SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 19 september 2010 11:44 schreef Yuki het volgende:
Het is hier heul niet rustig!Nog steeds hoofdpijn? Of iets anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Laat t ff weten als je iemand hebt gevonden, dan breng ik die van mij ook ff langsquote:Op zondag 19 september 2010 11:44 schreef tijnbrein het volgende:
Wie komt de strijk bij mij doen ik heb geen zin namelijk?
quote:Op zondag 19 september 2010 11:44 schreef Yuki het volgende:
Het is hier heul niet rustig!Komt goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zondag 19 september 2010 11:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat t ff weten als je iemand hebt gevonden, dan breng ik die van mij ook ff langs
Nog wel wat hoofdpijn, maar zakt behoorlijkquote:Op zondag 19 september 2010 11:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog steeds hoofdpijn? Of iets anders?
Zou je dat doen, of zal je dat doen?quote:Op zondag 19 september 2010 11:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou ik doen. Andersom ook graag
Wow, ik ga denk ik hier zo maar eens lekker strijken.quote:Op zondag 19 september 2010 11:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat t ff weten als je iemand hebt gevonden, dan breng ik die van mij ook ff langs
Waar is "hier" ??quote:Op zondag 19 september 2010 11:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wow, ik ga denk ik hier zo maar eens lekker strijken.
Succes met studerenquote:Op zondag 19 september 2010 11:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nog wel wat hoofdpijn, maar zakt behoorlijkZit me niet vreselijk meer in de weg iig
Nee, het is meer de stress voor een deadline, terwijl ik de stof nauwelijks begrijp
Dat zal ik doenquote:Op zondag 19 september 2010 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou je dat doen, of zal je dat doen?
Ja, dus?quote:Op zondag 19 september 2010 11:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes met studeren![]()
[..]
Dat zal ik doen![]()
Hey ik ben net wakker
Dan kan je die paar t-shirts die ik heb liggen ook wel even strijken als je toch bezig bentquote:Op zondag 19 september 2010 11:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wow, ik ga denk ik hier zo maar eens lekker strijken.
Achter de strijkplank, zo'n 50 minuten treinen van jou vandaan. De hoofdstations dan.quote:
Mijn hersens moeten nog op gang komen.quote:
50min treinen, wat is dat nu weer van een standaardquote:Op zondag 19 september 2010 11:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achter de strijkplank, zo'n 50 minuten treinen van jou vandaan. De hoofdstations dan.
Nerdspeakquote:Op zondag 19 september 2010 11:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
50min treinen, wat is dat nu weer van een standaard
Ik ben beter in overhemden strijken eerlijk gezegd.quote:Op zondag 19 september 2010 11:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan je die paar t-shirts die ik heb liggen ook wel even strijken als je toch bezig bent
Ik wist niet dat 50 minuten treinen een officiële maatstaf is?quote:Op zondag 19 september 2010 11:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Achter de strijkplank, zo'n 50 minuten treinen van jou vandaan. De hoofdstations dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |