Wellicht.quote:Op maandag 20 september 2010 22:23 schreef Byte_Me het volgende:
vandaag mn iphone gekregen van het werk, is mn eerste iphone, dus heb nog wat vraagjes.
komt er nog ooit flash op de iphone of niet?
en bestaat er een app voor een niet gejailbreakte iphone om de internetverbinding te delen met je laptop?
Neuh, er zal nooit Flash op de iDevices komen, daar is Apple's arrogantie te groot voor.quote:Op maandag 20 september 2010 22:44 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wellicht.
Nee, dit mag ook niet van de provider als ik het niet mis heb.
mooi want dat mis ik welquote:
denk niet dat die snel zal gaan klagen met mijn telefoonrekeningquote:Nee, dit mag ook niet van de provider als ik het niet mis heb.
Met arrogantie heeft het weinig te makenquote:Op maandag 20 september 2010 22:48 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Neuh, er zal nooit Flash op de iDevices komen, daar is Apple's arrogantie te groot voor.
Je geloofwaardigheid zal niet vooruitgaan als je flash nu opeens wel toelaat. Nee, zal er dus niet komen in de toekomst.quote:Op maandag 20 september 2010 23:01 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Met arrogantie heeft het weinig te maken
Het gaat er sowieso niet komen, maar daar heeft Apple technische redenen voor,quote:Op maandag 20 september 2010 23:23 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Je geloofwaardigheid zal niet vooruitgaan als je flash nu opeens wel toelaat. Nee, zal er dus niet komen in de toekomst.
De 3GS kost minder dan de Galaxy S en is, op het scherm, de camera en de batterij na, niet veel slechter dan de iPhone 4 en ligt lekkerder in de hand. De iPhone 4 is wel sneller dan de 3GS, maar niet zoveel sneller dat je het echt merkt tenzij je ze naast elkaar legt.quote:
Nog interessante veranderingen?quote:Op maandag 20 september 2010 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nieuwe versie van Foursquare in de app store.
Heb je het ooit geactiveerd, al dan niet per ongeluk die slider verzet? Sms wordt vergoed trouwens dus als het goed is krijg je je geld terug.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:23 schreef Andyy het volgende:
Hoezo heeft mijn iPhone een sms naar het facetime nummer gestuurd terwijl ik nooit facetime heb gebruikt
Is hij "eraf" gevallen of gebroken? Gewoon erop lijmen joh.quote:Op maandag 20 september 2010 22:39 schreef w00h00 het volgende:
Iemand ervaring met het vervangen van de mute knop iPhone 3G?
Lijkt wel licht van de spots te komen (de bovenste) en ik zie er twee verschijnen als je richting het podium filmt. Maar als je weer camera draait naar het publiek zie ik ze niet meer, dus schijnbaar daar toch de spotlights die weerkaatsen ofzo?quote:Op dinsdag 21 september 2010 05:15 schreef fransbreda het volgende:
Ik zie vaak een rode punt met filmpjes.
Ook als ik zelf film
0'17- 0'18 sec is het goed te zien op het zwarte scherm.
Iemand een idee waarom?
Kan het zijn dat ik 'm als nieuw programma moet zoeken, want hij staat niet bij de updates. Heb nu 1.9.2 geloof ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vooral layouttechnisch hier en daar.
Hm, raar. Ik heb gisteren 2.0 binnengehaald. Weet ff niet of dat in NL of US Store was. Of mss issie ff helemaal teruggetrokken vanwege problemen..quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik 'm als nieuw programma moet zoeken, want hij staat niet bij de updates. Heb nu 1.9.2 geloof ik.
Op sommige plaatsen nog wel langer dan een maand als ik http://www.sands.be/content/iphone-4-reservatietool zo ziequote:Op dinsdag 21 september 2010 10:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net even rondgebeld voor de iPhone, maar in België duurt het ook ongeveer een maand voordat die dingen geleverd kunnen worden. Stomme schaarste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |