Dat is het getal van Judas, maar dat is slechts een onderknuppel van de Boze.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij is dat getal 67.592
voor wat? om lid te worden van een partij?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Doet de aivd niet meer aan antecedenten onderzoek?
Sollicitatiesquote:Op donderdag 23 september 2010 15:05 schreef Toad het volgende:
[..]
voor wat? om lid te worden van een partij?
Hey we hebben het hier niet over de Communistische Partij der Sovjetunie he?quote:Op donderdag 23 september 2010 14:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Doet de aivd niet meer aan antecedenten onderzoek?
Voor Nederland zeker een belangrijk land als zijnde voormalige kolonie.quote:
En het leuke is dat Wilders meteen wil dat Verhagen er iets van zegt. Gaat een leuke tijd worden als het rechtse kabinet er gaat komen.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:15 schreef remlof het volgende:
We hebben nog niet eens een minderheidskabinet en de relatie tussen Nederland en Indonesië lijkt nu al beschadigd dankzij de PVV
Echt, ik denk dat ze kerstmis niet eens halenquote:Op donderdag 23 september 2010 15:36 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
En het leuke is dat Wilders meteen wil dat Verhagen er iets van zegt. Gaat een leuke tijd worden als het rechtse kabinet er gaat komen.
Daar ontstaat de verwarrring ik had het over de onbezoldigde betrekking bij de AIVD die sachertort ambieerde.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey we hebben het hier niet over de Communistische Partij der Sovjetunie he?
Daar zal de KGB wel antecentenonderzoeken voor gedaan hebben.
Heb je hier toch ook? Ik zie al twee pagina's lofprijzingen op de PvdA, dus te klagen heb je niet.quote:Op donderdag 23 september 2010 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heerlijk, een zaal vol gelijkgestemdenKomen er dan sprekers ofzo die een betoog houden over actuele kwesties, of hoe moet ik mij dat voorstellen?
Hebben we afgekeken van Wilders. Die zegt immers altijd dat je de dingen moet benoemenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je hier toch ook? Ik zie al twee pagina's lofprijzingen op de PvdA, dus te klagen heb je niet.
En dan heb ik het nog niet eens over het voor de zoveelste keer PVV-stemmers voor dom en verstandelijk beperkt uitmaken. Niet alleen door jou hoor
Nee, dat was Cohenquote:Op donderdag 23 september 2010 16:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hebben we afgekeken van Wilders. Die zegt immers altijd dat je de dingen moet benoemen
Oh ja, Doekle Terpstra , benoemen en bouwen.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:46 schreef eriksd het volgende:
Nee, Doekle. En daarna bouwen ofzo.
Wat maakt het nou uit dat ze iets zakken in de peilingen? Er staan helemaal geen verkiezingen voor de deur en ze hebben nog steeds een stuk meer zetels in de peilingen dan in de Kamer. Maar jij bent dus niet blij met een gematigde PVV? Valt me toch wel wat tegen van jou.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:48 schreef EchtGaaf het volgende:
Het wordt tijd dat Wilders weer iets gaat roepen. Ze zakken weer in de peilingen, VVD is weer de grootste.
Een gematigde PVV zal niet werken voor henzelf.
Omdat ze zo gematigd zijn en al hun belangrijke punten laten vallen? Ben jij daar ook al niet blij mee? Ik snap dat niet, de PVV was toch zo'n enge partij, dan is het toch mooi dat ze wat gematigder worden?quote:Op donderdag 23 september 2010 17:01 schreef KoosVogels het volgende:
God, je zou maar PVV hebben gestemd. Ik zou me echt kapot schamen.
Nou niet dat ik hoop dat ze vol uit op het orgel gaan tegen moslims oid...quote:Op donderdag 23 september 2010 17:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit dat ze iets zakken in de peilingen? Er staan helemaal geen verkiezingen voor de deur en ze hebben nog steeds een stuk meer zetels in de peilingen dan in de Kamer. Maar jij bent dus niet blij met een gematigde PVV? Valt me toch wel wat tegen van jou.
Nee, was gewoon een random opmerking. Heeft niets met de huidige gang van zaken te maken. Bovendien is Wilders' gematigdheid een farce. Zit niet in de aard van het beestje om rustig aan te doen. Meneer ontbrandt binnenkort heus wel weer.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Omdat ze zo gematigd zijn en al hun belangrijke punten laten vallen? Ben jij daar ook al niet blij mee? Ik snap dat niet, de PVV was toch zo'n enge partij, dan is het toch mooi dat ze wat gematigder worden?
Tja daar verschillen we dan qua mening, ik had graag gezien dat alle PVV zetels ook naar de VVD waren gegaanquote:Op donderdag 23 september 2010 17:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou niet dat ik hoop dat ze vol uit op het orgel gaan tegen moslims oid...
Maar ik vind een grote VVD enger dan PVV.....
Hij zal vast wel weer eens een opmerking maken die gevoelig ligt, alleen zullen van die extremere zaken in de praktijk niks terecht komen.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, was gewoon een random opmerking. Heeft niets met de huidige gang van zaken te maken. Bovendien is Wilders' gematigdheid een farce. Zit niet in de aard van het beestje om rustig aan te doen. Meneer ontbrandt binnenkort heus wel weer.
Ach D66 doet standaard aan verdubbelen of halveren dus je weet maar nooitquote:Op donderdag 23 september 2010 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik toejuichen. Dan moet D66 haar zetelaantal op zn minst verdubbelen. En dat zie ik niet snel gebeuren.
Hij heeft zijn mening gegeven en de brief van Veerman gesteund. Dat de huidige CDA-top desondanks een verbond met de PVV door wil drukken en zelfs Ab Klink er uitgewerkt heeft zorgt ervoor dat het voor hem weinig nut heeft zijn mond momenteel open te trekken. Zal wel weer komen in de aanloop naar het congres.quote:Op donderdag 23 september 2010 16:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, Doekle Terpstra , benoemen en bouwen.
Wat is hij trouwens stil momenteel, heb hem al een poosje niet meer op tv gezien.
Misschien omdat hij voorzitter is geworden van het schaatsen oid bij de KNSB?
Linkse partijen ruziën nu al over tegenbegrotingquote:Op donderdag 23 september 2010 19:11 schreef remlof het volgende:
Oppositie komt toch met alternatieve bezuinigingen - zie ook o.a. http://tweedekamer.groenlinks.nl/node/53528
Dat is oud nieuwsquote:Op donderdag 23 september 2010 19:16 schreef Holograph het volgende:
[..]
Linkse partijen ruziën nu al over tegenbegroting![]()
Deze oppositie belooft nog wat te worden :')
Doet er niet toe, het is gewoon grappig dat -zonder dat er nog maar 1 letter op papier staat- ze nu al ruzie maken.quote:
Ruzie maken is ook alweer een gedevalueerd begrip geworden zie ik.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:19 schreef Holograph het volgende:
[..]
Doet er niet toe, het is gewoon grappig dat -zonder dat er nog maar 1 letter op papier staat- ze nu al ruzie maken.
Oh ja, hij heeft de brief van Veerman gesteund.quote:Op donderdag 23 september 2010 18:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij heeft zijn mening gegeven en de brief van Veerman gesteund. Dat de huidige CDA-top desondanks een verbond met de PVV door wil drukken en zelfs Ab Klink er uitgewerkt heeft zorgt ervoor dat het voor hem weinig nut heeft zijn mond momenteel open te trekken. Zal wel weer komen in de aanloop naar het congres.
En hij heeft geen Twitter accountquote:Op donderdag 23 september 2010 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, hij heeft de brief van Veerman gesteund.
Ja, hij zal dan wel afwachten nu.
En druk met zijn nieuwe baan natuurlijk.
Dat is dan weer een duidelijk pluspunt.quote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En hij heeft geen Twitter account
Bummerquote:Op donderdag 23 september 2010 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
En hij heeft geen Twitter account
SGP to the rescue!quote:Op donderdag 23 september 2010 21:13 schreef -jos- het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)abinet-met-PVV.dhtml
CDA-Kamerlid Kathleen Ferrier zal tegen samenwerking van haar partij met de PVV stemmen. Dat meldt journalist Kaj Leers op zijn weblog. Het minderheidskabinet van CDA en VVD met gedoogsteun van de PVV zou in dat geval in de Tweede Kamer geen meerderheid hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |