quote:Hyundai ix35 2.0i CVVT StyleVersion
Terecht of niet, de term SUV staat tegenwoordig in een kwaad daglicht. Voor de ix35, de opvolger van de middenklasse-SUV Tucson, gebruikt Hyundai daarom liever de term ‘crossover’.
In de auto-industrie is de term crossover de aanduiding voor een mengvorm van verschillende autotypen. Bij de ix35 vertaalt dit zich in een hoog gebouwde stationcar, met trekjes van een terreinauto. Voor wie dat wil, zijn vierwielaangedreven exemplaren beschikbaar, maar in Nederland zullen we vrijwel alleen voorwielaangedreven varianten zien. Hij is lager, breder en langer dan zijn voorganger, maar gevoelsmatig blijft het een SUV.
Bij dit soort auto’s telt een stoer uiterlijk heel zwaar. (![]()
![]()
![]()
![]()
) Hyundai is daarin bij de ix35 prima geslaagd. Hij maakt indruk met zijn proporties en de lijnvoering is heel modern, met scherpe belijningen, toefje chroom in het front en ‘lange’ koplampen. De tweemaal onderbroken taillelijn maakt de flanken optisch lichter. De oplopende ruitlijn en de dikke raamstijlen gaan ten koste van het uitzicht. De testauto heeft een achteruitrijcamera, die feitelijk onmisbaar is.
Weinig variatie
De ix35 is ruim genoeg voor vier volwassenen, maar overtuigt niet met doordachte vondsten. De achterbankleuning kan in twee ongelijke delen vooroverklappen, maar zonder dat een vlakke laadvloer ontstaat. Verder zijn er geen mogelijkheden het interieur anders in te delen. De bagageruimte is heel redelijk, al lijkt in de opgegeven inhoud van 591 liter de ruimte waarin het reservewiel ligt te zijn meegenomen. De vloer ligt hoog, wat niet handig is als er zware bagage in moet worden getild. Het meubilair is wat vlak, maar wel ruim van afmeting. Het dashboard is modern van vormgeving, met opvallend fraaie klokken. Het navigatiesysteem laat wel eens een steek vallen, maar het meest verbaas ik me over de schakelaar met ‘front’ die geen effect heeft en in de handleiding niet wordt omschreven. De afwerking is op hier en daar wat hard plastic na best netjes.
Zestraps automaat
De testauto is voorzien van de enige nu leverbare benzinemotor, een 2,0 liter met liefst 120 kW/163 pk. Er zijn twee (minder krachtige) diesels in aantocht. De testauto heeft ook de optionele automatische transmissie – een zestraps, wat in de populaire prijsklassen bijzonder is. Wel zijn de verhoudingen van deze transmissie ‘te lang’, wat het theoretische brandstofverbruik drukt. Met 120 km/u op de cruise control schakelt de automaat bij de minste helling (brug, viaduct) al één of zelfs twee versnellingen terug.
De verbruiksmeter van de boordcomputer schiet dan omhoog en dus werken die lange versnellingen juist averechts op het verbruik. In dit verband verbaast het gemiddelde praktijkverbruik van zo’n 1 op 10,5 dan weer in positieve zin. Voor een auto van dit formaat en gewicht (1472 kg) is dat best acceptabel.
De afstemming van het onderstel is net niet fijn: de vering en demping van de voor- en achterwielen zijn niet mooi in balans. Daarbij is de besturing doods. Als het stuur een paar graden wordt verdraaid, lijkt het alsof er een weerstand moet worden overwonnen, wat strak sturen in lange bochten en bij kleine koerscorrecties vrijwel niet mogelijk maakt.
Conclusie
De Hyundai ix35 blinkt niet echt uit in opvallende eigenschappen, maar alle kritiek wordt van tafel geveegd door de prijsstelling. Hyundai maakt kwalitatief heel goede auto’s en de ix35 biedt al voor rond ¤ 25.000,- heel veel auto. Deze stoere Zuid-Koreaan is een beetje tot echt een stuk goedkoper dan zijn concurrenten.
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Nou nee, ik heb een hele lieve vriendinquote:Op woensdag 15 september 2010 22:19 schreef Anne het volgende:
hallo mark
hoezo? kòmt er sex bij kijken dan?
Waarom wilde je het weten dan?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb een hele lieve vriendin
trouwens, ik kom niet bij je in de buurt, het gaat als het mee zit het vennebos worden. Of is dat wel bij jou in de buurt?
Nee. Jouw definitie van tof komt niet overeen met die van mij namelijk.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:23 schreef 2cv het volgende:
Mag er een keer een toffe auto in de OP ?
Nou straks had je er verkeerde ideeen en bedoelingen bij. Dacht effe tjekkenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Waarom wilde je het weten dan?
Nee, dat is niet echt in de buurt. Wel in de buurt van mijn werk.
Ik heb er nog niet naar gekeken in daglicht, maar ik denk dat het zo wel blijft zitten zonder dat het verder verlept raakt of erg opvalt. Past wel bij de rest van de autoquote:
restaurant de Grote Bogen?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:28 schreef Anne het volgende:
Ik denk niet dat jullie binnen komen.
Shit, tijdens mijn pauzes ben ik nooit binnen.
We komen je opzoekenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:28 schreef Anne het volgende:
Ik denk niet dat jullie binnen komen.
Shit, tijdens mijn pauzes ben ik nooit binnen.
Denk de mac of zo?quote:
Mooi komen we met 18 iets wat drukke mensen je opzoeken in de macquote:
en dan zit er nu nog geen alcohol inquote:
Nóg drukker dan jij?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mooi komen we met 18 iets wat drukke mensen je opzoeken in de mac
Ja en ik schat aardig dronken dan alquote:
uhm nee zit geen alcohol in mij neequote:Op woensdag 15 september 2010 22:36 schreef lipje het volgende:
[..]
en dan zit er nu nog geen alcohol in![]()
je gaat door voor de kleurenmagnetron
Dat mag bijna nergens in Eindhovenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja en ik schat aardig dronken dan al![]()
eerder bejaard. Moet jij niet naar [OUD] ofzoquote:
je moeder doet meequote:
Nee, dan had er geen 'joehoe' gestaan.quote:Op woensdag 15 september 2010 22:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ach, wat leuk, je moeder gaat mee?
quote:
De dag dat jij volledig volwassen wordt, ga je zelf niet eens meemaken gok ikquote:Op woensdag 15 september 2010 22:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja en ik schat aardig dronken dan al![]()
[..]
uhm nee zit geen alcohol in mij nee
ben 30 dus volwassen he
nou ja ben van plan mensen tot minimaal me 90ste te blijven vervelen, dus heb nog even de tijd om volwassen te wordenquote:Op woensdag 15 september 2010 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De dag dat jij volledig volwassen wordt, ga je zelf niet eens meemaken gok ik
ja maar je merkt niet dat we dan dronken zijnquote:Op woensdag 15 september 2010 22:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat mag bijna nergens in Eindhoven.
ben nog geen vader gek!quote:Op woensdag 15 september 2010 22:51 schreef lipje het volgende:
[..]
eerder bejaard. Moet jij niet naar [OUD] ofzo
wie is marc?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:56 schreef lipje het volgende:
opa gaat slapen.
Veel plezier met de kat en zijn gemiauwen een nuchtere marc
![]()
![]()
Wanneer gaat het gebeuren?quote:
Niet neuken dus.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ook. En die van mijheeft GEEN fok account
hoeveel maanden nog?quote:
Ieuw?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Peu heeft zich afgemelkd voor de puzzelrit
Inderdaad, ik zit waarschijnlijk in de regen in een sloepquote:Op woensdag 15 september 2010 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Peu heeft zich afgemelkd voor de puzzelrit
Bo en wat andere oudgedienen op facebook een uitnodiging gestuurd.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:13 schreef Anne het volgende:
Oké, ich bin dabei. Even Bo een berichtje sturen.
Welke andere? Ow, dat kan ik zien.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bo en wat andere oudgedienen op facebook een uitnodiging gestuurd.
quote:
kinders kinders geen panierk, komende jaren zal ik me nog niet gaan voortplanten sorry.quote:
Pff, straks ben je te oud. Krijgt dat kind een opa als vaderquote:Op woensdag 15 september 2010 23:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
kinders kinders geen panierk, komende jaren zal ik me nog niet gaan voortplanten sorry.
ik kom niet sorryquote:Op woensdag 15 september 2010 23:10 schreef Paladijn het volgende:
Goed, ringmeet datum prikken:
03.10.2010 (So) 08:00–19:00 Uhr Touristenfahrten Nordschleife am 03.10.2010
Aankomst tussen 11:00-12:00? Rijden hoeft niet per se, je kunt ook voor de gezelligheid langskomen
Weet nog niet of ik met de MX of Saab ga
nee, wil ik geen snelweg meer mee rijdenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:26 schreef Paladijn het volgende:
Niet met de Niva Lexxx?
Maar je kan wel mee, zie je de nieuwe MX ook eens.
maakt niks uit, ik zal een hippe opa zijn. Ben jong van geest dus ik maak me geen zorgen!quote:Op woensdag 15 september 2010 23:28 schreef Anne het volgende:
[..]
Pff, straks ben je te oud. Krijgt dat kind een opa als vader.
Thanks, maar zit dan al in Maastricht, heb die zondag een van de laatste ritten van de competitie.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bo en wat andere oudgedienen op facebook een uitnodiging gestuurd.
Is er geen goede, technisch verantwoorde oplossing waardoor dat wel goed kan ? Vraag het eens binnen de club. Hint: versnellingsbak helemaal vol gieten met olie is geen goed idee.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, wil ik geen snelweg meer mee rijden![]()
maar tof
is er wel, 80 rijden.quote:Op woensdag 15 september 2010 23:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is er geen goede, technisch verantwoorde oplossing waardoor dat wel goed kan ? Vraag het eens binnen de club. Hint: versnellingsbak helemaal vol gieten met olie is geen goed idee.
quote:
geen optie om ergens een extra koelertje ofzo te fiksen ??quote:
Ja, niet dusquote:
quote:Op woensdag 15 september 2010 23:10 schreef Paladijn het volgende:
Goed, ringmeet datum prikken:
03.10.2010 (So) 08:00–19:00 Uhr Touristenfahrten Nordschleife am 03.10.2010
Aankomst tussen 11:00-12:00? Rijden hoeft niet per se, je kunt ook voor de gezelligheid langskomen
Weet nog niet of ik met de MX of Saab ga
de motor kan het wel aan, zit ook in andere Lada's , de aandrijflijn en evrsnellingsbak nietquote:Op woensdag 15 september 2010 23:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
geen optie om ergens een extra koelertje ofzo te fiksen ??
het is niet dat we er maar een uurtje blijven he?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:53 schreef Sounddragon het volgende:
Euhh.. Ring ?? ik heb ergens overheen gelezen of wat ??
[edit]
Ja dus .. 03/10, moet ik FF over prakkeverzinnen enzeauw.. klinkt wel goed, maar wel een bietsje loat ?? 11 uur is vol spitsuur op zondag, dan ga ik niet rijden heur
Ik moet FF kijken tzt, ik ga dat nu niet beslissen, de situatie verandert hier soms van dag tot dag, maar als het enigszins kan kom ik de Benz wel FF uitlatenquote:Op woensdag 15 september 2010 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de motor kan het wel aan, zit ook in andere Lada's , de aandrijflijn en evrsnellingsbak niet
[..]
het is niet dat we er maar een uurtje blijven he?tijdens spits uur is kijken leuk, als het later wat rustiger word is rijden leuk
Is het niet gewoon de 5e versnelling die slecht gesmeerd wordt en daardoor in de soep loopt ?quote:Op woensdag 15 september 2010 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de motor kan het wel aan, zit ook in andere Lada's , de aandrijflijn en evrsnellingsbak niet
Koop een TomTom. Heb ik ook gedaan en ik verdwaal nu bijna nooit meer.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:02 schreef Anne het volgende:
Ik ga denk ik wel even vragen of Bo hier weer een stop maakt, want als ik alleen ga rijden kom ik vast weer in Rotterdam uit. Hu hu hu![]()
.
Jij klinkt als SD.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Koop een TomTom. Heb ik ook gedaan en ik verdwaal nu bijna nooit meer.
herkenbaar. kun je wel Anne ontmoetenquote:Op donderdag 16 september 2010 00:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik moet FF kijken tzt, ik ga dat nu niet beslissen, de situatie verandert hier soms van dag tot dag, maar als het enigszins kan kom ik de Benz wel FF uitlaten
ook.quote:Op donderdag 16 september 2010 00:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is het niet gewoon de 5e versnelling die slecht gesmeerd wordt en daardoor in de soep loopt ?
quote:Op donderdag 16 september 2010 00:02 schreef Anne het volgende:
Ik ga denk ik wel even vragen of Bo hier weer een stop maakt, want als ik alleen ga rijden kom ik vast weer in Rotterdam uit. Hu hu hu![]()
.
Hou op manquote:Op donderdag 16 september 2010 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
herkenbaar. kun je wel Anne ontmoeten![]()
Ik maakte ook maar een grapje.quote:
Daar doe ik het voor natuurlijk, die Ring boeit me niksquote:Op donderdag 16 september 2010 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
herkenbaar. kun je wel Anne ontmoeten![]()
Iets met 5 cilinders ?quote:Op donderdag 16 september 2010 00:12 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben er bij op de ring, even kijken of ik een auto heb die het ook 20km volhoudt.
quote:Op donderdag 16 september 2010 00:12 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben er bij op de ring, even kijken of ik een auto heb die het ook 20km volhoudt.
Zeker niet, ik kijk wel of ik de 343 APK-klaar kan krijgen in anderhalve week. De Jeep is op 3 okt. waarschijnlijk halverwege de Atlantische Oceaan.quote:
Je komt op de fiets dus ??quote:Op donderdag 16 september 2010 01:41 schreef Barcaconia het volgende:
Even denken: Het ding heeft al 2 jaar geen APK meer gehad, is van voor tot achter doorgerot, motor loopt slecht stationair en hij is door zijn achtervering gezakt.
Moet lukken in anderhalve week
Oja, waarschijnlijk is de koppeling slecht en schakelt de vario niet.
TIPquote:Op donderdag 16 september 2010 01:52 schreef Barcaconia het volgende:
Op de fiets? Dat is een takke-eind rijden. Dan kom ik met de zundapp
Patsertquote:Op donderdag 16 september 2010 01:18 schreef PeuRac het volgende:
Oeps, dit had ik niet door![]()
04. 180 PeuRac
En een paar stevige wandelschoenen zijn ook niet wegquote:Op donderdag 16 september 2010 02:51 schreef Barcaconia het volgende:
Wel heel vaak langsgekomen, maar nooit geweest inderdaad. Moet ik echt nog eens doen dus... Camera heb ik sowieso altijd bij.
zit je wel dicht bij SDquote:Op donderdag 16 september 2010 00:02 schreef Anne het volgende:
.
een goeie 4x4 scheelt lopenquote:Op donderdag 16 september 2010 02:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En een paar stevige wandelschoenen zijn ook niet wegde mooiste plekkies zijn een stukje lopen, er is sowieso best wel aardig wat wandelruimte daar, al is het op zondag overal wel druk daar als het mooi weer is ..
Drenthe?quote:Op woensdag 15 september 2010 22:25 schreef Dingest het volgende:
Enige grille die er op heel marktplaats te vinden was, gelukkig bij mijn in de buurt (en dat is zeldzaam want Drenthe) en sloop ik het direct bij het monteren. Nja, het is gebarsten omdat ik niet doorhad dat één pennetje nog niet in het gaatje zat, maar toch
Dan kom je 'm ergens halverwege tegen. Ook grappig!quote:Op donderdag 16 september 2010 08:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet als hij dan wel naar de ring gaat.
Je had er toch nog een gekocht, die helemaal goed was?quote:Op donderdag 16 september 2010 01:41 schreef Barcaconia het volgende:
Even denken: Het ding heeft al 2 jaar geen APK meer gehad, is van voor tot achter doorgerot, motor loopt slecht stationair en hij is door zijn achtervering gezakt.
Moet lukken in anderhalve week
Oja, waarschijnlijk is de koppeling slecht en schakelt de vario niet.
Heerlijk doordacht ook... remschijven tegen de bakquote:
Het idee is briljant, de uitvoering wat minderquote:Op donderdag 16 september 2010 08:55 schreef vlad het volgende:
[..]
Heerlijk doordacht ook... remschijven tegen de bak![]()
Geloof dat ze dat bij 1 type gevoerd hebben, of niet?
Volgens mij was het niet zozeer om de koeling te doen. Gedachte was primair om het afgeveerde gewicht te vermiinderen met daarbij een verbeterde wegligging.quote:Op donderdag 16 september 2010 08:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het idee is briljant, de uitvoering wat minderExtra koeling ftw
![]()
Het werkt op zich prima, alleen is het vervangen van de schijven kut en moet of de bak of de remmen gekoeld worden. Aangezien de remmen de bakolie laten koken anders![]()
Alleen bij de SZ hebben ze de schijven weer naar buiten gebracht, maar omdat die technisch 99% gelijk is, kan je dat ook bij een 75 doen door simpelweg die onderdelen te bestellen.
Dat was inderdaad de reden, maar ze vergaten dat remmen aan de buitenkant van de auto veel meer koeling krijgen dan aan de binnenkant, zeker als er ook nog eens een warme versnellingsbak naast zitquote:Op donderdag 16 september 2010 09:31 schreef vlad het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet zozeer om de koeling te doen. Gedachte was primair om het afgeveerde gewicht te vermiinderen met daarbij een verbeterde wegligging.
Het onafgeveerde gewicht bedoel je denk ik? Dat is met deze oplossing prima geregeld, jammer dat ze de basisfunctionaliteit van de auto ermee hebben beperkt.quote:Op donderdag 16 september 2010 09:31 schreef vlad het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet zozeer om de koeling te doen. Gedachte was primair om het afgeveerde gewicht te vermiinderen met daarbij een verbeterde wegligging.
En jij bent?quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 11:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is die van die in Eindhoven op z'n bek wordt geslagen, zomaar.
Trailer achter je fiets ?quote:Op donderdag 16 september 2010 11:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
op een trailer en dan naar Camp4Fun
Oh jah hij ja!quote:Op donderdag 16 september 2010 11:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is die van die in Eindhoven op z'n bek wordt geslagen, zomaar.
Eh fotoboek baggeraaarquote:
op loopafstand schat ik zoquote:Op donderdag 16 september 2010 12:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo eens f naar de garage lopen, kijken hoe ver ze zijn....
Wat is dit voor soap man...quote:Op donderdag 16 september 2010 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
UPS is het pakketje met daarin het goede onderdeel kwijt
Dat ding is behekst volgens mijquote:Op donderdag 16 september 2010 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Balen man.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:33 schreef Alexxxxx het volgende:
erg matig iig, nu maar weer die Nissan regelen voor e puzzelrit
In die quote beschrijf ik dat ding dat ik bijgekocht hebquote:Op donderdag 16 september 2010 08:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je had er toch nog een gekocht, die helemaal goed was?
Nou ik geniet hier van!quote:Op donderdag 16 september 2010 13:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat ding is behekst volgens mij
Begint inderdaad op een (slechte) soap te lijken..![]()
En dat hoor je nu pas ?quote:Op donderdag 16 september 2010 13:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, er zullen vast wel meer figuren zijn met diezelfde afwijking; zoek eens een praatgroepje op zou ik zeggenquote:
geloof dat ie dat al jaren geleden gevonden heeftquote:Op donderdag 16 september 2010 16:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, er zullen vast wel meer figuren zijn met diezelfde afwijking; zoek eens een praatgroepje op zou ik zeggen
Welkom !quote:Op donderdag 16 september 2010 16:44 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek komt binnen bij PTA
Hallo ik ben ook_gek en heb een probleem.
Daarom kom ik bij deze praatgroep
nee, dat van zijn vrienden was het toch ??quote:Op donderdag 16 september 2010 17:05 schreef Alexxxxx het volgende:
als je problemen hebt moet je ff naar eindhoven gaan, mag je invine op zijn bek timmeren, zijn hoofd vraagt er om!
bij de eemshaven zijn ze wel druk bezig, maar hoe en wat geen ideequote:Op donderdag 16 september 2010 17:36 schreef Sounddragon het volgende:
Pfff. van het weekend 2 dagen werken in punkt-de ergens net over de grens bij Groningen, heb jij enig idee wat dat voor projekt is Alex ?? iets met pijpeidingen, veel kranen, Italiaanse aannemer ??
Italianen? Oh die gaan dat lijken begraven. Is de aannemer van de maffiaquote:Op donderdag 16 september 2010 17:36 schreef Sounddragon het volgende:
Pfff. van het weekend 2 dagen werken in punkt-de ergens net over de grens bij Groningen, heb jij enig idee wat dat voor projekt is Alex ?? iets met pijpeidingen, veel kranen, Italiaanse aannemer ??
geen geld en autoquote:Op donderdag 16 september 2010 17:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Italianen? Oh die gaan dat lijken begraven. Is de aannemer van de maffia
Met andere woorden, heb echt geen idee.
Alexxxxx als je wilt kwijlen op graaf machines moet je eens op scheveningen komen. Staan er heel wat die Aan het werk zijn scheveningen op te knappen.
Neh is niet bij Eemshaven; dat weet ik inderdaad, daar wordt nogal wat uit de grond gestampt, worden ook volop machinisten voor gevraagd trouwens. Het is in- of bij Bunde, da's net een stukje (25 km ofzo) eronder, maar het zal denk ik wél met de Eemshaven te maken hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 17:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij de eemshaven zijn ze wel druk bezig, maar hoe en wat geen idee
meer wat voor de jochies van rond de 20 inderdaadquote:Op donderdag 16 september 2010 18:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh is niet bij Eemshaven; dat weet ik inderdaad, daar wordt nogal wat uit de grond gestampt, worden ook volop machinisten voor gevraagd trouwens. Het is in- of bij Bunde, da's net een stukje (25 km ofzo) eronder, maar het zal denk ik wél met de Eemshaven te maken hebben
Ach we gaan eens zien, ze hebben ook doordeweekse machinisten nodig maar dan werk je 7 dagen lang 12 uur per dag, en dat vind ik dan weer net een beetje te gek, die tijd heb ik wel een beetje gehad
Ja, daar kan ik er niks over vinden zo snel; ik dacht; ik denk het ff aan jou.. jij weet nogal eens watquote:Op donderdag 16 september 2010 18:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meer wat voor de jochies van rond de 20 inderdaad
al op BMF gekeken?
Campinaquote:
in dit geval helaas nietquote:Op donderdag 16 september 2010 18:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik er niks over vinden zo snel; ik dacht; ik denk het ff aan jou.. jij weet nogal eens wat
Ow.. sorryquote:
das een ander bedrijfquote:
Richt FF één van die haarballen afquote:Op donderdag 16 september 2010 18:28 schreef Anne het volgende:
Kan iemand me over een uurtje wakker maken?
Bedankt.
nee, zet je wekker maarquote:Op donderdag 16 september 2010 18:28 schreef Anne het volgende:
Bedankt.
* Anne richt jou afquote:Op donderdag 16 september 2010 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Richt FF één van die haarballen af
quote:
over 55 minuten gaat er een berichtje naar Ook_Gek dat ie jou direct moet bellen inclusief telefoonnummerquote:Op donderdag 16 september 2010 18:28 schreef Anne het volgende:
Bedankt.
You wishquote:
Heb jij mijn telefoonnummer?quote:Op donderdag 16 september 2010 18:35 schreef lipje het volgende:
[..]
over 55 minuten gaat er een berichtje naar Ook_Gek dat ie jou direct moet bellen inclusief telefoonnummer
*kuch*quote:
Die M3quote:Op donderdag 16 september 2010 18:45 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kje_moet_zoeken.html paar mooie auto's naar de tering
Why fwd suxquote:Op donderdag 16 september 2010 18:45 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)kje_moet_zoeken.html paar mooie auto's naar de tering
Dat was maar een kut Clioquote:
Joah, die mag ook wel in de collectiequote:Op donderdag 16 september 2010 18:55 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat geluidje heWat een droomkar, mits veel geld
Die escort en M3 doelde ik op inderdaad.quote:Op donderdag 16 september 2010 18:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat was maar een kut Clio![]()
Die Escort is dan wél weer zonde..
Yeah, old skoolquote:Op donderdag 16 september 2010 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die escort en M3 doelde ik op inderdaad.
2 classics
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Audi Quattroquote:Op donderdag 16 september 2010 19:14 schreef Sounddragon het volgende:
Da's deel 1 van een 12 delige serie, die ga ik straks ff kijken
*eten
Heeft 't geld opgeleverd?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:18 schreef PeuRac het volgende:
Om 11u "even" de deur uit gaan en nu net pas thuis komen![]()
In tegendeelquote:
T was welquote:
ik bel d'r wel!quote:Op donderdag 16 september 2010 19:46 schreef lipje het volgende:
ANNE OPSTAAN![]()
ik ben toch te lui om je nummer op te zoeken
mee eens!quote:Op donderdag 16 september 2010 19:58 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti kreunt
kleding shoppen is zooooooo niet mijn ding
*wijst, lachtquote:Op donderdag 16 september 2010 20:24 schreef vlad het volgende:
[..]
mee eens!
* vlad staat nu bij paskamer omdat vrouwding moet passen
Ik moest zelf kleding hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
whehe stelletje onderdeplakzitters
das wel een goede reden inderdaadquote:Op donderdag 16 september 2010 20:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ik moest zelf kleding hebbenzaterdag een uitvaart dus moet er een beetje netjes uit zien.
Extreem tof wel... Wanneer komt ie ook weer? November?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop het van harte
3 november ja.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Extreem tof wel... Wanneer komt ie ook weer? November?
* Duvel stoft zijn PS3 weer af voor de winter.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:01 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
3 november ja.
Ben niet echt van de console spellen, maar dit is iets waar ik wel geld voor uit wil trekken denk ik
* PeuRac gaat gewoon méé de kleedkamer inquote:Op donderdag 16 september 2010 20:24 schreef vlad het volgende:
[..]
mee eens!
* vlad staat nu bij paskamer omdat vrouwding moet passen
Daar gaat het vast niet sneller vanquote:Op donderdag 16 september 2010 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac gaat gewoon méé de kleedkamer in
Voor je gevoel welquote:Op donderdag 16 september 2010 21:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar gaat het vast niet sneller van
Een Lada met een blok/bak en diffs van een MLquote:Op donderdag 16 september 2010 21:15 schreef Barcaconia het volgende:
Zeg Alex, zou je die Niva niet gewoon laten voorzien van een betrouwbare motor + aandrijving anders? Kost waarschijnlijk minder dan het dagelijkse onderhoud
want toyota onderdelen raken niet kwijt bij UPS?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:15 schreef Barcaconia het volgende:
Zeg Alex, zou je die Niva niet gewoon laten voorzien van een betrouwbare motor + aandrijving anders? Kost waarschijnlijk minder dan het dagelijkse onderhoud
Toyota onderdelen kun je op elke straathoek kopen en zodoende heeft UPS daar niets mee van doen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
want toyota onderdelen raken niet kwijt bij UPS?
das waarquote:Op donderdag 16 september 2010 21:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Toyota onderdelen kun je op elke straathoek kopen en zodoende heeft UPS daar niets mee van doen.
pruts0rquote:Op donderdag 16 september 2010 22:24 schreef Dingest het volgende:
Het gaat lekker met die Niva van je![]()
Het verschil tussen de handrem aangetrokken en de handrem los in het nieuwe autootje is ongeveer 2 centimeter, waardoor ik het vanavond vergeten was hem erop te zetten. Je staat even raar te kijken als je je huis in wil lopen en opeens ziet dat je ene auto de andere ramt![]()
Geen schade though, was maar een hele kleine afstand en de 121 is natuurlijk beresterk
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:39 schreef lipje het volgende:
[..]
pruts0r
Maar gelukkig rijd je geen auto totall loss op je vensterbank
Hou je muilquote:Op donderdag 16 september 2010 22:39 schreef lipje het volgende:
Ze bouwden ineens een huis naast mijn oprit! hufters...quote:Op donderdag 16 september 2010 22:50 schreef Dingest het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:39 schreef lipje het volgende:
[..]
pruts0r
Ze hebben Niva's met 1905cc dieselmotoren van Citroën/Peugeot uitgerust. Echter, ik weet niet of die motoren compleet gekocht zijn van PSA of dat ze in licentie gebouwd zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:15 schreef Barcaconia het volgende:
gekoct. maar zijn er maar 6 van in NL verkoct begin jaren '90 en die zijn alle 6 zo gaar als een klontje. En geen zin uit Frankrijk te importeren. De meeste niva zijn gewoon gaar, en dan moet je zon pokke end voor jan lul rijden.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ze hebben Niva's met 1905cc dieselmotoren van Citroën/Peugeot uitgerust. Echter, ik weet niet of die motoren compleet gekocht zijn van PSA of dat ze in licentie gebouwd zijn.
Benzineblok er uit, dieselblok er in en klaar is KeesAlex. Ik heb nog wel een compleet blok voor je liggen.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gekoct. maar zijn er maar 6 van in NL verkoct begin jaren '90 en die zijn alle 6 zo gaar als een klontje. En geen zin uit Frankrijk te importeren. De meeste niva zijn gewoon gaar, en dan moet je zon pokke end voor jan lul rijden.
is nog vrij ingewikkeld, zijn meer mensen geweest die dat hebben gedaan. En als er dan toch een diesel in gaat is het 2,5 indunor blok ook wel okquote:Op donderdag 16 september 2010 23:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Benzineblok er uit, dieselblok er in en klaar is KeesAlex. Ik heb nog wel een compleet blok voor je liggen.
Benzine -> diesel = uitgebreide RDW keuring mits geen blok wat origineel geleverd is in zo'n hokquote:Op donderdag 16 september 2010 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is nog vrij ingewikkeld, zijn meer mensen geweest die dat hebben gedaan. En als er dan toch een diesel in gaat is het 2,5 indunor blok ook wel ok
Zo'n blok heb ik niet voor je liggen. Waarom is een 2,5 liter Indenor blok beter ? laatst gebabbeld met iemand die meer verstand heeft van die zooi dan ik: hij vertelde dat een bepaald type 2,5 liter blok zoals in o.a. de C25 en C35 gemonteerd werd amper meer vermogen heeft dan mijn 1,9 liter blokje. Het zuipt alleen meerquote:Op donderdag 16 september 2010 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is nog vrij ingewikkeld, zijn meer mensen geweest die dat hebben gedaan. En als er dan toch een diesel in gaat is het 2,5 indunor blok ook wel ok
ik weet het... heb ook bij een gekeken waar al een 2.5 Indunor in lag, maar die was verder zo gaar als een klontjequote:Op donderdag 16 september 2010 23:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Benzine -> diesel = uitgebreide RDW keuring mits geen blok wat origineel geleverd is in zo'n hok
Wel een erg duur grappie voor zo'n ding ..
Zo'n blok is orgineel geleverd in de Niva.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Benzine -> diesel = uitgebreide RDW keuring mits geen blok wat origineel geleverd is in zo'n hok
Wel een erg duur grappie voor zo'n ding ..
Omdat die dingen vaak in Land Rovers hangen.. Dus is de onderdelenvoorziening in mijn geval meer dan optimaalquote:Op donderdag 16 september 2010 23:49 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zo'n blok heb ik niet voor je liggen. Waarom is een 2,5 liter Indenor blok beter ? laatst gebabbeld met iemand die meer verstand heeft van die zooi dan ik: hij vertelde dat een bepaald type 2,5 liter blok zoals in o.a. de C25 en C35 gemonteerd werd amper meer vermogen heeft dan mijn 1,9 liter blokje. Het zuipt alleen meer
1.9 wel, 2.5 nietquote:Op donderdag 16 september 2010 23:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zo'n blok is orgineel geleverd in de Niva.
Dat zeg ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Daar verkopen ze geen Yuki's, dus wat zou je er moetenquote:Op vrijdag 17 september 2010 01:23 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac komt nooit meer in de bouwmarkt
Kan je Yuki's kopen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar verkopen ze geen Yuki's, dus wat zou je er moeten
Jij zaagt je hout gewoon zelf om in het park ??quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:23 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac komt nooit meer in de bouwmarkt
030-2525700quote:Op vrijdag 17 september 2010 02:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jij zaagt je hout gewoon zelf om in het park ??
mag je zelf weer op de bank slapenquote:Op vrijdag 17 september 2010 06:45 schreef Anne het volgende:
Hey Bara, wil je me vanavond ipv wakker maken, naar bed schoppen?.
Alvast bedankt![]()
.
Preciesquote:Op vrijdag 17 september 2010 07:17 schreef lipje het volgende:
[..]
mag je zelf weer op de bank slapen
Die klussen ook binnenshuis voor je?quote:
Dat vereist creativiteit, vermoed ik?quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:47 schreef Anne het volgende:
Doen jullie ook nog ff mee? [WIN] TopGear Prijzen!
Nee, humor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat vereist creativiteit, vermoed ik?
Wel goed dat je het zegt, vanavond niet vergeten TopGear te kijken.
Ja zeg, maak 't nog ff lastiger...quote:
Ah dat past goed bij mijquote:
Toch niet, vind die prijzen echt ruk!quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Oke, dan zie ik hem snel tegemoet.
Dus jij bent ook bezig met een inzending?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Echt wel, gewon, voor de fun! En heo meer deelnemers, hoe happiger top ger is vakerprijzen beschikbaar te stellen
Nee, ik heb afgelopen 2 maanden 2 prijzen bij fok gewonnen, schaam me dood als ik weer win.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus jij bent ook bezig met een inzending?
PdL gebruikt mijn facebook al om fok acties te spammenquote:
Volgens mij niet deze actie, heur.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, ik heb afgelopen 2 maanden 2 prijzen bij fok gewonnen, schaam me dood als ik weer win.
[..]
PdL gebruikt mijn facebook al om fok acties te spammen![]()
Volgens mij heeft ze deze actie een tijd geleden er al op gezet, en gister de burlesque actie
dacht het wel, toen ie net begon?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij niet deze actie, heur.
voor een paar tientjes pak je het vliegtuig, wat let je?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:56 schreef ook_gek het volgende:
Ik wil een trip naar de top gear studio winnen
Niet de echte Top Gear Studio, maar je had hier aan mee moeten doen, toen:quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:56 schreef ook_gek het volgende:
Ik wil een trip naar de top gear studio winnen
Dan heb ik dat gemist. Maar pleur je hem er iig even opquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dacht het wel, toen ie net begon?
Als ik niet meer op fok mag spammen, waarom zal ik dan nog wel voor fok spammen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan heb ik dat gemist. Maar pleur je hem er iig even op?
en WAt een matige fotos zijn er gemaakt, doordat een bepaald fotograafje het niet kon hebben dat ik daar naar toe zou gaan als fok fotograafquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet de echte Top Gear Studio, maar je had hier aan mee moeten doen, toen:
[WIN] Gouden VIP tickets Top Gear Live in Amsterdam!
Ik ben echt verzuurde ex-crew!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik niet meer op fok mag spammen, waarom zal ik dan nog wel voor fok spammen?Nee dus
Zet al genoeg links naar fok op mijn fb.
[..]
en WAt een matige fotos zijn er gemaakt, doordat een bepaald fotograafje het niet kon hebben dat ik daar naar toe zou gaan als fok fotograaf
Ik kan dus wel via jou spammenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als ik niet meer op fok mag spammen, waarom zal ik dan nog wel voor fok spammen?Nee dus
Zet al genoeg links naar fok op mijn fb.
Nee, dat is een privilege voor Pascallequote:
Valt toch wel mee?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef Alexxxxx het volgende:
en WAt een matige fotos zijn er gemaakt, doordat een bepaald fotograafje het niet kon hebben dat ik daar naar toe zou gaan als fok fotograaf
Dan vraag ik het wel aan Pascallequote:Op vrijdag 17 september 2010 11:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dat is een privilege voor PascalleAls jij het er op zet delete ik het weer
Of ik zet voor elk Buzzybee evenement op jou facebook een aankondiging
Hoe lang ken je me nou?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan vraag ik het wel aan Pascalle![]()
.
Godverquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoelang ken je me nou?Kijk eens op mijn FB, trut
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef Anne het volgende:
[..]
GodverHeb ik d'r net een PM gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |