abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 september 2010 @ 14:02:12 #51
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_86827024
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 09:26 schreef Kimochi het volgende:

[..]

Het is het begin van het collegejaar, iedereen is nu nog goed z'n best aan het doen. ;)
Af en toe pak ik mijn tijd voor ontspanning. Maar ik moet naar mijn eerste twee pieken toewerken. Ik heb over twee weken een deeltentamen voor verbintenissenrecht en een week later mag ik aan de bak voor de taaltoets Nederlands.
pi_86828094
Dan ben ik de enige die alleen maar aan het relaxen is :')
pi_86858842
Hoeveel groepsopdrachten heb je op de universiteit? doe nu HBO rechten voor mijn propedeuse maar die groepsopdrachten komen nu al mijn strot uit
pi_86859000
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:00 schreef Vragende het volgende:
Hoeveel groepsopdrachten heb je op de universiteit? doe nu HBO rechten voor mijn propedeuse maar die groepsopdrachten komen nu al mijn strot uit
Ik had één essayopdracht in het eerste jaar welke je met een groepje moest maken :') Voor de rest niks. Die opdracht was ook niet voor studiepunten o.i.d.
pi_86859039
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:06 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik had één essayopdracht in het eerste jaar welke je met een groepje moest maken :') Voor de rest niks. Die opdracht was ook niet voor studiepunten o.i.d.
Gelukkig, want HBO rechten voelt gewoon als communisme
pi_86859112
Heb ik jullie weer gevonden, was jullie al een tijdje kwijt :)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_86861099
quote:
Op zondag 26 september 2010 14:06 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik moest in een groepje één keer een verslag maken van een rechtbankbezoek waar nooit meer naar gekeken is. :')
pi_86891009
Ik ben op zoek naar iemand die toegang heeft tot de artikelen op de site van de NJB?
Ik moet één specifiek artikel hebben, ik zie hem staan maar moet inloggen om hem te kunnen zien :P Logisch, maar via de RuG hebben we daar helaas (voor het jaar 2005) geen toegang toe.

Iemand die me kan/wil helpen?

Het gaat om NJB 2005, nr 44, blz 2304-2308. 'Kantonrechter of geschillencommissie in consumentenzaken: de feiten op een rij'.

Natuurlijk kan ik ook naar de bibliotheek waar ze wel staan, maar daar heb ik wegens werk echter pas donderdag weer tijd voor en ik wil er graag mee aan de slag..

Iig alvast bedankt :)
pi_86893922
quote:
Op maandag 27 september 2010 09:44 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ben op zoek naar iemand die toegang heeft tot de artikelen op de site van de NJB?
Ik moet één specifiek artikel hebben, ik zie hem staan maar moet inloggen om hem te kunnen zien :P Logisch, maar via de RuG hebben we daar helaas (voor het jaar 2005) geen toegang toe.

Iemand die me kan/wil helpen?

Het gaat om NJB 2005, nr 44, blz 2304-2308. 'Kantonrechter of geschillencommissie in consumentenzaken: de feiten op een rij'.

Natuurlijk kan ik ook naar de bibliotheek waar ze wel staan, maar daar heb ik wegens werk echter pas donderdag weer tijd voor en ik wil er graag mee aan de slag..

Iig alvast bedankt :)
Via Leiden kan ik volgens mij ook niet verder terug dan 2007 op het moment.
pi_86900118
quote:
Op maandag 27 september 2010 11:32 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Via Leiden kan ik volgens mij ook niet verder terug dan 2007 op het moment.
Dit is bij de RuG inderdaad ook het geval.
Ik dacht, misschien heeft er iemand die inlogcodes voor de site van de NJB! Of misschien heeft een andere uni wel toegang :)
pi_86936999
Heb ik 9 hoofdstukken van Asser 2-II*: Rechtspersonenrecht, gratis gekregen (via pdf van studiegenootje *O*) moet ik nog 400 blz kopieren om het boek compleet te maken :')

Wel ironisch dat die 5 hoofdstukken bijna net zoveel stof hebben als die 9 :P
pi_86962718
Ik las dit en dacht echt :')
Waarom al die moeite met zoveel bladzijden kopiëren...

Toen zag ik de prijs o|O

Dionysius85 was even vergeten dat die juridische boeken heel veel centjes kosten
Quidquid latine dictum sit, altum viditur
pi_86963170
Ja, ik weet ook nog niet of ik hem ga kopieren, of misschien online bekijken via kluwer navigator.. Vind er vast nog wel iets op :P
pi_87135570
Vraagje voor de mensen die aan de UvA zitten. Ik heb net dat VPN gedownload en geinstalleerd, alles geconfigureerd enz maar als ik het programma dan laat inloggen met mn UvA-id dan valt mn internet direct uit waardoor het hele idee van dat VPN geen zin meer heeft. Iemand dit probleem ook gehad of suggesties om dit probleem op te lossen?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  zondag 3 oktober 2010 @ 22:57:43 #65
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_87152839
Ik ben al een tijdje bezig om mij voor te bereiden op het deeltentamen van het vak verbintenissenrecht, echter blijf ik steeds met een vraag zitten over de reflexwerking van art 6:233 sub a BW. Mag bijvoorbeeld een Groentenboer BV die een consumentenkoop doet(De eigenaar koopt bijvoorbeeld een papierversnipperaar) een beroep doen op de reflexwerking die van art 6:233 sub a BW uitgaat of mag dit niet en moet de Groentenboer BV een beroep doen op de open norm art 6:248 BW.?
pi_87156276
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 22:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben al een tijdje bezig om mij voor te bereiden op het deeltentamen van het vak verbintenissenrecht, echter blijf ik steeds met een vraag zitten over de reflexwerking van art 6:233 sub a BW. Mag bijvoorbeeld een Groentenboer BV die een consumentenkoop doet(De eigenaar koopt bijvoorbeeld een papierversnipperaar) een beroep doen op de reflexwerking die van art 6:233 sub a BW uitgaat of mag dit niet en moet de Groentenboer BV een beroep doen op de open norm art 6:248 BW.?
Ik volg het vak ook op dit moment, en volgens mij is dat bij uitstek een geval waarin een niet consument gebruik kan maken van de reflexwerking + een lid uit de zwarte of grijze lijst.

Het is overigens aan te raden om allebei te doen, voor het geval de één wordt afgewezen.
Geen referral hier.
  maandag 4 oktober 2010 @ 00:48:44 #67
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_87156539
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 00:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik volg het vak ook op dit moment, en volgens mij is dat bij uitstek een geval waarin een niet consument gebruik kan maken van de reflexwerking + een lid uit de zwarte of grijze lijst.

Het is overigens aan te raden om allebei te doen, voor het geval de één wordt afgewezen.
Bedankt voor je antwoord, nu snap ik het een stuk beter. :)
pi_87175692
Europees recht zal nooit mijn ding worden vrees ik. 6 van de 15 mc vragen goed :') (4 keuzes).

Sowieso scoor ik op publiekrecht slecht, max een 6 voor gehaald. Privaat scoor ik gemiddeld een 8 voor.
Geen referral hier.
pi_87176824
Hoe zit het met het int. recht als een inwoner van Nederland 't vrijheidsbeeld opblaast. Hoe kan Nederland worden aangesproken (graag puur int rechtm geen civiel recht)

[ Bericht 1% gewijzigd door MiFi op 04-10-2010 18:15:56 ]
  maandag 4 oktober 2010 @ 19:17:11 #70
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_87179349
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 17:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Europees recht zal nooit mijn ding worden vrees ik. 6 van de 15 mc vragen goed :') (4 keuzes).

Ik had al opgevangen van andere eerstejaars die veel vrijstellingen hebben en dus ook de tweedejaarsvakken volgen dat Europees Recht aanpoten zou zijn. Ik heb dit vak maar laten liggen omdat ik er niet op durfde te vertrouwen dat ik zonder de voorkennis van het B1 vak van Europees Recht dit vak zou halen, want bij de MER heb ik weinig Europees Recht gehad.

Vandaag voor de eerste keer in een halflege collegezaal gezeten voor het vak verbintenissenrecht. Vele mensen waren zich zeker aan het voorbereiden voor de deeltoets van verbintenissenrecht. Normaal ben ik niet zo snel onzeker voor toetsen, maar voor deze ben ik wel een beetje onzeker. Ik ben vooral benieuwd of mijn nieuwe studieaanpak heeft gewerkt. Ik heb alles netjes bijgehouden vanaf de eerste twee weken en alles in stukjes verdeeld zodat ik elke dag iets deed.
pi_87181269
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 19:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik had al opgevangen van andere eerstejaars die veel vrijstellingen hebben en dus ook de tweedejaarsvakken volgen dat Europees Recht aanpoten zou zijn. Ik heb dit vak maar laten liggen omdat ik er niet op durfde te vertrouwen dat ik zonder de voorkennis van het B1 vak van Europees Recht dit vak zou halen, want bij de MER heb ik weinig Europees Recht gehad.

Vandaag voor de eerste keer in een halflege collegezaal gezeten voor het vak verbintenissenrecht. Vele mensen waren zich zeker aan het voorbereiden voor de deeltoets van verbintenissenrecht. Normaal ben ik niet zo snel onzeker voor toetsen, maar voor deze ben ik wel een beetje onzeker. Ik ben vooral benieuwd of mijn nieuwe studieaanpak heeft gewerkt. Ik heb alles netjes bijgehouden vanaf de eerste twee weken en alles in stukjes verdeeld zodat ik elke dag iets deed.
Vorig jaar voor Inleiding privaatrecht een 9 gehaald, dus ik hoop dat daar nog veel van is blijven hangen. Verder heb ik vandaag de stof uit de reader allemaal gelezen, en doe ik morgen mijn aantekeningen + arresten.
Geen referral hier.
pi_87181859
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 18:04 schreef MiFi het volgende:
Hoe zit het met het int. recht als een inwoner van Nederland 't vrijheidsbeeld opblaast. Hoe kan Nederland worden aangesproken (graag puur int rechtm geen civiel recht)
'Nederland' kan toch niet aangesproken worden? De VS kunnen de dader arresteren en zulks, maar volgens mij blijft het daarbij (ik hoop maar dat dit klopt, aangezien ik over anderhalve week het tentamen heb :P ).
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
pi_87182437
quote:
Op maandag 4 oktober 2010 20:14 schreef Orbis het volgende:

[..]

'Nederland' kan toch niet aangesproken worden? De VS kunnen de dader arresteren en zulks, maar volgens mij blijft het daarbij (ik hoop maar dat dit klopt, aangezien ik over anderhalve week het tentamen heb :P ).
Ik zit met hackers enzo, wanneer kunnen hackers een oorlog ontketenen. Nooit dus :')
Want Nederland gaat echt neit vertellen, ha ik was het :')
pi_87204211
Weer een Leidse docent in het nieuws:

quote:
(...)

Op 14 maart 2008 mailden het parket-generaal en het parket Amsterdam elkaar over het advies van prof. Rick Lawson, hoogleraar Europees Recht aan de universiteit van Leiden. Lawson was door het OM gevraagd om in kaart te brengen of vervolging van Wilders kans had. Op het laatste vel van zijn tien kantjes tellende analyse concludeert Lawson dat het 'gegrond is om Wilders te vervolgen'.

Dit advies werd op beide parketten met gejuich ontvangen, blijkt uit het mailverkeer. 'Wat een supergoed stuk!!!!' En: 'Maandag is er een gesprek met de Minister van Justitie over dit advies. We proberen nu met man en macht zoveel mogelijk input aan Harm Brouwer (baas OM, red.) te geven voor dit gesprek. Alles is welkom'.

(...)

De bron is (*huivert*) de Telegraaf, maar het blijft leuk om te zien dat docenten zich niet alleen met pure wetenschap bezighouden.

http://www.telegraaf.nl/b(...)t_over_proces__.html
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 18:02:05 #75
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_87216400
Hier nog meer info.... hij is kennelijk expert in mensenrechten...
http://www.depers.nl/binn(...)jspraak-Wilders.html

Edit: toch wel apart dat het OM Lawson gevraagd heeft voor een advies.
Hij heeft namelijk al in 2009 zijn mening gegeven, zie hieronder. Zo kan ik ook gelijk krijgen :)
http://opinie.volkskrant.nl/artikel/show/id/2553

[ Bericht 37% gewijzigd door RobertoCarlos op 05-10-2010 18:08:32 ]
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_87216879
Yup, hij is wel onze mensenrechtenman. Het vak Mensenrechten is ook onder zijn verantwoordelijkheid. Sowieso kom je zijn naam relatief vaak tegen in dat verband.

Weet iemand eigenlijk of hij op enige wijze gerelateerd is aan een andere mensenrechtenjurist, mevrouw Lawson? Ik vermoed dat ze zijn vrouw is, maar toch is 't vreemd :P .
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 19:08:55 #77
269368 Kimochi
Discodip O+
pi_87218715
Volgt Lawson ook niet volgend jaar Van der Heijden op als rector magnificus?
Hij maakt ook hele overzichtelijke PP's met tienduizend pijltjes en pop-ups. :P
pi_87219926
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:08 schreef Kimochi het volgende:
Volgt Lawson ook niet volgend jaar Van der Heijden op als rector magnificus?
Hij maakt ook hele overzichtelijke PP's met tienduizend pijltjes en pop-ups. :P
Klopt, hij heeft het er maar druk mee.

De PP's van Castermans, die zijn mooi! Vol beweging en met Paint-kunst. Je snapt een goederenrechtelijke casus pas écht als je de kippen en de eieren ook daadwerkelijk naar de partijen ziet glijden! Maar die van Hijma zijn onovertroffen, wat mij betreft. Onbegrijpelijke afkortingen, flauwe .gif-jes en plaatjes van apen met hoedjes...
pi_87220362
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 19:36 schreef Orbis het volgende:

De PP's van Castermans, die zijn mooi! Vol beweging en met Paint-kunst. Je snapt een goederenrechtelijke casus pas écht als je de kippen en de eieren ook daadwerkelijk naar de partijen ziet glijden! Maar die van Hijma zijn onovertroffen, wat mij betreft. Onbegrijpelijke afkortingen, flauwe .gif-jes en plaatjes van apen met hoedjes...
Oja nu herinner ik me die ook van alledrie die docenten :'). Dat was ook niet meer te volgen als je zo'n sheet had uitgeprint die al helemaal vol stond met pijltjes en plaatjes over elkaar heen *O*.
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 20:06:01 #80
124676 RobertoCarlos
pi_87221299
De pp's van Castermans vond ik maar een beetje kinderachtig eigenlijk.
En van Hijma vond ik ze buitengewoon irri.. luie ***** dat ie is.. }:|
pi_87224839
quote:

[..]

Hijma, wat een held :P
pi_87232430
Hijma :D

Trouwens, hoezo kan ik me nit meer inschrijven voor tentamen bedrijfseconomie? Nu al te laat?
Pff, moet ik dokken :')
pi_87232911
tentamens komen echt angstaanjagend dichtbij :')
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_87233701
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 00:26 schreef Teteteterek het volgende:
Nog 3 weken en ik moet me weer bewijzen, morgne maar de bieb induiken...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_87234193
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 00:57 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Nog 3 weken en ik moet me weer bewijzen, morgne maar de bieb induiken...
bevalt het op de uva een beetje?
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_87236661
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 00:26 schreef Teteteterek het volgende:
Ik heb volgende week woensdag, donderdag en vrijdag om 09:00 uur tentamens ;( . Ik hoop dat jij beter af bent?
pi_87240025
Wat een prutser die rechter in het Wilders proces zeg. Je kunt je een keer ongelukkig uitdrukken, maar twee maal in twee dagen? Rechter in proces-Wilders weer onder vuur

Houd gewoon je oordelen voor jezelf tot je het vonnis mag schrijven/uitspreken. Een rechter zou hier toch enigszins bekwaam in moeten zijn, zou je denken.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 11:54:44 #88
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_87240485
Nee, want het is redelijk normaal dat rechters vragen stellen, ook op een prikkelende manier. Kijk maar eens naar de Rijdende Rechter, daar stelt mr. Visser ook wel eens gewoon de vraag "Bent u nu niet gewoon de buurman aan het pesten?" of "Kunt u zich voorstellen dat....". Nu is de RR officieel een buitengerechtelijke bindendadvies-procedure, maar ik kan je vertellen dat het op normale comparities (al dan niet ter plaatse) er zo ook aan toegaat.

Rechters mogen kritische vragen stellen en zijn gewone mensen. En elke vraag kun je zo verdraaien dat je hem als vooringenomen kunt opvatten.

De opmerking van maandag was inderdaad iets té onhandig, maar met die opmerking van vandaag is niets mis. Dat is spijkers op laag water zoeken.
pi_87241413
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:54 schreef Pool het volgende:
Nee, want het is redelijk normaal dat rechters vragen stellen, ook op een prikkelende manier. Kijk maar eens naar de Rijdende Rechter, daar stelt mr. Visser ook wel eens gewoon de vraag "Bent u nu niet gewoon de buurman aan het pesten?" of "Kunt u zich voorstellen dat....". Nu is de RR officieel een buitengerechtelijke bindendadvies-procedure, maar ik kan je vertellen dat het op normale comparities (al dan niet ter plaatse) er zo ook aan toegaat.

Rechters mogen kritische vragen stellen en zijn gewone mensen. En elke vraag kun je zo verdraaien dat je hem als vooringenomen kunt opvatten.

De opmerking van maandag was inderdaad iets té onhandig,
Het probleem met die opmerking was wat mij betreft de gedachtengang erachter. De rechter trok een vergelijking tussen het maatschappelijk debat en het "debat" over de strafbaarheid, dat we kennen als een rechtszitting. Dat is een volkomen onjuiste gedachtengang. Uitgelokt door de wetgeving en wanordelijke jurisprudentie weliswaar, maar daarmee niet minder onjuist.

quote:
maar met die opmerking van vandaag is niets mis. Dat is spijkers op laag water zoeken.
Ik vind de rechters nogal kruiperig eigenlijk, kennelijk geintimideerd door het mafiamaatje, de camera's en Wilders zelf. Geeft die Moskowicz toch gewoon een oorvijg als hij daarom vraagt.

Edit: Hoe ben ik nu weer in dit topic beland?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_87241772
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:54 schreef Pool het volgende:

De opmerking van maandag was inderdaad iets té onhandig, maar met die opmerking van vandaag is niets mis. Dat is spijkers op laag water zoeken.
Het hele proces draait er om om te kijken of er iets mis is met de uitlatingen die Geert W. heeft gedaan o.a. in de film Fitna. Als je dan als rechter de opmerking maakt dat je je voor kunt stellen dat iemand de film niet wil zien dan impliceer je dus al dat er iets mis mee is. Ik blijf erbij dat ik vind dat het wederom niet erg gelukkig is zeker na maandag. Als iemand toestemming vraagt om de zaal te verlaten dan kun je als rechter gewoon ja of nee zeggen zonder je eigen mening te geven. Dat getuigt al van een oordeel voordat het moment is gekomen om het oordeel te vellen
pi_87244909
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 01:36 schreef Teteteterek het volgende:

[..]

bevalt het op de uva een beetje?
Ja prima, ik vind het onderwijs een stuk leuker dan op de UU omdat ze je een stuk meer vrijheid geven. Tot nu toe heeft dat geen enkel probleem opgeleverd maar we gaan wel zien bij de tentamens of dit beter voor mij werkt :)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 14:21:06 #92
155008 Fip
Jezus redt
pi_87245560
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 00:09 schreef MiFi het volgende:
Hijma :D

Trouwens, hoezo kan ik me nit meer inschrijven voor tentamen bedrijfseconomie? Nu al te laat?
Pff, moet ik dokken :')
Ik moest ook 20 euro cash neerleggen. :') Deadline is 10 dagen voor 't tentamen, schijnbaar.
pi_87251482
quote:

[..]

Hè, Hijma is tof ja. :{w
"Sinaasappels met wollige groene jasjes..." :9~
  woensdag 6 oktober 2010 @ 16:58:11 #94
124676 RobertoCarlos
pi_87251775
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 16:52 schreef Kimochi het volgende:

[..]

"En als ik dit streepje trek..........hmmm, lekkerr strak" :{
pi_87252949
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 16:52 schreef Kimochi het volgende:

[..]

Onovertroffen bedoel ik louter in goede zin, geen zorgen! Hij heeft voor een volle collegezaal een aap nagedaan, om de casus wat op te fleuren. Ik kan werkelijk geen negatief woord bedenken, na die actie :P
pi_87263956
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:33 schreef Kudtstudent het volgende:

[..]

Het hele proces draait er om om te kijken of er iets mis is met de uitlatingen die Geert W. heeft gedaan o.a. in de film Fitna. Als je dan als rechter de opmerking maakt dat je je voor kunt stellen dat iemand de film niet wil zien dan impliceer je dus al dat er iets mis mee is. Ik blijf erbij dat ik vind dat het wederom niet erg gelukkig is zeker na maandag. Als iemand toestemming vraagt om de zaal te verlaten dan kun je als rechter gewoon ja of nee zeggen zonder je eigen mening te geven. Dat getuigt al van een oordeel voordat het moment is gekomen om het oordeel te vellen
Ik vind het nog wel meevallen. In een zaak waarin de media-aandacht veel minder is, zou hoogstwaarschijnlijk geen wrakingsverzoek zijn ingediend. De rechter mag toch nog wel iets vragen. Ik vind nou niet bepaald dat hij een waardeoordeel uitspreekt.
pi_87267753
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:21 schreef Fip het volgende:

[..]

Ik moest ook 20 euro cash neerleggen. :') Deadline is 10 dagen voor 't tentamen, schijnbaar.
Hey ben jij niet van honours :P

Ik ga hem niet maken, heb de kracht er niet meer voor (jammer, want het is zwaar te doen) :')
pi_87315110
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 12:33 schreef Kudtstudent het volgende:
Als die rechter zich niet kon voorstellen dat iemand de film liever niet wilde zien, was er denk ik geen proces geweest en ook dat had je kunnen opvatten als vooringenomenheid. Dus moet de rechter dan maar het gehele proces zijn mond houden omdat zijn vragen en opmerkingen altijd multi-interpretabel zijn? Vooral in het strafproces heeft een rechter juist een actieve rol, omdat hij zo een beter beeld kan krijgen van de zaak en de verdachte en dat helpt bij de beoordeling.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 11:25:39 #99
155008 Fip
Jezus redt
pi_87316772
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 23:06 schreef MiFi het volgende:

[..]

Hey ben jij niet van honours :P

Ik ga hem niet maken, heb de kracht er niet meer voor (jammer, want het is zwaar te doen) :')
Ik weet niet hoe je dat weet, maar, ja. :P Nu niet meer though, ben na Europa gestopt.
pi_87385154
In het kader van een presentatie die ik komende week moet houden vraag ik me eigenlijk af hoe jullie aankijken tegen het feit dat hoogstwaarschijnlijk de competentie van de kantonrechter gaat veranderen door wetsvoorstel 32021?

Zien jullie het als een positieve ontwikkeling? Zou er veel veranderen voor de consument door het feit dat alle consumentenkoopzaken via de aardzaken bij de kantonrechter terecht komen? Of juist voor de wederpartij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')