ff in de herhaling voor de expertsquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:40 schreef DaviniaHR het volgende:
maar hoe zit dat dan met het stabiliseren van de productie met 9 mnd? tico, kan je dat dan nog ff goed uitleggen? betekent dat dat je productie niet meer wegzakt zomaar? of kan je ongestraft een paar dagen een voeding missen en dan toch op stoom blijven? hoeveel voedingen zijn er dan minimaal om je productie op gang te houden? wanneer is 2 voedingen (of 3) dan wel haalbaar met goede productie?
niet dat ik nu wil gaan afbouwen of zo, maar ik vraag het me wel af. aangezien het er op lijkt dat ik dat ga halen (![]()
![]()
) natuurlijk als aviva geen extra last krijgt van de medicatie...
en kan iemand me een schop onder mn kont geven dat ik beter moet opletten met aanleggen? dank u! (ben een beetje laks de laatste tijd...)
nu ik toch aan het vrage nben, aviva heeft nog wel eens de neiging om als ze aanligt haar hoofd om te draaienop zoek naar grote broer, en dan blijven drinken. moet ik haar dan maar gaan afkoppelen? of kan dit geen kwaad? tvoelt niet prettig, maar niet pijnlijk of zo (on the other hand, tepelvoeding deed ook geen pijn bij mij..)
Dat zou ik juist andersom zienquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:18 schreef DoctorB het volgende:
De 2e komt in december. Ik heb inmiddels nieuwe FLESSEN gekocht.
Het wordt borstvoeding + flesvoeding, net als de vorige keer. Borstvoeding voor de gezelligheid, flesvoeding vanwege de voeding en het consternatiebureau kan het dak op.
Ik heb, met het oog op de bv en de behaalde resultaten in het verledenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:39 schreef Ticootje het volgende:
Oh de 2 uur regel is zeker in... Ik heb m ook al een paar keer gehoord. Inclusief te veel borstvoeding krijgen... pfff.. Wat is er nu zo moeilijk aan "op verzoek"??
Afvallen -> Ik zit al onder mn gewicht van voor de zwangerschap. Maar het gaat hier nu erg snel. Met voor en nadelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Ik kreeg bij 6 maanden de vraag, nadat ze juist had vastgesteld dat ik borstvoeding gaf, hoeveel melk ze nog meer kreeg. Was ze helemaal van d'r à propos dat ik 'niks' antwoorddequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
en consultatiebureau geen last van hier. laatst de vraag hoe vaak k voed, uh geen idee. oh op verzoek dus... ook weer gehad
Wat lief!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:09 schreef oeke het volgende:
Stom, ik dacht vanavond even over stoppen, ik heb een beetje last van die hormonen merk ik.
Maar als ik jullie verhalen zo lees, en bedenk hoe blij Ko kan kijken als we aanstalten maken voor de avondvoeding, kan ik het nog niet over mijn hart verkrijgen.
Die, ja die, wijst en roept hij dan naar het tepelhoedje.
En soms komt hij zelf aanzetten met het hoedje, dat heeft hij dan van tafel geplukt, die?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:09 schreef oeke het volgende:
Stom, ik dacht vanavond even over stoppen, ik heb een beetje last van die hormonen merk ik.
Maar als ik jullie verhalen zo lees, en bedenk hoe blij Ko kan kijken als we aanstalten maken voor de avondvoeding, kan ik het nog niet over mijn hart verkrijgen.
Die, ja die, wijst en roept hij dan naar het tepelhoedje.
En soms komt hij zelf aanzetten met het hoedje, dat heeft hij dan van tafel geplukt, die?
In dat geval mag ze er nog wel even mee doorgaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:01 schreef mrien het volgende:
Zou goed kunnen Linda![]()
nachtvoedingen zijn vaak een goede uitblijver van de menstruatie
Ik geloof niet dat je simpel een hele menstruatie gaat overslaan, want je baarmoederslijmvlies zal zich wel hebben opgebouwd tot het moment dat de prolactine je cyclus ging remmen. Als het prolactinelevel weer lager wordt, denk ik dat je alsnog een bloeding kunt verwachten. Dat je agenda daardoor door de war gaat, is denk ik wel weer aannemelijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:03 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
In dat geval mag ze er nog wel even mee doorgaanWordt nu mn hele cyclus door de war gegooid? Of word ik dan gewoon over 4 weken alsnog ongesteld (het ziet er namelijk naar uit dat ze er weer klaar mee is, al 2 nachten goed doorgeslapen)
Stomme Fok!wetquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:03 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
In dat geval mag ze er nog wel even mee doorgaanWordt nu mn hele cyclus door de war gegooid? Of word ik dan gewoon over 4 weken alsnog ongesteld (het ziet er namelijk naar uit dat ze er weer klaar mee is, al 2 nachten goed doorgeslapen)
Ook als je in de tussentijd geen eisprong hebt gehad?quote:Op zondag 19 september 2010 12:16 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je simpel een hele menstruatie gaat overslaan, want je baarmoederslijmvlies zal zich wel hebben opgebouwd tot het moment dat de prolactine je cyclus ging remmen. Als het prolactinelevel weer lager wordt, denk ik dat je alsnog een bloeding kunt verwachten. Dat je agenda daardoor door de war gaat, is denk ik wel weer aannemelijk
Auw!quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:09 schreef WupWup het volgende:
Davinia die 9 maanden is minimaal. Veel vaker is het pas rond de eerste verjaardag, daarom ook geen drinken bijgeven in het eerste jaar. (Dat is een veel grotere aanslag op het vraag-aanbod principe dan vast voedsel.)
Ik zou in jouw geval wel afkoppelen, jij moet zo secuur aanleggen.
En dan krijg je nu met liefde en plezier een trap onder je gat![]()
Anovulatoire cyclusquote:Op zondag 19 september 2010 16:54 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ook als je in de tussentijd geen eisprong hebt gehad?
Ik kolf ook nog één of twee keer per dag op m'n werk, hoor. We hebben een uur pauze en die neem ik anders toch niet.quote:Op maandag 20 september 2010 12:02 schreef WupWup het volgende:
[..]
Anovulatoire cyclusMenstruatie is vooral de afbraak van het baarmoederslijmvlies, niet zozeer het afstoten van het onbevruchte eitje. Dat kan ook zonder slierten en klonten
![]()
Aaah, op die fiets. Beeldende uitleg weer, thanks!![]()
Bij de vbn ben ik lang geen 5 a 10 uur bezig per week.quote:Op maandag 20 september 2010 12:08 schreef WupWup het volgende:
Gelijk heb je Tico, dat je het zekere voor het onzekere neemt. Hoop dat jullie er snel vanaf zijn. Is het ook al weg bij de andere meiden?
De LLL-scholingsdag afgelopen zaterdag was leuk! Veel geleerd en info gekregen over de opleiding tot leidster, maar ik twijfel nog een beetje. Er gaat best veel tijd in zitten en ik weet nog even niet waar ik 5-10 uur per week vandaan ga halen de komende 1-2 jaar. Dus ik oriënteer me ondertussen ook even op de VBN-opleiding en misschien sla ik het beiden wel over en ga ik over een paar jaar direct de opleiding tot lactatiekundige volgen.
Oh, en Niels slaapt heeeeeel lief in de doeken hij maakt precies dezelfde geluidjes als 'ie wil drinken als Emma
![]()
Ja? Wat grappig en schattig!quote:Op maandag 20 september 2010 12:08 schreef WupWup het volgende:
Oh, en Niels slaapt heeeeeel lief in de doeken hij maakt precies dezelfde geluidjes als 'ie wil drinken als Emma
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |