ze laten ook iedereen toe hier tegenwoordigquote:
Hallo!quote:
Nee vergadering. Ik kwam ze toevallig wel tegen toen ze net begonnen, was op weg naar m'n trein terug, maar ik wilde vroeg thuis zijn, dus ik liep door.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:19 schreef Isegrim het volgende:
Handig.
Was je bij de harinam? Ik hoorde een harinam voorbij komen maar was te druk met iets anders om te gaan kijken
Ik krijg hier trek vanquote:Op zondag 19 september 2010 23:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als jullie morgen niets meer horen van Alicey, dan komt het door onze tomatensoep, avocadosalade, of yoghurt met lime curd en verse frambozen + zwarte bessen.
Stel je je nu voor als "gezinshoofd buiten functie"?quote:Op maandag 20 september 2010 07:46 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen! Lekker lang onderweg geweest, gisteren om 11.00 de deur uit gegaan, nu net een half uutje in mijn hotelkamer...
Ik zie nu ook waarom ik hier opval: ik ben vergeten mijn veel te jonge vrouw mee te nemen
Dat toetje is zeker een aanrader!quote:Op maandag 20 september 2010 09:43 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik krijg hier trek vanVooral van dat toetje!
Een MP die op dienstreis is is toch ook niet MP buiten functie?quote:Op maandag 20 september 2010 12:48 schreef Reya het volgende:
[..]
Stel je je nu voor als "gezinshoofd buiten functie"?
Er mag best een extra dag bij ja. Om je weer geestelijk voor te bereiden op 4 dagen werken.quote:Op maandag 20 september 2010 12:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wie heeft er bedacht dat het weekend maar 2 dagen heeft?
Of 4 dagen weekend. dan is het 3 dagen vrij, 3 dagen werk, een halve dag om bij te komen vna het werk en een halve dag om je voor te bereiden op het moeten werken.quote:Op maandag 20 september 2010 13:15 schreef Vogue het volgende:
[..]
Er mag best een extra dag bij ja. Om je weer geestelijk voor te bereiden op 4 dagen werken.
Uh, Zevende dag was de dag des Heeren uiteraardquote:Op maandag 20 september 2010 12:54 schreef Isegrim het volgende:
Ooit bestond er helemaal geen weekend en moest het plebs zeven dagen per week werken.
Oh, en de Oude en de Nieuwe Maas ook trouwens.quote:Op maandag 20 september 2010 14:01 schreef JDude het volgende:
Vroeger had ik de Biesbosch over moeten zwemmen om op m'n werk te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |