het lijkt me leuk als de doekstra trio in het glazenhuis komt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:37 schreef Sirolf het volgende:
Ekstra Weekend en Iemand Anders lijkt me hilarisch!
dat zou ook heel tof zijn, maar meer dan onmogelijkquote:
jij wil de deur op slot laten? en dan de zenders uitschakelen?quote:
Ook mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef Evertjan het volgende:
gerard michiel en paul in het glazenhuis
En als 3, dan dezequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:43 schreef Evertjan het volgende:
gerard michiel en paul in het glazenhuis
ik proef enige ironiequote:Op vrijdag 17 september 2010 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, dat zou fantastisch zijn. Toch wel de toppers van 3FM in het huis.
+1quote:
Dan schroef ik mijn bijdrage opquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
en dan een bom er op voor het goede doel!!!
hij is kachellamquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:47 schreef Paul-89 het volgende:
HenK-Jan gaat op de fiets naar huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
dacht ik ook jaquote:
Veel leuker dan die meuk wat vroeger wasquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb het gevoel dat er hier meer mensen posten met Rob in de late avond
iedere woensdag en donderdag op 3FM tussen 22.00-01.00quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
nja, ik zit hier nu vooral te wachten op iemand met internettrubbles.
en ik ben wel een rob-fan ja. Rudy heb ik eigenlijk te laat ontdekt
Dat was al een hele tijd zoquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:55 schreef Pino112 het volgende:
Killers is een goede binnenkomer!![]()
Rustig trouwens tijdens EW, maar 1 topic..
Rob is samen met Jeroen van Inkel mijn 2 grote DJ heldenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb het gevoel dat er hier meer mensen posten met Rob in de late avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |