Asjeblieft, oale wief, hoalem stief.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:49 schreef Happel het volgende:
Gelieve GEEN tussenstanden van andere wedstrijden te plaatsen. Er zijn nog mensen hier die straks de samenvattingen willen zien, zonder te weten wat de uitslagen van die wedstrijden zijn.
Dank u.
Even opnieuw quotenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:49 schreef Happel het volgende:
Gelieve GEEN tussenstanden van andere wedstrijden te plaatsen. Er zijn nog mensen hier die straks de samenvattingen willen zien, zonder te weten wat de uitslagen van die wedstrijden zijn.
Dank u.
dankje man. ik heb thuis geen tv/radio dus vandaar dat ik in dit topic hang om toch de wedstrijd te kunnen volgen.quote:
Livestream?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:50 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
dankje man. ik heb thuis geen tv/radio dus vandaar dat ik in dit topic hang om toch de wedstrijd te kunnen volgen.
Klopt idd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Volgens mij werd er net gezegd dat hierna de samenvatting kwamen
Een beter wedstrijd verslag kan je je niet wensenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:50 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
dankje man. ik heb thuis geen tv/radio dus vandaar dat ik in dit topic hang om toch de wedstrijd te kunnen volgen.
Sarcasme?quote:
Hij wil niks met zijn vader te maken hebben.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:51 schreef Lily1987 het volgende:
Waarom speelt Ruiz nu ineens met zijn voornaam op zijn shirt?
Nee joh, heb hem zondag weer nodigquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:51 schreef Harwich het volgende:
[..]
ik zie jou vanavond nog je feyenoord shirt in je koffer opbergen
Had noooit gedacht dat Twente hem zou behoudenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef Averroes het volgende:
Wat een heerlijke speler is die Ruiz toch ook!
Dat heb ik sowieso nooit begrepen, de ene speler staat zijn voornaam erop, de andere heeft zijn achternaam erop en sommige hebben gewoon wat verzonnen en zetten dat eropquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:51 schreef Lily1987 het volgende:
Waarom speelt Ruiz nu ineens met zijn voornaam op zijn shirt?
klopt ja.. ik houw me hart vastquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee joh, heb hem zondag weer nodig
Homoquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:52 schreef Averroes het volgende:
Wat een heerlijke speler is die Ruiz toch ook!
Dat ik iets zeg terwijl ik dat eigenlijk niet bedoel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |