N&S zijn best goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh. Nick, Simon en Jeroen van der fucking Boom.
Ik mag hopen dat tussen de kandidaten meer talent zit dan in de jury.
Ohw zoquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in TAL, een label voor VOH
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
Het is wel ubergay dat ze daar samen in die loveseat zitten, N&S
Misschien hebben ze een zuivere stem, maar ik vind de muziek, en sowieso dat Volendamse, debiel. Maar ik vind van Velzen ook flut, dus achquote:
het ís een mongooltjequote:Op vrijdag 17 september 2010 20:40 schreef JaneDoe het volgende:
wat zit die van velzen als een mongooltje te lachen?
Weet ik niet maar jouw ondertitel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:40 schreef JaneDoe het volgende:
wat zit die van velzen als een mongooltje te lachen?
Dat wilde ik eerst zeggen maar ik dacht van he Bella vanaaf even vriendelijkquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
Het is wel ubergay dat ze daar samen in die loveseat zitten, N&S
hoi, MoBlo, aangenaamquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst zeggen maar ik dacht van he Bella vanaaf even vriendelijk
Ze moeten toch even beoordelenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
Minder lullen, meer zingen. Nu al
Graagquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
Minder lullen, meer zingen. Nu al
quote:
quote:
Jawel, maar heel die intro's per persoon/duo/team nu al hoeft van mij weer niet, dat is pas leuk als je wat verder in de wedstrijd bent. In dit tempo zie je 10 acts per 2 uur ofzoquote:
Ik word altijd kriegel van die familie erbij die weer gaan oh-en-ah-enquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar heel die intro's per persoon/duo/team nu al hoeft van mij weer niet, dat is pas leuk als je wat verder in de wedstrijd bent. In dit tempo zie je 10 acts per 2 uur ofzo
Zou best kunnen.. Komen wel meer bekenden gok ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
Die Pip en Ruud heb ik volgens mij eerder gezien in zoon programma...
quote:
Alaaaaaaaaaaaaaaaf!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef Silenus het volgende:
Anne heeft wat kleren geleend uit het Land van Ooit?
Waarom moeten die wijven er tegenwoordig altijd zo bijlopen in een 19e eeuwe Turkse plofbroek..
Wacht maar tot je zo'n 1-stuk-harem-pak zietquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef Silenus het volgende:
Anne heeft wat kleren geleend uit het Land van Ooit?
Waarom moeten die wijven er tegenwoordig altijd zo bijlopen in een 19e eeuwe Turkse plofbroek..
MIJN NAAM IS CLOWNTJE EN IK VIND IJSJES LEKAAAAAAHquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Alaaaaaaaaaaaaaaaf!
Of nee, wat was 't?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
MIJN NAAM IS CLOWNTJE EN IK VIND IJSJES LEKAAAAAAH
meuh, denk 't niet... leuke dame verder opzich volgens mij, goede stemquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef JaneDoe het volgende:
dit meisje is blij dat er eindelijk eens blinde audities worden gehouden
En helemaal niet door het liedje heenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
Dat gezanik over operaties en tumoren hoeft van mij dan weer niet.
IK EET HEEL VEEL IJZEN, EN IK EET ZE DOOR MEKAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hahaha, godverdomme zeg. Naast Benjamin Ben m'n grootste kindertrauma.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ja, ik ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:47 schreef Greys het volgende:
Ik vind het een schattig meisje om te zien hoor
Tegelijk moet wel denk ik als je ze zo samen ziet.quote:
Uiteraardquote:
Nick is die lange.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet nooit wie Nick is en wie Simon
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
Zouden ze idd ook allebei ernaast zitten als een van de twee met zijn vriendin ligt te stoeien
Zeiksnorretje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
Racoon
Love you more![]()
Woezel en Pip
Kan je niet beter gewoon zappen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
Racoon
Love you more![]()
Woezel en Pip
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:50 schreef Loveless85 het volgende:
Racoon
Love you more![]()
Woezel en Pip
Waarom vraag je je dit af?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
Zouden ze idd ook allebei ernaast zitten als een van de twee met zijn vriendin ligt te stoeien
Dat wel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah, het nummer kán wel mooi zijn. Maar dit was heel erg 'neutraal' en 13 in een dozijn.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:50 schreef wolfrolf het volgende:
Met die draaiende stoelen vind ik het net Carnaval Festival van de efteling![]()
Waarom kreeg 'Love you more' dan een eigen kotssmiley?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah, het nummer kán wel mooi zijn.
Met die draaiende stoelen vind ik het net Carnaval Festival van de efteling![]()
Ik vind het in die uitvoering (de Racoon uitvoering) niet zo leuk. Maar het nummer an sich is een mooi nummerquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom kreeg 'Love you more' dan een eigen kotssmiley?
Die familie hoef ik er ook niet bij. Ik wil serieuze audities en niet Oma en Opoequote:Op vrijdag 17 september 2010 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies.. dat vind ik tot nu toe het enige minpunt
Dit zijn wel heel aparte kampers hoorquote:
Hoop het.quote:
Dit zijn de echtequote:Op vrijdag 17 september 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit zijn wel heel aparte kampers hoor
Ik had het professioneler verwacht.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:52 schreef Fir3fly het volgende:
Marc-Marie kraakte het programma flink af in DWDD, en voorlopig ben ik het met hem eens. Waardeloos.
Omdat Nederlanders niet met de Engelse taal om kunnen gaanquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Waarom zegt iedereen De Voice ipv The voice ...
hmm, oké....quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt allejézus getalenteerd die mensen. Youtube straks maar even op Rosenberg
Nou beter dan de Fransen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders niet met de Engelse taal om kunnen gaan
Yup....quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Speelt zelfs een gozer bij Werder Bremen, heeft nog voor Ajax gespeeld. Bizar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt allejézus getalenteerd die mensen. Youtube straks maar even op Rosenberg
Ze hadden de Nederlands versie best De Stem kunnen noemen, klinkt best goed.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
precies datquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Hè kak. Hij zingt wel aardig, jammer van de keiharde sis.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:53 schreef StephanL het volgende:
LOL elke zigeuner is familie van de Rosenberg trio
Das een SBS titelquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze hadden de Nederlands versie best De Stem kunnen noemen, klinkt best goed.
Ik woon er een paar dorpen vanaf.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:55 schreef -SG- het volgende:
Gerwen. Wat een gehucht. Ben blij dat ik er een dorp vanaf woon.
Dat rosenberg trio kan volgens mij geen nooit lezen.
Nuenen hier.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik woon er een paar dorpen vanaf.
Bakel.quote:
Ik had er niets van verwacht, zeker niet met deze juryleden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had het professioneler verwacht.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:55 schreef Joooo-pi het volgende:
Nick en Simon![]()
Angela
Van Velzen
JvdB
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat word een amfibische woonwagen
Ik zou het je gunnenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
er komt een moment dat ik doorbreek, ik zweer 't jullie
Tis erg Got Talent met die familie en het eeuwige geleuter.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:57 schreef Karina het volgende:
Tot nu toe vind ik het nog niet zo bijzonder, ok, ze zingen goed, maar voor de rest is het gewoon weer precies zoals al die andere shows. Veel gelul tussendoor en filmpjes van familie.
Ik stem op jequote:Op vrijdag 17 september 2010 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
er komt een moment dat ik doorbreek, ik zweer 't jullie
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat word een amfibische woonwagen
Popstars heeft dat de eerste periodes helemaal nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ze moeten idd wat meer tempo maken, het idee is erg leuk en verschilt erg van andere talenshows, maar door dit soort interviews, die families, die operatie-praatjes, thuisbezoekjes etc. etc. word het allemaal wel erg Popstars
Dit seizoen toch welquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Popstars heeft dat de eerste periodes helemaal niet
Ik verlang nu al naar de theaterrondes van Popstars als ik net even die kant op zap
Ah, we kregen dezelfde sms...quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef Kally het volgende:
Ik vind het niet goed![]()
Sms van C_A of The Voice leuk is
Ja maar niet door het zingen heen, en korter, man die montage is tenenkrommend hier. En dan de jury in beeld en dan weer de auditie. Blegh.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit seizoen toch wel
Ik vind ze iig nu ook alles echt onwijs lang rekken met interviewtjes en gedoetjes
quote:
Maar goed, dat is ook wel het concept, en is wel goed. Ze kan best zingen, maar hoeveel van dit soort grietjes zijn er wel niet. Die gewoon goed kunnen zingen, maar niet fantastisch, en dan doorgaan omdat ze lekker zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:01 schreef iBenny het volgende:
Als het niet blind was geweest, was ze door geweest... 100% zeker
Goede samenvattingquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:02 schreef D. het volgende:
Simon: je bent lekker genoeg, maar je zingt niet zo goed
Ik stoor me niet aan de interviewtjes, als het achter elkaar door ramde met optredens had ik weer zoiets gehad van 'vertel eens wat, wie is het'.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit seizoen toch wel
Ik vind ze iig nu ook alles echt onwijs lang rekken met interviewtjes en gedoetjes
POP of dit bedoel je?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik stoor me niet aan de interviewtjes, als het achter elkaar door ramde met optredens had ik weer zoiets gehad van 'vertel eens wat, wie is het'.
Heb ik ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik stoor me niet aan de interviewtjes, als het achter elkaar door ramde met optredens had ik weer zoiets gehad van 'vertel eens wat, wie is het'.
Daarom is deze show juist wel verfrissendquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:01 schreef iBenny het volgende:
Als het niet blind was geweest, was ze door geweest... 100% zeker
Dit, bij deze show stoor ik me nog totaal niet aan het gepraat tussendoorquote:
Klopt... ik vind het zeker wel een leuk programmaquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom is deze show juist wel verfrissend
Is ook niet zo raar, je wilt toch ook wel iets leuks zien, een lelijke kerel die mooi staat te zingen vind ik ook een stuk minder dan Robbie Williams, die niet zo heel erg goed zingt, maar er wel goed uitziet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:02 schreef Kally het volgende:
Eerlijk is eerlijk, wij zien de hoofdjes erbij he dat geeft een ander beeld
Ik ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... ik vind het zeker wel een leuk programma
Is ook wel zoquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook niet zo raar, je wilt toch ook wel iets leuks zien, een lelijke kerel die mooi staat te zingen vind ik ook een stuk minder dan Robbie Williams, die niet zo heel erg goed zingt, maar er wel goed uitziet.
Die praatjes met de kandidaat zelf niet nee. Maar de familie en thuisbezoekjes hoeft van mij dan weer niet. Nu nog niet zeg maar, das vind ik pas leuk als je in de kwart / halve finale zit ofzo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit, bij deze show stoor ik me nog totaal niet aan het gepraat tussendoor
Maar het gaat toch vooral om de uitstraling. Elton John ziet er bijvoorbeeld niet uit maar die man heeft iets waardoor je naar hem wilt blijven kijken, zelfde met Mercury.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook niet zo raar, je wilt toch ook wel iets leuks zien, een lelijke kerel die mooi staat te zingen vind ik ook een stuk minder dan Robbie Williams, die niet zo heel erg goed zingt, maar er wel goed uitziet.
quote:
Ik vind het kort genoeg, die praatjes met de familie.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die praatjes met de kandidaat zelf niet nee. Maar de familie en thuisbezoekjes hoeft van mij dan weer niet. Nu nog niet zeg maar, das vind ik pas leuk als je in de kwart / halve finale zit ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |