Nee, die is vergiftigd door onze buurman.quote:Jullie hebben de cannabis eindelijk geoogst? Gefeliciteerd.
Nee, jij zit in Las Vegas, dat was me duidelijkquote:
Ik mag toch hopen dat je van A meer gezien hebt dan van de wereldquote:Op donderdag 16 september 2010 17:02 schreef SingleCoil het volgende:
Neuh. Van mij hoeft het eigenlijk allemaal niet zo nodig. Ik heb al genoeg van de wereld gezien en nog niet genoeg van mijn'je
Wat heeft 'ie ermee gedaan?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, die is vergiftigd door onze buurman.
Is dat een bekende kok?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:06 schreef Isegrim het volgende:
Zaterdag de 26e kookt Floris Versluys van In de keuken van Floris in Cinema. Wij hebben gereserveerd.
Ging het überhaupt nog iets worden?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:42 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een of ander onkruidbestrijdingsmiddel op gespoten.
Post van A.
Ze groeiden als kool, het ging echt geweldig. Tot we ze verpot hebben en bij de schutting met de buren neergezet, daar krijgen ze de meeste zon. Ze groeiden echt geweldig, waren iets van 40 cm hoog. Ineens begonnen de blaadjes druppelvormige gele stipjes te vertonen, en de plantjes die eromheen stonden ook. Na 3 dagen waren ze dood.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ging het überhaupt nog iets worden?de planten die ik ooit gehad heb hadden in augustus de afmeting van een redelijke kerstboom :p
Hm, dat klinkt wel als een gevalletje round-up ja.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ze groeiden als kool, het ging echt geweldig. Tot we ze verpot hebben en bij de schutting met de buren neergezet, daar krijgen ze de meeste zon. Ze groeiden echt geweldig, waren iets van 40 cm hoog. Ineens begonnen de blaadjes druppelvormige gele stipjes te vertonen, en de plantjes die eromheen stonden ook. Na 3 dagen waren ze dood.
In elk geval een hele goeie.quote:
Ik zou aangifte doen van vernieling.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ze groeiden als kool, het ging echt geweldig. Tot we ze verpot hebben en bij de schutting met de buren neergezet, daar krijgen ze de meeste zon. Ze groeiden echt geweldig, waren iets van 40 cm hoog. Ineens begonnen de blaadjes druppelvormige gele stipjes te vertonen, en de plantjes die eromheen stonden ook. Na 3 dagen waren ze dood.
Ik ben er deze week niet helemaal bij.quote:
ja, dan ligt morgen mijn kat met een gebakken spons in z'n maag...quote:Op donderdag 16 september 2010 22:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou aangifte doen van vernieling.
Plus dat je sowieso niets kunt bewijzen. Zinloos dus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 06:09 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ja, dan ligt morgen mijn kat met een gebakken spons in z'n maag...
Vertel?quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zijn echt hele rare mensen die links naast ons wonen.
Ik ga waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wie gaan er donderdag eigenlijk allemaal mee naar TPP?
quote:
Oh helemaal gemist dat het nu al weer isquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:33 schreef Breuls het volgende:
http://www.popronde.nl/steden/Rotterdam/
Gaat iemand nog bij een van deze optredens kijken?
Op het Weena is altijd plaats. Maar dat vinden veel mensen te ver lopenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:38 schreef DutchTrain het volgende:
http://www.speld.nl/2010/(...)-succesvol-verlopen/
Helaas is het toch de laatste dagen weer een aardig zooitje bij centraal. Terwijl er echt altijd genoeg plek is in de fietsflat.
Moet ik passende strafmaatregelen bedenken voor het gezinslid?quote:
ik mot cdtjes uitdelen in de exit, maar verder ben ik wel overal en nergens te vinden. zeker bij Bombay Show Pig (HELL YEAH!!)quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Oh helemaal gemist dat het nu al weer is
Helaas al andere plannen, want altijd erg leuk en gezellig in de stad. Misschien later op de avond nog..
Ik heb ze gelezen. Jullie schrijven leukquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:08 schreef Isegrim het volgende:
Eindelijk een blogje geschreven over De Lamme Goedzak in Noordwijk aZ (we waren er vier weken geleden ofzo):
http://vanwisse.nl/uit-eten/lammegoedzak
http://vanwisse.nl/uit-eten/Noordwijk
En ook eentje over het-restaurant waar we ook hebben gegeten:
http://vanwisse.nl/uit-eten/Binnen_Op_Zee
En dat beviel erg goedquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:20 schreef Isegrim het volgende:
Dat zal zeker toeval zijn ja.
Nu ook even uit eten, bij De Jonge de Jong op Katendrecht.
lees een paar topics terug mijn ervaring met Vapiano in Den Haag.quote:
Klinkt wel als een deal!quote:Op zondag 19 september 2010 13:31 schreef Isegrim het volgende:
Alicey, je kunt bij ons komen eten vanavond als je wilt.We eten Spaanse avocadosalade.
We eten wel altijd laat.
ze laten ook iedereen toe hier tegenwoordigquote:
Hallo!quote:
Nee vergadering. Ik kwam ze toevallig wel tegen toen ze net begonnen, was op weg naar m'n trein terug, maar ik wilde vroeg thuis zijn, dus ik liep door.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:19 schreef Isegrim het volgende:
Handig.
Was je bij de harinam? Ik hoorde een harinam voorbij komen maar was te druk met iets anders om te gaan kijken
Ik krijg hier trek vanquote:Op zondag 19 september 2010 23:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als jullie morgen niets meer horen van Alicey, dan komt het door onze tomatensoep, avocadosalade, of yoghurt met lime curd en verse frambozen + zwarte bessen.
Stel je je nu voor als "gezinshoofd buiten functie"?quote:Op maandag 20 september 2010 07:46 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen! Lekker lang onderweg geweest, gisteren om 11.00 de deur uit gegaan, nu net een half uutje in mijn hotelkamer...
Ik zie nu ook waarom ik hier opval: ik ben vergeten mijn veel te jonge vrouw mee te nemen
Dat toetje is zeker een aanrader!quote:Op maandag 20 september 2010 09:43 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik krijg hier trek vanVooral van dat toetje!
Een MP die op dienstreis is is toch ook niet MP buiten functie?quote:Op maandag 20 september 2010 12:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Stel je je nu voor als "gezinshoofd buiten functie"?
Er mag best een extra dag bij ja. Om je weer geestelijk voor te bereiden op 4 dagen werken.quote:Op maandag 20 september 2010 12:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wie heeft er bedacht dat het weekend maar 2 dagen heeft?
Of 4 dagen weekend. dan is het 3 dagen vrij, 3 dagen werk, een halve dag om bij te komen vna het werk en een halve dag om je voor te bereiden op het moeten werken.quote:Op maandag 20 september 2010 13:15 schreef Vogue het volgende:
[..]
Er mag best een extra dag bij ja. Om je weer geestelijk voor te bereiden op 4 dagen werken.
Uh, Zevende dag was de dag des Heeren uiteraardquote:Op maandag 20 september 2010 12:54 schreef Isegrim het volgende:
Ooit bestond er helemaal geen weekend en moest het plebs zeven dagen per week werken.
Oh, en de Oude en de Nieuwe Maas ook trouwens.quote:Op maandag 20 september 2010 14:01 schreef JDude het volgende:
Vroeger had ik de Biesbosch over moeten zwemmen om op m'n werk te komen.
Nee, ik zit nu in Noord-West, en de brug waar ik altijd overheen rijd is een brug over de Schie.quote:Op maandag 20 september 2010 14:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
@Breuls: Dat water bij jou is de Rotte.
Waar zit je in N-W ?quote:Op maandag 20 september 2010 14:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu in Noord-West, en de brug waar ik altijd overheen rijd is een brug over de Schie.
Overigens rijd ik vlakbij huis ook wel over de Delftsevaart, en dat is een uiteinde van de Rotte, ja.
quote:Op maandag 20 september 2010 17:55 schreef Causa het volgende:
Ik had vroeger ws niet iets over hoeven zwemmen, omdat ik ws direct na het ouderlijk huis al op de brandstapel terecht was gekomen.
Ik denk dat het toeval is.quote:Op maandag 20 september 2010 18:02 schreef junkiexp het volgende:
@ Alicey, post jij zo verschrikkelijke veel, op of pikken wij dezelfde topic's uit de AT ?
Je ligt in bed, en dan... bijvoorbeeld.
Ik kom je elke dag meerdere malen tegen![]()
-> TRU
Innsbruckweg.quote:Op maandag 20 september 2010 17:59 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Waar zit je in N-W ?
Dan werk ik vlak bij je....
Ah, ik op de Sevillaweg op de hoek van Matlingeweg.quote:
Dan kom ik een paar keer per week langs je werk.quote:Op maandag 20 september 2010 20:26 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ah, ik op de Sevillaweg op de hoek van Matlingeweg.
Ik heb ook donderdag staan.quote:Op maandag 20 september 2010 23:39 schreef Isegrim het volgende:
Donderdagavond, niet woensdagavond toch?
Hier was het gister ook lekker weer en het wordt de komende dagen mooi nazomerweer naar het schijnt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:14 schreef SingleCoil het volgende:
Hier is het 370C, en lekker zonnig. 7% luchtvochtigheid, dus heel goed uit te houden. Zometeen naar hotel en lekker even een duik nemen
Lekker is wel een groot woord, maar het regende niet idd.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hier was het gister ook lekker weer en het wordt de komende dagen mooi nazomerweer naar het schijnt.
In de Maastunnel staat bijna altijd file. Heeft niets met de Maastunnel te maken, maar heeft alles te maken met dat het verkeer achter de Maastunnel niet snel genoeg verder kan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:29 schreef JDude het volgende:
Dikke mist van Breda tot hier, en waar staat de enige file? In de Maastunnel, waar de mist niet kan komen.
Oh, nou ja, ik werk hier ook pas 2,5 week, maar dit was de eerste keer dat ik niet vloeiend naar "de overkant" reed.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:32 schreef Alicey het volgende:
In de Maastunnel staat bijna altijd file. Heeft niets met de Maastunnel te maken, maar heeft alles te maken met dat het verkeer achter de Maastunnel niet snel genoeg verder kan.
Op welke tijden ga je en welke richting?quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, nou ja, ik werk hier ook pas 2,5 week, maar dit was de eerste keer dat ik niet vloeiend naar "de overkant" reed.
Rond kwart voor acht zuid-noord en ergens tussen vijf en zes noord-zuid meestalquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op welke tijden ga je en welke richting?
Misschien dat je dan net de grootste ellende voor bent. Ik heb er rond die tijden zelden iets te zoeken (in ieder geval niet in die richting), maar de keren dat ik er wel iets te zoeken had was het rond een uur of 9 toch vrij druk richting Zuid-Noord en heb ik 's avonds wel langere treintjes gezien die Noord-Zuid wilden rijden..quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Rond kwart voor acht zuid-noord en ergens tussen vijf en zes noord-zuid meestal
De Euromast is ook al weg. M'n uitzicht, wat doen zequote:Op dinsdag 21 september 2010 09:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De hoge gebouwen hebben geen bovenkant meer
Oh. Dan ben ik er nietquote:Op maandag 20 september 2010 23:39 schreef Isegrim het volgende:
Donderdagavond, niet woensdagavond toch?
Waar zat die eigenlijk? Jammer dat die weg is, ken de winkel alleen van de achterkant van de gids van vroegah. Wel eens in het winkeltje bij Boekelo geweest.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:56 schreef Breuls het volgende:
Conrad!
Onee, die zit er al tig jaar niet meer.
Boven metrostation Beurs. Naast City Lens.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waar zat die eigenlijk? Jammer dat die weg is, ken de winkel alleen van de achterkant van de gids van vroegah. Wel eens in het winkeltje bij Boekelo geweest.
Nee, dezelfde die steeds van naam veranderde. Kinko's werd Fedex Kinko's, en toen gewoon Fedex, geloof ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:15 schreef junkiexp het volgende:
Hebben al 3 van die copy shop's gezeten volgens mij
Ik gelukkig nietsquote:
Sterkte! Mij geeft het een hoop stress... Het gaat NOOIT mis, maar op het moment suprême werkt niets meer naar behoren. Maar dat zal jij ook wel hebben zo te lezenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:10 schreef SingleCoil het volgende:
ah...ik heb vergelijkbare issues hier...
Patient heeft het overleefd en beide ogen nog?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:07 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik gelukkig nietsMaar moest een demo geven van onze unit die gebruikt werd bij een oogoperatie. En dat ging niet goed, de meeste technische details werkten niet naar behoren en dat is best lullig als de patient al onder narcose aan het infuus ligt en de operatie niet afgebroken kan worden. Maargoed, gelukkig is het goed afgelopen (hoop ik).
Dat wel, maar of hij nog goed kan zien met het oog waaraan hij geopereerd is... Ik weet 't nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Patient heeft het overleefd en beide ogen nog?
Ach, die was al zo goed als blind, daarom werd ie ook geopereerdquote:
Die zoekt dus duidelijk mannelijke aandachtquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:48 schreef Alicey het volgende:
Ik zit hier met een poesje dat sinds SC weg is opeens de aandachtshoer aan het uithangen is.
Ja, typisch inderdaad. Zal ze wel naar mij toe komen omdat die kater ook niet weet wat-ie er mee moet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:10 schreef Vogue het volgende:
Die zoekt dus duidelijk mannelijke aandachtHad de kat van mijn moeder ook. Die wilde alleen maar bij haar vriend zitten, mijn moeder liet ze links liggen. Grappig is dat.
Dat lijkt me bepaald niet zo tof.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:07 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik gelukkig nietsMaar moest een demo geven van onze unit die gebruikt werd bij een oogoperatie. En dat ging niet goed, de meeste technische details werkten niet naar behoren en dat is best lullig als de patient al onder narcose aan het infuus ligt en de operatie niet afgebroken kan worden. Maargoed, gelukkig is het goed afgelopen (hoop ik).
Wat zochten die dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:05 schreef Isegrim het volgende:
Op Zuidplein eerder vandaag een inval in een pand door een soort FBI-achtige eenheid in zwarte gepantserde Audi's, Mercedessen en BMW's.
quote:Op woensdag 22 september 2010 13:28 schreef Metatron het volgende:
Politie was druk aan het controleren bij Spaanse Polder, op de Matlingeweg. (Bij de brug over de Schie, richting A20)
quote:Op maandag 20 september 2010 14:52 schreef Breuls het volgende:
Nee, ik zit nu in Noord-West, en de brug waar ik altijd overheen rijd is een brug over de Schie.
Spannend.quote:Verder is het taxatierapport binnen en de hypotheekaanvraag voor finale beoordeling onderweg naar de bank. (64% van executiewaarde benodigd. Lijkt me niet zo'n probleem te moeten zijn. Maar goed, je weet het nooit met banken.)
Kun jij een AUdi van een BMW onderscheiden dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:05 schreef Isegrim het volgende:
Op Zuidplein eerder vandaag een inval in een pand door een soort FBI-achtige eenheid in zwarte gepantserde Audi's, Mercedessen en BMW's.
Kniesoor.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:42 schreef SingleCoil het volgende:
Logisch, want een Beemer is een motor. Bij auto's is het een Bimmer.
En een deel staat bij een andere bank, die... guess what... ook geen afschriften verstrektquote:Op woensdag 22 september 2010 15:44 schreef Alicey het volgende:
Wel stom idd Mtt... Alsof ze stiekem niet gewoon zelf kijken als de rekening toch daar loopt.
Ah, opweg naar mn vorige buren op de Dordtselaan? Klinkt als een arrestatieteamquote:Op woensdag 22 september 2010 15:05 schreef Isegrim het volgende:
Mijn ervaring is dat dat meestal wel geaccepteerd wordt, omdat banken van elkaar ook wel weten dat ze zo goed als geen afschriften meer vertrekken..quote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef Metatron het volgende:
[..]
En een deel staat bij een andere bank, die... guess what... ook geen afschriften verstrekt. Ben benieuwd wat ze van dat printscreentje vinden....
En ik heb ook niet de illusie dat een bank die informatie niet verstrekt als er naar gevraagd wordt ivm een hypotheekverstrekking.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat meestal wel geaccepteerd wordt, omdat banken van elkaar ook wel weten dat ze zo goed als geen afschriften meer vertrekken..
Ik heb niks gezien om 08:00 ?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:28 schreef Metatron het volgende:
Politie was druk aan het controleren bij Spaanse Polder, op de Matlingeweg. (Bij de brug over de Schie, richting A20)
Verder is het taxatierapport binnen en de hypotheekaanvraag voor finale beoordeling onderweg naar de bank. (64% van executiewaarde benodigd. Lijkt me niet zo'n probleem te moeten zijn. Maar goed, je weet het nooit met banken.)
Ik zal er ook zo rond die tijd zijn geweest, iets vroeger misschien.. Maar vandaag op de fiets en als ik fiets ontgaat ook zo'n beetje alles me.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien om 08:00 ?
Nu rijd ik wel flink op de automatische piloot
Ik kwam er langs rond 10:30, vanaf de A20. En ik zag dat ze aan de overkant druk bezig waren met auto's te stoppen en de parallelweg op te dirigeren. Ook zag ik sowieso al 5 man druk schrijvend naast auto's staan.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien om 08:00 ?
Nu rijd ik wel flink op de automatische piloot
Ah, een stuk later dus alweer.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:10 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik kwam er langs rond 10:30, vanaf de A20. En ik zag dat ze aan de overkant druk bezig waren met auto's te stoppen en de parallelweg op te dirigeren. Ook zag ik sowieso al 5 man druk schrijvend naast auto's staan.
Ik niet, dus ik houd ooit nog eens een etentje van je tegoed. En mocht je eens in de buurt zijn, gooi die dvd's maar in de brievenbus danquote:
Ja, dat ga jij niet snappen, he?quote:Op donderdag 23 september 2010 04:43 schreef kitao het volgende:
kutkenkerstad.
hoe ken je daar 138 topics in jezusnaam mee volproppen ?
ik woon er zelf , wat is dit voor chauvinistisch geklapzeik ?quote:Op donderdag 23 september 2010 04:44 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja, dat ga jij niet snappen, he?
Rotterdams chauvinistisch geklapzeikquote:Op donderdag 23 september 2010 04:45 schreef kitao het volgende:
[..]
ik woon er zelf , wat is dit voor chauvinistisch geklapzeik ?
en ik aan chocola.quote:als ik zilverpapier zie denk ik aan smackjunks.
mij ook , vooral bij zomercarnaval.quote:
quote:Damn I love the way your shining
Oh girl a true defination of a diamond
You make me wanna give you twins
I'm at the door baby please let me in
Good God you got me feinin
Da coco butta got dat sexy body glemin'
And I only need it one time
And forsure you'll be back more than one time
Dat is onzin, we hebben er twee gezien en die vond ik niet heel geslaagd en nu wil jij ze niet meer kijken.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:48 schreef Isegrim het volgende:
Over DVD's gesproken. Breuls, als ik eraan denk, neem ik je Lost-DVD's mee.LHO vindt ze toch niet leuk.
Ook goed.quote:Op donderdag 23 september 2010 07:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is onzin, we hebben er twee gezien en die vond ik niet heel geslaagd en nu wil jij ze niet meer kijken.
Da's goedquote:Op woensdag 22 september 2010 23:30 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik niet, dus ik houd ooit nog eens een etentje van je tegoed. En mocht je eens in de buurt zijn, gooi die dvd's maar in de brievenbus dan
Is goed. Zonde.quote:Op woensdag 22 september 2010 23:48 schreef Isegrim het volgende:
Over DVD's gesproken. Breuls, als ik eraan denk, neem ik je Lost-DVD's mee.LHO vindt ze toch niet leuk.
Ben je wel bij S01E01 begonnen? Anders kijkt het een beetje lastig...quote:Op donderdag 23 september 2010 07:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is onzin, we hebben er twee gezien en die vond ik niet heel geslaagd en nu wil jij ze niet meer kijken.
Suspension of disbelief is LHO vreemd, dus het kijkt sowieso lastig.quote:Op donderdag 23 september 2010 09:24 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Ben je wel bij S01E01 begonnen? Anders kijkt het een beetje lastig...
LHO wenst enkel in de realiteit te leven.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:47 schreef Breuls het volgende:
[..]
Suspension of disbelief is LHO vreemd, dus het kijkt sowieso lastig.
Vind ik niet nee.quote:Op donderdag 23 september 2010 12:33 schreef Isegrim het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)lkom-in-milaan-.html
Dat zijn toch geen "Plus Size"-modellen?
Nu nog een slagersmes er bij.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:38 schreef Vogue het volgende:
Dit was ik afgelopen dinsdag trouwens, na de goede demodag in Belgie
http://i51.tinypic.com/e97tja.jpg
Sexyquote:Op donderdag 23 september 2010 15:38 schreef Vogue het volgende:
Groen staat je goed!quote:Op donderdag 23 september 2010 15:38 schreef Vogue het volgende:
Zeiden ze iets terug?quote:Op donderdag 23 september 2010 19:03 schreef Alicey het volgende:
Vuil weggooien o.i.d. Niets geks iig
Ja hoor, past prima bij me. Vind ik zelf dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:29 schreef Causa het volgende:
Donkerblauwe BMW Alicey? Past dat wel bij je?
Het zou niet mijn soort wagen zijn, maar Tucson vind ik toch ook wel behoorlijk ruim ogen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:08 schreef Vogue het volgende:
Toe maar, daar is mijn Tucson een zeepkist bij![]()
Vogue , dat is toch een modeblaadje ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:09 schreef Alicey het volgende:
Ah, zodoende. Met apparatuur van Vogue?
prima , ik doe even een andere outfit aan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:34 schreef Vogue het volgende:
Hi Kitao![]()
Jij mag volgende week op de cover
ik had allang naar de fles gegrepen..quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:39 schreef Alicey het volgende:
[ afbeelding ]
tekent mijn dag vandaag...
Dus heb ik besloten om te accepteren dat ik vandaag niet productief ga zijn en me verder niet te storen aan mensen die domme vragen stellen, mensen die vragen stellen zonder eerst zelf iets te onderzoeken, mensen die paniek gaan zaaien waardoor directeuren over me heen vallen terwijl degene die paniek zaait feitelijk niet snapt wat er gebeurt en zich daar ook niet bezig mee zou moeten houden, websites waar je vanaf elk punt dingen kan kopen, maar nergens iets kunt evalueren, websites waar je iets wilt kopen maar waar de hele santekraam in elkaar valt, mensen die niet aanwezig zijn, etc.
Ik ga me er allemaal niet druk om maken.
Ik ook als ik er hier een had staan. Maar als de hele dag zo gaat als het tot nu toe gaat, dan heb ik vanavond wel een paar flinke borrels nodig.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:46 schreef kitao het volgende:
[..]
ik had allang naar de fles gegrepen..
ik ga nu rijden , geen alcohol op de weg meer voor mij.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ook als ik er hier een had staan. Maar als de hele dag zo gaat als het tot nu toe gaat, dan heb ik vanavond wel een paar flinke borrels nodig.
Hey, ben je bij mijn werkgever komen werken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:39 schreef Alicey het volgende:
[ afbeelding ]
tekent mijn dag vandaag...
Dus heb ik besloten om te accepteren dat ik vandaag niet productief ga zijn en me verder niet te storen aan mensen die domme vragen stellen, mensen die vragen stellen zonder eerst zelf iets te onderzoeken, mensen die paniek gaan zaaien waardoor directeuren over me heen vallen terwijl degene die paniek zaait feitelijk niet snapt wat er gebeurt en zich daar ook niet bezig mee zou moeten houden, websites waar je vanaf elk punt dingen kan kopen, maar nergens iets kunt evalueren, websites waar je iets wilt kopen maar waar de hele santekraam in elkaar valt, mensen die niet aanwezig zijn, etc.
Ik ga me er allemaal niet druk om maken.
Je zou het haast wel denken he?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hey, ben je bij mijn werkgever komen werken?
Ik heb nog nooit van m'n leven een geblokkeerde sim gehad, dus geen idee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:40 schreef kitao het volgende:
weet iemand hier hoe je zonder pukcode je sim kan deblokkeren ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |