Ik mail ze altijd gewoon.quote:Op donderdag 23 september 2010 13:10 schreef FreeAttitude het volgende:
Ik heb sinds een weekje een 3g. Maar hoe krijg ik in hemelsnaam mijn foto's op de pc? Synchroniseren in itunes werkt niet. En mijn pc geeft geen camera aan bij "deze computer" (windows 7) hoe kan ik toch bij mijn picca's komen?
Ik heb m gister besteld.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb mijn iPhone besteld. Verwacht het binnen een week binnen te hebben.
Ik neem aan dat je de iphone 2G bedoeld? Installeer de gratis app Bump op beide iphones, zo heb ik het gedaan. (Dan hoef je niet via computer te synchroniseren)quote:Op woensdag 22 september 2010 21:15 schreef RoW_0 het volgende:
Kan ik mijn contacten van iphone 1g overzetten naar de iphone 4?
Ik heb nu mijn iphone-backup teruggezet via itunes. ff kijken of dit zo werktquote:Op donderdag 23 september 2010 15:28 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de iphone 2G bedoeld? Installeer de gratis app Bump op beide iphones, zo heb ik het gedaan. (Dan hoef je niet via computer te synchroniseren)
Heb 'm nu binnenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is nog sneller. Maar ik doe het niet via T-Mobile, want ik blijf bij Vodafone.
4 of 3gs? En wat voor abonnement?quote:Op donderdag 23 september 2010 15:33 schreef HostiMeister het volgende:
Heb er dinsdag een besteld, vandaag binnen gekregen, samen met een sim van KPN (die nog niet geactiveerd is) Leuk speelgoed joh
4G los toestel en een sim-only business ding, is voor op de zaak.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef FullEnergy het volgende:
[..]
4 of 3gs? En wat voor abonnement?
Sta zelf ook op het punt één van deze twee toestellen te bestellen.
Is dit altijd zo? Mijn toestel heeft dit nooit gehad!quote:Op donderdag 23 september 2010 17:58 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik heb mijn iPhone afgelopen week ontvangen maar het valt me op dat hij bij gebruik van 3G en het openhebben staan van meerdere apps redelijk warm wordt aan de rechterkant (bij de simtray) is dit normaal of moet ik contact opnemen met Apple/T-mobile?
Bij intensief gebruik wordt ie vrijwel altijd warm ja.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:59 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is dit altijd zo? Mijn toestel heeft dit nooit gehad!
Kan heel goed. Omdat daar volgens mij de batterij/accu zitquote:Op donderdag 23 september 2010 18:14 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Bij intensief gebruik wordt ie vrijwel altijd warm ja.
Oke dus het is dus normaal.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kan heel goed. Omdat daar volgens mij de batterij/accu zit.
had ik ook weleens mijn mijn iphone 2Gquote:Op donderdag 23 september 2010 18:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Oke dus het is dus normaal.
Na een keer urenlang nonstop gefilmd te hebben werdt mijn toestel ook wat heet..niks aan de hand!quote:Op donderdag 23 september 2010 18:36 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Oke dus het is dus normaal.
quote:Op donderdag 23 september 2010 18:57 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
had ik ook weleens mijn mijn iphone 2G
Bedankt.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:04 schreef AlmereRulez het volgende:
[..]
Na een keer urenlang nonstop gefilmd te hebben werdt mijn toestel ook wat heet..niks aan de hand!
Hebben ze dat nu pas?quote:Op donderdag 23 september 2010 21:12 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Windows Phone 7 developer announcement Thursday, hints at copy and paste
Leren ze 't eindelijk daar bij MS.
Als die 3G een jaar oud is kun je die gewoon gratis unlocken. Volg dit uitermate handige stappenplan: http://toestelhulp.t-mobi(...)imlock-verwijderen/1quote:Op donderdag 23 september 2010 23:25 schreef kikoooooo het volgende:
Weet iemand of het ook mogelijk is om bij T-Mobile een unlockcode aan te vragen voor een Iphone 3g, die ik via Marktplaats gekocht heb (maar die wel ooit bij T-mobile vandaan kwam)
Unlocken kan niet zonder jailbreak, en dit moet bij elke update weer opnieuw.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:26 schreef Fukjoeman het volgende:
Dit is vast wel eens gevraagd.
Maar toch:
Als ik een iPhone sim-unlock, is dit dan 'voor altijd' of moet ik bij elke software update opnieuw jailbreaken en unlocken. Ik ben namelijk niet zo van de jailbreak en zou et indien mogelijk meteen weer terugzetten naar de nieuwste iOS zonder jailbreak.
Je kunt ook engels als tweede woordenboek instellen, dan hoef je alleen maar op het wereldbolletje naast de space-knop te drukken om te switchen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:57 schreef Byte_Me het volgende:
is het mogelijk om in iphone 4 / iOS 4.1 die automatische correctie van tekst uit te zetten? als je regelmatig in het engels typt is die functie echt ongelofelijk irritant
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je kunt ook engels als tweede woordenboek instellen, dan hoef je alleen maar op het wereldbolletje naast de space-knop te drukken om te switchen.
Auto-correctie uitzetten doe je bij settings > general > keyboard
Nog evenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:26 schreef Fukjoeman het volgende:
Dit is vast wel eens gevraagd.
Maar toch:
Als ik een iPhone sim-unlock, is dit dan 'voor altijd' of moet ik bij elke software update opnieuw jailbreaken en unlocken. Ik ben namelijk niet zo van de jailbreak en zou et indien mogelijk meteen weer terugzetten naar de nieuwste iOS zonder jailbreak.
Bij elke software update zal je moeten jailbreaken en unlocken. Tegenwoordig duurt het unlocken niet eens een minuutje. Je moet eigenlijk alleen updaten als er echt wat nieuws is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:26 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Nog even
Moet een nieuw toestel met een T-Mobile simlock ook nog geactiveerd worden (op 'illegale' wijze)? Ik heb al een T-Mobile simkaart.
quote:
Haha sorry. Mijn telefoon stond vanochtend opeens op 21-09 en de tijd rond 2:00. Heb niks aangepast of zo vet gek.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:44 schreef rubje het volgende:
[..]
![]()
![]()
nou maak eens af want ik vat'm niet.
Simpel geval van een SRWS.quote:Op vrijdag 24 september 2010 15:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha sorry. Mijn telefoon stond vanochtend opeens op 21-09 en de tijd rond 2:00. Heb niks aangepast of zo vet gek.
Gewoon een bericht verstuur app. Naar andere mensen die ook WhatsApp hebben. Inderdaad gratis, maakt gebruik van internet. Werkt tussen iPhones, en Blackberry's. Als je naar het contacts tabje gaat zie je achter hun naam wel wie er whatsapp gebruikt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:03 schreef RoW_0 het volgende:
wow. de iphone 4 opladen duurt wel veeel langer dan de 2g
ik snap whatsApp niet, kan ik nu gratis smsjes verzenden? Stuurt het naar 06 nummers? of alleen andere mensen die Whatsapp hebben? (soort van skype zeg maar).
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef no1uknow het volgende:
Topic nummer 100 en alleen maar vol met vragen en gezeik
Net als de laatste 15 topics..quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:57 schreef no1uknow het volgende:
Topic nummer 100 en alleen maar vol met vragen en gezeik
Klopt 't dat je enkel een leeg scherm krijgt en een getal ipv bereik balken.quote:field test mode (dial *3001#12345#* and hit call
Errr...als ik dat intik en op Bel druk gebeurd er niks..quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:28 schreef Junkie het volgende:
[..]
Klopt 't dat je enkel een leeg scherm krijgt en een getal ipv bereik balken.
Je kan dit permanent doen: bel dat nummer, dan krijg je het getal linksboven in beeld. Houd dan de stand-by knop ingedrukt totdat dat "Zet uit..." scherm in beeld komt. Druk dan zo lang op de homeknop totdat dat scherm weer verdwijnt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:28 schreef Junkie het volgende:
[..]
Klopt 't dat je enkel een leeg scherm krijgt en een getal ipv bereik balken.
Tegenwoordig kunnen mensen met bepaalde htc's ook whatsapp gebruiken. Van de desire weet ik toevallig dat het daar ook op werkt, rest durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gewoon een bericht verstuur app. Naar andere mensen die ook WhatsApp hebben. Inderdaad gratis, maakt gebruik van internet. Werkt tussen iPhones, en Blackberry's. Als je naar het contacts tabje gaat zie je achter hun naam wel wie er whatsapp gebruikt.
Whatsapp is er voor Android, dus elke Android-telefoon kan Whatsapp draaien. Heeft niets met "bepaalde HTC's" te makenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:52 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen mensen met bepaalde htc's ook whatsapp gebruiken. Van de desire weet ik toevallig dat het daar ook op werkt, rest durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Tegenwoordig zweren een aantal vrienden van me bij pingchat, schijnt voor de htc en blackberry beter te werken. Voor de iphone vind ik het een beetje een pauperprogramma. Vooral door de reclamebanner eronder.
Bovendien komen de berichten ook nog eens met vertraging aan, kan soms wel oplopen tot een paar uur...
Als we dan toch zo gaan beginnen, alleen voor Android 2.2quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Whatsapp is er voor Android, dus elke Android-telefoon kan Whatsapp draaien. Heeft niets met "bepaalde HTC's" te maken.
Beter!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)regeling-iphone.html
Goed nieuws, scheelt weer een ritje terug naar Frankrijk of Engeland als je je toestel daar Simlock-vrij gekocht hebt.
Handige tipquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:52 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je kan dit permanent doen: bel dat nummer, dan krijg je het getal linksboven in beeld. Houd dan de stand-by knop ingedrukt totdat dat "Zet uit..." scherm in beeld komt. Druk dan zo lang op de homeknop totdat dat scherm weer verdwijnt.
Nu staat je bereik in getallen permanent boven in beeld. Je kan het daarnaast ook 'switchen' naar de gewoon balkjes (druk op het nummer en dan worden het weer die 5 barretjes, druk op die barretjes en het wordt weer een nummer).
Erg handig.
Nee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:03 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Als we dan toch zo gaan beginnen, alleen voor Android 2.2
quote:Op zondag 26 september 2010 03:35 schreef Skv het volgende:
Ik denk dat ik stop in deze reeks, er komt alleen nog maar stom gezeur en een aantal domme vragen voorbij. Ik hoop dat de andere iPhoners van het eerste uur mij volgen. Als je een helpdesk wil, gebruik je Google maar.
"iPhoners van het eerste uur"quote:Op zondag 26 september 2010 03:35 schreef Skv het volgende:
Ik denk dat ik stop in deze reeks, er komt alleen nog maar stom gezeur en een aantal domme vragen voorbij. Ik hoop dat de andere iPhoners van het eerste uur mij volgen. Als je een helpdesk wil, gebruik je Google maar.
Terug naar de winkel, wellicht?quote:Op zondag 26 september 2010 01:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een vriend van mij heeft een SIM-lock vrije iPhone gekocht voor een maand terug. Hij heeft er een bon bij en die iPhone is van juni 2010. Nu is het zo dat hij niet meer aan wilt. Hij is dus defect en wil hem voor garantie laten maken. Hoe moeten we dat doen met de garantie? Moet ik naar een Apple shop met dat ding? Of moeten we wat anders doen?
Adresboek-app gecheckt?quote:Op zondag 26 september 2010 22:43 schreef Apekoek het volgende:
Net ff contact gesynct met itunes wegens iphone 4 morgen. Echter waar staan deze contact personen nu op mijn macbook? Kan het niet vinden.
Gok maar op Chinaquote:Op zondag 26 september 2010 22:56 schreef -Menn0- het volgende:
Is het mogelijk om te kijken waar je iPhone vandaan komt (welk land) dmv serienummer?
Jaquote:Op zondag 26 september 2010 22:59 schreef WSquater het volgende:
[..]
Of bedoel je het land van aankoop?
Nee, wel door naar het modelnummer in instellingen > algemeen > informatie (?, heb mijn iPhone in het Engels: setiings > general > about). De laatste letters van het modelnummer geven de land-/taalcode aan, en in veel gevallen is dat hetzelfde als het land van aankoop.quote:
Jup. Maar ik ben niet aansprakelijk voor extra dure iPods touchquote:Op zondag 26 september 2010 23:19 schreef -Menn0- het volgende:
Dan moet hij gewoon simlock vrij zijn toch? (Er staat namelijk Cydia op zie ik net, wil updaten naar 4.1 maar als hij gejailbreaked is ben ik de lul en kan ik hem niet meer gebruiken.....)
VF?quote:Op zondag 26 september 2010 23:25 schreef KneusTeun het volgende:
Gerucht: ergens in Oktober bericht van VF over iPHONE 4g
Is het 4G netwerk dan al af bij Vodafone?quote:Op zondag 26 september 2010 23:25 schreef KneusTeun het volgende:
Gerucht: ergens in Oktober bericht van VF over iPHONE 4g
Als een netwerk eenmaal 'bekend' is, zou dat niet meer moeten nee. Thuis en op 't werk verbindt'ie bij mij altijd automatisch.quote:Op maandag 27 september 2010 13:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het de bedoeling dat je bij elke unlock van het scherm opnieuw moet kiezen voor verbinding met een wifi-hotspot?
zou het kunnen komen omdat het een hotspot en dus vrij bereikbaar is? Ik word er een beetje flauw van.quote:Op maandag 27 september 2010 13:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Als een netwerk eenmaal 'bekend' is, zou dat niet meer moeten nee. Thuis en op 't werk verbindt'ie bij mij altijd automatisch.
Denk 't niet. Ik was laatst in een cafe met gratis wifi waar ik al eens eerder was geweest. De verbinding werkte meteen weer.quote:Op maandag 27 september 2010 13:54 schreef clumsy_clown het volgende:
zou het kunnen komen omdat het een hotspot en dus vrij bereikbaar is? Ik word er een beetje flauw van.
Whehe.quote:Op maandag 27 september 2010 13:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh wacht, misschien helpt het om 'vraag om verbinding' uit te vinken..
Rabobank bankieren.quote:Op maandag 27 september 2010 13:58 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens, welke apps (voor de 4 dan) zijn nou echt onmisbaar in jullie ogen?
MusicID is beter dan shazam en Soundcloud, sneller en duidelijkere interfacequote:Op maandag 27 september 2010 15:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nu.nl, buienradar en Soundhound/Shazam zijn ook wel chill om te hebben.
Aanvullend op de hiervoor genoemde apps:quote:Op maandag 27 september 2010 13:58 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens, welke apps (voor de 4 dan) zijn nou echt onmisbaar in jullie ogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |