Net alsof je door de visitatie van de "linkse" aivd gaat komen.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:42 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik overweeg ook om lid van de PvdA te worden, als onbezoldigd medewerker van de AIVD.
Volgens mij is dat getal 67.592quote:Op donderdag 23 september 2010 14:42 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik overweeg ook om lid van de PvdA te worden, als onbezoldigd medewerker van de AIVD. Iemand moet tenslotte zijn burgerplicht doen. En het mooiste is: het getal van het Beest kan dan gewoon 54.504 blijven.
Welke visitatie?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Net alsof je door de visitatie van de "linkse" aivd gaat komen.
Het aantal inwoners van Chililabombwe?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:42 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik overweeg ook om lid van de PvdA te worden, als onbezoldigd medewerker van de AIVD. Iemand moet tenslotte zijn burgerplicht doen. En het mooiste is: het getal van het Beest kan dan gewoon 54.504 blijven.
Dat is het getal van Judas, maar dat is slechts een onderknuppel van de Boze.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is dat getal 67.592
voor wat? om lid te worden van een partij?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Doet de aivd niet meer aan antecedenten onderzoek?
Sollicitatiesquote:Op donderdag 23 september 2010 15:05 schreef Toad het volgende:
[..]
voor wat? om lid te worden van een partij?
Hey we hebben het hier niet over de Communistische Partij der Sovjetunie he?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Doet de aivd niet meer aan antecedenten onderzoek?
Voor Nederland zeker een belangrijk land als zijnde voormalige kolonie.quote:
En het leuke is dat Wilders meteen wil dat Verhagen er iets van zegt. Gaat een leuke tijd worden als het rechtse kabinet er gaat komen.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:15 schreef remlof het volgende:
We hebben nog niet eens een minderheidskabinet en de relatie tussen Nederland en Indonesië lijkt nu al beschadigd dankzij de PVV
Echt, ik denk dat ze kerstmis niet eens halenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
En het leuke is dat Wilders meteen wil dat Verhagen er iets van zegt. Gaat een leuke tijd worden als het rechtse kabinet er gaat komen.
Daar ontstaat de verwarrring ik had het over de onbezoldigde betrekking bij de AIVD die sachertort ambieerde.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey we hebben het hier niet over de Communistische Partij der Sovjetunie he?
Daar zal de KGB wel antecentenonderzoeken voor gedaan hebben.
Heb je hier toch ook? Ik zie al twee pagina's lofprijzingen op de PvdA, dus te klagen heb je niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heerlijk, een zaal vol gelijkgestemdenKomen er dan sprekers ofzo die een betoog houden over actuele kwesties, of hoe moet ik mij dat voorstellen?
Hebben we afgekeken van Wilders. Die zegt immers altijd dat je de dingen moet benoemenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je hier toch ook? Ik zie al twee pagina's lofprijzingen op de PvdA, dus te klagen heb je niet.
En dan heb ik het nog niet eens over het voor de zoveelste keer PVV-stemmers voor dom en verstandelijk beperkt uitmaken. Niet alleen door jou hoor
Nee, dat was Cohenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hebben we afgekeken van Wilders. Die zegt immers altijd dat je de dingen moet benoemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |