Vast allemaal weggespoeld door de regen van de afgelopen dagen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
jemig? waar is de harde kern? Pino? Hans? Timo? Dago? Jannekje? Alors? ow, alors is er wel!
die maakt er idd een zooi van ja. paar keer geluid zacht en nieuws en reclame er half door heen. ga hem/haar slaan!quote:
Fleur heeft om 19 uur haar laatste bulletin gelezen en gaat nu een tijdje op vakantie.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die maakt er idd een zooi van ja. paar keer geluid zacht en nieuws en reclame er half door heen. ga hem/haar slaan!
en kan Fleur W niet nog ff aanschuiven?
waarheen? dna kan ik daar ook naar toe!quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Fleur heeft om 19 uur haar laatste bulletin gelezen en gaat nu een tijdje op vakantie.
Wie weet twittert ze daar nog over:quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarheen? dna kan ik daar ook naar toe!
ah ze woont al samen met Roel...gaat Roel-Jewel toevallig ook op vakantie?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie weet twittert ze daar nog over:
http://twitter.com/fleurwallenburg
welke henri? stekstra en weekend leken hem ook te kennenquote:
zo simpel kan het zijn.quote:
Omdat ie als gast best leuk is. Stenders had em ook altijd graag in de uitzending.quote:
dat zeiden ze al op twitter. ben benieuwd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Ohjee, Tjibbe en Hugo zijn weer creatief geweest...
quote:
+1. wat een heerlijke stuwende drums heeft deze plaats. ik geniet met volle teugen, met hele volle teugen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |