abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86450794
Vorige topic; [SC] WO Rechten #48 - Met slechte openingszinnen

De mooiste studie verdient het mooiste topic van dit forum. Logisch! Hier verder keuvelen over je scriptie, je tentamens, de JB, de UB en niet te vergeten: SOGgen!

Koning der wettenbundels:

Enne.. afgestudeerd zijn for the win!
De afgestudeerde helden van dit topic
Sovereign
_-rally-_
Leonoor
Thisbe
Pool
Smash-it
flubub
Argento

Ook leuk: de studenten, met de tofste universiteit als eerste:

Rijksuniversiteit Groningen
xD
Proud2beDiepfries
StarGazer
Maharbal
aaipod
Cortax
Dionysius85
Eilis

Universiteit Leiden
addictivebeat
Mieks
Originele_Naam
Cinnamongirl
ChRoNiC
-Trinity-
RobertoCarlos
Florian_
Microtechs
Fip
Kimochi
ArcticBlizzard
Orbis
xxiessiexx (deserteur :*)

Universiteit van Tilburg
Mr.G
Sessy
1-1-1-1-1
Morrigun99
CaptainRedbeard
bladibladibla
hmmmz
aardappel
EasySilence
Dr_Strangelove

Universiteit Utrecht
MarkzMan_X
The_Duce
VoreG
smvs
AkeBiAtch
dr.dunno
Diederik_Duck (?)
Memento-Mori
GDPP
ScottTracy
Rainb0ws
Eva4Evah
evelien89

Radboud Universiteit
DonStefano
Desideriusa
Sandersson
Kopstoot
Yashaaaaa
Retroseksueel
Morendo
fulco-
tostitomaatkaas

Universiteit van Amsterdam
Andoire
VeX-
Smash-it (tweede master)
TiMPiN
Dreamzk
hemelsblauw
Ruud_Kawasaki
Skage101

Universiteit Maastricht
Law.
Bartaz
RockGod---

Erasmus Universiteit Rotterdam
Umm-Qasr
Cleese
Nautilus
DahaKa
Flashwin
Phaelanx_NL
Mandal
IkeDubaku99

Vrije Universiteit Amsterdam
Jorwol
Ricard0j

Open Universiteit
DanielSmith

Freie Universität Berlin
Cortax

Ook voor 1ejaars geldt: sluit je het topic, dan open je een nieuwe
Ben je ook rechtenstudent, post je graag mee en staat je naam nog niet in het lijstje? Meld het dan even in dit topic, dan word je toegevoegd. Of niet. Maar dan kun je bezwaar maken. En in beroep. En vast ook nog wel in cassatie bij Danny, al weet die kerel waarschijnlijk niet wat dat betekent.

Laatste post:
quote:
Op woensdag 15 september 2010 02:16 schreef aaipod het volgende:

[..]

Het correcte antwoord was uiteindelijk toch attributie

@Yashaaaaa - Gefeliciteerd!

wil de nieuwe TS Skage101 even toevoegen aan de OP onder UvA? Hij PM'de me hier onlangs over.
Geen referral hier.
pi_86451059
Iemand nog tips om je cv 'op te leuken'? Er heerst een ware rage onder mijn studiegenoten en ik heb het gevoel dat ik achterloop omdat ik niet veel tijd heb door mijn twee (niet aan rechtgerelateerde) bijbaantjes :').
  woensdag 15 september 2010 @ 09:10:08 #3
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_86451137
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:04 schreef -Trinity- het volgende:
Iemand nog tips om je cv 'op te leuken'? Er heerst een ware rage onder mijn studiegenoten en ik heb het gevoel dat ik achterloop omdat ik niet veel tijd heb door mijn twee (niet aan rechtgerelateerde) bijbaantjes :').
In random volgorde een aantal opties die het altijd goed doen op je cv:

* commissie bij studievereniging of studentenvereniging
* actief zijn binnen een sportvereniging bijv. als trainer/coach
* werken voor de rechtswinkel (kost vaak neit zo veel tijd)
* lid van universiteits- of faculteitsraad
* studentassistentschap (kost wel veel tijd)
* stage bij advocatenkantoor (kost je 2 maanden full time)
* inhouse dagen van de step (ja, mensen zetten die ook op hun cv)
Nulla verba sed acta
pi_86451211
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:10 schreef Leonoor het volgende:
* inhouse dagen van de step (ja, mensen zetten die ook op hun cv)
Honestly? Ik zou daar de toegevoegde waarde niet van zien tenzij je bij hetzelfde kantoor solliciteert.
pi_86451217
Ondanks de titel van dit topic waag ik het er toch op: ik heb een vraag.
Ik moet voor privaatrecht een actueel bericht zoeken waarin het vermogensrecht een rol speelt en daar vermogensrechtelijke vragen bij formuleren.
Nu kwam ik een stukje tegen over Prorail die gaat proberen jongeren op te laten draaien voor schade die ze heben veroorzaakt met vandalisme. Kan dit onder vermogensrecht geplaatst worden? Ik vind het echt lastig om een goed onderwerp te vinden:(

Alvast bedanktt
pi_86451270
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:14 schreef evelien89 het volgende:
Ondanks de titel van dit topic waag ik het er toch op: ik heb een vraag.
Ik moet voor privaatrecht een actueel bericht zoeken waarin het vermogensrecht een rol speelt en daar vermogensrechtelijke vragen bij formuleren.
Nu kwam ik een stukje tegen over Prorail die gaat proberen jongeren op te laten draaien voor schade die ze heben veroorzaakt met vandalisme. Kan dit onder vermogensrecht geplaatst worden? Ik vind het echt lastig om een goed onderwerp te vinden:(

Alvast bedanktt
Vandalisme lijkt me eerder strafrecht, eigenlijk. Kun je niet iets vinden over de huizenmarkt of hypotheken?
pi_86451298
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:17 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Vandalisme lijkt me eerder strafrecht, eigenlijk. Kun je niet iets vinden over de huizenmarkt of hypotheken?
Vreesde ik ook al voor. Huizenmarkt moet wel wat over te vinden zijn, en dan nog een vraag erbij bedenken. Thanks.
pi_86451993
teuveupeu :7
  woensdag 15 september 2010 @ 09:52:12 #9
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_86452009
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:37 schreef aaipod het volgende:Maar als je aanneemt dat de bevoegdheid tot het geven van een vergunning impliciet met zich meebrengt dat je deze vergunning ook weer in mag trekken (heb ik ooit gelezen) zouden dus delegatie en mandaat overblijven.

Maar is het dan mandaat of delegatie? En hoe herken ik het?
quote:
Op woensdag 15 september 2010 02:16 schreef aaipod het volgende:

Het correcte antwoord was uiteindelijk toch attributie :'(
Tvp :s)

[ Bericht 7% gewijzigd door RobertoCarlos op 15-09-2010 10:26:14 ]
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_86452247
Ach, vragen stellen staat toch vrij. Het krijgen van een goed antwoord is een tweede :P .
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  woensdag 15 september 2010 @ 10:42:43 #11
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_86453158
Ugh, zometeen even rap huiswerk maken. Om 3 uur werkgroep en nog niks gedaan (nou oke, al wel de stof deels gelezen en college gevolgd).
  woensdag 15 september 2010 @ 10:55:10 #12
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_86453500
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:13 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Honestly? Ik zou daar de toegevoegde waarde niet van zien tenzij je bij hetzelfde kantoor solliciteert.
Ja, treurig maar waar :{ .
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:17 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Het gaat toch om de vordering tot schadevergoeding die Prorail wil instellen tegen de jongeren? Dat is mijns inziens gewoon een civielrechtelijke vordering!
Nulla verba sed acta
pi_86455674
Waarom staat de Kluwer van 2008 in de OP :P
pi_86459476
Over de Kluwer gesproken, kenden jullie deze Limited Edition al? Of is die er elk jaar?
quote:
Editie 2010/2011
De bekende Kluwer Collegebundel, als limited edition in luxe gebonden uitvoering, voorzien van leeslinten en foudraal. De Kluwer Collegebundel is de meest gebruikte, handzame en zeer toegankelijke Nederlandse wettenbundel met gratis toegang tot de online versie (update twee keer per jaar). De bundel bestaat uit twee praktische delen (privaatrecht en publiekrecht), inclusief de meest gebruikte verdragen.De speciale luxe editie heeft een chique harde omslag en is gestoken in een fraaie bewaarcassette.

¤77,50
>:)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Dionysius85 op 15-09-2010 14:32:10 ]
Quidquid latine dictum sit, altum viditur
pi_86460959
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:10 schreef Leonoor het volgende:

[..]

* studentassistentschap (kost wel veel tijd)
* stage bij advocatenkantoor (kost je 2 maanden full time)
Veel tijd, maar daar krijg je ook nog wat geld voor terug he
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_86461941
quote:
Op woensdag 15 september 2010 13:54 schreef Dionysius85 het volgende:
Over de Kluwer gesproken, kenden jullie deze Limited Edition al? Of is die er elk jaar?
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat uit je spoiler was trouwens ook het probleem met de bundel van 2009 :P
pi_86471284
quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:04 schreef -Trinity- het volgende:
Waarom zoek je dan niet een wel juridisch gerelateerde bijbaan? Heb je zowel ervaring als geld en het is nog leuk ook.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_86471464
Ik zit er ook aan te denken. Heb een hele relaxte bijbaan en een prettige omgeving, maar is in onderwijssector en heeft totaal niets met rechten te maken. Verder werk ik echt minimaal qua uren.
Rechten gerelateerd bijbaantje zoeken of blijven :P
pi_86476066
Begin goederenrecht steeds meer te waarderen moet ik zeggen
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_86480996
quote:
Op woensdag 15 september 2010 10:55 schreef Leonoor het volgende:
Het gaat toch om de vordering tot schadevergoeding die Prorail wil instellen tegen de jongeren? Dat is mijns inziens gewoon een civielrechtelijke vordering!
Ik had 'm anders begrepen, dat ze zich als slachtoffer in de evt strafzaak zouden voegen om zo verhaal te halen. Dat kan toch ook?
pi_86481969
quote:
Op woensdag 15 september 2010 22:55 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik had 'm anders begrepen, dat ze zich als slachtoffer in de evt strafzaak zouden voegen om zo verhaal te halen. Dat kan toch ook?
Wat hebben zij precies aan 'verhaal halen'?

Als ze geld willen moet dat sowieso via de civiele rechter.
pi_86485706
Of voegen bij strafzaak :P

Kan je eigenlijk strafzaak gebruiken als bewijs voor een civiele zaak?
pi_86487568
quote:
Op woensdag 15 september 2010 23:19 schreef Teteteterek het volgende:
Wat hebben zij precies aan 'verhaal halen'?

Als ze geld willen moet dat sowieso via de civiele rechter.
Ik bedoelde schade verhalen, grapje. Ik dacht dat ook tijdens het strafproces kon.

En ik dacht dat de schade verhalen in de vorm van een onrechtmatige daad viel onder verbintenissenrecht en niet vermogensrecht.
  donderdag 16 september 2010 @ 09:02:32 #24
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_86487732
quote:
Op donderdag 16 september 2010 08:52 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik bedoelde schade verhalen, grapje. Ik dacht dat ook tijdens het strafproces kon.

En ik dacht dat de schade verhalen in de vorm van een onrechtmatige daad viel onder verbintenissenrecht en niet vermogensrecht.
Mifi zegt het al, voegen bij strafzaak kan gewoon. (art. 51a Sv) (mits vordering simpel van aard is)

En een onrechtmatige daad vordering is verbintenissenrecht inderdaad, maar ook gewoon vermogensrecht. Als je in boek 6 bezig bent blader je toch ook vaak even terug naar boek 3 wat zo mooi 'Vermogensrecht in het algemeen' heet :)

[ Bericht 0% gewijzigd door aaipod op 16-09-2010 09:09:05 ]
  donderdag 16 september 2010 @ 09:08:47 #25
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_86487842
O en de TT.

Ik berustte zelf al in de conclusie dat er geen sprake was van attributie en Roberto beantwoorde alleen de daarop volgende vraag. Bovendien zijn we allemaal studenten hier ;) Ik heb me er nu wel zoveel in verdiept dat ik het nooit meer fout kan doen op het tentamen natuurlijk waar deze vraag ongetwijfeld voorbij gaat komen, dus ik heb er zeker wat aan gehad :D
  donderdag 16 september 2010 @ 09:20:43 #26
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_86488076
quote:
[b]Op woensdag 15 september 2010 13:54
SPOILER
Hier heb je een goed plaatje:

pi_86499155
Ik heb een vraag :P (verder kom ik hier eigenlijk nooit, enkel voor vragen ;))

Momenteel doe ik Handels- en ondernemingsrecht (master), waarmee ik eind dit jaar klaar ben. Daarna wil ik een jaar naar het buitenland (waarschijnlijk Buenos Aires) om te gaan studeren, geen juridische studie, maar een bedrijfseconomische.

Uiteraard zou een bedrijfseconomische master mij de meeste meerwaarde opleveren, maar ik vermoed dat ik met mijn juridische achtergrond daar niet mee uit de voeten ga komen, ondanks mijn E&M profiel op de middelbare school en enkele gevolgde economische keuzevakken als 'Bedrijfseconomie voor juristen'. Dat zou dus betekenen dat ik het beste een jaar bachelor kan volgen.

Hier had ik het laatst echter met een medestudent over, die mij vertelde dat het volgen van een bedrijfseconomische master na deze master heel goed mogelijk zou zijn. Ik hoop dat hij gelijk heeft, maar twijfel toch zeer aan zijn 'deskundigheid' wat dat betreft...

Natuurlijk ga ik te zijner tijd ook inlichtingen inwinnen bij de studieadviseur op de faculteit, maar hoe meer meningen ik heb, hoe beter ik een keuze kan maken. Alle inzichten worden gewaardeerd!
pi_86503775
quote:
Groninger studenten massaal onvoldoende
Geplaatst: donderdag 16 september 2010 16:45
Gewijzigd: donderdag 16 september 2010 16:45

GRONINGEN - Van de vijfhonderd studenten aan de Rijksuniversiteit
Groningen die zich eind augustus inschreven voor een hertentamen Europees
recht, hebben slechts dertig een voldoende gehaald.

Nooit eerder waren de resultaten van een hertentamen Europees recht in Groningen zo slecht.

Volgens een woordvoerder van de Rijksuniversiteit Groningen schreven zich eind augustus vijfhonderd studenten in voor het hertentamen. Daarvan kwamen er bijna tweehonderd niet opdagen, of ze lieten hun tentamen niet nakijken en kregen een nul. In totaal leverden 315 studenten hun tentamen in. Van hen haalden er 270 een onvoldoende, bijna 90 procent. De gemiddelde score bedroeg 3,9.
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=94756

Falers :')!
pi_86503987
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:56 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=94756

Falers :')!
Zijn er dan toch 45 die een voldoende hebben ipv 30? 315-270

Desondanks: Wtf _O-
pi_86504721
quote:
Kort door de bocht, vind je niet? ;)

De universiteit is de faler, niet de studenten. Als je een tentamen maakt waarbij 90% zakt (op een groot aantal leerlingen) is het tentamen dus veel te moeilijk geweest of is het onderwijs slecht geweest.
pi_86505173
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:59 schreef Bartaz het volgende:
Ik heb een vraag :P (verder kom ik hier eigenlijk nooit, enkel voor vragen ;))

Momenteel doe ik Handels- en ondernemingsrecht (master), waarmee ik eind dit jaar klaar ben. Daarna wil ik een jaar naar het buitenland (waarschijnlijk Buenos Aires) om te gaan studeren, geen juridische studie, maar een bedrijfseconomische.

Uiteraard zou een bedrijfseconomische master mij de meeste meerwaarde opleveren, maar ik vermoed dat ik met mijn juridische achtergrond daar niet mee uit de voeten ga komen, ondanks mijn E&M profiel op de middelbare school en enkele gevolgde economische keuzevakken als 'Bedrijfseconomie voor juristen'. Dat zou dus betekenen dat ik het beste een jaar bachelor kan volgen.

Hier had ik het laatst echter met een medestudent over, die mij vertelde dat het volgen van een bedrijfseconomische master na deze master heel goed mogelijk zou zijn. Ik hoop dat hij gelijk heeft, maar twijfel toch zeer aan zijn 'deskundigheid' wat dat betreft...

Natuurlijk ga ik te zijner tijd ook inlichtingen inwinnen bij de studieadviseur op de faculteit, maar hoe meer meningen ik heb, hoe beter ik een keuze kan maken. Alle inzichten worden gewaardeerd!
Ik kan me haast niet voorstellen dat je, als afgestudeerd jurist, zonder pre-mastertraject aan een op een andere faculteit aangeboden economische master kan beginnen.
pi_86506059
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:22 schreef Bartaz het volgende:

[..]

De universiteit is de faler, niet de studenten. Als je een tentamen maakt waarbij 90% zakt (op een groot aantal leerlingen) is het tentamen dus veel te moeilijk geweest of is het onderwijs slecht geweest.
Of het komt natuurlijk omdat het tentamen in de 'vakantie' was en dat het merendeel van de studenten 8 weken vakantie niet voldoende vindt.
pi_86513513
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Of het komt natuurlijk omdat het tentamen in de 'vakantie' was en dat het merendeel van de studenten 8 weken vakantie niet voldoende vindt.
(her-)tentamens houden in augustus is ook gewoon te gek voor woorden... Bij de uva is het laatste hertentamen gewoon eind juni. Als je alles dus in één keer haalt heb je dik 3 maanden vakantie.
pi_86515577
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:02 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Zijn er dan toch 45 die een voldoende hebben ipv 30? 315-270

Desondanks: Wtf _O-
Ik telde er 28... Cijferlijst staat nl. op nestor...
Ik behoor trouwens niet tot die groep ;( Had een 5. Dinsdag maar even naar de nabespreking..

Hoop stiekem dat ze de normering nog aanpassen, maar dat wordt m vast niet :')
pi_86516356
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:22 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Ik verdenk de docenten ook wel eens van een soort prestigestrijd, bv. onder het motto: kijk mijn vak eens moeilijk zijn..
  donderdag 16 september 2010 @ 23:48:44 #36
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_86520875
En ik heb weekend! :D Vanavond op zoek naar PINO's, mocht dat niet lukken een PLORK en in ieder geval hopen op een WOKNOK :') Oh oh wat was Oh Oh Cherso weer fout :D

Hey Maharbal, vanavond nog de stad in? Sms dan ff. We kunnen elkaar wingmannen, mijn zin is "Je lijk wel een paradijsvogel jij!" :D

O ja ik heb deze week trouwens de eerste twee bijeenkomsten Econometrie gehad, echt heel basic gelukkig dus ontzettend goed te volgen :)
pi_86544698
Heeft iemand een goede bron voor juridische artikelen van 1500+ woorden?

Kan echt niks op internet vinden en die juridische bladen zijn peperduur
pi_86546768
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 18:10 schreef Heichler het volgende:

De plaatselijke Ub-database?
  vrijdag 17 september 2010 @ 20:55:06 #39
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_86550732
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 18:10 schreef Heichler het volgende:

Tja, de online artikelen zijn ook niet gratis. Nationaal heb je bijvoorbeeld http://www.njb.nl/ , http://maandblad.arsaequi.nl/content.asp , http://www.uitgeverijparis.nl/ en http://www.bjutijdschriften.nl/ maar ook daarbij moet je een abonnement hebben of moet je onderwijsinstelling toegang hebben geregeld.

Op http://www.ssrn.com/ vind je wel wat gratis artikelen, maar die zijn internationaal, niet altijd juridisch en soms zijn het nog conceptversies.
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:11:23 #40
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_86551465
Staan er geen artikelen op Plaza Kluwer? Of kluwer navigator hoe het ook heet. Ik meen dat elke uni daar wel toegang tot heeft niet?
  vrijdag 17 september 2010 @ 21:13:08 #41
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_86551524
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:11 schreef aaipod het volgende:
Staan er geen artikelen op Plaza Kluwer? Of kluwer navigator hoe het ook heet. Ik meen dat elke uni daar wel toegang tot heeft niet?
Ja, volgens mij wel. Ik noemde 'em niet omdat ik daar geen directe link voor kon geven, maar daar staat denk ik nog wel het meeste materiaal op.
pi_86554083
Bedankt, Ik zal wel is op de kluwer sites kijken
  zaterdag 18 september 2010 @ 21:48:03 #43
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_86583497
Wat is WGR toch ook een kut subforum :P Dat topic van die gast die de Koran/de schrijver strafrechtelijk wil laten vervolgen :')

De Koran verbieden op grond van Wetboek van Strafrecht
pi_86589267
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 21:48 schreef aaipod het volgende:
Wat is WGR toch ook een kut subforum :P Dat topic van die gast die de Koran/de schrijver strafrechtelijk wil laten vervolgen :')

De Koran verbieden op grond van Wetboek van Strafrecht
En, nog een WOKNOK gescoord? :D
  zondag 19 september 2010 @ 05:07:35 #45
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_86592265
quote:
Op zondag 19 september 2010 01:00 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

En, nog een WOKNOK gescoord? :D
Nee pfff weer niet gelukt! :P Vanavond ook niet btw. Maar wel een leuk eerstejaarsje ontmoet dat zeker PINO potentieel heeft ;) Voor de verandering ook eens niet teveel gezopen, dus nu lekker op bed en morgen maar even hyven aangezien ik haar naam zowaar nog weet. (ok ik heb haar al gehyved, maar om haar nu meteen toe te voegen komt ook zo desperate over ;) )
pi_86740945
:W en ik was het topic weer eens kwijt :')
pi_86817012
Eerste jaars RUG hier! :W
Zacht gekookt, hard gekookt, uit gekookt, HARD
pi_86817508
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 01:24 schreef FlinkeNaam het volgende:
Eerste jaars RUG hier! :W
Doe eens aanpassen dan ;)
quote:
opleiding: couch potato
Vandaag weer hc van de Vey Mestdagh gehad (8> foto's van Fatelle (u weet wel, die jaarclub met die leuke vakantiekiekjes) in groot formaat op het scherm van de Pathé _O-
Ik blijf van mening dat de man geniale hoorcolleges geeft, meer van dat graag..

Wat is het hier stil trouwens de laatste tijd!?
Quidquid latine dictum sit, altum viditur
pi_86819755
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 01:46 schreef Dionysius85 het volgende:
Wat is het hier stil trouwens de laatste tijd!?
Het is het begin van het collegejaar, iedereen is nu nog goed z'n best aan het doen. ;)
pi_86821961
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 09:26 schreef Kimochi het volgende:

[..]

Het is het begin van het collegejaar, iedereen is nu nog goed z'n best aan het doen. ;)
Zou 't? Ik heb bijvoorbeeld vijf minuten geleden het lezen van Leviathan maar opgegeven. In plaats daarvan grijp ik toch maar de samenvatting :P .
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')