreef RoW_0 het volgende:
Kan ik mijn contacten van iphone 1g overzetten naar de iphone 4?
Heb 'm nog nietquote:Op woensdag 22 september 2010 21:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik zou zo niet zien waarom dat niet zo kunnen. Heb je hem op iTunes staan? (Outlook, of Windows adresboek?)
Onmogelijk.quote:Op woensdag 22 september 2010 21:15 schreef RoW_0 het volgende:
Is er geen optie in de 3G waarbij je je iPhone als ''apparaat voor massaopslag'' kan laten herkennen door de pc?quote:Op donderdag 23 september 2010 13:10 schreef FreeAttitude het volgende:
Ik heb sinds een weekje een 3g. Maar hoe krijg ik in hemelsnaam mijn foto's op de pc? Synchroniseren in itunes werkt niet. En mijn pc geeft geen camera aan bij "deze computer" (windows 7) hoe kan ik toch bij mijn picca's komen?
Ik mail ze altijd gewoon.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:10 schreef FreeAttitude het volgende:
Ik heb sinds een weekje een 3g. Maar hoe krijg ik in hemelsnaam mijn foto's op de pc? Synchroniseren in itunes werkt niet. En mijn pc geeft geen camera aan bij "deze computer" (windows 7) hoe kan ik toch bij mijn picca's komen?
Ik heb m gister besteld.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb mijn iPhone besteld. Verwacht het binnen een week binnen te hebben.
Ik neem aan dat je de iphone 2G bedoeld? Installeer de gratis app Bump op beide iphones, zo heb ik het gedaan. (Dan hoef je niet via computer te synchroniseren)quote:Op woensdag 22 september 2010 21:15 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb nu mijn iphone-backup teruggezet via itunes. ff kijken of dit zo werktquote:Op donderdag 23 september 2010 15:28 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de iphone 2G bedoeld? Installeer de gratis app Bump op beide iphones, zo heb ik het gedaan. (Dan hoef je niet via computer te synchroniseren)
Heb 'm nu binnenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is nog sneller. Maar ik doe het niet via T-Mobile, want ik blijf bij Vodafone.
4 of 3gs? En wat voor abonnement?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
Heb er dinsdag een besteld, vandaag binnen gekregen, samen met een sim van KPN (die nog niet geactiveerd is) Leuk speelgoed joh
4G los toestel en een sim-only business ding, is voor op de zaak.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef FullEnergy het volgende:
[..]
4 of 3gs? En wat voor abonnement?
Sta zelf ook op het punt één van deze twee toestellen te bestellen.
Is dit altijd zo? Mijn toestel heeft dit nooit gehad!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:58 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb mijn iPhone afgelopen week ontvangen maar het valt me op dat hij bij gebruik van 3G en het openhebben staan van meerdere apps redelijk warm wordt aan de rechterkant (bij de simtray) is dit normaal of moet ik contact opnemen met Apple/T-mobile?
Bij intensief gebruik wordt ie vrijwel altijd warm ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:59 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is dit altijd zo? Mijn toestel heeft dit nooit gehad!
Kan heel goed. Omdat daar volgens mij de batterij/accu zitquote:Op donderdag 23 september 2010 18:14 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Bij intensief gebruik wordt ie vrijwel altijd warm ja.
Oke dus het is dus normaal.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kan heel goed. Omdat daar volgens mij de batterij/accu zit.
had ik ook weleens mijn mijn iphone 2Gquote:Op donderdag 23 september 2010 18:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Oke dus het is dus normaal.
Na een keer urenlang nonstop gefilmd te hebben werdt mijn toestel ook wat heet..niks aan de hand!quote:Op donderdag 23 september 2010 18:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Oke dus het is dus normaal.
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:57 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
had ik ook weleens mijn mijn iphone 2G
Bedankt.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:04 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Na een keer urenlang nonstop gefilmd te hebben werdt mijn toestel ook wat heet..niks aan de hand!
Hebben ze dat nu pas?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:12 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Windows Phone 7 developer announcement Thursday, hints at copy and paste
Leren ze 't eindelijk daar bij MS.
Als die 3G een jaar oud is kun je die gewoon gratis unlocken. Volg dit uitermate handige stappenplan: http://toestelhulp.t-mobi(...)imlock-verwijderen/1quote:Op donderdag 23 september 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
Weet iemand of het ook mogelijk is om bij T-Mobile een unlockcode aan te vragen voor een Iphone 3g, die ik via Marktplaats gekocht heb (maar die wel ooit bij T-mobile vandaan kwam)
Unlocken kan niet zonder jailbreak, en dit moet bij elke update weer opnieuw.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:26 schreef Fukjoeman het volgende:
Dit is vast wel eens gevraagd.
Maar toch:
Als ik een iPhone sim-unlock, is dit dan 'voor altijd' of moet ik bij elke software update opnieuw jailbreaken en unlocken. Ik ben namelijk niet zo van de jailbreak en zou et indien mogelijk meteen weer terugzetten naar de nieuwste iOS zonder jailbreak.
Je kunt ook engels als tweede woordenboek instellen, dan hoef je alleen maar op het wereldbolletje naast de space-knop te drukken om te switchen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:57 schreef Byte_Me het volgende:
is het mogelijk om in iphone 4 / iOS 4.1 die automatische correctie van tekst uit te zetten? als je regelmatig in het engels typt is die functie echt ongelofelijk irritant
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je kunt ook engels als tweede woordenboek instellen, dan hoef je alleen maar op het wereldbolletje naast de space-knop te drukken om te switchen.
Auto-correctie uitzetten doe je bij settings > general > keyboard
Nog evenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:26 schreef Fukjoeman het volgende:
Dit is vast wel eens gevraagd.
Maar toch:
Als ik een iPhone sim-unlock, is dit dan 'voor altijd' of moet ik bij elke software update opnieuw jailbreaken en unlocken. Ik ben namelijk niet zo van de jailbreak en zou et indien mogelijk meteen weer terugzetten naar de nieuwste iOS zonder jailbreak.
Bij elke software update zal je moeten jailbreaken en unlocken. Tegenwoordig duurt het unlocken niet eens een minuutje. Je moet eigenlijk alleen updaten als er echt wat nieuws is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:26 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Nog even
Moet een nieuw toestel met een T-Mobile simlock ook nog geactiveerd worden (op 'illegale' wijze)? Ik heb al een T-Mobile simkaart.
quote:
Haha sorry. Mijn telefoon stond vanochtend opeens op 21-09 en de tijd rond 2:00. Heb niks aangepast of zo vet gek.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:44 schreef rubje het volgende:
[..]
![]()
![]()
nou maak eens af want ik vat'm niet.
Simpel geval van een SRWS.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha sorry. Mijn telefoon stond vanochtend opeens op 21-09 en de tijd rond 2:00. Heb niks aangepast of zo vet gek.
Gewoon een bericht verstuur app. Naar andere mensen die ook WhatsApp hebben. Inderdaad gratis, maakt gebruik van internet. Werkt tussen iPhones, en Blackberry's. Als je naar het contacts tabje gaat zie je achter hun naam wel wie er whatsapp gebruikt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef RoW_0 het volgende:
wow. de iphone 4 opladen duurt wel veeel langer dan de 2g
ik snap whatsApp niet, kan ik nu gratis smsjes verzenden? Stuurt het naar 06 nummers? of alleen andere mensen die Whatsapp hebben? (soort van skype zeg maar).
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef no1uknow het volgende:
Topic nummer 100 en alleen maar vol met vragen en gezeik
Net als de laatste 15 topics..quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef no1uknow het volgende:
Topic nummer 100 en alleen maar vol met vragen en gezeik
Klopt 't dat je enkel een leeg scherm krijgt en een getal ipv bereik balken.quote:field test mode (dial *3001#12345#* and hit call
Errr...als ik dat intik en op Bel druk gebeurd er niks..quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:28 schreef Junkie het volgende:
[..]
Klopt 't dat je enkel een leeg scherm krijgt en een getal ipv bereik balken.
Je kan dit permanent doen: bel dat nummer, dan krijg je het getal linksboven in beeld. Houd dan de stand-by knop ingedrukt totdat dat "Zet uit..." scherm in beeld komt. Druk dan zo lang op de homeknop totdat dat scherm weer verdwijnt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:28 schreef Junkie het volgende:
[..]
Klopt 't dat je enkel een leeg scherm krijgt en een getal ipv bereik balken.
Tegenwoordig kunnen mensen met bepaalde htc's ook whatsapp gebruiken. Van de desire weet ik toevallig dat het daar ook op werkt, rest durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gewoon een bericht verstuur app. Naar andere mensen die ook WhatsApp hebben. Inderdaad gratis, maakt gebruik van internet. Werkt tussen iPhones, en Blackberry's. Als je naar het contacts tabje gaat zie je achter hun naam wel wie er whatsapp gebruikt.
Whatsapp is er voor Android, dus elke Android-telefoon kan Whatsapp draaien. Heeft niets met "bepaalde HTC's" te makenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:52 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen mensen met bepaalde htc's ook whatsapp gebruiken. Van de desire weet ik toevallig dat het daar ook op werkt, rest durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Tegenwoordig zweren een aantal vrienden van me bij pingchat, schijnt voor de htc en blackberry beter te werken. Voor de iphone vind ik het een beetje een pauperprogramma. Vooral door de reclamebanner eronder.
Bovendien komen de berichten ook nog eens met vertraging aan, kan soms wel oplopen tot een paar uur...
Als we dan toch zo gaan beginnen, alleen voor Android 2.2quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Whatsapp is er voor Android, dus elke Android-telefoon kan Whatsapp draaien. Heeft niets met "bepaalde HTC's" te maken.
Beter!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)regeling-iphone.html
Goed nieuws, scheelt weer een ritje terug naar Frankrijk of Engeland als je je toestel daar Simlock-vrij gekocht hebt.
Handige tipquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:52 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je kan dit permanent doen: bel dat nummer, dan krijg je het getal linksboven in beeld. Houd dan de stand-by knop ingedrukt totdat dat "Zet uit..." scherm in beeld komt. Druk dan zo lang op de homeknop totdat dat scherm weer verdwijnt.
Nu staat je bereik in getallen permanent boven in beeld. Je kan het daarnaast ook 'switchen' naar de gewoon balkjes (druk op het nummer en dan worden het weer die 5 barretjes, druk op die barretjes en het wordt weer een nummer).
Erg handig.
Nee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:03 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Als we dan toch zo gaan beginnen, alleen voor Android 2.2
quote:Op zondag 26 september 2010 03:35 schreef Skv het volgende:
Ik denk dat ik stop in deze reeks, er komt alleen nog maar stom gezeur en een aantal domme vragen voorbij. Ik hoop dat de andere iPhoners van het eerste uur mij volgen. Als je een helpdesk wil, gebruik je Google maar.
"iPhoners van het eerste uur"quote:Op zondag 26 september 2010 03:35 schreef Skv het volgende:
Ik denk dat ik stop in deze reeks, er komt alleen nog maar stom gezeur en een aantal domme vragen voorbij. Ik hoop dat de andere iPhoners van het eerste uur mij volgen. Als je een helpdesk wil, gebruik je Google maar.
Terug naar de winkel, wellicht?quote:Op zondag 26 september 2010 01:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een vriend van mij heeft een SIM-lock vrije iPhone gekocht voor een maand terug. Hij heeft er een bon bij en die iPhone is van juni 2010. Nu is het zo dat hij niet meer aan wilt. Hij is dus defect en wil hem voor garantie laten maken. Hoe moeten we dat doen met de garantie? Moet ik naar een Apple shop met dat ding? Of moeten we wat anders doen?
Adresboek-app gecheckt?quote:Op zondag 26 september 2010 22:43 schreef Apekoek het volgende:
Net ff contact gesynct met itunes wegens iphone 4 morgen. Echter waar staan deze contact personen nu op mijn macbook? Kan het niet vinden.
Gok maar op Chinaquote:Op zondag 26 september 2010 22:56 schreef -Menn0- het volgende:
Is het mogelijk om te kijken waar je iPhone vandaan komt (welk land) dmv serienummer?
Jaquote:Op zondag 26 september 2010 22:59 schreef WSquater het volgende:
[..]
Of bedoel je het land van aankoop?
Nee, wel door naar het modelnummer in instellingen > algemeen > informatie (?, heb mijn iPhone in het Engels: setiings > general > about). De laatste letters van het modelnummer geven de land-/taalcode aan, en in veel gevallen is dat hetzelfde als het land van aankoop.quote:
Jup. Maar ik ben niet aansprakelijk voor extra dure iPods touchquote:Op zondag 26 september 2010 23:19 schreef -Menn0- het volgende:
Dan moet hij gewoon simlock vrij zijn toch? (Er staat namelijk Cydia op zie ik net, wil updaten naar 4.1 maar als hij gejailbreaked is ben ik de lul en kan ik hem niet meer gebruiken.....)
VF?quote:Op zondag 26 september 2010 23:25 schreef KneusTeun het volgende:
Gerucht: ergens in Oktober bericht van VF over iPHONE 4g
Is het 4G netwerk dan al af bij Vodafone?quote:Op zondag 26 september 2010 23:25 schreef KneusTeun het volgende:
Gerucht: ergens in Oktober bericht van VF over iPHONE 4g
Als een netwerk eenmaal 'bekend' is, zou dat niet meer moeten nee. Thuis en op 't werk verbindt'ie bij mij altijd automatisch.quote:Op maandag 27 september 2010 13:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het de bedoeling dat je bij elke unlock van het scherm opnieuw moet kiezen voor verbinding met een wifi-hotspot?
zou het kunnen komen omdat het een hotspot en dus vrij bereikbaar is? Ik word er een beetje flauw van.quote:Op maandag 27 september 2010 13:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Als een netwerk eenmaal 'bekend' is, zou dat niet meer moeten nee. Thuis en op 't werk verbindt'ie bij mij altijd automatisch.
Denk 't niet. Ik was laatst in een cafe met gratis wifi waar ik al eens eerder was geweest. De verbinding werkte meteen weer.quote:Op maandag 27 september 2010 13:54 schreef clumsy_clown het volgende:
zou het kunnen komen omdat het een hotspot en dus vrij bereikbaar is? Ik word er een beetje flauw van.
Whehe.quote:Op maandag 27 september 2010 13:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh wacht, misschien helpt het om 'vraag om verbinding' uit te vinken..
Rabobank bankieren.quote:Op maandag 27 september 2010 13:58 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens, welke apps (voor de 4 dan) zijn nou echt onmisbaar in jullie ogen?
MusicID is beter dan shazam en Soundcloud, sneller en duidelijkere interfacequote:Op maandag 27 september 2010 15:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nu.nl, buienradar en Soundhound/Shazam zijn ook wel chill om te hebben.
Aanvullend op de hiervoor genoemde apps:quote:Op maandag 27 september 2010 13:58 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens, welke apps (voor de 4 dan) zijn nou echt onmisbaar in jullie ogen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |