abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games zaterdag 18 september 2010 @ 17:53:09 #1
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86575401

Technisch bewerkt glas
Alle baanbrekende technologie in iPhone 4 zit tussen twee glimmende platen van glas aluminosilicaat — het zelfde soort glas dat wordt gebruikt in windschermen van helikopters en hogesnelheidstreinen. Chemisch sterker gemaakt zodat het 20 keer stijver, en 30 keer zo hard als plastic is. Het glas gaat langer mee, en is meer krasbestendig dan ooit. Het is ook nog eens goed te recyclen.

Roestvrij stalen rand
Vijf keer sterker dan standaard staal. Deze, door een machine geproduceerde rand, is hét punt waar alle onderdelen van iPhone 4 samenkomen. Deze nieuwe rand past helemaal bij het nieuwe, dunne design en maakt de iPhone steviger dan ooit. Ook dient deze rand als een antenne.

Retina-display
Het Retina-display op iPhone 4 is het scherpste, levendigste telefoonscherm dat je ooit hebt gezien. Met vier maal zoveel pixels als vorige iPhone-modellen heeft het de hoogste resolutie die ooit is toegepast. De dichtheid van de pixels is zelfs zo hoog dat het menselijk oog niet in staat is om afzonderlijke pixels te onderscheiden. Dit maakt tekst en afbeeldingen ongelooflijk scherp.

5 megapixel camera met LED flits
De nieuwe camera met 5 megapixels en ingebouwde LED-flitser zorgt ervoor dat je prachtige, gedetailleerde foto's kunt maken. En dankzij de geavanceerde verlichtingssensor aan de achterzijde kun je zelfs als er weinig licht is goede foto's maken. Met de nieuwe camera aan de voorzijde maak je bovendien eenvoudig een zelfportret.

Multitasking
iPhone 4 laat je kennismaken met een compleet nieuwe manier van multitasking. Je kunt nu je favoriete programma's van andere fabrikanten uitvoeren en onmiddellijk tussen deze progamma's schakelen, zonder dat de programma's op de voorgrond langzamer worden of de batterij onnodig wordt gebruikt.1 Deze slimmere benadering van multitasking is alleen beschikbaar op iPhone.

Apple A4 Processor
Apple ingenieurs hebben de A4 chip zó ontwikkeld dat het onvoorstelbaar krachtig is, maar toch erg energie zuinig. Met deze chip kan iPhone 4 makkelijk moeilijke taken afhandelen zoals multitasking, videobewerking en het gebruik van FaceTime. Dit alles met een kijk op de batterij.

720p HD video opname en bewerkingsfunctionaliteit
Maak je eigen films in high definition. Dankzij de geavanceerde verlichtingssensor op de achterzijde van de iPhone en de ingebouwde LED-verlichting maak je zelfs als er weinig licht is mooie video-opnames. Vervolgens kun je op iPhone 4 je eigen kunstwerkje maken en bewerken met behulp van het nieuwe iMovie-programma. Hierbij kun je kiezen uit door Apple ontworpen thema's, titels en overgangen. Binnenkort verkrijgbaar in de App Store.

FaceTime
Mensen dromen er al jaren van elkaar te kunnen zien tijdens het bellen. iPhone 4 zorgt ervoor dat deze droom werkelijkheid wordt. Met één tikje kun je naar je kinderen zwaaien, een glimlach van het ene continent naar het andere sturen of je beste vriendin zien lachen om je verhalen. Met iPhone 4 naar iPhone 4 via Wi-Fi in 2010. Met geen enkele andere telefoon is het zo leuk om contact met elkaar te houden.

Voorlopig werkt dit alleen over Wi-Fi. Volgens Apple-topman Steve Jobs moet Apple eerst in gesprek met de verschillende telecomproviders voordat de functionaliteit ook via een 3G-netwerk geactiveerd zal worden.

Skype heeft al aangegeven gebruik te willen maken van de code achter FaceTime.

Gyro + accelerometer
iPhone 4 is de eerste telefoon met een ingebouwde 3-assen gyroscope. In combinatie met de acclerometer is iPhone 4 in staat om geadvanceerde bewegingen vast te leggen zoals versnelling, hoeksnelheid en rotatie snelheid. Vertaling: meer bewegende gebaren en betere precisie voor een nóg betere game ervaring.

Batterij
De nieuwe accu moet zorgen voor 40 procent meer gesprekstijd dan bij de huidige iPhone, in totaal 7 uur. Daarnaast moet het mogelijk zijn om 6 uur lang te browsen via een 3G-verbinding en 10 uur via een Wi-Fi-verbinding. Tevens is het mogelijk om 10 uur video te bekijken en 40 uur muziek te luisteren. De standbytijd bedraagt 300 uur.

Afbeelding eigendom van iPhoneclub

iOS4
Het nieuwe iOS4 introduceert meer dan 100 nieuwe functies, waarvan dit de opvallendste zijn:
- Multitasking
- Mappen
- Verbeterde mail
- eBoeken lezen in de app iBooks
- Enterprise-functies
- Game center
- iAd reclame

iOS 4 is vanaf 21 juni gratis te downloaden voor iPhone 3G- en 3GS-gebruikers.

Wanneer te koop?
In de Verenigde Staten en een aantal andere landen al vanaf 24 juni 2010. In Nederland officieel vanaf 30 juli 2010. Let wel op dat er lange levertijden zijn!

In het najaar zeer waarschijnlijk ook bij VodaFone.

Linkje naar wiki van deze OP

Laatste Post:
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:46 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Nop, gaat prima hier, maar ik heb geen blonde haren... :+
Potverdorie *O*
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_86575454
100 *O*
pi_86575475
Toch gelukt? :o
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_86575507
*100* 
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  Redactie Games zaterdag 18 september 2010 @ 17:56:03 #5
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86575531
Weet je hoe kut dit gaat met een iPhone, dat gepriegel om heel die OP uit de Wiki te kopiëren en vervolgens nog losse tags aan te maken.. :')
pi_86575562
Dat wiki overnemen is wel kut idd.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  Redactie Games zaterdag 18 september 2010 @ 17:58:23 #7
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86575608
Maar toen ging niemand em maken en toen voelde ik me toch verplicht om em aan te maken en aangezien het een jubileumnummer is.. *O* 
  FOK!fotograaf zaterdag 18 september 2010 @ 17:58:39 #8
159915 -Menn0-
MNO
pi_86575621
iPhone *O*
iPhone 4 *O*
Topic nr 100 *O*
,,/
pi_86575661
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Weet je hoe kut dit gaat met een iPhone, dat gepriegel om heel die OP uit de Wiki te kopiëren en vervolgens nog losse tags aan te maken.. :')
respect
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_86575680
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar toen ging niemand em maken en toen voelde ik me toch verplicht om em aan te maken en aangezien het een jubileumnummer is.. *O*
Ik had 'm staan! :'). Had je hem ook feest.je genoemd?

Enneh, laatste vraag tussen het feesten door: hebben jullie last van de nabijheidssensor, na 4.1? Ik nog steeds wel, dus ik ga maandag eisen om iPhone 4 nummer 3 :').
pi_86575712
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar toen ging niemand em maken en toen voelde ik me toch verplicht om em aan te maken en aangezien het een jubileumnummer is.. *O* 
Iphone smilies :)

ff checken, want volgens mij heb ik nog in het eerste topic gepost!
Dit keer zonder signature
  Redactie Games zaterdag 18 september 2010 @ 18:01:39 #12
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86575741
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Enneh, laatste vraag tussen het feesten door: hebben jullie last van de nabijheidssensor, na 4.1? Ik nog steeds wel, dus ik ga maandag eisen om iPhone 4 nummer 3 :').
Ik had em ook feestje genoemd :o GMTA!
pi_86575837
quote:

[..]

Ik heb het 1x gehad in ongeveer 2 uur bellen (alles in 4.1).. Maar toen bewoog ik ook wel een beetje, wat overigens bij mn 2G nooit werd geregistreerd.
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  Redactie Games zaterdag 18 september 2010 @ 18:08:25 #14
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86575952
Mijn reactie stond nog in de OP, maar ik weet niet scheelt het als je een donkere haarkleur hebt? Want bij mij wordt dat scherm automatisch al wat donkerder als ik em tegen m'n oor/haar houdt.
pi_86576355
Zojuist een bestskinsever sticker op het scherm van mijn zus geplakt. Moet zeggen dat je het bijna niet ziet en het scherm veel minder gevoelig is voor vuiligheden en vette vingers.

Zit nu te twijfelen om er ook eentje te nemen op het scherm =p heb er nu alleen eentje op achterkant. :-)
pi_86576665
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mijn reactie stond nog in de OP, maar ik weet niet scheelt het als je een donkere haarkleur hebt? Want bij mij wordt dat scherm automatisch al wat donkerder als ik em tegen m'n oor/haar houdt.
Zou dat serieus uitmaken? Ik heb wel donker haar, ja. Maar het is toch van het zotte, van dit probleem heb ik met m'n 3G nooit gehad. En dit is nu toestel nummer 2, en het is gewoon niet werkbaar. Het gebeurt bij elk gesprek, en ik heb echt geen Parkinson :').
pi_86576666
Even opnieuw:

Vraagke!

Ik heb drie videobestanden van ~2GB op mijn iPhone 4. Als ik deze sleep naar mijn PC en een tijdje wacht zie ik dat de videobestanden 0 MB zijn. De kleinere videobestanden en afbeeldingen lukken allemaal wel.

Iemand ? :7
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  Redactie Games zaterdag 18 september 2010 @ 18:34:26 #18
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86576711
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Zou dat serieus uitmaken? Ik heb wel donker haar, ja. Maar het is toch van het zotte, van dit probleem heb ik met m'n 3G nooit gehad. En dit is nu toestel nummer 2, en het is gewoon niet werkbaar. Het gebeurt bij elk gesprek, en ik heb echt geen Parkinson :').
Nee, uiteraard is het van de zotte. Maar serieus ik weet niet hoe ik het anders moet verklaren. Of dat glas is zo dik dat die sensor geen verschil in licht ziet..
pi_86576771
Goeie OP :P Voor mensen uit omgeving 's-Hertogenbosch. Premium Reseller A Mac daar heeft de 16GB momenteel op vrije voorraad. :)
pi_86576784
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:34 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Nee, uiteraard is het van de zotte. Maar serieus ik weet niet hoe ik het anders moet verklaren. Of dat glas is zo dik dat die sensor geen verschil in licht ziet..
Nou ja, maandag maar weer T-Mobile bellen. Als het volgende toestel wat ze leveren weer issues heeft mag ik een ander model uitkiezen. Ik kan ook gewoon m'n iPhone verkopen en bijvoorbeeld voor de HTC desire HD gaan, maar dan zie ik het design van dat ding...het ziet eruit als een oude-mannen-telefoon, hoe gelikt z'n features ook zijn. Ik wil gewoon een werkende iPhone ;(.
pi_86576814
Iemand een oplossing?

Mijn iPhone 4 bleef hangen bij het appeltje. Als ik in iTunes probeer te herstellen naar 4.1, krijg ik de volgende melding:
quote:
De iPhone kan momenteel niet worden hersteld omdat er geen verbinding kan worden gemaakt met de iPhone-software-updateserver of omdat deze tijdelijk niet beschikbaar is
Ik heb iTunes al geupdate naar iTunes 10, en heb het in zowel herstelmodus als DFU-modus geprobeerd.

Iemand een idee?
pi_86576949
Haha dat Geenstijl bericht over T-Mobile. Wat een shitcompany is het ook. :') http://www.geenstijl.nl/m(...)ffer_gaat_tmobi.html
pi_86576966
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Iemand een oplossing?

Mijn iPhone 4 bleef hangen bij het appeltje. Als ik in iTunes probeer te herstellen naar 4.1, krijg ik de volgende melding:
[..]

Ik heb iTunes al geupdate naar iTunes 10, en heb het in zowel herstelmodus als DFU-modus geprobeerd.

Iemand een idee?
Melding lijkt me duidelijk toch? Over een half uurtje nog eens proberen.
pi_86577284
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:42 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Melding lijkt me duidelijk toch? Over een half uurtje nog eens proberen.
Ja, dat dacht ik ook, maar ik ben er al ruim twee uur mee bezig, en kan wel gewoon verbinden met de appstore.
  Redactie Games zaterdag 18 september 2010 @ 19:23:09 #25
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_86578355
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nou ja, maandag maar weer T-Mobile bellen. Als het volgende toestel wat ze leveren weer issues heeft mag ik een ander model uitkiezen. Ik kan ook gewoon m'n iPhone verkopen en bijvoorbeeld voor de HTC desire HD gaan, maar dan zie ik het design van dat ding...het ziet eruit als een oude-mannen-telefoon, hoe gelikt z'n features ook zijn. Ik wil gewoon een werkende iPhone ;(.
Misschien heb je voor de kerst nog een witte.. :P
pi_86579798
Tof! Nummer 100!

Nog een vraag over die haarscheurtjes. Waarom duurt het zo lang voor je een nieuwe krijgt? Of geeft T-mobile zelf geen nieuwe iPhones uit en moet je daarvoor wachten op Apple?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 18 september 2010 @ 20:15:40 #27
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_86580064
Hulde aan de iPhone
I'm Back Again!
pi_86580279
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Tof! Nummer 100!

Nog een vraag over die haarscheurtjes. Waarom duurt het zo lang voor je een nieuwe krijgt? Of geeft T-mobile zelf geen nieuwe iPhones uit en moet je daarvoor wachten op Apple?
Ze worden gemaakt/omgeruild door Solid Vision.
Daarheen sturen + retour komen duurt al een dag of 4/5.
Je bent helaas niet de enige die een toestel laat repareren, zij doen meer dan alleen iphones. Dus dit traject duurt ook een dag of 5. Totaal een werkdag of 10 max.
pi_86583969
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:21 schreef nelisb het volgende:

[..]

Je bent helaas niet de enige die een toestel laat repareren, zij doen meer dan alleen iphones. Dus dit traject duurt ook een dag of 5. Totaal een werkdag of 10 max.
Duidelijk!

Dan wacht ik nog even twee week. Ik heb geen internet thuis, dus mijn iPhone is mijn enige poort naar de buitenwereld thuis.
pi_86585694
Redacted
  zaterdag 18 september 2010 @ 22:51:58 #31
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_86585719
Maandag m'n iPhone 4. Dan snel nog even meedoen aan het gratis hoesjes programma. Ik ga denk ik voor de Speck PixelSkin HD, iemand ervaring?
pi_86586751
Zijn deze Relax abonnementen een beetje een goede deal?

http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/abonnementen-relax.html
pi_86591625
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 23:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Zijn deze Relax abonnementen een beetje een goede deal?

http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/abonnementen-relax.html
Mwah, qua voorwaarden (tegoed gaat onbeperkt mee) wel. Qua internetsnelheid is het toch wel behelpen.
pi_86591918
Leuk topic
pi_86597532
Ik ben blij dat ik een i-abo heb, die minuten en smsjes maak ik vaak toch wel op en daarmee heb ik gewoon snel internet (als ik 3G heb :') )
  zondag 19 september 2010 @ 13:31:17 #36
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86598280
Mijn app-store is nog steeds zo buggy als de weet ik wat. Elke keer als ik wat download (gratis&betaalde) apps blijft hij echt 10 minuten op 'wachten...' staan. Als ik dan mijn iPhone opnieuw opstart is hij wel geïnstalleerd..
pi_86598372
quote:
Op zondag 19 september 2010 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn app-store is nog steeds zo buggy als de weet ik wat. Elke keer als ik wat download (gratis&betaalde) apps blijft hij echt 10 minuten op 'wachten...' staan. Als ik dan mijn iPhone opnieuw opstart is hij wel geïnstalleerd..
Hard reset?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  zondag 19 september 2010 @ 13:44:14 #38
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_86598707
quote:
Op zondag 19 september 2010 13:33 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

Hard reset?
Kan ik wel even proberen ja.
pi_86598763
Nieuwe hoesje gekocht, blijkt dat er 2 strepen wegvallen na het opzetten, weird.

Edit: Woops, te vroeg gesproken, never mind!

[ Bericht 27% gewijzigd door Baghdaddy op 19-09-2010 14:16:11 ]
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  FOK!fotograaf zondag 19 september 2010 @ 15:30:14 #40
159915 -Menn0-
MNO
pi_86602430
iPhones uit Engeland zijn ook simlock vrij toch :@
,,/
pi_86602486
Ja.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 19 september 2010 @ 15:31:54 #42
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_86602494
quote:
Op zondag 19 september 2010 15:30 schreef -Menn0- het volgende:
iPhones uit Engeland zijn ook simlock vrij toch :@
:')
Nee, als jij hem koopt zit er een simlock op.
pi_86602508
Ja. Los gekocht wel. Met ABO weet ik niet.
  FOK!fotograaf zondag 19 september 2010 @ 15:34:56 #44
159915 -Menn0-
MNO
pi_86602589
Naja ik heb die van Xaban gekocht. Hij heeft hem in België gekocht in een winkel die hem geimporteerd heeft uit Engeland. (Snap je het nog? :P ) Dus ik wil updaten, maar ik zie net dat er Cydia op staat wat hem dus sowieso simlockvrij maakt.

Ik wil niet updaten en dan een gesimlocked toestel hebben :X
,,/
pi_86602602
quote:
Heb ik ook. Sinds 4.1 lijkt het
pi_86604985
quote:
Ah, dus ik ben niet de enige. Ik had ook een app waar "Wachten..." stond zonder icoontje. Al sinds gisteren. Dus ik denk, maar even aan- en uitzetten en toen ik weer keek was de app gewoon geinstalleerd.
pi_86605578
quote:
Op zondag 19 september 2010 16:50 schreef WSquater het volgende:

[..]

Ah, dus ik ben niet de enige. Ik had ook een app waar "Wachten..." stond zonder icoontje. Al sinds gisteren. Dus ik denk, maar even aan- en uitzetten en toen ik weer keek was de app gewoon geinstalleerd.
Had ik ook laatst :o
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_86606500
Heb ik ook eens gehad ja, tevens TVP.

Gefeliciteerd met dit jubileum dames en heren *O*
pi_86606702
Het is gelukt! Jammer dat er nu 4.1 op staat, wat weinig toevoegt behalve Game Center, wat éen van de minder waardevolle toevoegingen is van Apple. HDR-fotografie nog niet geprobeerd, maar da's toch niet hetzelfde als met een echte camera.

Iemand wel al leuke HDR-foto's gemaakt?
  zondag 19 september 2010 @ 17:44:05 #50
51286 w00h00
Digital man!
pi_86606746
Wanneer wordt die iPhone 4 eens betaalbaar? ;(
pi_86607057
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is gelukt! Jammer dat er nu 4.1 op staat, wat weinig toevoegt behalve Game Center, wat éen van de minder waardevolle toevoegingen is van Apple. HDR-fotografie nog niet geprobeerd, maar da's toch niet hetzelfde als met een echte camera.

Game Center is tof.
pi_86607457
quote:
Op zondag 19 september 2010 17:44 schreef w00h00 het volgende:
In sommige landen is de iPhone 4 nog niet eens te koop omdat het zo'n succes is. In Nederland moeten veel mensen bij T-Mobile nog wachten. Ik denk niet dat de prijs voorlopig omlaag gaat (ook al is het maar 10 euro). Ze verkopen als warme broodjes, dus tja.

quote:
Op zondag 19 september 2010 17:42 schreef Splackavellie02 het volgende:

GameCenter is ook niet iets waar ik warm voor loop, maar het idee erachter is wel leuk. HDR foto's zijn soms best wel mooi. Ligt aan de situatie (het bewaard ook altijd het origineel zodat je kan kiezen). Maar wel succes, eindelijk foto's met zowel blauwe luchten als een goede voorgrond! :D :9
pi_86607490
quote:
Inderdaad, is er geen speciaal studentenabonnement? ;(
  zondag 19 september 2010 @ 18:13:52 #54
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_86607525
Wat een geweldige app is die Nike+ GPS app. :D
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  zondag 19 september 2010 @ 18:14:16 #55
262674 Graseter
pi_86607536
quote:
Nu?
Ik ben 17 en heb geen baan en kan hem betalen. :')
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86607594
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:14 schreef Graseter het volgende:

[..]

Nu?
En je woont thuis.
pi_86607771
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:14 schreef Graseter het volgende:

[..]

Nu?
Van je zakgeld dan ofzo? :')
pi_86608021
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 20:21 schreef nelisb het volgende:

[..]

Solid Vision maakt geen toestellen, zij doen enkel reparaties. En Solid Vision zit helaas vast aan levertijden van onderdelen.
pi_86608055
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:32 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Solid Vision maakt geen toestellen, zij doen enkel reparaties. En Solid Vision zit helaas vast aan levertijden van onderdelen.
Nee, iPhones worden niet gerepareerd, ze worden omgewisseld.
pi_86608533
-dubbel-

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2010 18:52:09 ]
  zondag 19 september 2010 @ 18:51:39 #61
262674 Graseter
pi_86608544
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:16 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

En je woont thuis.
Ja.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86608545
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:33 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Nee, iPhones worden niet gerepareerd, ze worden omgewisseld.
Dat is niet waar. De voorkant van mijn 3G is tot twee maal toe vervangen.

Oh, al bedenk ik me wel dat dat via Pro-assist is gegaan.
  zondag 19 september 2010 @ 18:52:15 #63
262674 Graseter
pi_86608557
quote:
Op zondag 19 september 2010 18:23 schreef Document1 het volgende:

[..]

Van je zakgeld dan ofzo? :')
Zakgeld zet ik opzij voor Macbook Pro. :P
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86609685
Hoeveel heb jij al uitgegeven aan muziek, apps en accessoires voor je iPhone of iPod touch? Met iWorth kun je het zelf berekenen. iWorth kan de lijst met muzieknummers inlezen vanuit je iPhone. Voor de apps is een interface aanwezig waarin de namen van de apps worden verzameld. De kosten van accessoires moet je zelf invoeren. In een grafiek krijg je te zien hoe de kosten zijn verdeeld over muziek, apps en accessoires, plus het aantal items in elke categorie. Je kunt vervolgens de waarde die de iWorth-app heeft berekend delen via Twitter. Vrienden zien dan welke soorten muziek en apps jij graag gebruikt en hoe groot jouw collectie is. Mac-gebruikers kunnen ook op de desktop kijken hoeveel ze gekocht hebben, met de App Store Expense Monitor.

Grappig. Meer niet.
http://www.iphoneclub.nl/app/325349086
pi_86610885
Eindelijk genoeg cash :D morgen ff naar de tmobile store, nog tips menschen?
pi_86611003
Tips waarvoor? Kopen afrekenen en wegwezen.
pi_86611209
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:08 schreef nelisb het volgende:
Tips waarvoor? Kopen afrekenen en wegwezen.
Joa weetikveel, als in. Maak ik nog kans op een gratis hoesje? vraag ik dat gelijk aan? Eventuele goedkope verzekeringen bij t mobile. Ergens rond Doetinchem/arnhem waar het ze het in voorraad hebben? :D
pi_86611455
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:13 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Joa weetikveel, als in. Maak ik nog kans op een gratis hoesje? vraag ik dat gelijk aan? Eventuele goedkope verzekeringen bij t mobile. Ergens rond Doetinchem/arnhem waar het ze het in voorraad hebben? :D
Hoesje kan je via je iPhone 4 bestellen.
pi_86611464
Hoesje tm 30 sept dus ja.
Via een app die je download.
Verzekering weet ik niet. Vind ik onzin. Heb al 15 jaar een mobiel en ga er normaal mee om en verzekering nooit nodig gehad.
Voorraden weten we niet hier denk ik. Bij mij in de woonplaats heeft de belcompany een blaadje op het raam dat Ze voorraad hebben. Dronten, Flevoland.
pi_86611743
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:19 schreef WSquater het volgende:

[..]

Hoesje kan je via je iPhone 4 bestellen.
Oke thanks.

quote:
Op zondag 19 september 2010 20:19 schreef nelisb het volgende:
Hoesje tm 30 sept dus ja.
Via een app die je download.
Verzekering weet ik niet. Vind ik onzin. Heb al 15 jaar een mobiel en ga er normaal mee om en verzekering nooit nodig gehad.
Voorraden weten we niet hier denk ik. Bij mij in de woonplaats heeft de belcompany een blaadje op het raam dat Ze voorraad hebben. Dronten, Flevoland.
Hmm oke.. weet je ook eventueel of de iphone 4 al te jailbreaken is?
pi_86611841
Weet ik niet. Doe ik niet, dus kijk ook niet naar de mogelijkheden hiertoe.
pi_86611915
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:29 schreef nelisb het volgende:
Weet ik niet. Doe ik niet, dus kijk ook niet naar de mogelijkheden hiertoe.
Ik zoek geen mogelijkheden, ik wil alleen weten of het kan. Voorderest kan ik het heel simpel zelf. Aangezien we hier geen illegale links uitdelen hoeven we nergens bang voor te zijn ;)
pi_86612028
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:26 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Oke thanks.
[..]

Hmm oke.. weet je ook eventueel of de iphone 4 al te jailbreaken is?
De iPhone 4 wel, maar niet met iOS 4.1

Als je heel veel geluk hebt, staat er nog 4.0.1 op, maar die kans lijkt me echt bijzonder klein
pi_86612428
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:32 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

De iPhone 4 wel, maar niet met iOS 4.1

Als je heel veel geluk hebt, staat er nog 4.0.1 op, maar die kans lijkt me echt bijzonder klein
Oh oke, geduld heb ik wel :)
pi_86613491
quote:
Op zondag 19 september 2010 20:40 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Oh oke, geduld heb ik wel :)
Ik niet, ben sinds gister biteSMS en SBSettings kwijt :(
pi_86618127
Als ik dus na 30 september m'n iPhone4 binnenkrijg kan ik geen gratis hoesje meer bestellen, he?

Dacht ik al, maar toch zonde. Heb 'm al eind augustus besteld, namelijk.
pi_86618185
Mijn nieuwe abonnement is inmiddels binnen, nu nog de telefoon zien te kopen in België. Deze week ook maar eens werk van maken.
pi_86618264
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:13 schreef enilnomrow het volgende:
Als ik dus na 30 september m'n iPhone4 binnenkrijg kan ik geen gratis hoesje meer bestellen, he?

Dacht ik al, maar toch zonde. Heb 'm al eind augustus besteld, namelijk.
Als je dan een gratis hoesje wilt moet je bellen.
pi_86618362
Wat denken jullie, gaat er iets gebeuren na 30 september? Ik denk dat ze ondertussen wellicht een coating aangebracht hebben.
pi_86618622
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat denken jullie, gaat er iets gebeuren na 30 september? Ik denk dat ze ondertussen wellicht een coating aangebracht hebben.
Dat is voor mij ook nog een punt van twijfel, maar dan kan ik de aankoop wel blijven uitstellen natuurlijk :+
MacRumors geeft nog niet aan dat er snel updates komen, maar met Apple weet je het natuurlijk nooit precies.
pi_86618816
Wacht even, hebben ze dat nog steeds niet gefixt? Aankoop uitstellen?
pi_86618826
quote:
45 per maand is te doen toch?
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  zondag 19 september 2010 @ 22:27:45 #83
262674 Graseter
pi_86618887
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:26 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

45 per maand is te doen toch?
Ik betaal 30 per maand.
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
pi_86618918
quote:

[..]

Krijg je meteen een nieuwe mee? Ik heb er ook echt heel veel last van namelijk, bijna wel 1 keer per gesprek. Verschilt het ook per iphone dan?
pi_86619002
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Daarom wacht ik ook.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86619064
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:28 schreef Bafrokapper het volgende:

[..]

Krijg je meteen een nieuwe mee? Ik heb er ook echt heel veel last van namelijk, bijna wel 1 keer per gesprek. Verschilt het ook per iphone dan?
Ik kreeg na m'n eerste toestel direct een nieuwe mee. Deze zou refurbished zijn, maar aan het serienummer te zien was het een nieuwe. Ik ga morgen weer bellen en eis dan weer een nieuwe, ik ga 'm niet ter reparatie sturen. Ik denk dat het verschilt per iPhone ja, want ik hoor anderen er niet zoveel over. Heb je de nieuwste software er al op staan? Dat zou een oplossing moeten zijn, maar maakt bij mij geen verschil.
pi_86619098
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik kreeg na m'n eerste toestel direct een nieuwe mee. Deze zou refurbished zijn, maar aan het serienummer te zien was het een nieuwe. Ik ga morgen weer bellen en eis dan weer een nieuwe, ik ga 'm niet ter reparatie sturen. Ik denk dat het verschilt per iPhone ja, want ik hoor anderen er niet zoveel over. Heb je de nieuwste software er al op staan? Dat zou een oplossing moeten zijn, maar maakt bij mij geen verschil.
Maar je had hem toch al verkocht :?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86619383
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dan ga ik morgen ook maar is langs. Het zou gefixt moeten zijn met 4.1, maar bij dat heeft dus echt niet gewerkt bij mij.
pi_86619628
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:31 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Maar je had hem toch al verkocht :?
Nee, van verkoop afgezien. Dit kan je niet met goed fatsoen verkopen, besloot ik. En ik wil gewoon een werkende iPhone hebben, want er zijn imo geen toestellen die 'm evenaren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2010 22:46:42 ]
pi_86619690
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee, van verkoop afgezien. Dit kan je niet met Gied fatsoen verkopen, besloot ik. En ik wil gewoon een werkende iPhone hebben, want er zijn imo geen toestellen die 'm evenaren.
Ah oke :). Lekker omwisselen dus en hopelijk een goed werkende iPhone ;).
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
  maandag 20 september 2010 @ 00:48:21 #91
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86623573
3GS, 4.1: Als ik SoundCloud gebruik staat soms alsnog de iPod in het multitask-menu als actieve muziekspeler. Bijzonder vervelend want SoundCloud speelt dus niet door op de achterdrond. Het werkt soms wel, en dan opeens niet meer, geen idee hoe dit komt. Iemand hier die het weet?
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  maandag 20 september 2010 @ 00:50:11 #92
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86623626
Zie screenshot

pi_86623927
quote:
Op maandag 20 september 2010 00:48 schreef n8n het volgende:
3GS, 4.1: Als ik SoundCloud gebruik staat soms alsnog de iPod in het multitask-menu als actieve muziekspeler. Bijzonder vervelend want SoundCloud speelt dus niet door op de achterdrond. Het werkt soms wel, en dan opeens niet meer, geen idee hoe dit komt. Iemand hier die het weet?
Volgens mij is dat gewoon een shortcut naar de iPod. Die kan je niet afsluiten. Betekent volgens mij dus ook niet dus de ipodfunctie actief is.
  maandag 20 september 2010 @ 01:18:33 #94
230788 n8n
Pragmatisch
pi_86624306
Als ik SoundCloud 'afsluit' staat deze wel op de plek waar in het screenshot het iPod-icoon staat. Als ik op play druk gebeurd er niks, ook staat de titel van het laatste nummer van de iPod nog in beeld (Dance Yrself Clean).

Er lijkt dus iets mis te gaan, weet alleen niet wat ;( Vanmiddag werkte het ook heel even naar behoren. Weet niet of het een bug in iOs of de SoundCloud app is
pi_86627258
quote:
Op zondag 19 september 2010 22:29 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Daarom wacht ik ook.
Kan je lang wachten denk ik.
pi_86628868
quote:
Op maandag 20 september 2010 09:25 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Kan je lang wachten denk ik.
We weten immers nog niet wat er gaat gebeuren. :+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_86630425
quote:
Op maandag 20 september 2010 10:38 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

We weten immers nog niet wat er gaat gebeuren. :+
Ik denk niet veel. Apple dekt zichzelf nu al in door te zeggen dat het antenneprobleem zwaar overtrokken is.
pi_86635560
Waar kan ik tv shows downloaden of streamen voor de iPhone?
Its my life, dont you forget
pi_86635750
quote:
Op maandag 20 september 2010 14:16 schreef AlmereRulez het volgende:
Waar kan ik tv shows downloaden of streamen voor de iPhone?
www.torrentz.com
pi_86635855
quote:
Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik denk niet veel. Apple dekt zichzelf nu al in door te zeggen dat het antenneprobleem zwaar overtrokken is.
Ik hoop stiekem op een "behind the scenes" coatinglaag op de iPhones.

Ik wacht tot eind November, en hoop in de juiste lichting te zitten inplaats van een oudere iPhone die al op voorraad lag.

Ook wacht ik nog wat Apple deze/volgende maand gaat doen. Al denk ik niet veel. Ik verwacht geen berichten, maar ik hoop van wel.

Het is een behoorlijke gok. Maar ik kan hopen :+
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')