Tegenwoordig kunnen mensen met bepaalde htc's ook whatsapp gebruiken. Van de desire weet ik toevallig dat het daar ook op werkt, rest durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gewoon een bericht verstuur app. Naar andere mensen die ook WhatsApp hebben. Inderdaad gratis, maakt gebruik van internet. Werkt tussen iPhones, en Blackberry's. Als je naar het contacts tabje gaat zie je achter hun naam wel wie er whatsapp gebruikt.
Whatsapp is er voor Android, dus elke Android-telefoon kan Whatsapp draaien. Heeft niets met "bepaalde HTC's" te makenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:52 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen mensen met bepaalde htc's ook whatsapp gebruiken. Van de desire weet ik toevallig dat het daar ook op werkt, rest durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Tegenwoordig zweren een aantal vrienden van me bij pingchat, schijnt voor de htc en blackberry beter te werken. Voor de iphone vind ik het een beetje een pauperprogramma. Vooral door de reclamebanner eronder.
Bovendien komen de berichten ook nog eens met vertraging aan, kan soms wel oplopen tot een paar uur...
Als we dan toch zo gaan beginnen, alleen voor Android 2.2quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Whatsapp is er voor Android, dus elke Android-telefoon kan Whatsapp draaien. Heeft niets met "bepaalde HTC's" te maken.
Beter!quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
http://www.nu.nl/gadgets/(...)regeling-iphone.html
Goed nieuws, scheelt weer een ritje terug naar Frankrijk of Engeland als je je toestel daar Simlock-vrij gekocht hebt.
Handige tipquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:52 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je kan dit permanent doen: bel dat nummer, dan krijg je het getal linksboven in beeld. Houd dan de stand-by knop ingedrukt totdat dat "Zet uit..." scherm in beeld komt. Druk dan zo lang op de homeknop totdat dat scherm weer verdwijnt.
Nu staat je bereik in getallen permanent boven in beeld. Je kan het daarnaast ook 'switchen' naar de gewoon balkjes (druk op het nummer en dan worden het weer die 5 barretjes, druk op die barretjes en het wordt weer een nummer).
Erg handig.
Nee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:03 schreef LennyCole het volgende:
[..]
Als we dan toch zo gaan beginnen, alleen voor Android 2.2
quote:Op zondag 26 september 2010 03:35 schreef Skv het volgende:
Ik denk dat ik stop in deze reeks, er komt alleen nog maar stom gezeur en een aantal domme vragen voorbij. Ik hoop dat de andere iPhoners van het eerste uur mij volgen. Als je een helpdesk wil, gebruik je Google maar.
"iPhoners van het eerste uur"quote:Op zondag 26 september 2010 03:35 schreef Skv het volgende:
Ik denk dat ik stop in deze reeks, er komt alleen nog maar stom gezeur en een aantal domme vragen voorbij. Ik hoop dat de andere iPhoners van het eerste uur mij volgen. Als je een helpdesk wil, gebruik je Google maar.
Terug naar de winkel, wellicht?quote:Op zondag 26 september 2010 01:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Een vriend van mij heeft een SIM-lock vrije iPhone gekocht voor een maand terug. Hij heeft er een bon bij en die iPhone is van juni 2010. Nu is het zo dat hij niet meer aan wilt. Hij is dus defect en wil hem voor garantie laten maken. Hoe moeten we dat doen met de garantie? Moet ik naar een Apple shop met dat ding? Of moeten we wat anders doen?
Adresboek-app gecheckt?quote:Op zondag 26 september 2010 22:43 schreef Apekoek het volgende:
Net ff contact gesynct met itunes wegens iphone 4 morgen. Echter waar staan deze contact personen nu op mijn macbook? Kan het niet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |