Nee, die is vergiftigd door onze buurman.quote:Jullie hebben de cannabis eindelijk geoogst? Gefeliciteerd.
Nee, jij zit in Las Vegas, dat was me duidelijkquote:
Ik mag toch hopen dat je van A meer gezien hebt dan van de wereldquote:Op donderdag 16 september 2010 17:02 schreef SingleCoil het volgende:
Neuh. Van mij hoeft het eigenlijk allemaal niet zo nodig. Ik heb al genoeg van de wereld gezien en nog niet genoeg van mijn'je
Wat heeft 'ie ermee gedaan?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, die is vergiftigd door onze buurman.
Is dat een bekende kok?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:06 schreef Isegrim het volgende:
Zaterdag de 26e kookt Floris Versluys van In de keuken van Floris in Cinema. Wij hebben gereserveerd.
Ging het überhaupt nog iets worden?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:42 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een of ander onkruidbestrijdingsmiddel op gespoten.
Post van A.
Ze groeiden als kool, het ging echt geweldig. Tot we ze verpot hebben en bij de schutting met de buren neergezet, daar krijgen ze de meeste zon. Ze groeiden echt geweldig, waren iets van 40 cm hoog. Ineens begonnen de blaadjes druppelvormige gele stipjes te vertonen, en de plantjes die eromheen stonden ook. Na 3 dagen waren ze dood.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ging het überhaupt nog iets worden?de planten die ik ooit gehad heb hadden in augustus de afmeting van een redelijke kerstboom :p
Hm, dat klinkt wel als een gevalletje round-up ja.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ze groeiden als kool, het ging echt geweldig. Tot we ze verpot hebben en bij de schutting met de buren neergezet, daar krijgen ze de meeste zon. Ze groeiden echt geweldig, waren iets van 40 cm hoog. Ineens begonnen de blaadjes druppelvormige gele stipjes te vertonen, en de plantjes die eromheen stonden ook. Na 3 dagen waren ze dood.
In elk geval een hele goeie.quote:
Ik zou aangifte doen van vernieling.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:12 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ze groeiden als kool, het ging echt geweldig. Tot we ze verpot hebben en bij de schutting met de buren neergezet, daar krijgen ze de meeste zon. Ze groeiden echt geweldig, waren iets van 40 cm hoog. Ineens begonnen de blaadjes druppelvormige gele stipjes te vertonen, en de plantjes die eromheen stonden ook. Na 3 dagen waren ze dood.
Ik ben er deze week niet helemaal bij.quote:
ja, dan ligt morgen mijn kat met een gebakken spons in z'n maag...quote:Op donderdag 16 september 2010 22:28 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou aangifte doen van vernieling.
Plus dat je sowieso niets kunt bewijzen. Zinloos dus.quote:Op vrijdag 17 september 2010 06:09 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ja, dan ligt morgen mijn kat met een gebakken spons in z'n maag...
Vertel?quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zijn echt hele rare mensen die links naast ons wonen.
Ik ga waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wie gaan er donderdag eigenlijk allemaal mee naar TPP?
quote:
Oh helemaal gemist dat het nu al weer isquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:33 schreef Breuls het volgende:
http://www.popronde.nl/steden/Rotterdam/
Gaat iemand nog bij een van deze optredens kijken?
Op het Weena is altijd plaats. Maar dat vinden veel mensen te ver lopenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:38 schreef DutchTrain het volgende:
http://www.speld.nl/2010/(...)-succesvol-verlopen/
Helaas is het toch de laatste dagen weer een aardig zooitje bij centraal. Terwijl er echt altijd genoeg plek is in de fietsflat.
ik mot cdtjes uitdelen in de exit, maar verder ben ik wel overal en nergens te vinden. zeker bij Bombay Show Pig (HELL YEAH!!)quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Oh helemaal gemist dat het nu al weer is
Helaas al andere plannen, want altijd erg leuk en gezellig in de stad. Misschien later op de avond nog..
Ik heb ze gelezen. Jullie schrijven leukquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:08 schreef Isegrim het volgende:
Eindelijk een blogje geschreven over De Lamme Goedzak in Noordwijk aZ (we waren er vier weken geleden ofzo):
http://vanwisse.nl/uit-eten/lammegoedzak
http://vanwisse.nl/uit-eten/Noordwijk
En ook eentje over het-restaurant waar we ook hebben gegeten:
http://vanwisse.nl/uit-eten/Binnen_Op_Zee
En dat beviel erg goedquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:20 schreef Isegrim het volgende:
Dat zal zeker toeval zijn ja.
Nu ook even uit eten, bij De Jonge de Jong op Katendrecht.
lees een paar topics terug mijn ervaring met Vapiano in Den Haag.quote:
Klinkt wel als een deal!quote:Op zondag 19 september 2010 13:31 schreef Isegrim het volgende:
Alicey, je kunt bij ons komen eten vanavond als je wilt.We eten Spaanse avocadosalade.
We eten wel altijd laat.
ze laten ook iedereen toe hier tegenwoordigquote:
Hallo!quote:
Nee vergadering. Ik kwam ze toevallig wel tegen toen ze net begonnen, was op weg naar m'n trein terug, maar ik wilde vroeg thuis zijn, dus ik liep door.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:19 schreef Isegrim het volgende:
Handig.
Was je bij de harinam? Ik hoorde een harinam voorbij komen maar was te druk met iets anders om te gaan kijken
Ik krijg hier trek vanquote:Op zondag 19 september 2010 23:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als jullie morgen niets meer horen van Alicey, dan komt het door onze tomatensoep, avocadosalade, of yoghurt met lime curd en verse frambozen + zwarte bessen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |