Twentequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:48 schreef Nitrouz het volgende:
Ik begin nu te kijken, een leuke stand in de 1e helft! Welk team is over het algemeen beter?
Als Inter een kans krijgt benutten zie die meesterlijk.... maar over het geheel speelde Twente iets beterquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:48 schreef Nitrouz het volgende:
Ik begin nu te kijken, een leuke stand in de 1e helft! Welk team is over het algemeen beter?
Eerst serieus Twente... Nu begint Inter het over te nemen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:48 schreef Nitrouz het volgende:
Twentequote:Op dinsdag 14 september 2010 21:48 schreef Nitrouz het volgende:
Asjeblieft, oale wief, hoalem stief.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:49 schreef Happel het volgende:
Gelieve GEEN tussenstanden van andere wedstrijden te plaatsen. Er zijn nog mensen hier die straks de samenvattingen willen zien, zonder te weten wat de uitslagen van die wedstrijden zijn.
Dank u.
Even opnieuw quotenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:49 schreef Happel het volgende:
Gelieve GEEN tussenstanden van andere wedstrijden te plaatsen. Er zijn nog mensen hier die straks de samenvattingen willen zien, zonder te weten wat de uitslagen van die wedstrijden zijn.
Dank u.
dankje man. ik heb thuis geen tv/radio dus vandaar dat ik in dit topic hang om toch de wedstrijd te kunnen volgen.quote:
Livestream?quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:50 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
dankje man. ik heb thuis geen tv/radio dus vandaar dat ik in dit topic hang om toch de wedstrijd te kunnen volgen.
Klopt idd.quote:Op dinsdag 14 september 2010 21:47 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Volgens mij werd er net gezegd dat hierna de samenvatting kwamen
Een beter wedstrijd verslag kan je je niet wensenquote:Op dinsdag 14 september 2010 21:50 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
dankje man. ik heb thuis geen tv/radio dus vandaar dat ik in dit topic hang om toch de wedstrijd te kunnen volgen.
Sarcasme?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |