Misschien dat je dan net de grootste ellende voor bent. Ik heb er rond die tijden zelden iets te zoeken (in ieder geval niet in die richting), maar de keren dat ik er wel iets te zoeken had was het rond een uur of 9 toch vrij druk richting Zuid-Noord en heb ik 's avonds wel langere treintjes gezien die Noord-Zuid wilden rijden..quote:Op dinsdag 21 september 2010 09:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Rond kwart voor acht zuid-noord en ergens tussen vijf en zes noord-zuid meestal
De Euromast is ook al weg. M'n uitzicht, wat doen zequote:Op dinsdag 21 september 2010 09:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De hoge gebouwen hebben geen bovenkant meer
Oh. Dan ben ik er nietquote:Op maandag 20 september 2010 23:39 schreef Isegrim het volgende:
Donderdagavond, niet woensdagavond toch?
Waar zat die eigenlijk? Jammer dat die weg is, ken de winkel alleen van de achterkant van de gids van vroegah. Wel eens in het winkeltje bij Boekelo geweest.quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:56 schreef Breuls het volgende:
Conrad!
Onee, die zit er al tig jaar niet meer.
Boven metrostation Beurs. Naast City Lens.quote:Op dinsdag 21 september 2010 17:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waar zat die eigenlijk? Jammer dat die weg is, ken de winkel alleen van de achterkant van de gids van vroegah. Wel eens in het winkeltje bij Boekelo geweest.
Nee, dezelfde die steeds van naam veranderde. Kinko's werd Fedex Kinko's, en toen gewoon Fedex, geloof ik.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:15 schreef junkiexp het volgende:
Hebben al 3 van die copy shop's gezeten volgens mij
Ik gelukkig nietsquote:
Sterkte! Mij geeft het een hoop stress... Het gaat NOOIT mis, maar op het moment suprême werkt niets meer naar behoren. Maar dat zal jij ook wel hebben zo te lezenquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:10 schreef SingleCoil het volgende:
ah...ik heb vergelijkbare issues hier...
Patient heeft het overleefd en beide ogen nog?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:07 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik gelukkig nietsMaar moest een demo geven van onze unit die gebruikt werd bij een oogoperatie. En dat ging niet goed, de meeste technische details werkten niet naar behoren en dat is best lullig als de patient al onder narcose aan het infuus ligt en de operatie niet afgebroken kan worden. Maargoed, gelukkig is het goed afgelopen (hoop ik).
Dat wel, maar of hij nog goed kan zien met het oog waaraan hij geopereerd is... Ik weet 't nietquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Patient heeft het overleefd en beide ogen nog?
Ach, die was al zo goed als blind, daarom werd ie ook geopereerdquote:
Die zoekt dus duidelijk mannelijke aandachtquote:Op dinsdag 21 september 2010 21:48 schreef Alicey het volgende:
Ik zit hier met een poesje dat sinds SC weg is opeens de aandachtshoer aan het uithangen is.
Ja, typisch inderdaad. Zal ze wel naar mij toe komen omdat die kater ook niet weet wat-ie er mee moet.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:10 schreef Vogue het volgende:
Die zoekt dus duidelijk mannelijke aandachtHad de kat van mijn moeder ook. Die wilde alleen maar bij haar vriend zitten, mijn moeder liet ze links liggen. Grappig is dat.
Dat lijkt me bepaald niet zo tof.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:07 schreef Vogue het volgende:
[..]
Ik gelukkig nietsMaar moest een demo geven van onze unit die gebruikt werd bij een oogoperatie. En dat ging niet goed, de meeste technische details werkten niet naar behoren en dat is best lullig als de patient al onder narcose aan het infuus ligt en de operatie niet afgebroken kan worden. Maargoed, gelukkig is het goed afgelopen (hoop ik).
Wat zochten die dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:05 schreef Isegrim het volgende:
Op Zuidplein eerder vandaag een inval in een pand door een soort FBI-achtige eenheid in zwarte gepantserde Audi's, Mercedessen en BMW's.
quote:Op woensdag 22 september 2010 13:28 schreef Metatron het volgende:
Politie was druk aan het controleren bij Spaanse Polder, op de Matlingeweg. (Bij de brug over de Schie, richting A20)
quote:Op maandag 20 september 2010 14:52 schreef Breuls het volgende:
Nee, ik zit nu in Noord-West, en de brug waar ik altijd overheen rijd is een brug over de Schie.
Spannend.quote:Verder is het taxatierapport binnen en de hypotheekaanvraag voor finale beoordeling onderweg naar de bank. (64% van executiewaarde benodigd. Lijkt me niet zo'n probleem te moeten zijn. Maar goed, je weet het nooit met banken.)
Kun jij een AUdi van een BMW onderscheiden dan?quote:Op woensdag 22 september 2010 15:05 schreef Isegrim het volgende:
Op Zuidplein eerder vandaag een inval in een pand door een soort FBI-achtige eenheid in zwarte gepantserde Audi's, Mercedessen en BMW's.
Kniesoor.quote:Op woensdag 22 september 2010 15:42 schreef SingleCoil het volgende:
Logisch, want een Beemer is een motor. Bij auto's is het een Bimmer.
En een deel staat bij een andere bank, die... guess what... ook geen afschriften verstrektquote:Op woensdag 22 september 2010 15:44 schreef Alicey het volgende:
Wel stom idd Mtt... Alsof ze stiekem niet gewoon zelf kijken als de rekening toch daar loopt.
Ah, opweg naar mn vorige buren op de Dordtselaan? Klinkt als een arrestatieteamquote:Op woensdag 22 september 2010 15:05 schreef Isegrim het volgende:
Mijn ervaring is dat dat meestal wel geaccepteerd wordt, omdat banken van elkaar ook wel weten dat ze zo goed als geen afschriften meer vertrekken..quote:Op woensdag 22 september 2010 15:55 schreef Metatron het volgende:
[..]
En een deel staat bij een andere bank, die... guess what... ook geen afschriften verstrekt. Ben benieuwd wat ze van dat printscreentje vinden....
En ik heb ook niet de illusie dat een bank die informatie niet verstrekt als er naar gevraagd wordt ivm een hypotheekverstrekking.quote:Op woensdag 22 september 2010 16:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat dat meestal wel geaccepteerd wordt, omdat banken van elkaar ook wel weten dat ze zo goed als geen afschriften meer vertrekken..
Ik heb niks gezien om 08:00 ?quote:Op woensdag 22 september 2010 13:28 schreef Metatron het volgende:
Politie was druk aan het controleren bij Spaanse Polder, op de Matlingeweg. (Bij de brug over de Schie, richting A20)
Verder is het taxatierapport binnen en de hypotheekaanvraag voor finale beoordeling onderweg naar de bank. (64% van executiewaarde benodigd. Lijkt me niet zo'n probleem te moeten zijn. Maar goed, je weet het nooit met banken.)
Ik zal er ook zo rond die tijd zijn geweest, iets vroeger misschien.. Maar vandaag op de fiets en als ik fiets ontgaat ook zo'n beetje alles me.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien om 08:00 ?
Nu rijd ik wel flink op de automatische piloot
Ik kwam er langs rond 10:30, vanaf de A20. En ik zag dat ze aan de overkant druk bezig waren met auto's te stoppen en de parallelweg op te dirigeren. Ook zag ik sowieso al 5 man druk schrijvend naast auto's staan.quote:Op woensdag 22 september 2010 18:47 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb niks gezien om 08:00 ?
Nu rijd ik wel flink op de automatische piloot
Ah, een stuk later dus alweer.quote:Op woensdag 22 september 2010 19:10 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik kwam er langs rond 10:30, vanaf de A20. En ik zag dat ze aan de overkant druk bezig waren met auto's te stoppen en de parallelweg op te dirigeren. Ook zag ik sowieso al 5 man druk schrijvend naast auto's staan.
Ik niet, dus ik houd ooit nog eens een etentje van je tegoed. En mocht je eens in de buurt zijn, gooi die dvd's maar in de brievenbus danquote:
Ja, dat ga jij niet snappen, he?quote:Op donderdag 23 september 2010 04:43 schreef kitao het volgende:
kutkenkerstad.
hoe ken je daar 138 topics in jezusnaam mee volproppen ?
ik woon er zelf , wat is dit voor chauvinistisch geklapzeik ?quote:Op donderdag 23 september 2010 04:44 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ja, dat ga jij niet snappen, he?
Rotterdams chauvinistisch geklapzeikquote:Op donderdag 23 september 2010 04:45 schreef kitao het volgende:
[..]
ik woon er zelf , wat is dit voor chauvinistisch geklapzeik ?
en ik aan chocola.quote:als ik zilverpapier zie denk ik aan smackjunks.
mij ook , vooral bij zomercarnaval.quote:
quote:Damn I love the way your shining
Oh girl a true defination of a diamond
You make me wanna give you twins
I'm at the door baby please let me in
Good God you got me feinin
Da coco butta got dat sexy body glemin'
And I only need it one time
And forsure you'll be back more than one time
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |