Dat toetje is zeker een aanrader!quote:Op maandag 20 september 2010 09:43 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik krijg hier trek vanVooral van dat toetje!

Een MP die op dienstreis is is toch ook niet MP buiten functie?quote:Op maandag 20 september 2010 12:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Stel je je nu voor als "gezinshoofd buiten functie"?

Er mag best een extra dag bij ja. Om je weer geestelijk voor te bereiden op 4 dagen werken.quote:Op maandag 20 september 2010 12:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wie heeft er bedacht dat het weekend maar 2 dagen heeft?

Of 4 dagen weekend. dan is het 3 dagen vrij, 3 dagen werk, een halve dag om bij te komen vna het werk en een halve dag om je voor te bereiden op het moeten werken.quote:Op maandag 20 september 2010 13:15 schreef Vogue het volgende:
[..]
Er mag best een extra dag bij ja. Om je weer geestelijk voor te bereiden op 4 dagen werken.

Uh, Zevende dag was de dag des Heeren uiteraardquote:Op maandag 20 september 2010 12:54 schreef Isegrim het volgende:
Ooit bestond er helemaal geen weekend en moest het plebs zeven dagen per week werken.

Oh, en de Oude en de Nieuwe Maas ook trouwens.quote:Op maandag 20 september 2010 14:01 schreef JDude het volgende:
Vroeger had ik de Biesbosch over moeten zwemmen om op m'n werk te komen.

Nee, ik zit nu in Noord-West, en de brug waar ik altijd overheen rijd is een brug over de Schie.quote:Op maandag 20 september 2010 14:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
@Breuls: Dat water bij jou is de Rotte.

Waar zit je in N-W ?quote:Op maandag 20 september 2010 14:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu in Noord-West, en de brug waar ik altijd overheen rijd is een brug over de Schie.
Overigens rijd ik vlakbij huis ook wel over de Delftsevaart, en dat is een uiteinde van de Rotte, ja.

quote:Op maandag 20 september 2010 17:55 schreef Causa het volgende:
Ik had vroeger ws niet iets over hoeven zwemmen, omdat ik ws direct na het ouderlijk huis al op de brandstapel terecht was gekomen.

Ik denk dat het toeval is.quote:Op maandag 20 september 2010 18:02 schreef junkiexp het volgende:
@ Alicey, post jij zo verschrikkelijke veel, op of pikken wij dezelfde topic's uit de AT ?
Je ligt in bed, en dan... bijvoorbeeld.
Ik kom je elke dag meerdere malen tegen![]()
-> TRU

Innsbruckweg.quote:Op maandag 20 september 2010 17:59 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Waar zit je in N-W ?
Dan werk ik vlak bij je....

Ah, ik op de Sevillaweg op de hoek van Matlingeweg.quote:

Dan kom ik een paar keer per week langs je werk.quote:Op maandag 20 september 2010 20:26 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ah, ik op de Sevillaweg op de hoek van Matlingeweg.
Ik heb ook donderdag staan.quote:Op maandag 20 september 2010 23:39 schreef Isegrim het volgende:
Donderdagavond, niet woensdagavond toch?

Hier was het gister ook lekker weer en het wordt de komende dagen mooi nazomerweer naar het schijnt.quote:Op dinsdag 21 september 2010 00:14 schreef SingleCoil het volgende:
Hier is het 370C, en lekker zonnig. 7% luchtvochtigheid, dus heel goed uit te houden. Zometeen naar hotel en lekker even een duik nemen

Lekker is wel een groot woord, maar het regende niet idd.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hier was het gister ook lekker weer en het wordt de komende dagen mooi nazomerweer naar het schijnt.

In de Maastunnel staat bijna altijd file. Heeft niets met de Maastunnel te maken, maar heeft alles te maken met dat het verkeer achter de Maastunnel niet snel genoeg verder kan.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:29 schreef JDude het volgende:
Dikke mist van Breda tot hier, en waar staat de enige file? In de Maastunnel, waar de mist niet kan komen.

Oh, nou ja, ik werk hier ook pas 2,5 week, maar dit was de eerste keer dat ik niet vloeiend naar "de overkant" reed.quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:32 schreef Alicey het volgende:
In de Maastunnel staat bijna altijd file. Heeft niets met de Maastunnel te maken, maar heeft alles te maken met dat het verkeer achter de Maastunnel niet snel genoeg verder kan.

Op welke tijden ga je en welke richting?quote:Op dinsdag 21 september 2010 08:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh, nou ja, ik werk hier ook pas 2,5 week, maar dit was de eerste keer dat ik niet vloeiend naar "de overkant" reed.

Rond kwart voor acht zuid-noord en ergens tussen vijf en zes noord-zuid meestalquote:Op dinsdag 21 september 2010 09:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Op welke tijden ga je en welke richting?

Misschien dat je dan net de grootste ellende voor bent. Ik heb er rond die tijden zelden iets te zoeken (in ieder geval niet in die richting), maar de keren dat ik er wel iets te zoeken had was het rond een uur of 9 toch vrij druk richting Zuid-Noord en heb ik 's avonds wel langere treintjes gezien die Noord-Zuid wilden rijden..quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Rond kwart voor acht zuid-noord en ergens tussen vijf en zes noord-zuid meestal

De Euromast is ook al weg. M'n uitzicht, wat doen zequote:Op dinsdag 21 september 2010 09:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De hoge gebouwen hebben geen bovenkant meer

Oh. Dan ben ik er nietquote:Op maandag 20 september 2010 23:39 schreef Isegrim het volgende:
Donderdagavond, niet woensdagavond toch?

Waar zat die eigenlijk? Jammer dat die weg is, ken de winkel alleen van de achterkant van de gids van vroegah. Wel eens in het winkeltje bij Boekelo geweest.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:56 schreef Breuls het volgende:
Conrad!
Onee, die zit er al tig jaar niet meer.

Boven metrostation Beurs. Naast City Lens.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waar zat die eigenlijk? Jammer dat die weg is, ken de winkel alleen van de achterkant van de gids van vroegah. Wel eens in het winkeltje bij Boekelo geweest.

Nee, dezelfde die steeds van naam veranderde. Kinko's werd Fedex Kinko's, en toen gewoon Fedex, geloof ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:15 schreef junkiexp het volgende:
Hebben al 3 van die copy shop's gezeten volgens mij

Ik gelukkig nietsquote:

Sterkte! Mij geeft het een hoop stress... Het gaat NOOIT mis, maar op het moment suprême werkt niets meer naar behoren. Maar dat zal jij ook wel hebben zo te lezenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:10 schreef SingleCoil het volgende:
ah...ik heb vergelijkbare issues hier...

Patient heeft het overleefd en beide ogen nog?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:07 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik gelukkig nietsMaar moest een demo geven van onze unit die gebruikt werd bij een oogoperatie. En dat ging niet goed, de meeste technische details werkten niet naar behoren en dat is best lullig als de patient al onder narcose aan het infuus ligt en de operatie niet afgebroken kan worden. Maargoed, gelukkig is het goed afgelopen (hoop ik).

Dat wel, maar of hij nog goed kan zien met het oog waaraan hij geopereerd is... Ik weet 't nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Patient heeft het overleefd en beide ogen nog?

Ach, die was al zo goed als blind, daarom werd ie ook geopereerdquote:

Die zoekt dus duidelijk mannelijke aandachtquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:48 schreef Alicey het volgende:
Ik zit hier met een poesje dat sinds SC weg is opeens de aandachtshoer aan het uithangen is.

Ja, typisch inderdaad. Zal ze wel naar mij toe komen omdat die kater ook niet weet wat-ie er mee moet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:10 schreef Vogue het volgende:
Die zoekt dus duidelijk mannelijke aandachtHad de kat van mijn moeder ook. Die wilde alleen maar bij haar vriend zitten, mijn moeder liet ze links liggen. Grappig is dat.

Dat lijkt me bepaald niet zo tof.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:07 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik gelukkig nietsMaar moest een demo geven van onze unit die gebruikt werd bij een oogoperatie. En dat ging niet goed, de meeste technische details werkten niet naar behoren en dat is best lullig als de patient al onder narcose aan het infuus ligt en de operatie niet afgebroken kan worden. Maargoed, gelukkig is het goed afgelopen (hoop ik).

Wat zochten die dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:05 schreef Isegrim het volgende:
Op Zuidplein eerder vandaag een inval in een pand door een soort FBI-achtige eenheid in zwarte gepantserde Audi's, Mercedessen en BMW's.

quote:Op woensdag 22 september 2010 13:28 schreef Metatron het volgende:
Politie was druk aan het controleren bij Spaanse Polder, op de Matlingeweg. (Bij de brug over de Schie, richting A20)
quote:Op maandag 20 september 2010 14:52 schreef Breuls het volgende:
Nee, ik zit nu in Noord-West, en de brug waar ik altijd overheen rijd is een brug over de Schie.
Spannend.quote:Verder is het taxatierapport binnen en de hypotheekaanvraag voor finale beoordeling onderweg naar de bank. (64% van executiewaarde benodigd. Lijkt me niet zo'n probleem te moeten zijn. Maar goed, je weet het nooit met banken.)

Kun jij een AUdi van een BMW onderscheiden dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:05 schreef Isegrim het volgende:
Op Zuidplein eerder vandaag een inval in een pand door een soort FBI-achtige eenheid in zwarte gepantserde Audi's, Mercedessen en BMW's.

Kniesoor.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:42 schreef SingleCoil het volgende:
Logisch, want een Beemer is een motor. Bij auto's is het een Bimmer.

En een deel staat bij een andere bank, die... guess what... ook geen afschriften verstrektquote:Op woensdag 22 september 2010 15:44 schreef Alicey het volgende:
Wel stom idd Mtt... Alsof ze stiekem niet gewoon zelf kijken als de rekening toch daar loopt.

Ah, opweg naar mn vorige buren op de Dordtselaan? Klinkt als een arrestatieteamquote:Op woensdag 22 september 2010 15:05 schreef Isegrim het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |