Oh... Ik dacht vanwege de 90's clip van alle DJ's...quote:
volgens mij niet aankomende week, maar de week erna. 25september ofzo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Oh... Ik dacht vanwege de 90's clip van alle DJ's...
Wanneer precies wel?
Al ga ik wel een keer EW volgen.
heerlijkquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:18 schreef Waalwijker het volgende:
Wat een ENORM voorspelbaar programma is dit toch. Misschien dat daar juist de kracht ligt.
In het programma zelf ontstaan nieuwe items etc. dus zo voorspelbaar is het niet, natuurlijk zitten er de standaard items in etc. maar verder is het gewoon veel slap ouwehoeren en veel lachen. Past precies bij het weekend.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:18 schreef Waalwijker het volgende:
Wat een ENORM voorspelbaar programma is dit toch. Misschien dat daar juist de kracht ligt.
Er zit een verschil tussen albumtrack en single (en dan ook single in NL) hè? Daar kan het best mee te maken hebben.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:24 schreef AapjeAapje het volgende:
"De nieuwe Scouting For Girls"
uhu, supernieuwstaat al maanden op m'n ipod.
waarom loopt 3FM altijd zo achter
+1quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen albumtrack en single (en dan ook single in NL) hè? Daar kan het best mee te maken hebben.
Eigenlijk niet, maar de muziekindustrie verandert langzamer dan z'n klanten, dus geef het nog een paar jaar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:27 schreef AapjeAapje het volgende:
Het album was al uit in april, dan kunnen ze 'm toch van het album draaien
Of is het echt heul belangrijk dat 'ie op single uit is?
voor radio is dat wel belangrijk ja. voor een band is het belangrijk als de single gedraaid wordt. zo wordt 1 bepaald nummer snel opgepikt en zo worden mensen benieuwd naar de hele cd en die gaan ze dan kopen, om verrast te worden door de nieuwe liedjes. Als ze al die liedjes al van de radio kennen zijn ze er eerder flauw en kopen ze minder snel albums.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:27 schreef AapjeAapje het volgende:
Het album was al uit in april, dan kunnen ze 'm toch van het album draaien
Of is het echt heul belangrijk dat 'ie op single uit is?
het MAG wel, maar het gebeurt gewoon minder. gelukkig doet 3FM het wel. dit in tegenstelling tot zenders als 538, Q en Slam. op 3FM kun je zeker in de late uurtjes de wat minder mainstream tracks, en dus ook wat albumtracks horen. en je kunt ze natuurlijk aanvragenquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:31 schreef AapjeAapje het volgende:
lame, dus goeie muziek van het album die niet op single komt mag niet gedraaid worden?
Vast allemaal weggespoeld door de regen van de afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
jemig? waar is de harde kern? Pino? Hans? Timo? Dago? Jannekje? Alors? ow, alors is er wel!
die maakt er idd een zooi van ja. paar keer geluid zacht en nieuws en reclame er half door heen. ga hem/haar slaan!quote:
Fleur heeft om 19 uur haar laatste bulletin gelezen en gaat nu een tijdje op vakantie.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die maakt er idd een zooi van ja. paar keer geluid zacht en nieuws en reclame er half door heen. ga hem/haar slaan!
en kan Fleur W niet nog ff aanschuiven?
waarheen? dna kan ik daar ook naar toe!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Fleur heeft om 19 uur haar laatste bulletin gelezen en gaat nu een tijdje op vakantie.
Wie weet twittert ze daar nog over:quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarheen? dna kan ik daar ook naar toe!
ah ze woont al samen met Roel...gaat Roel-Jewel toevallig ook op vakantie?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie weet twittert ze daar nog over:
http://twitter.com/fleurwallenburg
welke henri? stekstra en weekend leken hem ook te kennenquote:
zo simpel kan het zijn.quote:
Omdat ie als gast best leuk is. Stenders had em ook altijd graag in de uitzending.quote:
dat zeiden ze al op twitter. ben benieuwd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Ohjee, Tjibbe en Hugo zijn weer creatief geweest...
quote:
+1. wat een heerlijke stuwende drums heeft deze plaats. ik geniet met volle teugen, met hele volle teugen!quote:
Helaas fail.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:14 schreef 3rdRock het volgende:
weat gaat dit worden....Tanzen a la Tjibbe ofzo?
-1quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:15 schreef alors het volgende:
Tjibbe zet dat grafnummer af, niemand wil het horen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:13 schreef hole1988 het volgende:
kon het niet laten
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pet_Shop_Boys_Alarm
ja, waar zat je verdorie?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:27 schreef -Hans- het volgende:
Nou, nog maar eens een half uurtje EW luisteren.
Slaapje na het sporten duurde iets te lang waardoor ik pas om 19:00 met het eten begon. Daarna de afwas doen en tv kijkenquote:
Zag vandaag bij TMF Dance de clip van Let The beat control Your Body. Geweldige trackquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:31 schreef Qunix het volgende:
VOLGENDE WEEK
RAY & ANITA ( 2 UNLIMITED ) IN DE STUDIO BIJ EW
ik miste jequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Slaapje na het sporten duurde iets te lang waardoor ik pas om 19:00 met het eten begon. Daarna de afwas doen en tv kijken. Heb wel het e.e.a. gehoord van het EW, maar het spreekt mij allemaal wat minder aan
.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:32 schreef alors het volgende:
[..]
Naast de magnetron met zijn pizza's, jeweetzelluf!
Denk in een week 1 a 2 stuks. Valt volgens mij wel meequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
hoeveel pizzas eet jij wel niet man?
Serieus gekocht en niet gedownload??quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb trouwens Skunk Anansie - Wonderlustre gekocht
dat valt idd best mee.....ik heb er al zeker een week of 2 geen op, ik vreet alleen maar magnetronspul....afkicken van al die gezonde zooi die mijn ouders me voerenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk in een week 1 a 2 stuks. Valt volgens mij wel mee.
Ik dacht dus heel even dat die opmerking over je pizza's ging...quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus gekocht en niet gedownload??
kon dat maar!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht dus heel even dat die opmerking over je pizza's ging...
Serieus gekocht en niet gedownload!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus gekocht en niet gedownload??
Nah lijkt me niet, als hij niet in het Huis zit, is hij de hele dag met die truck onderweg.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
mmm....slip of the tongue van michiel dat hij in t glazen huis zit.....of niet?
Tuurlijk niet, da's nog helemaal niet beslist joh.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
mmm....slip of the tongue van michiel dat hij in t glazen huis zit.....of niet?
Ja dat zag erquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Hier rode wijn bij het vleesch!
Afkicken? Haha, is het zo erg joh?! Magnetron spul is easy, maar wel duur.. Moet zeggen dat de appie wel goed spul verkooptquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat valt idd best mee.....ik heb er al zeker een week of 2 geen op, ik vreet alleen maar magnetronspul....afkicken van al die gezonde zooi die mijn ouders me voeren
*proest *quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht dus heel even dat die opmerking over je pizza's ging...
Goed bezig die Duckquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Serieus gekocht en niet gedownload!!
CD+DVD versie![]()
3maanden gezond gegeten! kreeg bijna een normale stoelgang....nee, binnenkort ga ik wel wat meer zelf koken. en de ah heeft idd geod spul. vorige week waren die stoommaaltijden in de aanbiedingquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Afkicken? Haha, is het zo erg joh?! Magnetron spul is easy, maar wel duur.. Moet zeggen dat de appie wel goed spul verkoopt. Pizza moet ik echt elke week hebben. Anders draai ik door
volgende week vrijdag om 18.00 tijdens weekend request geloof ik.quote:
ik dacht een angela schijfquote:
Ah, met keiharde dance hitsquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3maanden gezond gegeten! kreeg bijna een normale stoelgang....nee, binnenkort ga ik wel wat meer zelf koken. en de ah heeft idd geod spul. vorige week waren die stoommaaltijden in de aanbieding
[..]
volgende week vrijdag om 18.00 tijdens weekend request geloof ik.
Serieus joh? totaal gemistquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3maanden gezond gegeten! kreeg bijna een normale stoelgang....nee, binnenkort ga ik wel wat meer zelf koken. en de ah heeft idd geod spul. vorige week waren die stoommaaltijden in de aanbieding
[..]
volgende week vrijdag om 18.00 tijdens weekend request geloof ik.
over keiharde gesproken.....quote:
of die wokschotels. dat kan zelfs ik met mijn ehm....2 linkerkookhanden. alles in de goede volgorde in de wok en oppeuzelen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus joh? totaal gemist. Ze verkopen ook van die groente wat je heel snel kan opwarmen in de magnetron. Echt handig.
Jam jamquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of die wokschotels. dat kan zelfs ik met mijn ehm....2 linkerkookhanden. alles in de goede volgorde in de wok en oppeuzelen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:58 schreef gerbenp het volgende:
Ik verwachtte een wachtmuziekje of Jon Bakker.. duidelijk een nieuw iemand.
deel 1 vonc ik echt eng....keek hem dan ook in het donker met een koptelefoon op.....niet slimquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:02 schreef -Hans- het volgende:
Oeh, Paranormal Activity 2 is trending op Twitter. Vond deel 1 eigenlijk best geslaagd.
Dat is niet handig iddquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
deel 1 vonc ik echt eng....keek hem dan ook in het donker met een koptelefoon op.....niet slimen ik ben echt niet snel bang van films
Oja, dat deden ze ook bij deel 1quote:en de trailer van 2 zag ik onlangs in de bios. f nou ja...teaser, want je zag eigenlijk vooral beelden en bioscooppubliekreacties van 1
nog niet, ga ik waarsch volgende week doen....lijkt me wel wat, maar ik ben shajajamalanamajaman-fan....quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is niet handig idd. Ging redelijk blanco die film zien, maar damn echt gruwelijk. Bij de 2e keer zien was het al een stuk minder.
[..]
Oja, dat deden ze ook bij deel 1. Laat deel 2 maar snel komen
. Heb je Devil al gezien? Misschien dat ik die morgen even ga checken.
Net even snel hier op Fok! gekeken, maar nog niet veel mensen hebben 'm gezien. Wel 2 enthousiaste reacties. Die man heeft zo'n lastige naamquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog niet, ga ik waarsch volgende week doen....lijkt me wel wat, maar ik ben shajajamalanamajaman-fan....
nu alquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:12 schreef hole1988 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pet_Shop_Boys_Alarm
is genomineerd voor verwijdering
http://nl.wikipedia.org/w(...)oegd_17.2F09:_Deel_2
ik lees de laatste tijd zo weinig mogelijk reacties en echt recensies. dat doe ik achteraf pas. een artikel over een film of een trailer doe ik wel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net even snel hier op Fok! gekeken, maar nog niet veel mensen hebben 'm gezien. Wel 2 enthousiaste reacties. Die man heeft zo'n lastige naam.
Opzich wel verstandigquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik lees de laatste tijd zo weinig mogelijk reacties en echt recensies. dat doe ik achteraf pas. een artikel over een film of een trailer doe ik wel.
Ze stellen dat het niet educatief is. Ik zou zeggen iedereen die een wiki account is stem tegen verwijdering.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef Bol_Wan het volgende:
allooo![]()
![]()
Die 90's clip is weer briljant
quote:Jort Kwelder heeft gloednieuwe fiets gekocht. Pieter Stomps: "Schande! Journalisten horen thuis op een tweedehands barrel! Da's een feit!"
idd! zo las ik achteraf alleen maar slechte dingen over Going the Distance (romcom over langeafstandsrelaties) en ik vond hem wel leuk! puh!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Opzich wel verstandig. Vaak ga je dan toch met een bepaalde verwachting een film checken als je heel erg negatieve/positieve reacties leest.
QFTquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:36 schreef Paul-89 het volgende:
Ik wil weer een 'hakkuh-blok' met Rabbering.
ekstra en Rob zou fantastisch zijn, maar dat zou wel niet kunnen.. evenals Ekstra en Corton.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:36 schreef 3rdRock het volgende:
ekstra en iemand anders in t glazen huis....goed plan?
neequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef Sirolf het volgende:
Ekstra Weekend en Iemand Anders lijkt me hilarisch!
het lijkt me leuk als de doekstra trio in het glazenhuis komt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef Sirolf het volgende:
Ekstra Weekend en Iemand Anders lijkt me hilarisch!
dat zou ook heel tof zijn, maar meer dan onmogelijkquote:
jij wil de deur op slot laten? en dan de zenders uitschakelen?quote:
Ook mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef Evertjan het volgende:
gerard michiel en paul in het glazenhuis
En als 3, dan dezequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef Evertjan het volgende:
gerard michiel en paul in het glazenhuis
ik proef enige ironiequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dat zou fantastisch zijn. Toch wel de toppers van 3FM in het huis.
+1quote:
Dan schroef ik mijn bijdrage opquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en dan een bom er op voor het goede doel!!!
hij is kachellamquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:47 schreef Paul-89 het volgende:
HenK-Jan gaat op de fiets naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
dacht ik ook jaquote:
Veel leuker dan die meuk wat vroeger wasquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb het gevoel dat er hier meer mensen posten met Rob in de late avond
iedere woensdag en donderdag op 3FM tussen 22.00-01.00quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
nja, ik zit hier nu vooral te wachten op iemand met internettrubbles.
en ik ben wel een rob-fan ja. Rudy heb ik eigenlijk te laat ontdekt
Dat was al een hele tijd zoquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef Pino112 het volgende:
Killers is een goede binnenkomer!![]()
Rustig trouwens tijdens EW, maar 1 topic..
Rob is samen met Jeroen van Inkel mijn 2 grote DJ heldenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb het gevoel dat er hier meer mensen posten met Rob in de late avond
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
iedere woensdag en donderdag op 3FM tussen 22.00-01.00![]()
3voor12 past hem als een jas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |