Dan schaad je met dat artikel de belangen van anderen. Dat doe je met een plaatje van een trein niet..quote:Op zondag 19 september 2010 19:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Namaakartikelen worden ook meteen aan de grens vernietigd als ze worden ontdekt, dus blijkbaar zijn er wel juridische mogelijkheden om andermans eigendommen te vernietigen.
Verkregen door illegale activiteiten. En daarnaast is het een signaal dat het niet loont om het te doen.quote:Op zondag 19 september 2010 19:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat voor juridische basis bestaat daarvoor? Dat men andermans eigendommen mag vernietigen?
Ik zag zoveel mensen langs de baan die ik niet ken. Zal jou vast wel gezien hebben.quote:Op zondag 19 september 2010 18:52 schreef V2 het volgende:
[..]
Irritant is dat zeg. Nou ja, ik stond iig op respectabele afstandzag je me nog staan? Ik zag iig wel diverse mensen uit een wagon hangen
Dan zat je aan de andere kant, ik stond in rijrichting rechts, ergens voor Delft in dat natuurgebied.quote:Op zondag 19 september 2010 20:15 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik zag zoveel mensen langs de baan die ik niet ken. Zal jou vast wel gezien hebben.
Heb het grootste stuk mijn kop (en camera) buiten boord gestoken.
Ik zat op de heenweg pal achter de loc 01 1075, in rijrichting links, 2e raam.
Zal zometeen foto's toevoegen
Wat had je dan verwacht? Een elektrische trein die 140 kan rijden ofzo?quote:Op zondag 19 september 2010 21:35 schreef ErkendFokker het volgende:
wtf er reed net een stoomtrein ofzo voorbij @ station meppel?
ik wist niet dat er hier überhaupt al treinen reden :pquote:Op zondag 19 september 2010 21:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Een elektrische trein die 140 kan rijden ofzo?
Misschien over tig jaar.
Dat kan kloppen. Dat was de VSM die na het stoomtreinweekend in Fryslân weer op weg was naar Apeldoorn om daar de eigen lijn weer op te gaan.quote:Op zondag 19 september 2010 21:35 schreef ErkendFokker het volgende:
wtf er reed net een stoomtrein ofzo voorbij @ station meppel?
quote:Op zondag 19 september 2010 21:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Een elektrische trein die 140 kan rijden ofzo?
Misschien over tig jaar.
Wtf?!quote:Op zondag 19 september 2010 21:38 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
ik wist niet dat er hier überhaupt al treinen reden :p
ah ok, leuk gezicht wel zo'n oude trein. Die wagons ook nog met 3e klas enzoquote:Op zondag 19 september 2010 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. Dat was de VSM die na het stoomtreinweekend in Fryslân weer op weg was naar Apeldoorn om daar de eigen lijn weer op te gaan.
Zoep dan niet zoveelquote:Op zondag 19 september 2010 21:42 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Pff 'k ben niet nuchter genoeg omdat nu nog te herkennen
Zekers. Die met zetels en stoomloc zijn van de Stoomstichting Nederland. Die bezitten eerste klas K1A rijtuigenquote:Op zondag 19 september 2010 21:42 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
ah ok, leuk gezicht wel zo'n oude trein. Die wagons ook nog met 3e klas enzoIk hou wel van oude wagons, je hebt af en toe op amersfoort amsterdam ook zo'n oude wagon met zetels enz
Goed gedaan! Goed idee van de OV-fiets, zitten leuke plaatjes bijquote:Op zondag 19 september 2010 21:51 schreef greavy het volgende:
Zaterdag 18 September 2010, een dag die voor mij in het teken stond als 'stoomdag'.
Dit mede omdat ik uit Rotterdam naar Alkmaar en Heerhugowaard ging, vervolgens terug naar Alkmaar, met een OV-fiets legale plekken opzocht voor foto's, en vervolgens weer Alkmaar - Heerhugowaard - Alkmaar - Rotterdam met de stoomtrein.
Een nadeel was - voor de SSN en de NS - dat er lastgevingen waren afgegeven voor Alkmaar-Alkmaar Noord en rondom Heerhugowaard. Spotters bevonden zich op de baan. Op zicht rijden met beperkte snelheid.
Als je een foto maakt bij bijvoorbeeld de douane moet je deze ook meteen wissen. Er bestaat dus wel degelijk een wet die dit mogelijk maakt.quote:Op zondag 19 september 2010 19:35 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat voor juridische basis bestaat daarvoor? Dat men andermans eigendommen mag vernietigen?
Op grond waarvan? Ik weet dat men dat altijd graag zo brengt, maar ze hebben geen poot om op te staan, je mag fotograferen wat je wil, op militaire en veiligheidsinstallaties na.quote:Op zondag 19 september 2010 23:36 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Als je een foto maakt bij bijvoorbeeld de douane moet je deze ook meteen wissen. Er bestaat dus wel degelijk een wet die dit mogelijk maakt.
Mogen NS of ProRail niet in het kader van de huisregels een fotografeerverbod opleggen?quote:Op zondag 19 september 2010 23:44 schreef Peter het volgende:
[..]
Op grond waarvan? Ik weet dat men dat altijd graag zo brengt, maar ze hebben geen poot om op te staan, je mag fotograferen wat je wil, op militaire en veiligheidsinstallaties na.
( Ik heb al eens mot gehad op R'dam centraal met 2 agenten die de regels niet goed kenden..)
een openbaar stuk weg (stationsplein voor ingang) is privéterrein van NS?quote:Op zondag 19 september 2010 23:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Mogen NS of ProRail niet in het kader van de huisregels een fotografeerverbod opleggen?
Als de foto's op het terrein van ProRail, dus de sporen en spoorbermen zijn gemaakt, dan kun je daarvoor beboet worden, omdat je op privéterrein bent geweest en daarnaast heb je door je op of rond de sporen te bewegen de treindienst verstoord (als er gevaar is geweest en/of er een aanwijzing langzaam rijden is afgegeven)quote:Op zondag 19 september 2010 23:44 schreef Peter het volgende:
[..]
Op grond waarvan? Ik weet dat men dat altijd graag zo brengt, maar ze hebben geen poot om op te staan, je mag fotograferen wat je wil, op militaire en veiligheidsinstallaties na.
( Ik heb al eens mot gehad op R'dam centraal met 2 agenten die de regels niet goed kenden..)
En dat op die 51 fototjes!quote:Op maandag 20 september 2010 08:51 schreef Crientj het volgende:
Jezus, Greavy. Dankje voor het laten crashen van mn telefoon.
Nja dus? Ik verwacht geen fucking 51 foto's, waardoor mn telefoon zegt; bekijk het maar. Ik ga niet meer doen. ;rquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 september 2010 09:28 schreef Crientj het volgende:
[..]Viel niet op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer PI's lezen.
Oh, mobiele lay-out! Bij deze post hoort een thumb-up PI.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Nee.quote:Op maandag 20 september 2010 09:38 schreef greavy het volgende:
Dagkaart Intertoys
16 september 2010
In samenwerking bieden de Nederlandse Spoorwegen en speelgoedketen Intertoys een Dagkaart aan.
Daar is de auto voor.quote:Op maandag 20 september 2010 09:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee.
Nee!
Nee!
NEE!
Ik ben een beetje klaar met die kutdagkaartacties waardoor je in het weekend niet meer rustig in de trein door Nederland kunt reizen.
Mobiele lay-out: bij deze post hoort een thumb-down PI.
Kijk, dat is een toffe foto.quote:Op maandag 20 september 2010 10:13 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ter gelegenheid van het 175 jarige bestaan van de Deutsche Bahn, werd er op het Bahnwerk Osnabrück op zondag 19 september 2010 een Bahnhofsfest georganiseerd. Voordat het terrein open ging voor het grote publiek, werden fotografen in de gelegenheid gesteld foto's te maken van het nog relatief rustige terrein en dit alles zonder bordjes en lintjes. Rond de draaischijf stonden onder andere een vijftal reclameloks, een orientrode 151 en tweemaal een 103 opgesteld. Van links naar rechts: 120 159 "175 jaar DB", DB 185 142 "Edelweiss", DB 152 005 "Claas", DB 189 065 "Tulpen en molens", DB 152 134 "Albatros", DB 151 164, DB 103 222 en 103 113.
Later meer.
quote:Op maandag 20 september 2010 09:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Viel niet op.
Leer PI's lezen.
Oh, mobiele lay-out! Bij deze post hoort een thumb-up PI.
Erg goed geregeld. En briljante foto.quote:Op maandag 20 september 2010 10:13 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]Voordat het terrein open ging voor het grote publiek, werden fotografen in de gelegenheid gesteld foto's te maken van het nog relatief rustige terrein en dit alles zonder bordjes en lintjes.
Dat is waar!quote:
Zo, de brutaliteit! Wanneer moet je weer werken?quote:[..]
Vanmiddag ;Dquote:Op maandag 20 september 2010 10:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat is waar!
[..]
Zo, de brutaliteit! Wanneer moet je weer werken?
Mobiele lay-out: bij deze post hoort een smiley-met-een-zonnebril PI.
En de andere kant:quote:Op maandag 20 september 2010 10:13 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ter gelegenheid van het 175 jarige bestaan van de Deutsche Bahn, werd er op het Bahnwerk Osnabrück op zondag 19 september 2010 een Bahnhofsfest georganiseerd. Voordat het terrein open ging voor het grote publiek, werden fotografen in de gelegenheid gesteld foto's te maken van het nog relatief rustige terrein en dit alles zonder bordjes en lintjes. Rond de draaischijf stonden onder andere een vijftal reclameloks, een orientrode 151 en tweemaal een 103 opgesteld. Van links naar rechts: 120 159 "175 jaar DB", DB 185 142 "Edelweiss", DB 152 005 "Claas", DB 189 065 "Tulpen en molens", DB 152 134 "Albatros", DB 151 164, DB 103 222 en 103 113.
Later meer.
Die is mooier, ik ben niet zo'n fan Duitse e-locs...quote:Op maandag 20 september 2010 10:51 schreef dennistd het volgende:
[..]
En de andere kant:
[ afbeelding ]
Bestaande uit de 233 525, V200 116, 218 387, 225 021, 217 014, 218 105, 217 001 en 212 093
Veel plezier!quote:
Oh.quote:Stop je nu met die mobiele layout subs?School, dus dan kan ik weer FireFox gebruiken.
Euh, verpakte kiwi niet, die liggen in het schap voor in de winkel.quote:Op maandag 20 september 2010 11:20 schreef Duvel het volgende:
[..]
Graag gedaan. Staat de kiwi koud?
Bij de diesels is de V160-serie zo oververtegenwoordigdquote:Op maandag 20 september 2010 10:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die is mooier, ik ben niet zo'n fan Duitse e-locs...
De 01-1075 mis ik! De enigste (of was er nog één?) stoomloc in Osnabrück.quote:Op maandag 20 september 2010 10:13 schreef Zug-Chef het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ter gelegenheid van het 175 jarige bestaan van de Deutsche Bahn, werd er op het Bahnwerk Osnabrück op zondag 19 september 2010 een Bahnhofsfest georganiseerd. Voordat het terrein open ging voor het grote publiek, werden fotografen in de gelegenheid gesteld foto's te maken van het nog relatief rustige terrein en dit alles zonder bordjes en lintjes. Rond de draaischijf stonden onder andere een vijftal reclameloks, een orientrode 151 en tweemaal een 103 opgesteld. Van links naar rechts: 120 159 "175 jaar DB", DB 185 142 "Edelweiss", DB 152 005 "Claas", DB 189 065 "Tulpen en molens", DB 152 134 "Albatros", DB 151 164, DB 103 222 en 103 113.
Later meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |