Ja inderdaad heel erg balen! Had er zo veel zin in.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ambitieus doel, heb hetzelfde idee om te proberen in oktober in Amsterdam op de halve, samen met beertenderrr en kepler die ook op die 1:30u azen volgens mij. Voor een vrouw is het alleen extra rap, nette tijden hoor (ook je PR nu al).
Hmm, maandag voor het laatst gelopen, ben toch wel benieuwd hoe het gaat worden zondag, tijdje terug dat ik wedstrijd gedaan heb toch wel...
@djayzz: hmm, rot is dat, dat je nu ook niet weet waar je aan toe bent...Hopelijk gaan je klachten wel verdwijnen, maar wel rot dat je zo kort voor de loop nog moet afhaken...
Ja klopt, is mij ook verteldquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:25 schreef annoh het volgende:
Volgens mij rijdt er een bezemwagen die pas gaat tellen na de laatste startgroep. Ieder jaar zijn er wel een paar mensen die gaan snelwandelen, die starten dan in een eerdere startgroep, zodat ze extra tijd hebben.
Ja, het moet te doen zijn 2.5 minuut eraf! Heb die tijd gelopen in de zeikende regen vorig jaar (maar dan ook echt soppende schoenen en alles helemaal nat al voor de start. Dus een iets snellere tijd op dat parcours moet kunnen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ambitieus doel, heb hetzelfde idee om te proberen in oktober in Amsterdam op de halve, samen met beertenderrr en kepler die ook op die 1:30u azen volgens mij. Voor een vrouw is het alleen extra rap, nette tijden hoor (ook je PR nu al).
Hmm, maandag voor het laatst gelopen, ben toch wel benieuwd hoe het gaat worden zondag, tijdje terug dat ik wedstrijd gedaan heb toch wel...
@djayzz: hmm, rot is dat, dat je nu ook niet weet waar je aan toe bent...Hopelijk gaan je klachten wel verdwijnen, maar wel rot dat je zo kort voor de loop nog moet afhaken...
Zie de OP, daar staan PR's!quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:39 schreef cappufrappuccino het volgende:
Succes allemaal morgen!!!
[..]
Ja, het moet te doen zijn 2.5 minuut eraf! Heb die tijd gelopen in de zeikende regen vorig jaar (maar dan ook echt soppende schoenen en alles helemaal nat al voor de start. Dus een iets snellere tijd op dat parcours moet kunnen.
Wat heb jij staan op de halve?
Da's wel een goeie tip inderdaad, ik zal mijn poncho eens zoeken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:29 schreef BB-Pieter het volgende:
Pff, het wordt morgen echt soppen heb ik wel door. Net even wat poncho's gehaald voor mij en mijn collega's, zodat we niet teveel afkoelen in het startvak. Ziek worden een week voor Berlijn Marathon is niet verstandig..![]()
Bij mij is het uiteindelijk altijd een stuk warmer dan ik denkquote:Op zondag 19 september 2010 12:20 schreef annoh het volgende:
Hebben jullie de livestream van de finish al gezien? http://www.damloop.nl/mys(...)l=NL&player=1&k=live
Zijn dit dan allemaal mensen met een wedstrijdlicentie? Sommigen zien er best een beetje gammel uit, dus dat verbaast me...
Ik woon vlak bij de start en liep net even naar de AH en het is hier nog droog maar wel koud! Het waait ook flink. Denk dat ik een singlet en daarover het dam tot dam shirt van vorig jaar aandoe, en een broek tot over de knie. Of misschien toch een korte broek... moeilijk vind ik dat altijd!
Ik liep op een gegeven moment een vent voorbij die de dam tot dam achteruit deedquote:Op zondag 19 september 2010 12:49 schreef Pino112 het volgende:
Whehe, op RTV N-H nu twee mensen verkleed als SInterklaas en de Kerstman die ook meelopen![]()
![]()
Ja, dat was niet erg leuk (vooral niet als je boven de 2 meter bent). De laatste paarhonderd meter voor de finish had ik voor het eerst het gevoel dat ik wind mee had,quote:Op zondag 19 september 2010 17:05 schreef thettes het volgende:
Maar wat een wind zeg, net voor Zaandam!
Ze staan nu onlinequote:Op zondag 19 september 2010 17:05 schreef thettes het volgende:
ongeveer 1:18, viel me alles mee, vooral omdat ik nog nooit zo ver heb gelopen en vrijwel niet heb getraind (heb wel wielerconditie en een vrij normaal gewicht, dus dat helpt)
Maar wat een wind zeg, net voor Zaandam!
edit: iemand enig idee hoe laat de uitslagen online staan van de businessloop?
Ik heb uiteindelijk toch een korte broek aangedaan en was in de ijtunnel al aan het balen dat ik 2lagen aanhad. Maar de rest van de loop heb ik er geen last meer van gehad door de harde wind, die viel inderdaad echt niet mee!!quote:Op zondag 19 september 2010 13:20 schreef kepler het volgende:
[..]
Bij mij is het uiteindelijk altijd een stuk warmer dan ik denk
Jeetje! mag ik vragen wat je gisteren gedronken hebt? toverdrankquote:Op zondag 19 september 2010 21:33 schreef The_Hives het volgende:
Totaal plaats 35e van 7170 finishers
Snelheid 14,527 km/uur
de mythe dat sex voor de wedstrijd niet werkt, klopt nietquote:Op zondag 19 september 2010 21:59 schreef slashdev het volgende:
[..]
Jeetje! mag ik vragen wat je gisteren gedronken hebt? toverdrank
Meestal ben ik ook een rechts-loper.quote:Op maandag 20 september 2010 00:31 schreef BB-Pieter het volgende:
Heb me verschrikkelijk geïrriteerd vandaag. De wandelaars die links blijven lopen, die SBS6 prutsers die links blijven lopen, de KLM-dames die links blijven lopen. Als je niet hard kunt lopen, ga dan RECHTS lopen!
Ik wist het wel, maar sta desondanks op alle foto's met m'n ogen dicht. Nou ja, dat maakt het afzien nog wel wat imposanter.quote:Op maandag 20 september 2010 23:12 schreef PAAC het volgende:
Damloop foto's zijn beschikbaar![]()
Alleen ik heb totaal niet door gehad dat ze daar stonden dus, aangezien vorig jaar op hetzelfde punt ook zoiets stond en de foto's daar toen niet genomen werden...
Maar ik sta er dus als een boer met kiespijn op![]()
De eerste 4-5km voelde ik mijn kuiten rekken, daarna liep alles soepelquote:Op dinsdag 21 september 2010 13:37 schreef beertenderrr het volgende:
Aan de start voelde ik nog mijn hamstring trekken, en dat heeft het nog 5km gedaan voordat het een beetje wegging (overigens na de race geen last meer van gehad).
Ik luister zeker wel naar m'n lichaam, genoeg blessures gehad om te weten wanneer ik echt moet stoppenquote:Op dinsdag 21 september 2010 15:01 schreef beertenderrr het volgende:
in een wedstrijd loop je toch altijd net wat anders, je luistert minder snel naar je lichaam en gaat dus wat dieperen als je daarnaast ook niet traint, ja dan merk je het nog wel een paar dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |