deel 1 vonc ik echt eng....keek hem dan ook in het donker met een koptelefoon op.....niet slimquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:02 schreef -Hans- het volgende:
Oeh, Paranormal Activity 2 is trending op Twitter. Vond deel 1 eigenlijk best geslaagd.
Dat is niet handig iddquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
deel 1 vonc ik echt eng....keek hem dan ook in het donker met een koptelefoon op.....niet slimen ik ben echt niet snel bang van films
Oja, dat deden ze ook bij deel 1quote:en de trailer van 2 zag ik onlangs in de bios. f nou ja...teaser, want je zag eigenlijk vooral beelden en bioscooppubliekreacties van 1
nog niet, ga ik waarsch volgende week doen....lijkt me wel wat, maar ik ben shajajamalanamajaman-fan....quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is niet handig idd. Ging redelijk blanco die film zien, maar damn echt gruwelijk. Bij de 2e keer zien was het al een stuk minder.
[..]
Oja, dat deden ze ook bij deel 1. Laat deel 2 maar snel komen
. Heb je Devil al gezien? Misschien dat ik die morgen even ga checken.
Net even snel hier op Fok! gekeken, maar nog niet veel mensen hebben 'm gezien. Wel 2 enthousiaste reacties. Die man heeft zo'n lastige naamquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nog niet, ga ik waarsch volgende week doen....lijkt me wel wat, maar ik ben shajajamalanamajaman-fan....
nu alquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:12 schreef hole1988 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pet_Shop_Boys_Alarm
is genomineerd voor verwijdering
http://nl.wikipedia.org/w(...)oegd_17.2F09:_Deel_2
ik lees de laatste tijd zo weinig mogelijk reacties en echt recensies. dat doe ik achteraf pas. een artikel over een film of een trailer doe ik wel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net even snel hier op Fok! gekeken, maar nog niet veel mensen hebben 'm gezien. Wel 2 enthousiaste reacties. Die man heeft zo'n lastige naam.
Opzich wel verstandigquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik lees de laatste tijd zo weinig mogelijk reacties en echt recensies. dat doe ik achteraf pas. een artikel over een film of een trailer doe ik wel.
Ze stellen dat het niet educatief is. Ik zou zeggen iedereen die een wiki account is stem tegen verwijdering.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef Bol_Wan het volgende:
allooo![]()
![]()
Die 90's clip is weer briljant
quote:Jort Kwelder heeft gloednieuwe fiets gekocht. Pieter Stomps: "Schande! Journalisten horen thuis op een tweedehands barrel! Da's een feit!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |