Jawel als iemand dat er voor wil geven. V&A werkt niet mee aan hogere vraagprijs van toegangskaarten tot optredens etc etcquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Volgens mij mag je geen dingen voor meer geld dan de nieuwprijs op FOK! verkopen.
Juist, maar deze komt zeker niet uit Nederland.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef MaximumRush het volgende:
Nieuwprijs in Nederland is 830 euro.
Wil je hem kopen of niet? Zo nee, blijf dan weg uit m'n topic. Er zijn genoeg mensen die er wel 800 euro voor willen betalen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Juist, maar deze komt zeker niet uit Nederland.
Ik zie het niet staan. Ben ik nou gek?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:36 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Inclusief bon, zoals in de OP staat.
Wat heb jij er voor betaald en waar heb je hem gekocht?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:36 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Inclusief bon, zoals in de OP staat.
Eerlijk gekocht in de Apple Store. Ik was van plan om hem voor minder te verkopen, maar heb erg veel onvoorziene kosten gemaakt bij het kopen waardoor ik hem nu voor iets meer moet verkopen dan ik van plan was.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:35 schreef drumminggod het volgende:
Je bent er eerlijk aan gekomen? Heb zelf ook bijna die handel gedaan. Maar dat leek me iets te link.
1. Gasten jatten dat ding en verkopen hem voor -laten we zeggen- 400 euro
2. meneer 2 verkoopt. 500
3. meneertje 3 biedt 600 en krijgt hem mee.
4. meneer 4 biedt 700 en weet dus niks meer van meneer 1 af.
Zulke telefoons worden opgegeven als gestolen en als je ergens een fout mee hebt en brengt hem heen en ze zien dat deze als gestolen is opgegeven, krijg je hem niet weer.
Maar voor de duidelijkheid: Hoe ben je hier aan gekomen?
Omdat ik daar zin in heb. Dan koop je hem toch lekker daar als je hem wilt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hier haal je hem voor 709 euro. Waarom vraag jij er bijna 100 euro meer voor?
http://www.ritel.nl/mobie(...)l?linkp=tradetracker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |