ff in de herhaling voor de expertsquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:40 schreef DaviniaHR het volgende:
maar hoe zit dat dan met het stabiliseren van de productie met 9 mnd? tico, kan je dat dan nog ff goed uitleggen? betekent dat dat je productie niet meer wegzakt zomaar? of kan je ongestraft een paar dagen een voeding missen en dan toch op stoom blijven? hoeveel voedingen zijn er dan minimaal om je productie op gang te houden? wanneer is 2 voedingen (of 3) dan wel haalbaar met goede productie?
niet dat ik nu wil gaan afbouwen of zo, maar ik vraag het me wel af. aangezien het er op lijkt dat ik dat ga halen (![]()
![]()
) natuurlijk als aviva geen extra last krijgt van de medicatie...
en kan iemand me een schop onder mn kont geven dat ik beter moet opletten met aanleggen? dank u! (ben een beetje laks de laatste tijd...)
nu ik toch aan het vrage nben, aviva heeft nog wel eens de neiging om als ze aanligt haar hoofd om te draaienop zoek naar grote broer, en dan blijven drinken. moet ik haar dan maar gaan afkoppelen? of kan dit geen kwaad? tvoelt niet prettig, maar niet pijnlijk of zo (on the other hand, tepelvoeding deed ook geen pijn bij mij..)
Dat zou ik juist andersom zienquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:18 schreef DoctorB het volgende:
De 2e komt in december. Ik heb inmiddels nieuwe FLESSEN gekocht.
Het wordt borstvoeding + flesvoeding, net als de vorige keer. Borstvoeding voor de gezelligheid, flesvoeding vanwege de voeding en het consternatiebureau kan het dak op.
Ik heb, met het oog op de bv en de behaalde resultaten in het verledenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:39 schreef Ticootje het volgende:
Oh de 2 uur regel is zeker in... Ik heb m ook al een paar keer gehoord. Inclusief te veel borstvoeding krijgen... pfff.. Wat is er nu zo moeilijk aan "op verzoek"??
Afvallen -> Ik zit al onder mn gewicht van voor de zwangerschap. Maar het gaat hier nu erg snel. Met voor en nadelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Ik kreeg bij 6 maanden de vraag, nadat ze juist had vastgesteld dat ik borstvoeding gaf, hoeveel melk ze nog meer kreeg. Was ze helemaal van d'r à propos dat ik 'niks' antwoorddequote:Op vrijdag 17 september 2010 21:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
en consultatiebureau geen last van hier. laatst de vraag hoe vaak k voed, uh geen idee. oh op verzoek dus... ook weer gehad
Wat lief!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:09 schreef oeke het volgende:
Stom, ik dacht vanavond even over stoppen, ik heb een beetje last van die hormonen merk ik.
Maar als ik jullie verhalen zo lees, en bedenk hoe blij Ko kan kijken als we aanstalten maken voor de avondvoeding, kan ik het nog niet over mijn hart verkrijgen.
Die, ja die, wijst en roept hij dan naar het tepelhoedje.
En soms komt hij zelf aanzetten met het hoedje, dat heeft hij dan van tafel geplukt, die?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:09 schreef oeke het volgende:
Stom, ik dacht vanavond even over stoppen, ik heb een beetje last van die hormonen merk ik.
Maar als ik jullie verhalen zo lees, en bedenk hoe blij Ko kan kijken als we aanstalten maken voor de avondvoeding, kan ik het nog niet over mijn hart verkrijgen.
Die, ja die, wijst en roept hij dan naar het tepelhoedje.
En soms komt hij zelf aanzetten met het hoedje, dat heeft hij dan van tafel geplukt, die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |