Nope.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:36 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
stoer. geef nou maar weer toe dat je vergeten was een HD-abonnement aan te schaffen
Ik zou zeggen zuip een paar flessen Wodka leeg, zet je muziek op standje 10!quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een Nederlander die in Polen zit?
Omgekeerde wereld
En dan als een malloot de snelweg overstekenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:39 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik zou zeggen zuip een paar flessen Wodka leeg, zet je muziek op standje 10!
Mag ik vragen wat er zo anders aan is?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:40 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik word echt helemaal gek van het geluid.
Het is nu écht niet meer om aan te horen
En ga daarna opzoek naar mijn Gazelle zwart met zilver.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:39 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dan ga je toch een leuke vrouwenserie kijken op net 5.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:40 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik heb UPC analoog en hoor niks vreemds.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:40 schreef Me_Wesley het volgende:
Kijk jij ook analoog dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:41 schreef Sinnie het volgende:
Ik heb geen last van het geluid hoor? Dat zijn gewoon Twente supporters
Mensen die analoog kijken in de tijd van HDquote:
Ik hoor ook niks vreemdsquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:40 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat er zo anders aan is?
True.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:42 schreef horned_reaper het volgende:
Zolang ze maar niet gaan stoppen met drukzetten..... als ze uiteindelijk moe worden dan zie ik het somber in.
Als ze doorgaan als in de eerste helft kan het wel eens super worden!
En zo zat als een aap gisteren. Naar huis gebracht omdat lopen niet echt meer gingquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een Nederlander die in Polen zit?
Omgekeerde wereld
Werk je er al in de bouw?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En zo zat als een aap gisteren. Naar huis gebracht omdat lopen niet echt meer ging![]()
Echt omgekeerde wereld dus
Kijk, dat is nou integratiequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:43 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En zo zat als een aap gisteren. Naar huis gebracht omdat lopen niet echt meer ging![]()
Echt omgekeerde wereld dus
Ik kijk niet analoog hoor, ik vroeg het me alleen af.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:43 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Mensen die analoog kijken in de tijd van HD
Gisteren gedaan, samen met een paar flinke Tyskie's goed voor een flinke kater vanmorgenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:39 schreef Bolter het volgende:
[..]
Wat is je aanbieder dan?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef Me_Wesley het volgende:
Nee het ligt echt aan NL3, het geluid is zwaar distorted. Dacht eerst dat het aan mijn TV danwel bekabeling lag, maar er schijnen meer mensen dit probleem te hebben. Zal wel aan de aanbieder liggen dan..
Haha, nee. Heb een mooie tv op me kamerquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik kijk niet analoog hoor, ik vroeg het me alleen af.
Hier zowel via Ziggo als KPN geen problemenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:45 schreef Me_Wesley het volgende:
Nee het ligt echt aan NL3, het geluid is zwaar distorted. Dacht eerst dat het aan mijn TV danwel bekabeling lag, maar er schijnen meer mensen dit probleem te hebben. Zal wel aan de aanbieder liggen dan..
UPC hier ook geen probleem (HD).quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:46 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Hier zowel via Ziggo als KPN geen problemen
Kabel Televisie Pijnacker (quote:
Volgens mij werd er net gezegd dat hierna de samenvatting kwamenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Komen er samenvattingen hierna trouwens of doen ze alle wedstrijden morgen zoals voorgaande jaren?
CAIWAYquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Kabel Televisie Pijnacker () / CAIWAY.
Ik ga zo maar naar beneden, daar kan ik wel digitaal kijken.
Twentequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:48 schreef Nitrouz het volgende:
Ik begin nu te kijken, een leuke stand in de 1e helft! Welk team is over het algemeen beter?
Als Inter een kans krijgt benutten zie die meesterlijk.... maar over het geheel speelde Twente iets beterquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:48 schreef Nitrouz het volgende:
Ik begin nu te kijken, een leuke stand in de 1e helft! Welk team is over het algemeen beter?
Eerst serieus Twente... Nu begint Inter het over te nemen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:48 schreef Nitrouz het volgende:
Twentequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:48 schreef Nitrouz het volgende:
Asjeblieft, oale wief, hoalem stief.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:49 schreef Happel het volgende:
Gelieve GEEN tussenstanden van andere wedstrijden te plaatsen. Er zijn nog mensen hier die straks de samenvattingen willen zien, zonder te weten wat de uitslagen van die wedstrijden zijn.
Dank u.
Even opnieuw quotenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:49 schreef Happel het volgende:
Gelieve GEEN tussenstanden van andere wedstrijden te plaatsen. Er zijn nog mensen hier die straks de samenvattingen willen zien, zonder te weten wat de uitslagen van die wedstrijden zijn.
Dank u.
dankje man. ik heb thuis geen tv/radio dus vandaar dat ik in dit topic hang om toch de wedstrijd te kunnen volgen.quote:
Livestream?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:50 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
dankje man. ik heb thuis geen tv/radio dus vandaar dat ik in dit topic hang om toch de wedstrijd te kunnen volgen.
Klopt idd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Volgens mij werd er net gezegd dat hierna de samenvatting kwamen
Een beter wedstrijd verslag kan je je niet wensenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:50 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
dankje man. ik heb thuis geen tv/radio dus vandaar dat ik in dit topic hang om toch de wedstrijd te kunnen volgen.
Sarcasme?quote:
Hij wil niks met zijn vader te maken hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:51 schreef Lily1987 het volgende:
Waarom speelt Ruiz nu ineens met zijn voornaam op zijn shirt?
Nee joh, heb hem zondag weer nodigquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:51 schreef Harwich het volgende:
[..]
ik zie jou vanavond nog je feyenoord shirt in je koffer opbergen
Had noooit gedacht dat Twente hem zou behoudenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef Averroes het volgende:
Wat een heerlijke speler is die Ruiz toch ook!
Dat heb ik sowieso nooit begrepen, de ene speler staat zijn voornaam erop, de andere heeft zijn achternaam erop en sommige hebben gewoon wat verzonnen en zetten dat eropquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:51 schreef Lily1987 het volgende:
Waarom speelt Ruiz nu ineens met zijn voornaam op zijn shirt?
klopt ja.. ik houw me hart vastquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee joh, heb hem zondag weer nodig
Homoquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef Averroes het volgende:
Dat ik iets zeg terwijl ik dat eigenlijk niet bedoel.quote:
Oké. thanks.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij wil niks met zijn vader te maken hebben.
Had nooit gedacht dat Ruiz de lijn van vorig jaar zou doorzetten. Zelfde gaat op voor Twente eigenlijkquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had noooit gedacht dat Twente hem zou behouden
Nee, ik ook niet. Maar erg mooi dat hij nog een jaartje in de eredivisie te bezichtigen is.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had noooit gedacht dat Twente hem zou behouden
En? hoe smaakt ie?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef Averroes het volgende:
Voor Ruiz is dat te begrijpen...quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:53 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso nooit begrepen, de ene speler staat zijn voornaam erop, de andere heeft zijn achternaam erop en sommige hebben gewoon wat verzonnen en zetten dat erop
Zekerquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:54 schreef Averroes het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar erg mooi dat hij nog een jaartje in de eredivisie te bezichtigen is.
Rodriguez bij PSV, speelt met 'Maza' achterop.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Voor Ruiz is dat te begrijpen...
Maar van Bronckhorst speelde ooit met 'Gio' op zijn shirt, dat vind ik dan weer niet kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |