N&S zijn best goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh. Nick, Simon en Jeroen van der fucking Boom.
Ik mag hopen dat tussen de kandidaten meer talent zit dan in de jury.
Ohw zoquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in TAL, een label voor VOH
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
Het is wel ubergay dat ze daar samen in die loveseat zitten, N&S
Misschien hebben ze een zuivere stem, maar ik vind de muziek, en sowieso dat Volendamse, debiel. Maar ik vind van Velzen ook flut, dus achquote:
het ís een mongooltjequote:Op vrijdag 17 september 2010 20:40 schreef JaneDoe het volgende:
wat zit die van velzen als een mongooltje te lachen?
Weet ik niet maar jouw ondertitel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:40 schreef JaneDoe het volgende:
wat zit die van velzen als een mongooltje te lachen?
Dat wilde ik eerst zeggen maar ik dacht van he Bella vanaaf even vriendelijkquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:40 schreef Loveless85 het volgende:
Het is wel ubergay dat ze daar samen in die loveseat zitten, N&S
hoi, MoBlo, aangenaamquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst zeggen maar ik dacht van he Bella vanaaf even vriendelijk
Ze moeten toch even beoordelenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
Minder lullen, meer zingen. Nu al
Graagquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:42 schreef Loveless85 het volgende:
Minder lullen, meer zingen. Nu al
quote:
quote:
Jawel, maar heel die intro's per persoon/duo/team nu al hoeft van mij weer niet, dat is pas leuk als je wat verder in de wedstrijd bent. In dit tempo zie je 10 acts per 2 uur ofzoquote:
Ik word altijd kriegel van die familie erbij die weer gaan oh-en-ah-enquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, maar heel die intro's per persoon/duo/team nu al hoeft van mij weer niet, dat is pas leuk als je wat verder in de wedstrijd bent. In dit tempo zie je 10 acts per 2 uur ofzo
Zou best kunnen.. Komen wel meer bekenden gok ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
Die Pip en Ruud heb ik volgens mij eerder gezien in zoon programma...
quote:
Alaaaaaaaaaaaaaaaf!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef Silenus het volgende:
Anne heeft wat kleren geleend uit het Land van Ooit?
Waarom moeten die wijven er tegenwoordig altijd zo bijlopen in een 19e eeuwe Turkse plofbroek..
Wacht maar tot je zo'n 1-stuk-harem-pak zietquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef Silenus het volgende:
Anne heeft wat kleren geleend uit het Land van Ooit?
Waarom moeten die wijven er tegenwoordig altijd zo bijlopen in een 19e eeuwe Turkse plofbroek..
MIJN NAAM IS CLOWNTJE EN IK VIND IJSJES LEKAAAAAAHquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Alaaaaaaaaaaaaaaaf!
Of nee, wat was 't?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
MIJN NAAM IS CLOWNTJE EN IK VIND IJSJES LEKAAAAAAH
meuh, denk 't niet... leuke dame verder opzich volgens mij, goede stemquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef JaneDoe het volgende:
dit meisje is blij dat er eindelijk eens blinde audities worden gehouden
En helemaal niet door het liedje heenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
Dat gezanik over operaties en tumoren hoeft van mij dan weer niet.
IK EET HEEL VEEL IJZEN, EN IK EET ZE DOOR MEKAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
MIJN NAAM IS CLOWNTJE EN IK VIND IJSJES LEKAAAAAAH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |