Potverdoriequote:Op zaterdag 18 september 2010 17:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nop, gaat prima hier, maar ik heb geen blonde haren...
respectquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Weet je hoe kut dit gaat met een iPhone, dat gepriegel om heel die OP uit de Wiki te kopiëren en vervolgens nog losse tags aan te maken..
Ik had 'm staan!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar toen ging niemand em maken en toen voelde ik me toch verplicht om em aan te maken en aangezien het een jubileumnummer is..
Iphone smiliesquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Maar toen ging niemand em maken en toen voelde ik me toch verplicht om em aan te maken en aangezien het een jubileumnummer is..
Ik had em ook feestje genoemdquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik had 'm staan!. Had je hem ook feest.je genoemd?
Enneh, laatste vraag tussen het feesten door: hebben jullie last van de nabijheidssensor, na 4.1? Ik nog steeds wel, dus ik ga maandag eisen om iPhone 4 nummer 3.
Ik heb het 1x gehad in ongeveer 2 uur bellen (alles in 4.1).. Maar toen bewoog ik ook wel een beetje, wat overigens bij mn 2G nooit werd geregistreerd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Enneh, laatste vraag tussen het feesten door: hebben jullie last van de nabijheidssensor, na 4.1? Ik nog steeds wel, dus ik ga maandag eisen om iPhone 4 nummer 3.
Zou dat serieus uitmaken? Ik heb wel donker haar, ja. Maar het is toch van het zotte, van dit probleem heb ik met m'n 3G nooit gehad. En dit is nu toestel nummer 2, en het is gewoon niet werkbaar. Het gebeurt bij elk gesprek, en ik heb echt geen Parkinsonquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Mijn reactie stond nog in de OP, maar ik weet niet scheelt het als je een donkere haarkleur hebt? Want bij mij wordt dat scherm automatisch al wat donkerder als ik em tegen m'n oor/haar houdt.
Nee, uiteraard is het van de zotte. Maar serieus ik weet niet hoe ik het anders moet verklaren. Of dat glas is zo dik dat die sensor geen verschil in licht ziet..quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zou dat serieus uitmaken? Ik heb wel donker haar, ja. Maar het is toch van het zotte, van dit probleem heb ik met m'n 3G nooit gehad. En dit is nu toestel nummer 2, en het is gewoon niet werkbaar. Het gebeurt bij elk gesprek, en ik heb echt geen Parkinson.
Nou ja, maandag maar weer T-Mobile bellen. Als het volgende toestel wat ze leveren weer issues heeft mag ik een ander model uitkiezen. Ik kan ook gewoon m'n iPhone verkopen en bijvoorbeeld voor de HTC desire HD gaan, maar dan zie ik het design van dat ding...het ziet eruit als een oude-mannen-telefoon, hoe gelikt z'n features ook zijn. Ik wil gewoon een werkende iPhonequote:Op zaterdag 18 september 2010 18:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nee, uiteraard is het van de zotte. Maar serieus ik weet niet hoe ik het anders moet verklaren. Of dat glas is zo dik dat die sensor geen verschil in licht ziet..
Ik heb iTunes al geupdate naar iTunes 10, en heb het in zowel herstelmodus als DFU-modus geprobeerd.quote:De iPhone kan momenteel niet worden hersteld omdat er geen verbinding kan worden gemaakt met de iPhone-software-updateserver of omdat deze tijdelijk niet beschikbaar is
Melding lijkt me duidelijk toch? Over een half uurtje nog eens proberen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
Iemand een oplossing?
Mijn iPhone 4 bleef hangen bij het appeltje. Als ik in iTunes probeer te herstellen naar 4.1, krijg ik de volgende melding:
[..]
Ik heb iTunes al geupdate naar iTunes 10, en heb het in zowel herstelmodus als DFU-modus geprobeerd.
Iemand een idee?
Ja, dat dacht ik ook, maar ik ben er al ruim twee uur mee bezig, en kan wel gewoon verbinden met de appstore.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:42 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Melding lijkt me duidelijk toch? Over een half uurtje nog eens proberen.
Misschien heb je voor de kerst nog een witte..quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou ja, maandag maar weer T-Mobile bellen. Als het volgende toestel wat ze leveren weer issues heeft mag ik een ander model uitkiezen. Ik kan ook gewoon m'n iPhone verkopen en bijvoorbeeld voor de HTC desire HD gaan, maar dan zie ik het design van dat ding...het ziet eruit als een oude-mannen-telefoon, hoe gelikt z'n features ook zijn. Ik wil gewoon een werkende iPhone.
Ze worden gemaakt/omgeruild door Solid Vision.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Tof! Nummer 100!
Nog een vraag over die haarscheurtjes. Waarom duurt het zo lang voor je een nieuwe krijgt? Of geeft T-mobile zelf geen nieuwe iPhones uit en moet je daarvoor wachten op Apple?
Duidelijk!quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:21 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ze worden gemaakt/omgeruild door Solid Vision.
Daarheen sturen + retour komen duurt al een dag of 4/5.
Je bent helaas niet de enige die een toestel laat repareren, zij doen meer dan alleen iphones. Dus dit traject duurt ook een dag of 5. Totaal een werkdag of 10 max.
Mwah, qua voorwaarden (tegoed gaat onbeperkt mee) wel. Qua internetsnelheid is het toch wel behelpen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:27 schreef Beaudelaire het volgende:
Zijn deze Relax abonnementen een beetje een goede deal?
http://www.t-mobile.nl/iphone/3gs/4/abonnementen-relax.html
Hard reset?quote:Op zondag 19 september 2010 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn app-store is nog steeds zo buggy als de weet ik wat. Elke keer als ik wat download (gratis&betaalde) apps blijft hij echt 10 minuten op 'wachten...' staan. Als ik dan mijn iPhone opnieuw opstart is hij wel geïnstalleerd..
quote:Op zondag 19 september 2010 15:30 schreef -Menn0- het volgende:
iPhones uit Engeland zijn ook simlock vrij toch
Heb ik ook. Sinds 4.1 lijkt hetquote:Op zondag 19 september 2010 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn app-store is nog steeds zo buggy als de weet ik wat. Elke keer als ik wat download (gratis&betaalde) apps blijft hij echt 10 minuten op 'wachten...' staan. Als ik dan mijn iPhone opnieuw opstart is hij wel geïnstalleerd..
Ah, dus ik ben niet de enige. Ik had ook een app waar "Wachten..." stond zonder icoontje. Al sinds gisteren. Dus ik denk, maar even aan- en uitzetten en toen ik weer keek was de app gewoon geinstalleerd.quote:Op zondag 19 september 2010 13:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Had ik ook laatstquote:Op zondag 19 september 2010 16:50 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ah, dus ik ben niet de enige. Ik had ook een app waar "Wachten..." stond zonder icoontje. Al sinds gisteren. Dus ik denk, maar even aan- en uitzetten en toen ik weer keek was de app gewoon geinstalleerd.
Game Center is tof.quote:Op zondag 19 september 2010 17:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is gelukt! Jammer dat er nu 4.1 op staat, wat weinig toevoegt behalve Game Center, wat éen van de minder waardevolle toevoegingen is van Apple. HDR-fotografie nog niet geprobeerd, maar da's toch niet hetzelfde als met een echte camera.
Iemand wel al leuke HDR-foto's gemaakt?
In sommige landen is de iPhone 4 nog niet eens te koop omdat het zo'n succes is. In Nederland moeten veel mensen bij T-Mobile nog wachten. Ik denk niet dat de prijs voorlopig omlaag gaat (ook al is het maar 10 euro). Ze verkopen als warme broodjes, dus tja.quote:Op zondag 19 september 2010 17:44 schreef w00h00 het volgende:
Wanneer wordt die iPhone 4 eens betaalbaar?
GameCenter is ook niet iets waar ik warm voor loop, maar het idee erachter is wel leuk. HDR foto's zijn soms best wel mooi. Ligt aan de situatie (het bewaard ook altijd het origineel zodat je kan kiezen). Maar wel succes, eindelijk foto's met zowel blauwe luchten als een goede voorgrond!quote:Op zondag 19 september 2010 17:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het is gelukt! Jammer dat er nu 4.1 op staat, wat weinig toevoegt behalve Game Center, wat éen van de minder waardevolle toevoegingen is van Apple. HDR-fotografie nog niet geprobeerd, maar da's toch niet hetzelfde als met een echte camera.
Iemand wel al leuke HDR-foto's gemaakt?
Inderdaad, is er geen speciaal studentenabonnement?quote:Op zondag 19 september 2010 17:44 schreef w00h00 het volgende:
Nu?quote:Op zondag 19 september 2010 17:44 schreef w00h00 het volgende:
En je woont thuis.quote:Op zondag 19 september 2010 18:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nu?
Ik ben 17 en heb geen baan en kan hem betalen.
Van je zakgeld dan ofzo?quote:Op zondag 19 september 2010 18:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nu?
Ik ben 17 en heb geen baan en kan hem betalen.
Solid Vision maakt geen toestellen, zij doen enkel reparaties. En Solid Vision zit helaas vast aan levertijden van onderdelen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:21 schreef nelisb het volgende:
[..]
Ze worden gemaakt/omgeruild door Solid Vision.
Daarheen sturen + retour komen duurt al een dag of 4/5.
Je bent helaas niet de enige die een toestel laat repareren, zij doen meer dan alleen iphones. Dus dit traject duurt ook een dag of 5. Totaal een werkdag of 10 max.
Nee, iPhones worden niet gerepareerd, ze worden omgewisseld.quote:Op zondag 19 september 2010 18:32 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Solid Vision maakt geen toestellen, zij doen enkel reparaties. En Solid Vision zit helaas vast aan levertijden van onderdelen.
Dat is niet waar. De voorkant van mijn 3G is tot twee maal toe vervangen.quote:Op zondag 19 september 2010 18:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee, iPhones worden niet gerepareerd, ze worden omgewisseld.
Joa weetikveel, als in. Maak ik nog kans op een gratis hoesje? vraag ik dat gelijk aan? Eventuele goedkope verzekeringen bij t mobile. Ergens rond Doetinchem/arnhem waar het ze het in voorraad hebben?quote:Op zondag 19 september 2010 20:08 schreef nelisb het volgende:
Tips waarvoor? Kopen afrekenen en wegwezen.
Hoesje kan je via je iPhone 4 bestellen.quote:Op zondag 19 september 2010 20:13 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Joa weetikveel, als in. Maak ik nog kans op een gratis hoesje? vraag ik dat gelijk aan? Eventuele goedkope verzekeringen bij t mobile. Ergens rond Doetinchem/arnhem waar het ze het in voorraad hebben?
Oke thanks.quote:Op zondag 19 september 2010 20:19 schreef WSquater het volgende:
[..]
Hoesje kan je via je iPhone 4 bestellen.
Hmm oke.. weet je ook eventueel of de iphone 4 al te jailbreaken is?quote:Op zondag 19 september 2010 20:19 schreef nelisb het volgende:
Hoesje tm 30 sept dus ja.
Via een app die je download.
Verzekering weet ik niet. Vind ik onzin. Heb al 15 jaar een mobiel en ga er normaal mee om en verzekering nooit nodig gehad.
Voorraden weten we niet hier denk ik. Bij mij in de woonplaats heeft de belcompany een blaadje op het raam dat Ze voorraad hebben. Dronten, Flevoland.
Ik zoek geen mogelijkheden, ik wil alleen weten of het kan. Voorderest kan ik het heel simpel zelf. Aangezien we hier geen illegale links uitdelen hoeven we nergens bang voor te zijnquote:Op zondag 19 september 2010 20:29 schreef nelisb het volgende:
Weet ik niet. Doe ik niet, dus kijk ook niet naar de mogelijkheden hiertoe.
De iPhone 4 wel, maar niet met iOS 4.1quote:Op zondag 19 september 2010 20:26 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Oke thanks.
[..]
Hmm oke.. weet je ook eventueel of de iphone 4 al te jailbreaken is?
Oh oke, geduld heb ik welquote:Op zondag 19 september 2010 20:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De iPhone 4 wel, maar niet met iOS 4.1
Als je heel veel geluk hebt, staat er nog 4.0.1 op, maar die kans lijkt me echt bijzonder klein
Als je dan een gratis hoesje wilt moet je bellen.quote:Op zondag 19 september 2010 22:13 schreef enilnomrow het volgende:
Als ik dus na 30 september m'n iPhone4 binnenkrijg kan ik geen gratis hoesje meer bestellen, he?
Dacht ik al, maar toch zonde. Heb 'm al eind augustus besteld, namelijk.
Dat is voor mij ook nog een punt van twijfel, maar dan kan ik de aankoop wel blijven uitstellen natuurlijkquote:Op zondag 19 september 2010 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat denken jullie, gaat er iets gebeuren na 30 september? Ik denk dat ze ondertussen wellicht een coating aangebracht hebben.
45 per maand is te doen toch?quote:Op zondag 19 september 2010 17:44 schreef w00h00 het volgende:
Krijg je meteen een nieuwe mee? Ik heb er ook echt heel veel last van namelijk, bijna wel 1 keer per gesprek. Verschilt het ook per iphone dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook.quote:Op zondag 19 september 2010 22:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat denken jullie, gaat er iets gebeuren na 30 september? Ik denk dat ze ondertussen wellicht een coating aangebracht hebben.
Ik kreeg na m'n eerste toestel direct een nieuwe mee. Deze zou refurbished zijn, maar aan het serienummer te zien was het een nieuwe. Ik ga morgen weer bellen en eis dan weer een nieuwe, ik ga 'm niet ter reparatie sturen. Ik denk dat het verschilt per iPhone ja, want ik hoor anderen er niet zoveel over. Heb je de nieuwste software er al op staan? Dat zou een oplossing moeten zijn, maar maakt bij mij geen verschil.quote:Op zondag 19 september 2010 22:28 schreef Bafrokapper het volgende:
[..]
Krijg je meteen een nieuwe mee? Ik heb er ook echt heel veel last van namelijk, bijna wel 1 keer per gesprek. Verschilt het ook per iphone dan?
Maar je had hem toch al verkochtquote:Op zondag 19 september 2010 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kreeg na m'n eerste toestel direct een nieuwe mee. Deze zou refurbished zijn, maar aan het serienummer te zien was het een nieuwe. Ik ga morgen weer bellen en eis dan weer een nieuwe, ik ga 'm niet ter reparatie sturen. Ik denk dat het verschilt per iPhone ja, want ik hoor anderen er niet zoveel over. Heb je de nieuwste software er al op staan? Dat zou een oplossing moeten zijn, maar maakt bij mij geen verschil.
Dan ga ik morgen ook maar is langs. Het zou gefixt moeten zijn met 4.1, maar bij dat heeft dus echt niet gewerkt bij mij.quote:Op zondag 19 september 2010 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kreeg na m'n eerste toestel direct een nieuwe mee. Deze zou refurbished zijn, maar aan het serienummer te zien was het een nieuwe. Ik ga morgen weer bellen en eis dan weer een nieuwe, ik ga 'm niet ter reparatie sturen. Ik denk dat het verschilt per iPhone ja, want ik hoor anderen er niet zoveel over. Heb je de nieuwste software er al op staan? Dat zou een oplossing moeten zijn, maar maakt bij mij geen verschil.
Nee, van verkoop afgezien. Dit kan je niet met goed fatsoen verkopen, besloot ik. En ik wil gewoon een werkende iPhone hebben, want er zijn imo geen toestellen die 'm evenaren.quote:Op zondag 19 september 2010 22:31 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Maar je had hem toch al verkocht
Ah okequote:Op zondag 19 september 2010 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, van verkoop afgezien. Dit kan je niet met Gied fatsoen verkopen, besloot ik. En ik wil gewoon een werkende iPhone hebben, want er zijn imo geen toestellen die 'm evenaren.
Volgens mij is dat gewoon een shortcut naar de iPod. Die kan je niet afsluiten. Betekent volgens mij dus ook niet dus de ipodfunctie actief is.quote:Op maandag 20 september 2010 00:48 schreef n8n het volgende:
3GS, 4.1: Als ik SoundCloud gebruik staat soms alsnog de iPod in het multitask-menu als actieve muziekspeler. Bijzonder vervelend want SoundCloud speelt dus niet door op de achterdrond. Het werkt soms wel, en dan opeens niet meer, geen idee hoe dit komt. Iemand hier die het weet?
We weten immers nog niet wat er gaat gebeuren.quote:
Ik denk niet veel. Apple dekt zichzelf nu al in door te zeggen dat het antenneprobleem zwaar overtrokken is.quote:Op maandag 20 september 2010 10:38 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
We weten immers nog niet wat er gaat gebeuren.
www.torrentz.comquote:Op maandag 20 september 2010 14:16 schreef AlmereRulez het volgende:
Waar kan ik tv shows downloaden of streamen voor de iPhone?
Ik hoop stiekem op een "behind the scenes" coatinglaag op de iPhones.quote:Op maandag 20 september 2010 11:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik denk niet veel. Apple dekt zichzelf nu al in door te zeggen dat het antenneprobleem zwaar overtrokken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |