abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86636893

Kan ik dit oplossen zonder te restoren? Me iPhone doet het voor de rest gewoon perfect!
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_86637421
Hebben jullie onder een steen gezeten? Apple heeft vorige week, of de week daarvoor, al bekend gemaakt dat ze stoppen met het case program omdat - zo zeggen ze - het antenneprobleem minder erg is dan ze dachten. Mocht je toch problemen hebben dan kan je Apple bellen voor een gratis hoesje. Verder doen ze dus niks meer en laten ze de iPhone 4 zoals het is (want het probleem is er niet, of amper, volgens hun).
pi_86640344
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik denk niet veel. Apple dekt zichzelf nu al in door te zeggen dat het antenneprobleem zwaar overtrokken is.
Apple zegt zelfs dat er helemaal geen sprake is van een probleem, no way dat ze de iPhone dus aan gaan passen, dat kost veel te veel tijd, geld en resources.
pi_86642202
Nou wordt het mooi :D. De T-Mobile hulplijnhoeren antwoordden op mijn klacht dat mijn touchscreen actief blijft tijdens het bellen met 'ja mevrouw, dan moet u uw telefoon niet tegen uw oor aanhouden'.

Ik heb nog nooit getierd en 'm erop gehangen tijdens het bellen naar een bedrijf, dus dit was een eerste keer.
pi_86642452
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou wordt het mooi :D. De T-Mobile hulplijnhoeren antwoordden op mijn klacht dat mijn touchscreen actief blijft tijdens het bellen met 'ja mevrouw, dan moet u uw telefoon niet tegen uw oor aanhouden'.

Ik heb nog nooit getierd en 'm erop gehangen tijdens het bellen naar een bedrijf, dus dit was een eerste keer.
:') wtf. Ik zou anders gewoon terug gaan naar een t-mobile shop, als die na update naar 4.1 nog niet is verholpen.
pi_86642566
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:14 schreef mie_at_work het volgende:

[..]

:') wtf. Ik zou anders gewoon terug gaan naar een t-mobile shop, als die na update naar 4.1 nog niet is verholpen.
Twéé verschillende medewerkers zeiden dat. Nog nooit zo boos geweest aan de telefoon. Probleem is dat ze in de winkel de iPhone alleen ter reparatie aan mogen nemen, en ik wil verdomme gewoon een nieuw toestel.
pi_86643221
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Twéé verschillende medewerkers zeiden dat. Nog nooit zo boos geweest aan de telefoon. Probleem is dat ze in de winkel de iPhone alleen ter reparatie aan mogen nemen, en ik wil verdomme gewoon een nieuw toestel.
Als het binnen 14 (of 7) dagen na aankoop is, heb je direct recht op een nieuw toestel.
pi_86643687
quote:
Op maandag 20 september 2010 15:07 schreef WSquater het volgende:
Hebben jullie onder een steen gezeten? Apple heeft vorige week, of de week daarvoor, al bekend gemaakt dat ze stoppen met het case program omdat - zo zeggen ze - het antenneprobleem minder erg is dan ze dachten. Mocht je toch problemen hebben dan kan je Apple bellen voor een gratis hoesje. Verder doen ze dus niks meer en laten ze de iPhone 4 zoals het is (want het probleem is er niet, of amper, volgens hun).
Nogmaals zoals ik al eerder zei voorgaan in alle iPhone topic reeks :+ : Ze gaan het probleem evalueren en kijken wat er (nog) aan gedaan kan worden. Ik speculeer nu dat ik me het best kan voorstellen dat ze er niks aan gaan doen.

Wat jij noemt zijn speculaties.

quote:
Op maandag 20 september 2010 14:24 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Ik hoop stiekem op een "behind the scenes" coatinglaag op de iPhones.

Ik "hoop".

quote:
Ik wacht tot eind November, en hoop in de juiste lichting te zitten inplaats van een oudere iPhone die al op voorraad lag.

Ook wacht ik nog wat Apple deze/volgende maand gaat doen. Al denk ik niet veel. Ik verwacht geen berichten, maar ik hoop van wel.
quote:
Het is een behoorlijke gok. Maar ik kan hopen :+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_86644233
Vriend van me betaalt ¤50 per maand voor z'n abbo zodat 'ie een iPhone 4 kan hebben :') Triestheid.
Of toch du vader?
  maandag 20 september 2010 @ 18:12:49 #110
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_86644528
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:03 schreef Luchtkoker het volgende:
Vriend van me betaalt ¤50 per maand voor z'n abbo zodat 'ie een iPhone 4 kan hebben :') Triestheid.
Hoezo dat? :') Ik betaal gewoon 30 per maand.
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86644563
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:16 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

..en je verwacht dat ze je nav een telefoongesprek wél een nieuwe gaan geven? :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_86644888
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:13 schreef Skv het volgende:

[..]

..en je verwacht dat ze je nav een telefoongesprek wél een nieuwe gaan geven? :')
First and farmost verwacht ik dat een klacht serieus genomen wordt en niet met complete onzin wordt afgedaan. Daarnaast verwacht ik inderdaad dat een nieuw geleverd toestel het doet, en anders ingeruild wordt.eerste keer konden ze dat ook. Ik ga toch zeker niet 3weken met een leentoestel zitten omdat een toestel het out of the box niet doet?
pi_86645035
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:24 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

First and farmost verwacht ik dat een klacht serieus genomen wordt en niet met complete onzin wordt afgedaan. Daarnaast verwacht ik inderdaad dat een nieuw geleverd toestel het doet, en anders ingeruild wordt.eerste keer konden ze dat ook. Ik ga toch zeker niet 3weken met een leentoestel zitten omdat een toestel het out of the box niet doet?
Ik zit dit zo een beetje mee te lezen alle afgelopen topics en ik vraag me toch af hoe je het voor elkaar krijgt om bij 2 toestellen hetzelfde probleem te creëren, terwijl ik 'm nog niet voorbij heb zien komen. Ik werk bij een APR en krijg de godganse dag mensen met iPhone problemen over de vloer, maar deze ben ik toch nog niet tegengekomen.

Weet je zeker dat het aan het toestel ligt en niet aan jezelf?
pi_86645282
WTF, ik denk ik kan lekker een iphone 4 kopen... zijn de prijzen hier in de winkel 10x zo duurder dan bij de website van t mobile :| voor de telefoon 50 euro meer betalen, en 5 euro bijbetalen voor de abonnement. en volgens mij krijg ik er ook geneens internet bij :')
pi_86645312
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:28 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Ik zit dit zo een beetje mee te lezen alle afgelopen topics en ik vraag me toch af hoe je het voor elkaar krijgt om bij 2 toestellen hetzelfde probleem te creëren, terwijl ik 'm nog niet voorbij heb zien komen. Ik werk bij een APR en krijg de godganse dag mensen met iPhone problemen over de vloer, maar deze ben ik toch nog niet tegengekomen.

Weet je zeker dat het aan het toestel ligt en niet aan jezelf?
Man, in het vorige topic meldde zich nog iemand die hetzelfde had. Ik heb al jaren iPhones, het is niet alsof ik in ene Parkinson heb ontwikkeld :'). Hij valt gewoon consequent weg tijdens het bellen.

Huu, ik ben geen aansteller. ;(.
pi_86646066
Ik was al bang dat je je aangevallen zou voelen, maar m'n verbaasdheid is oprecht. Ik heb ook geprobeerd het probleem te reproduceren, maar het is me niet gelukt.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 20 september 2010 @ 18:55:18 #117
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_86646166
Mn nieuwe Galaxy S lijkt meer dan ik dacht op de iPhone :D
pi_86646265
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:52 schreef no1uknow het volgende:
Ik was al bang dat je je aangevallen zou voelen, maar m'n verbaasdheid is oprecht. Ik heb ook geprobeerd het probleem te reproduceren, maar het is me niet gelukt.
Kan ik me voorstellen. Weet je, ik was súperenthousiast toen ik m'n eerste iPhone4 kreeg, na de 3G. Daarbij vielen *al* m'n gesprekken weg, hoeveel bereik ik ook had, waar ik ook was, hoe ik 'm ook vasthield. Dat was absoluut niet werkbaar, met of zonder bumper. Dus die is teruggegaan. Nu heb ik een toestel waarmee ik alleen kan bellen als ik 'm of in een 45 graden hoek hou met m'n hoofd zeg maar, zodat ik het scherm niet raak, of als luidspreker. Dat is gewoon ook geen doen. Ik dacht dat het meeviel, en in ieder geval dat 4,1 het op zou lossen, maar het gebeurt ook bij anderen die met het ding bellen, en als ik 10 minuten aan het bellen ben, moet ik 3 keer terugbellen. En ik kan me niet voorstellen dat dat ligt aan hoe ik 'm vasthoud, het is niet m'n eerste touchscreen en ik doe niets geks tijdens het bellen.

En op een gegeven moment word je er flauw van. Als ik Androidtoestellen die er nu zijn niet zo lelijk had gevonden, was ik overgestapt.
pi_86646282
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:55 schreef Pino112 het volgende:
Mn nieuwe Galaxy S lijkt meer dan ik dacht op de iPhone :D
Waarom neem je een Galaxy S? :{
pi_86646289
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:12 schreef Graseter het volgende:

[..]

Hoezo dat? :') Ik betaal gewoon 30 per maand.
Dan hoefde 'ie niks bij te betalen ofzo :') Wat een redenering, over die 1 of 2 jaar istie hoe dan ook duurder uit op deze manier.
Of toch du vader?
  Redactie Games maandag 20 september 2010 @ 19:19:28 #121
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86647231
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:03 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik ¤8,75 p/m :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_86647764
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:47 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Nogmaals zoals ik al eerder zei voorgaan in alle iPhone topic reeks :+ : Ze gaan het probleem evalueren en kijken wat er (nog) aan gedaan kan worden. Ik speculeer nu dat ik me het best kan voorstellen dat ze er niks aan gaan doen.

Wat jij noemt zijn speculaties.
[..]

Ik "hoop".
[..]

[..]

Ze hebben het probleem al geëvalueerd en dat was de conclusie: probleem is minder groot dan gedacht, alleen nog gratis hoesjes op aanvraag via telefoongesprek en that's it. Hopen kan je altijd doen, maar ze meldden het toch echt zelf.
pi_86648104
dat 1000 sms maximaal voor de relax, kan ik dat gewoon een maandje aandoen.en dan weer uit. en dan vervolgens over 2 maanden weer aanzetten ofzo? BloX heet dat op vodafone?
pi_86650107
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen. Weet je, ik was súperenthousiast toen ik m'n eerste iPhone4 kreeg, na de 3G. Daarbij vielen *al* m'n gesprekken weg, hoeveel bereik ik ook had, waar ik ook was, hoe ik 'm ook vasthield. Dat was absoluut niet werkbaar, met of zonder bumper. Dus die is teruggegaan. Nu heb ik een toestel waarmee ik alleen kan bellen als ik 'm of in een 45 graden hoek hou met m'n hoofd zeg maar, zodat ik het scherm niet raak, of als luidspreker. Dat is gewoon ook geen doen. Ik dacht dat het meeviel, en in ieder geval dat 4,1 het op zou lossen, maar het gebeurt ook bij anderen die met het ding bellen, en als ik 10 minuten aan het bellen ben, moet ik 3 keer terugbellen. En ik kan me niet voorstellen dat dat ligt aan hoe ik 'm vasthoud, het is niet m'n eerste touchscreen en ik doe niets geks tijdens het bellen.

En op een gegeven moment word je er flauw van. Als ik Androidtoestellen die er nu zijn niet zo lelijk had gevonden, was ik overgestapt.
Gewoon terugbrengen die hap bij een T-Mobile winkel! Helaas moet je wederom wel weer wat weken wachten.. ;(
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_86650589
Ik ga morgen eens een poging wagen in België. Eerst maar even rondbellen of er iets beschikbaar is en of ze iets apart kunnen leggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')