Denk in een week 1 a 2 stuks. Valt volgens mij wel meequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:34 schreef 3rdRock het volgende:
hoeveel pizzas eet jij wel niet man?
Serieus gekocht en niet gedownload??quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb trouwens Skunk Anansie - Wonderlustre gekocht
dat valt idd best mee.....ik heb er al zeker een week of 2 geen op, ik vreet alleen maar magnetronspul....afkicken van al die gezonde zooi die mijn ouders me voerenquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk in een week 1 a 2 stuks. Valt volgens mij wel mee.
Ik dacht dus heel even dat die opmerking over je pizza's ging...quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus gekocht en niet gedownload??
kon dat maar!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht dus heel even dat die opmerking over je pizza's ging...
Serieus gekocht en niet gedownload!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus gekocht en niet gedownload??
Nah lijkt me niet, als hij niet in het Huis zit, is hij de hele dag met die truck onderweg.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
mmm....slip of the tongue van michiel dat hij in t glazen huis zit.....of niet?
Tuurlijk niet, da's nog helemaal niet beslist joh.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
mmm....slip of the tongue van michiel dat hij in t glazen huis zit.....of niet?
Ja dat zag erquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Hier rode wijn bij het vleesch!
Afkicken? Haha, is het zo erg joh?! Magnetron spul is easy, maar wel duur.. Moet zeggen dat de appie wel goed spul verkooptquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat valt idd best mee.....ik heb er al zeker een week of 2 geen op, ik vreet alleen maar magnetronspul....afkicken van al die gezonde zooi die mijn ouders me voeren
*proest *quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik dacht dus heel even dat die opmerking over je pizza's ging...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |